Sari la conținut

Benzineste,scanteieste dar nu..


Postări Recomandate

Salut baieti. Am o yamaha xt 600. Oricat de cald ar fi afara,fara spray de pornire nu o ia. Dau la automat pana se duce bateria,dar nimic. Modelul acesta are o problema la mansoanele de cauciuc de la admisie,se rascoc. Este probabil sa fie de vina aerul fals? M.am gandit sa le fac la un strung din metal. (mentionez ca am 15 ani si nu foarte multa experienta.) multumesc anticipat#

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Compresie ai masurat?

Aer fals nu e asa de dificil de depistat. Vizual e ok cauciucul? O inlocuire cu alta noua cred ca e mai usor decat sa apuci sa faci chestii la strung. Si cel metalic ar putea aduce alte dezavantaje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. Am o yamaha xt 600. Oricat de cald ar fi afara,fara spray de pornire nu o ia. Dau la automat pana se duce bateria,dar nimic. Modelul acesta are o problema la mansoanele de cauciuc de la admisie,se rascoc. Este probabil sa fie de vina aerul fals? M.am gandit sa le fac la un strung din metal. (mentionez ca am 15 ani si nu foarte multa experienta.) multumesc anticipat#

Inainte de toate fa-i un test de compresie. Ceea ce spui tu acolo este semn de comporesie slaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai lasat-o cu benzina de asta toamna incearca sa i-o schimbi, eu asa am patit la un pegaso, benzinea, scanteia, da nu pornea, golit rezervorul, carburile, alimentat cu benzina proaspata, tras socul si....vruuuummm, asta si pt ca zici ca o ia cu sprayul de pornire, iar acele mansoane de cauciuc le poti inveli in powertape macar sa vezi daca e de la ele. nu le face de al pt ca ele se dilata/contracta destul de mult in timpul functionarii motorului, ma gandesc ca nu le-or fi facut degeaba din cauciuc. si modelul nu are nik (toate monocilindricele au mansoanele alea)....e vorba de material si anume cauciuc (care e si f aproape de sursa de caldura mare)...care se inlocuieste la un anumit interval....indiferent daca este in componenta furtunurilor, anvelopelor, bucselor etc...

Editat de mahamann
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul a fost desfacut in toamna complet. Am avut o problema la cutia de viteze,am dus o la mecanic iar el fiind si motociclist,si ocupandu se cu asa ceva mi a spus ca ar fi indicat sa il verificam pe tot. L.a desfacut iar cilindrul nu avea urma de uzura,nici pistonul iar segmentii pareau in regula. Problema este ca nu am aparat de masura al compresiei.un inlocuitor as putea gasi?

» Post actualizat in 21 Mar 2017 09:36

Mentionez si ca mansoanele au fost etansate cu un chit de catre mecanic,mi a spus ca nu are rost momentan sa dau 120 130 de lei pe ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mentionez si ca mansoanele au fost etansate cu un chit de catre mecanic,mi a spus ca nu are rost momentan sa dau 120 130 de lei pe ele.

Asta e carpeala.

Tine, nu tine, pana cand tine..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul a fost desfacut in toamna complet. Am avut o problema la cutia de viteze,am dus o la mecanic iar el fiind si motociclist,si ocupandu se cu asa ceva mi a spus ca ar fi indicat sa il verificam pe tot. L.a desfacut iar cilindrul nu avea urma de uzura,nici pistonul iar segmentii pareau in regula. Problema este ca nu am aparat de masura al compresiei.un inlocuitor as putea gasi?

 

da, scoate bujia si da-i o lingurita - doua de ulei in cilindru cu o seringa sau ceva. la rece ala face destula etansare ca daca ai probleme cu compresia s-o salte cat sa porneasca....

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai trece pe lista si carburator prost reglat - amestecul pe ralanti.

DAca flansele mai sunt sau nu in firea lor se testeaza ff usor dupa ce il pornesti: dai cu sprayul ala de pornire pe la flanse. Daca se tureaza - sunt gaurite. daca nu reactioneaza - e de acolo (totus e bine sa le schimbi daca le stii crapate si date cu smack)

Flansele nu se pot face la strung. Ele sunt din cauciuc pentru a mcsora vibratiile transmise carburatorului si pentru a controla temperatura pe care o preia de la cilindru.

 

 

Presupun ca mecanicul a reglat corect jocul la supape, da?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...