Jump to content

Sunet ciudat in a 6a *gsxr *


JMoto
 Share

Recommended Posts

salut , am o problema la al meu gsxr 750 k3 , are un "Fluierat" in treapta a 6a dupa 100km\h. de la a 5a in jos nu scoate nici un sunet si merge perfect si nu agata. singura problema este acest sunet chiar deranjant. Cam care ar fi problema, la ce sa ma astept ?

Link to comment
Share on other sites

 

salut , am o problema la al meu gsxr 750 k3 , are un "Fluierat" in treapta a 6a dupa 100km\h. de la a 5a in jos nu scoate nici un sunet si merge perfect si nu agata. singura problema este acest sunet chiar deranjant. Cam care ar fi problema, la ce sa ma astept ?

asa fac toate , isi schimba sunetul in treapta 6 , treapta de consum.
Link to comment
Share on other sites

Unele cutii cu o anumita uzura au un "fluierat" specific pe anumita turatie.Daca sunetul este continu in acea treapta indiferent de turatie,si scade sau creste intensitatea fara sa dispara..atunci este o problema de dantura pinioane sau furca stramba.

Edited by TNG
Link to comment
Share on other sites

...are un "Fluierat" in treapta a 6a dupa 100km\h....la ce sa ma astept ?

Așa îmi făcea și la dacie într-a 4-a.... :splat: TNG are dreptate,e de la pinioane!

Link to comment
Share on other sites

Ok am inteles. Credeam ca este de la ambreiaj. Deci e nasol :( o sa se strice cva pe acolo. Nu merg iarna cu moto este o probleme din vara acum am reusit sa postez :) . Toate cele bune !

Link to comment
Share on other sites

Un şuierat de genul pe care-l face o aeronavă mare, apare doar în sarcină, posibil să fie cămaşa exterioară crăpată la rulmentul de lângă pinionul treptei 6.

Link to comment
Share on other sites

Un şuierat de genul pe care-l face o aeronavă mare, apare doar în sarcină, posibil să fie cămaşa exterioară crăpată la rulmentul de lângă pinionul treptei 6.

pe acelasi tren stau 6 pinioane. De ce ar face galagie doar in treapta 6 ?

Link to comment
Share on other sites

pe acelasi tren stau 6 pinioane. De ce ar face galagie doar in treapta 6 ?

Pentru că e tocmai la capăt, în sarcină pe accelerare sau decelerare pune presiune pe rulment.

Zgomote mai apar şi dacă tot trenul se deplasează longitudinal în altă poziţie decât cea în care s-a rodat, de regulă în urma unor intervenţii mecanice dar sunetul e mai grav, în genul uruitului de pinioane pe care-l făceau tramvaiele pe vremuri sau cel al autoturismelor în marche arierre.

Link to comment
Share on other sites

Pentru că e tocmai la capăt, în sarcină pe accelerare sau decelerare pune presiune pe rulment.

Zgomote mai apar şi dacă tot trenul se deplasează longitudinal în altă poziţie decât cea în care s-a rodat, de regulă în urma unor intervenţii mecanice dar sunetul e mai grav, în genul uruitului de pinioane pe care-l făceau tramvaiele pe vremuri sau cel al autoturismelor în marche arierre.

Stai sa lamurim ceva... Axul (trenul) invarte rulmentul, asta e clar! Tu incerci sa spui ca pinionul de a 6-a torsioneaza axul? Ca si cand axul ar fi flexibil ?

Realitatea este cea descrisa de TNG - uzura in pinioane.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...