Sari la conținut

caut - curs perfectionare moto


DaVinci_Tm
 Share

Postări Recomandate

As fi interesat daca in Timisoara sau imprejurimi se organizeaza cursuri de perfectionare moto pentru incepatori.

Anul acesta as vrea sa achizitionez o motocicleta si sa ma bucur de cate o evadare din cand in cand dar inainte sa fac asta as vrea sa imi reimprospatez cunostintele si sa ma asigur ca sunt cat mai pregatit.

De ce ma gandesc la un curs?Pentru ca inca nu am motocicleta personala pe care sa exersez si pentru ca un instructor imi poate observa greselile si ma poate corecta.

Am luat permisul moto in 2007 pe cand singura provocare in a obtine categoria A era sa fii capabil sa treci proba poligonului. Am avut nevoie de fix 2 ore de exercitiu pentru asta si nu pot spune ca m-am ales cu prea multe cunostinte.

Am avut timp de un an un maxiscooter Piaggio de 500cc deci sunt oarecum obisnuit cu mersul in trafic pe 2 roti, condus preventiv etc.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cursurile astea se fac doar cu motoreta proprie. Sunt in regula cei de la Rider, cu mentiunea sa nu fie prea multi cursanti o data. Un maxim de 10 ar fi bine. Daca sunt mai multi, atentia este impartita la multi, iar rezultatele personale sunt mai putin satisfacatoare.

Marius Bacila este extraordinar. Ai ce sa inveti de la el. Si ii place sa te invete.

Vorbesc din experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cursurile astea se fac doar cu motoreta proprie. Sunt in regula cei de la Rider, cu mentiunea sa nu fie prea multi cursanti o data. Un maxim de 10 ar fi bine. Daca sunt mai multi, atentia este impartita la multi, iar rezultatele personale sunt mai putin satisfacatoare.

Marius Bacila este extraordinar. Ai ce sa inveti de la el. Si ii place sa te invete.

Vorbesc din experienta.

 

Toate cautarile duc catre aceleasi concluzii, ca in Timisoara sunt slabe sanse sa gasesc asa ceva si pe deasupra ca am nevoie de motocicleta personala pentru a participa. Ma mai informez, speranta moare ultima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-un fel, e normal sa mergi cu motoreta ta. Cu ea trebuie sa te inveti, pe ea trebuie sa iti formezi reflexele. Eu cand am participat la cursurile respective, am avut colegi cu tot felul de motoare. Iti dai seama ca se comportau diferit, nu? Exact asta trebuie sa inveti: sa poti merge cu motoreta ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

/index.php?/topic/122367-cursuri-practice-de-siguranta-pt-motociclisti/?p=4229326

Choixalacreme, on 26 Aug 2016 - 09:59, said:snapback.png

Cursuri/trainings in zona Bucharest eu stiu ca se tin de catre dl. Bacila si dl Albulescu. Fiecare are cursul lui propriu. Cauta Xrider sau BMW rider training. Spor !

Mai exact RideX si Rider Academy :)

 

 

Tot in Bucuresti mai era/este (?) Trancanici, dar vad ca mai nou s-a axat numai pe pilotaj sportiv.

http://www.amckartracingteam.ro/index.php?p=scoala_moto

 

La Timisoara s-au organizat cred ca 2 sau 3 ani la rand cursuri de perfectionare cu Ionel Pascota si Catalin Cazacu. Din ce imi amintesc pe circuitul de la Arad. Nu am participat. Am gasit linkul acesta:

/index.php?/topic/726515-curs-de-perfectionare-a-tehnicii-de-conducere-a-motocicletei-editia-a/

 

Acum mai multi ani (2008) motociclistii din Oradea au organizat cursuri gratuite, de cate o zi, cu 2 instructori maghiari (un fost si un actual motopolitist).

S-a scris si am scris cum a fost de la postarea aceasta inainte:

/index.php?/topic/217429-curs-moto-de-o-zi-gratuit/?p=1243201

 

Din ce am mai gasit pe net se pare ca traditia cursurilor moto de la Oradea continua si in prezent

http://www.bihon.ro/curs-gratuit-de-perfectionare-in-conducerea-motocicletei/1644133?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+bihon%2Fstirilocale+%28Bihor+Online+-+Stiri+Locale%29

As pune o intrebare si pe sectiunea Oradea daca as fi in situatia ta.

 

Dincolo de tot ce ti-am scris eu mai sus stiu din folclorul specific bransei ca exista multe astfel de cursuri, contra cost, in Ungaria si Austria. De Germania nu mai spun.

Cum nu vorbesc nici unul dintre graiurile acestor tari, accesul la informatia de pe forumurile lor moto imi este limitat aproapa in totalitate. Sper sa existe printre noi colegi care cunosc aceste informatii si care, citind topicul, sa doreasca si sa aiba timpul sa le impartaseasca ;).

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu Trancanu s-a mutat la academia Titi aur: http://www.titiaur.ro/persoane-fizice/curs-siguranta-si-perfectionare/

 

Eu am facut cursuri la RideX si la Rider Academy si amandoi sunt buni. Pe oricare il prinzi la Timisoara iti recomand sa te inscrii.

Editat de dagosh88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu riscul de a devia putin de la subiect, si eu eram interesat de cursuri de "perfectionare moto" dar pe partea de mecanica si mentenanta, inca mai caut... Inafara de "stai pe langa un mecanic", "citeste manualul motorului" si "experimenteaza pe motorul tau", alta solutie nu am gasit, gen un curs ceva (eventual si acreditat) de mecanica moto in Romania. Am gasit pana si la vecinii nostrii de la Vest astfel de cursuri, la noi nu.

 

Cum zicea Mircea Eliade, "adamismul romanesc" - vesnica scuza ca suntem mereu la inceput: inceput in democratie, inceput in mecanica, inceput in cursuri de perfectionare in trafic, inceput in motociclism si deah, inca nu " a ajuns " la noi. :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

In Romania, mecanicii moto f buni si f seriosi ii numeri pe degetele de la, maxim, doua maini.

Motociclismul, in Romania, este, ca multe alte domenii, reflexia societatii noastre. Este saracie si aici. Destul de multa.

Lumea cauta si aici cat mai ieftin. Inclusiv cele mai ieftine reparatii. Motiv pentru care meseria de mecanic moto este usor idealista si nu produce un trai decent pentru un om normal care vrea o familie si o casa. Pe cale de consecinta, se apuca de ea tot felul de filosofi in mizerie, ale caror antene scaneaza alte frecvente decat cele in care emite realitatea.

Ai, intr-adevar, un grup mic de oameni care fac asta bine si pot trai decent din ea prin orasele mari din tara.

Prea curand nu vom avea mecanici buni. Este o logica elementara si merge mana in mana cu puterea noastra de cumparare.

Scolile de mecanica apar atunci cand ai sute sau mii de motoare si cand concurenta si piata sunt atat de mari incat unii prefera sa se apuce de predat.

Intr-o tara in care cele mai cautate oferte sunt gumele sh, tobele furate de pe motoare si, uneori, piese din motoare furate si dezmembrate, scolile de mecanica moto (ca si cursurile moto de la care am inceput) raman deziderate.

Singurii care se bat pentru ceva in motociclismul romanesc sunt cei care au un ban, pasiune maxima, idei bune si inteleg ca este important sa fii primul in fata cand incepe filmul.

Unora le-a iesit, altii au pierdut averi iar unii s-au reprofilat pe domenii conexe dupa ce au invatat ceva din lectia moto.

 

Am un prieten f bun in Londra. A facut 2 ani scoala de mecanici moto. Este ca un colegiu. Treci prin tot - carburatie, electrica, diagnoze, vin oameni de la reprezentante sa faca sharing de informatii, au parteneriate cu anumite marci (ei invatau/faceau bucati Kawasaki-uri noi). Da, cand o termini, poti spune ca ai o baza solida. Nu era ieftina si se faceau f multe ore pe zi/saptamana. F greu sa te tii de ea atunci cand mai ai si un job de om normal.

 

Personal, daca m-as apuca de mecanica, m-as axa pe o singura marca sau clasa. As cumpara moto defecte, le-as repara si le-as vinde. Chiar si cu profit zero. Doar pentru a invata.


» Post actualizat in 18 Feb 2017 19:47

La fel, poti sa te axezi pe un sector distinct de reparatii/vanzari - diagnoze, carburatii, tuning, electrica, suspensii, vulcanizari/anvelope, etc - aici chiar exista niste oameni si povesti de succes aferente.

Nu am auzit in Ro de o vulcanizare mobila la pachet cu stoc de anvelope. Cred ca in sezon, la intruniri, la curse, etc ar fi o afacere decenta. S-ar putea sa ma insel si la cursele enduro sa existe asa ceva, fiindca acolo exista de multe ori ziua si setul. Nefiind o avere pana si multi amatori isi permit schimbul.

 

 

Imi cer scuze pentru off-topic.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, de acord. Dar la noi nu prea ai sa vezi motoare stricate :) Motoarele stricate se vand de bune, la noi exista doar motoare distruse sau lovite. Nu cred ca o sa vezi pe nimeni ca isi vinde motorul pentru ca are 140.000 si necesita o segmentare. Sau ca-l vinde pe bani de nimic ca are o bataie in motor sau cutia naspa.

 

Cum ai zis si tu, suntem in tara gumelor SH, a pieselor din dezmembrari si, da-mi voie sa adaug, a motoarelor de max. 2000E. Si, desi suntem rupti in c.ur si saraci, practic avem preturi mari si tinem coada pe sus - vrem motoare cat mai noi, nu conteza cat de rupte sau impachetate, sa luceasca vopseaua pe ea, dar nu conteza ca la prima limitare ies pistoanele prin rezervor samd. Stii foarte bine.


» Post actualizat in 18 Feb 2017 19:50

Ia tu un Fazer din '99 cu 800 de euro, mai baga 7-800 in el si pune-l la punct din toate punctele de vedere si ia vezi tu cati de aici iti vor da 1700 E pe acea motocicleta?!?! Chiar daca mecanic e impecabila si 5 ani nu trebuie decat sa-i bagi benzina...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Ca sa revin on-topic si sa nu ii stric omului topicul.

Oameni ale caror pareri conteaza pentru mine mi l-au recomandat fara dubii pe Matei Albulescu de la RideX.

Despre Marius Bacila, la fel, am auzit si citit numai lucruri ok.

Sunt timisorean prin adoptie, am facut facultatea la Bucuresti, am prieteni de o viata acolo si, in concluzie, merg mereu cu placere "pă la capitală".

In locul tau, mi-as rezerva o cazare faina, as merge la cursuri printr-un mai/iunie, seara as iesi cu prietenii prin oras la o bere si o masa prin barurile/restaurantele/zonele faine...

Sau, la fel de bine, m-as duce in Austria, Germania, etc, etc si as impaca acolo placutul cu utilul.

De ce?

Fiindca un instructor atestat, angajat sau proprietar al unei scoli, vine la pachet si cu suport logistic, cu un suport de curs, cu training investit in el, pedagogie rezultata din experienta, etc, etc.

Nu stiu cum dau Bmw Rider Academy patalama de instructor, dar ma gandesc si sper ca nu este ca la piata in Obor.

Cu tot respectul pentru ei, eu nu cred in ideea campion = profesor bun. Mi-am rupt piciorul incercand sa invat sa schiez cu un campion, asa ca stiu ce spun. Omul era pamant la predat. Iar eu am ramas pamant la ski...

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pe Marius il stiu de foarte multi ani. De mult prea multi. In continuare lucram si colaboram impreuna. Ce pot spune e ca la fiecare iesire, plimbare sau goneta pe undeva, a impartit mereu sfaturi utile in stanga si.n dreapta "tu nu mergi ok, nu stai corect, trage mai tare de gaz samd".

 

Cat despre Albulescu stiu din auzite. Am auzit de el cu mult inainte sa se apuce de RideX, stiam ca o arde pe cai mari si m.am mirat cand a parasit jobul lui pt asa ceva.

 

Ori pe cine ai alege, amandoi sunt buni. Cursurile astea nu le face oricine. Bmw nu garanteaza pentru neica nimeni. Asadar, ca sa fii instructor autorizat BMW in primul rand tre' sa dovedesti ca ai ceva de spus in segmentul asta. Si apoi urmeaza trainingul, tot felul de module si teste.

 

In concluzie, cum ti s.a mai spus, mergi si fa cursurile. Nu costa mult si merita fiecare banut.

» Post actualizat in 18 Feb 2017 21:02

Eu pe Marius il stiu de foarte multi ani. De mult prea multi. In continuare lucram si colaboram impreuna. Ce pot spune e ca la fiecare iesire, plimbare sau goneta pe undeva, a impartit mereu sfaturi utile in stanga si.n dreapta "tu nu mergi ok, nu stai corect, trage mai tare de gaz samd".

 

Cat despre Albulescu stiu din auzite. Am auzit de el cu mult inainte sa se apuce de RideX, stiam ca o arde pe cai mari si m.am mirat cand a parasit jobul lui pt asa ceva.

 

Ori pe cine ai alege, amandoi sunt buni. Cursurile astea nu le face oricine. Bmw nu garanteaza pentru neica nimeni. Asadar, ca sa fii instructor autorizat BMW in primul rand tre' sa dovedesti ca ai ceva de spus in segmentul asta. Si apoi urmeaza trainingul, tot felul de module si teste.

 

In concluzie, cum ti s.a mai spus, mergi si fa cursurile. Nu costa mult si merita fiecare banut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Eu am fost anul trecut la un modul de curs al celor de la rideracademy-instructor bmw marius.

A fost foarte ok/util. Anul asta, au de gand sa faca si modul pe strada, fie pe lepsa-focsani, fie sibiu. M am inscris deja, cand vor aveq detalii, le voi posta.

Acum, e complicat ca nu ai nici moto. Anul trecut in seria mea era un tip cu un f650 inchiriat la curs-motocicleta lui nu ajunsese inca. Daca vrei se poate orice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu riscul de a devia putin de la subiect, si eu eram interesat de cursuri de "perfectionare moto" dar pe partea de mecanica si mentenanta, inca mai caut... Inafara de "stai pe langa un mecanic", "citeste manualul motorului" si "experimenteaza pe motorul tau", alta solutie nu am gasit, gen un curs ceva (eventual si acreditat) de mecanica moto in Romania. Am gasit pana si la vecinii nostrii de la Vest astfel de cursuri, la noi nu.

 

Cum zicea Mircea Eliade, "adamismul romanesc" - vesnica scuza ca suntem mereu la inceput: inceput in democratie, inceput in mecanica, inceput in cursuri de perfectionare in trafic, inceput in motociclism si deah, inca nu " a ajuns " la noi. :rusinica:

 

 

Multumesc pentru raspuns. Sa sti ca nu ma cramponez neaparat de cursul asta. Incerc sa o iau ca pe o experienta in plus unde sa mai cunosc oameni de calitate din comunitate si sa invat ceva folositor. Oricum daca nu voi reusi sa gasesc ceva in apropierea Timisoarei atunci prea putine sanse sa am timp sa ma deplasez la Bucuresti de exemplu..O zi faina

» Post actualizat in 20 Feb 2017 07:17

Intr-un fel, e normal sa mergi cu motoreta ta. Cu ea trebuie sa te inveti, pe ea trebuie sa iti formezi reflexele. Eu cand am participat la cursurile respective, am avut colegi cu tot felul de motoare. Iti dai seama ca se comportau diferit, nu? Exact asta trebuie sa inveti: sa poti merge cu motoreta ta.

 

Inseamna ca nu am de ales si va trebui sa scot de la conservat batranica mea CBX750 si sa o folosesc pentru sezonul asta ca si material didactic. Pentru ca e pe carburatie probabil ca voi invata si putina mecanica. Cum am mai spus, daca nu voi gasi ceva care nu presupune deplasare din partea mea atunci va trebui sa renunt la idee. Timpul liber este destul de limitat iar cand ajung prin Bucuresti, cu serviciul, de obicei ma inchid in birou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

batranica mea CBX750

 

Batranica ta a fost un motor de succes, folosit de politie in mai multe tari pana la inceputul anilor 2000. Cred ca ai multe de invatat pe ea, fata de Maxi scuterul de acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.drivingcamp.hu/en/trainings/motorcycle-trainings/motorcycle-compact-training

 

Is la 20 de km de Budapesta.

 

Acu nu ma pun sa traduc tot, dar pe scurt au asa: 5 tipuri de training de la compact care face exercitii de viraje stramte, mers lent, slalom (cam ce se facea la Oradea) pana la profesional care include inclusiv scenarii in diverse conditii de vreme.

 

p.s: acuma am vazut ca au si in engelza...asa ca am pus linku schimbat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
La 17.02.2017 la 15:31, DaVinci_Tm a spus:

As fi interesat daca in Timisoara sau imprejurimi se organizeaza cursuri de perfectionare moto pentru incepatori.

Anul acesta as vrea sa achizitionez o motocicleta si sa ma bucur de cate o evadare din cand in cand dar inainte sa fac asta as vrea sa imi reimprospatez cunostintele si sa ma asigur ca sunt cat mai pregatit.

De ce ma gandesc la un curs?Pentru ca inca nu am motocicleta personala pe care sa exersez si pentru ca un instructor imi poate observa greselile si ma poate corecta.

 

Am luat permisul moto in 2007 pe cand singura provocare in a obtine categoria A era sa fii capabil sa treci proba poligonului. Am avut nevoie de fix 2 ore de exercitiu pentru asta si nu pot spune ca m-am ales cu prea multe cunostinte.

Am avut timp de un an un maxiscooter Piaggio de 500cc deci sunt oarecum obisnuit cu mersul in trafic pe 2 roti, condus preventiv etc.

 

 

SUNA LA TEL. 0723664017

SUNA LA TEL. 0723664017

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...