Sari la conținut

Cand schimb distributia la :CBRf4i?


ciprianbyk
 Share

Postări Recomandate

In general tine aproximativ 50 000km, insa cum nu poti fi sigur 100% de kilometrii motorului tau, se schimba cand da primele semne, gen... ceva rontait pe la 7000ture, in general pe revenire. Mergi la un mecanic bun, si iti va spune el. Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum aici e cu dus intors .o distributie te poate tine mult in functie de cum intretii motocicleta ulei schimbat la timp ,am avut un f2 din 93 80000 km acum reali nu stiu sa iti spun eu il cumparasem la 37000 acum vreo 7 ani am avut probleme cu intinzatorul l-am schimbat si dupa nimic nici un sunet a mers si merge in continuare .dar uleiul l-am schimbat foarte des la 4000-5000 .daca iti zornaie distributia cand e motorul rece si dupa ce se incalzeste motocicleta nu se mai aude nici un zornait e posibil; sa fie din cauza intinzatorului daca e hidraulic desigur (in interiorul intinzatorului hidraulic este un arc care nu este de foarte mare calitate si din cauza temperaturilor mari se decaleste si se rupe sau ramane comprimat) .si daca este intinzator mecanic el tensioneaza arcul printr-un surub asta in functie de uzura distributiei

Editat de Virus3nd3r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Mai poti, hatere?

Te supara tare ca repar motociclete de vreo 4 ani de zile ? :)))

» Post actualizat in 29 Dec 2016 12:38

Melcanic, ce sa mai

 

Limbric defapt :)

» Post actualizat in 29 Dec 2016 13:07

 

De obicei uzura distributiei se cumuleaza din toate piesele ce alcatuie ansamblul. Intinzatorul e cunoscut la honde mai ales ca o piesa defectuasa, dar de cele ai multe ori se intinde si lantul, se uzeaza si patinele, astfel incat un intinzator nou va rezolva problema doar temporar. Cel mai bine e sa schimbi cu totul daca nu ai un istoric al motocicletei sau nu esti sigur de km( reali sau nu ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am mers pe premiza intinzatorului cand am achizitionat motocicleta si uite ca n-au mai fost probleme .si oricum in romania nu se stie niciodata istoricul unei motociclete .dar eu la un moment dat desfaceam si motorul si verificam starea distributiei ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scurt si la obiect ,lant rupt= motor spart etc.....

Pana sa se rupa ajunge de bate in draci, o sa sara peste dinti dar nu se va rupe lantul. Nu e acelasi tip de lant ca cel de transmisie finala, e mult mai rezistent, acelasi tip de lant, HY-VO se foloseste si la transmisia primara in cazul unor motoare, exemplu: en500.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La CBR F4i si alte vitezane,touringuri, etc moderne in general la peste 100k km chiar si la cele cu lanturi 'clasice', sa nu mai vorbim de cele HY-VO... in alte cazuri cand intinzatorul ajunge la capatul cursei, cand zalele lantului sunt fisurate (am prins un lant HY-VO cu 2 zale din 4 rupte), cand lantul este rigid, etc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai Placa tu vrei să deranjezi zeul din.perioada lui de guru.al motociclismului?Acum.vine ,pune urechea lui omologată si acreditată si pac face pretul 500-1000 de lei ca asa il da programul sfânt Autodata

» Post actualizat in 29 Dec 2016 17:52

Man dacă se aud zgomote suspecte il duci la mecanic.Te duci la 3 si vezi opinia lor.Atentie sa nu ajungi la Zen-zeul motociclismului alex en-klawa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...