RD 02 ALX Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 Salut, detin un Cb 500 naked din 2000 si cand am schimbat anvelopele am observat ca rulmentii mei sunt foarte murdari ( parca s-a scurs vaselina din ei daca este posibil ) iar cel de pe spate parca era ruginit. Iar furca fata trebuie si ea servisata pentru ca simeringurile de praf sunt foarte crapate si un telescop este foarte putin gras de ulei ( nu curge inca ) Motocicleta imi este foarte draga si vreau sa o pastrez cat mai mult timp. Este al treilea an de cand o am si fac tot timpul efort sa o pun la punct. Va rog frumos din experienta dumneavoastra ce ar fi mai bine sa aleg intre un producator Aftermarket gen All Balls, Athena etc sau OEM. Este foarte mare diferenta de calitate in comparatie cu pretul de achizitie?Eu vreau sa cumpar kit rulmenti jug,roti fata-spate si siemringurile de praf si de ulei. Va multumesc anticipat. Cu respect N.Alexandru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 10, 2017 Admin Share Postat Februarie 10, 2017 Pentru niste amarati de rulmenti si niste simeringuri ordinare nu este nevoie de un poll. Pe site sunt suficienti oameni priceputi care or sa-si spuna parerea pe topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 La mobra de 17 ani nu se merita sa pui oem ... E un CB, nu MV Agusta. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Februarie 10, 2017 Autor Share Postat Februarie 10, 2017 (editat) Pentru niste amarati de rulmenti si niste simeringuri ordinare nu este nevoie de un poll. Pe site sunt suficienti oameni priceputi care or sa-si spuna parerea pe topic. OK, L.u.v . Scuze » Post actualizat in 10 Feb 2017 20:28 La mobra de 17 ani nu se merita sa pui oem ... E un CB, nu MV Agusta. Bafta. Poate ai dreptate,dar eu tin foarte mult la CB-ul meu si sincer am mai multa incredere in batranica mea de 17 ani fata de multe motociclete noi si exclusiviste gen MV Agusta. Din aceasta cauza am si intrebat pentru ca sunt foarte multi producatori aftermarket de componente si piese. Vreau sa cumpar ceva care se apropie de calitatea celor de fabrica. Multumesc. Editat Februarie 10, 2017 de RD 02 ALX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 Rulmentii i-am pus aftermarket, lipsea vaselina din ei, a trebuit sa-i desfac si sa-i gresez. Si nu au fost chinezarii ordinare, parca all balls. Simeringurile de ulei, am pus aftermarket (athena) si au curs dupa 2-3 luni. Urmatorul rand a fost de oem, un sezon pana acum fara probleme. Trage singur concluziile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Februarie 11, 2017 Autor Share Postat Februarie 11, 2017 Rulmentii i-am pus aftermarket, lipsea vaselina din ei, a trebuit sa-i desfac si sa-i gresez. Si nu au fost chinezarii ordinare, parca all balls. Simeringurile de ulei, am pus aftermarket (athena) si au curs dupa 2-3 luni. Urmatorul rand a fost de oem, un sezon pana acum fara probleme. Trage singur concluziile. Multumesc, frumos. Am sa sun luni la reprezentanta sa intreb de pret si apoi am sa fac o comparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Februarie 11, 2017 Share Postat Februarie 11, 2017 Ia ma aftermarket si nu te mai panica atat ).Sau ma rog,daca ai un CB500 2016 ,atunci ia oem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ACHIMOTO Postat Februarie 11, 2017 Share Postat Februarie 11, 2017 Salutare - Cu asta ma ocup de cand ma stiu - cu vanzarea si recomandarea pieselor - consumabilelor - echipamenteleor si tot ce tine de motocicleta ! - Mie asa mi-se pare normal , daca esti comerciant , fa acel lucru cum trebuie : in concluzie , atat eu , cat si colegii mai , cand recomandam o marca - un producator , nu o facem pana nu ne documentam despre calitatea ei , si ne documentam din teste de calitate facute de oameni de specialitate . - Ideal este sa iti iei OEM - Original , iar daca nu ai buget de oem , poti sa iti iei aftermarket . - Athena sau ARIete sunt italieni , si creeaza ei semeringurile lor , in propria retea de fabrici , si fiecare au 2 categorii , atat cel standard mai ieftin cat si categoria mai scumpa cu tehnologie si calitate NOK ( NOK este firma japoneza care asigura simeringurile originale , si sunt foarte rigurosi la calitate ) . - All Balls Racing , sunt americanii care produc in ziua de astazi cam cea mai mare cantitate de semeringuri si rulmenti ce acopera domeniul moto de pe glob , deoarece vand pe piata atat produsele lor sub brandul All Balls , dar vand aceleasi produse ambalate identic doar sub alt brand pentru inca cativa zeci de producatori mondiali cum ar fi : Vesrah , Prox , Moos Racing , Bihr , Automatic , cacao , Kimpex , JMT Europa , Parts USA - Parts Canada si Parts Europe , etc. Analizand calitate lor , sunt aproape de calitate impusa de NOK , doar ca ei sunt cei mai copiati producatori . Spre exemplu gasesti produsele lor sub brandul Polonez 4max , ambalate intr-un ambalaj 80 - 90% identic , acelasi tip de ambalare in punga etc , dar care nu este facut de ei , ci de ceva firma din Taiwan la o calitate mult mai slaba . - Deoarece am lucrat multi ani si in service moto , avand si pregatire in domeniu , pot sa dau si cateva sugestii si in zona asta : Conteaza foarte mult cum se monteaza atat simeringurile cat si rulmentii . - Daca simeringurile de furca nu sunt introduse egal in paharul suport , si sunt batute inegal sau cu scule impovizate , aceste pot fi deteriorate si normal ca vor curge la timp relativ scurt dupa montare . La furca conteaza daca aceasta este spalata cu solutie - benzina sau diluant la interior si uscat inainte de montarea simeringurile si uleiului , conteaza daca cuzinetii din furca au uzura sau nu , conteaza in ce stare sunt tijele cromate , conteaza daca schimbi doar simeringurile de ulei sau schimbi tot setul adica si cele de praf + cele de ulei , etc . - Rulmentii daca la introducere in locasul din roata - butuc , sunt batuti cu o tija pe partea interioara a rulmentului , acele batai genereaza socuri in bile si colivii , si totodata si urme ocale de uzura , care ulterior duc la uzura prematura a rulmentilor . Conteaza si starea axului rotilor unde atinge simeringul pe ax , deoarece daca zona aceea este uzata sau murdara , in timp intra la rulmenti apa - mizerie , si coroziunea si uzura se produce mai rapid . - Si ce conteaza daca motocicleta este din 2016 , din 2000 , 1993 sau 1977 , daca vrei sa iti pui piese originale , o faci si gata . Totul depinde de tine ca proprietar si de bugetul si dorintele tale ! UN SEZON MOTO MINUNAT ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 11, 2017 Share Postat Februarie 11, 2017 daca rulmentii nu uruie, nu au joc cand misti de inelul interior, merg usor fara sa simti puncte in care agata - nu ai motiv sa ii schimbi. mizeria pe care o vezi acolo poate avea cu totul alte surse. Semeringurile de fuca - e normal sa ai usoare urme de grasime pe jamba la o motocicleta care nu e noua. poate fi de la ceva jocuri prezente in bucsi (caz in care nu rezolvi nimic schimband doar semeringurile). Nu te alarma. momentul sa le schimbi este atunci cand vezi ulei in cantitate insemnata pe acolo. mai pot fi multe mii de km pana atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Februarie 12, 2017 Autor Share Postat Februarie 12, 2017 Multumesc, frumos pentru informatii. Momentan nu au joc sau zgomot anormal la rulare. Asa sa strang banii pana cand va fi cazul sa ii inlocuiesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 12, 2017 Share Postat Februarie 12, 2017 zgomotul il analizezi ridicand roata de pe pamant si ivartind cu mana. In mers slabe sanse sa auzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Februarie 12, 2017 Autor Share Postat Februarie 12, 2017 NU se aude, am verificat. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Februarie 12, 2017 Share Postat Februarie 12, 2017 aha si eu care verificam cu roata emontata! de............. rulmentii fac ce vor ei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 19, 2017 Share Postat Februarie 19, 2017 Pune skf (la bucata). Totusi nu cred ca vei gasi etansarea de la jug, doar la set. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.