delpimic Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 salut, am si eu o problema cu o Honda CBR600RR, 2006. Acum 3 zile am oprit motorul si nu a mai pornit. Cand dau la automat, nu invarte motorul dar in schimbe se aude in releul de langa baterie(sub sa) ca si cum ar face scantei. Am luat alt releu, l-am schimbat, acelasi lucru face si cu releul nou... Daca o imping porneste dar are fluctuatii de intensitate... Poate careva sa imi dea o idee de unde sa incep, sau care ar putea fi problema?? Multumescc asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 bateria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delpimic Postat Martie 18, 2017 Autor Share Postat Martie 18, 2017 nu am verificat-o, am mers cu ea o zi intreaga, seara am oprit motorul si cam am vrut sa dau iar la autimat, am auzit cum ar face scantei...si se aude in releul ala, am pus mana pe el si se simte ceva in el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 incearca cu alta baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delpimic Postat Martie 18, 2017 Autor Share Postat Martie 18, 2017 ok, multumesc pentru sfat. O sa incerc cu o alta baterie si o sa revin. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delpimic Postat Martie 18, 2017 Autor Share Postat Martie 18, 2017 am aparat de masura, o sa masor ambele situatii si o sa va scriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 Daca iti intra curent si ai baterie OK, contact imperfect sau slabit la electromotor. Verifica strângerea si sa nu fie oxidate (cauta si masa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 eu zic ca bateria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 Posibil. Eu doar am am dat o parere. Daca nu e bateria, merită sa verifice si contactele alea înainte sa rascolessca motorul sau sa-l bage in service. Poate din mai multe pareri pica pe buba fără sa mai arunce bani aiurea. » Post actualizat in 18 Mar 2017 19:37 Posibil. Eu doar am am dat o parere. Daca nu e bateria, merită sa verifice si contactele alea înainte sa rascolessca motorul sau sa-l bage in service. Poate din mai multe pareri pica pe buba fără sa mai arunce bani aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 Mai mult ca sigur electromotorul dus. La fel am avut si eu la Honda VFR. Daca ai acces la el, loveste-l nici prea tare, dar nici prea incet, cu o cheie sau o tija ceva din fiert fix in momentul cand dai la automat, dar asta daca mai are ceva carbuni prin el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAN!AC Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 releul de încărcare! dacă încarcă la rece, vezi și după ce se încinge motorul...aceeași problemă am avut-o și eu...acum face figuri când se încinge (efectiv nu mai încarcă și merge pe baterie), dar când pornesc motorul are 14.4 pe încărcare...urmează să schimb și statorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Asa zic si eu. In legatura cu parerea colegului cu VFR ce zici, te poate lasa brusc demarorul (carbuni dusi) fara semne prealabile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Daca a mers o zi intreaga inainte de pocinog e posibil sa nu incarce! Si asa s-a descarcat bateria. Caz in care alta noua va rezolva problema pt f scurt timp, adica pana se va descarca si ea. Ceea ce am scris este doar o ipoteza bazata pe descrierea problemei, defectul se identifica prin verificari si masuratori enumerate anterior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Dap, am inteles. Poate are noroc de contact imperfect. De la vibratii (cat o fi ea de Honda) se mai desfac piulite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 No pain no gain...ti le pot face si fara moarte dar fie nu mai ai bani sa le cumperi, fie nu le mai schimbi. Ceea ce nu e bine pentru afacere. Oricum, e mana in mana cu profilul clientului. Majoritatea nu mai vrem si nici nu mai stim sa ne bagam nasul. Riscul de a o duce acasă pe platformă, desi mai rar constientizat si asta, e acceptabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Masoara incarcarea neaparat cand reusesti sa o pornesti. Anul trecut prin august ma frecat la icre VFR-ul de am zis ca innebunesc. La rece incarca foarte bine. Cand se incingea releul, 10-10.5 incarcare. Porneam ok de acasa, ajungeam la munca si seara o impingeam. Am schimbat releul si totul e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delpimic Postat Martie 21, 2017 Autor Share Postat Martie 21, 2017 (editat) salutare la toti, va multumesc frumos pentru ajutor. Am reusit sa rezolv problema. am pus bateria la incarcat cu un redresor, aparatul de masura era defect, in 10 minute a bubuit bateria... am luat alta baterie si a pornit la sfert. asfatl uscat si multumesc mult pentru sfaturi si ajutor!!! Editat Martie 21, 2017 de delpimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAN!AC Postat Martie 21, 2017 Share Postat Martie 21, 2017 înseamnă că era în scurt. verifică totuși încărcarea...e cel mai ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delpimic Postat Martie 21, 2017 Autor Share Postat Martie 21, 2017 salut Maniac, cum ii vefiric incarcarea? cum imi dau seama daca e buna sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAN!AC Postat Martie 21, 2017 Share Postat Martie 21, 2017 cum un voltmetru setat pe 20v, verifici încărcarea la bornele bateriei cu mobra turată la aproximativ 4k de ture și cu faza scurtă aprinsă. ar trebuie să indice valoarea pe care o dă producătorul motocicletei în cartea de reparații. aceste valori sunt între 13,6v și 14,4-14,6v la majoritatea motocicletelor din câte știu (posibil să greșesc). poți verifica și după ce s-a încins motorul să vezi dacă mai încarcă între aceste valori (cum am mai zis într-un post anterior este posibil să nu mai încarce cum trebuie când se încinge, problemă pe care o am eu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 21, 2017 Share Postat Martie 21, 2017 Trebuie mentionat ca nu incarca in permanenta in aceste valori !!! ar bubui bateriile dupa un drum mai lung cine ti-a spus asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 21, 2017 Share Postat Martie 21, 2017 Nu trebuie sa-mi spuna nimeni.....poti sa verifici . Este valabil si pentru masina Tensiunea de incarcare variaza intre niste limite si este conditionata de incarcarea utilajului cu consumatori precum si starea bacteriei. Evident ...nu pot eu sa ma contrez cu tine ....este doar o opinie poate buna..poate falsa.... functionarea sistemului de incarcare la motociclete nu suporta opinii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Martie 21, 2017 Share Postat Martie 21, 2017 Stai Cum Adică bateria se încarcă in mers? Adică nu o iei gata plină de la magazin si când e gata descărcată cumperi alta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 21, 2017 Share Postat Martie 21, 2017 am pus bateria la incarcat cu un redresor, aparatul de masura era defect, in 10 minute a bubuit bateria... Bateria era cu intretinere? Adica...cu capacele d-alea care se desfac sus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 In afara de sistemele "smart charge" care sunt pe masinile moderne - habar n-am daca au ajuns si pe moto - tensiunea de incarcare nu variaza in timp sau in functie de gradul de incarcare a acumulatorului. Valorile acceptate ca fiind normale (mai ales de catre cei care comercializeaza acumulatoare auto-moto sunt intre 13.7 si 14.4V. Bateria nu da in benga pt ca, odata incarcata, nu mai absoarbe decat un curent mic la aceasta tensiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.