Sari la conținut

electri/nu porneste


Postări Recomandate

salut,

am si eu o problema cu o Honda CBR600RR, 2006. Acum 3 zile am oprit motorul si nu a mai pornit. Cand dau la automat, nu invarte motorul dar in schimbe se aude in releul de langa baterie(sub sa) ca si cum ar face scantei. Am luat alt releu, l-am schimbat, acelasi lucru face si cu releul nou...

Daca o imping porneste dar are fluctuatii de intensitate...

Poate careva sa imi dea o idee de unde sa incep, sau care ar putea fi problema??

Multumescc

 

asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am verificat-o, am mers cu ea o zi intreaga, seara am oprit motorul si cam am vrut sa dau iar la autimat, am auzit cum ar face scantei...si se aude in releul ala, am pus mana pe el si se simte ceva in el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil. Eu doar am am dat o parere. Daca nu e bateria, merită sa verifice si contactele alea înainte sa rascolessca motorul sau sa-l bage in service. Poate din mai multe pareri pica pe buba fără sa mai arunce bani aiurea.

» Post actualizat in 18 Mar 2017 19:37

Posibil. Eu doar am am dat o parere. Daca nu e bateria, merită sa verifice si contactele alea înainte sa rascolessca motorul sau sa-l bage in service. Poate din mai multe pareri pica pe buba fără sa mai arunce bani aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai mult ca sigur electromotorul dus. La fel am avut si eu la Honda VFR.

Daca ai acces la el, loveste-l nici prea tare, dar nici prea incet, cu o cheie sau o tija ceva din fiert fix in momentul cand dai la automat, dar asta daca mai are ceva carbuni prin el. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

releul de încărcare!

dacă încarcă la rece, vezi și după ce se încinge motorul...aceeași problemă am avut-o și eu...acum face figuri când se încinge (efectiv nu mai încarcă și merge pe baterie), dar când pornesc motorul are 14.4 pe încărcare...urmează să schimb și statorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a mers o zi intreaga inainte de pocinog e posibil sa nu incarce! Si asa s-a descarcat bateria. Caz in care alta noua va rezolva problema pt f scurt timp, adica pana se va descarca si ea.

Ceea ce am scris este doar o ipoteza bazata pe descrierea problemei, defectul se identifica prin verificari si masuratori enumerate anterior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No pain no gain...ti le pot face si fara moarte dar fie nu mai ai bani sa le cumperi, fie nu le mai schimbi. Ceea ce nu e bine pentru afacere. Oricum, e mana in mana cu profilul clientului. Majoritatea nu mai vrem si nici nu mai stim sa ne bagam nasul. Riscul de a o duce acasă pe platformă, desi mai rar constientizat si asta, e acceptabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masoara incarcarea neaparat cand reusesti sa o pornesti.

Anul trecut prin august ma frecat la icre VFR-ul de am zis ca innebunesc.

La rece incarca foarte bine. Cand se incingea releul, 10-10.5 incarcare. Porneam ok de acasa, ajungeam la munca si seara o impingeam.

Am schimbat releul si totul e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare la toti, va multumesc frumos pentru ajutor.

 

Am reusit sa rezolv problema.

 


am pus bateria la incarcat cu un redresor, aparatul de masura era defect, in 10 minute a bubuit bateria...

 

am luat alta baterie si a pornit la sfert.

 

asfatl uscat si multumesc mult pentru sfaturi si ajutor!!!

Editat de delpimic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum un voltmetru setat pe 20v, verifici încărcarea la bornele bateriei cu mobra turată la aproximativ 4k de ture și cu faza scurtă aprinsă. ar trebuie să indice valoarea pe care o dă producătorul motocicletei în cartea de reparații. aceste valori sunt între 13,6v și 14,4-14,6v la majoritatea motocicletelor din câte știu (posibil să greșesc).

poți verifica și după ce s-a încins motorul să vezi dacă mai încarcă între aceste valori (cum am mai zis într-un post anterior este posibil să nu mai încarce cum trebuie când se încinge, problemă pe care o am eu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie sa-mi spuna nimeni.....poti sa verifici . Este valabil si pentru masina :)

Tensiunea de incarcare variaza intre niste limite si este conditionata de incarcarea utilajului cu consumatori precum si starea bacteriei.

Evident ...nu pot eu sa ma contrez cu tine ....este doar o opinie :P poate buna..poate falsa....

functionarea sistemului de incarcare la motociclete nu suporta opinii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In afara de sistemele "smart charge" care sunt pe masinile moderne - habar n-am daca au ajuns si pe moto - tensiunea de incarcare nu variaza in timp sau in functie de gradul de incarcare a acumulatorului. Valorile acceptate ca fiind normale (mai ales de catre cei care comercializeaza acumulatoare auto-moto sunt intre 13.7 si 14.4V. Bateria nu da in benga pt ca, odata incarcata, nu mai absoarbe decat un curent mic la aceasta tensiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...