radiusG Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 va salut. am schimbat uleiul de vreo 2 zile ( primul schimb de ulei facut personal, pana acum apelam la service) si am observat ca a inceput sa picure pe la buson..picura foarte putin. filetul nu cred ca e stricat, l am strans foarte putin, si a doua zi cand am vazut ca picura, am fost la un mecanic sa se uite daca e strans bine, si mai mergea strans..dar nu a oprit picurarea..nu stiu daca in mers imi curge mai mult, dar de aseara de cand motoru sta in garaj, si pana acum, am observat o singura picatura sub motor..dar am atins busonu, si acolo era mai mult decat o picatura. nu stiu daca are vreo relevanta, dar am pus 3.1 litri de ulei ..pe capac scrie 2.8 plus 0.2 daca schimb si filtru. sa fie o problema cu busonu ? se poate schimba? sau poate cu garnitura? sau am pus prea mult ulei si face presiune, de iese pe la buson? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin26 Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Cel mai probabil a fost strans prea tare surubul si s-a fisurat filetul. In astfel de cazuri trebuie data baia de ulei jos vazut unde este fisura, facut sanfren pe lungimea fisurii, sudat si refiletat. In alta dezordine de idei...mai ai pe surub (buson) saiba de cupru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Martie 25, 2017 Autor Share Postat Martie 25, 2017 da. saiba e acolo...eu fiind mai optimist, ma gandesc sa fie saiba..unde gasesc o saiba asemanatoare..inainte de a demonta motoru, incerc variantele mai ieftine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Nu-i "aghiuta" asa de negru. Filet fisurat este putin probail. Normal, acea saiba de cupru este de unica folosinta dar la noi ... Pana la urmatorul schimb de ulei faci rost de o saiba noua si, pana atunci, n-ai decat sa slabesti un pic busonul, un sfert de tura si sa restrangi, poate merge (adica nu mai curge). Altfel, dat uleiul jos si schimbat garnitura. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 ''nu stiu daca are vreo relevanta, dar am pus 3.1 litri de ulei ..pe capac scrie 2.8 plus 0.2 daca schimb si filtru'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 ai curatat busonul, filetul, saiba si zonele unde saiba vine in contat cu busonul si baia de ulei? cauta o saiba de cupru sau aluminiu pe dimensiune si inlocuieste-o. Sau se gasesc si busoane magnetice cu saiba inclusa in pachet » Post actualizat in 25 Mar 2017 16:37''nu stiu daca are vreo relevanta, dar am pus 3.1 litri de ulei ..pe capac scrie 2.8 plus 0.2 daca schimb si filtru'' nu e cazul ca de la 100ml in plus sa dea pe dinafara tocmai pe la buson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Salut, eu am avut o problema asemănătoare si am folosit saiba de cupru de tip C care este plina înăuntru cu un material mai moale si etanseaza perfect costa pana in 10 lei una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 (editat) Saiba gasesti la magazinele auto sau kronaumoto/louis Editat Martie 25, 2017 de iulianserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Uite ce am patit eu daca ai timp sa citesti. /index.php?/topic/724090-ghinion-de-vineri-13-surub-baia-de-ulei/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Martie 25, 2017 Autor Share Postat Martie 25, 2017 daca e vorba doar de o picatura pe zi, cum am observat pana acum, atunci n ar fi o problema, pana la urmatoru schimb de ulei...mi e frica sa nu pierd ceva mai mult de o picatura in mers..si sa stau cu ochii pe gemuletzu ala tot timpu...as vrea sa schimb busonu cu tot cu saiba..aveti un link cu busoane cu tot cu saibe ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 daca e vorba doar de o picatura pe zi, cum am observat pana acum, atunci n ar fi o problema, pana la urmatoru schimb de ulei...mi e frica sa nu pierd ceva mai mult de o picatura in mers..si sa stau cu ochii pe gemuletzu ala tot timpu...as vrea sa schimb busonu cu tot cu saiba..aveti un link cu busoane cu tot cu saibe ? Motonetro.ro sau cauta saiba de cupru la orice magazin de piese auto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Martie 26, 2017 Autor Share Postat Martie 26, 2017 mi ati putea spune care de aici s ar potrivi pe modelul meu? http://www.motonetro.ro/catalog/?search[text]=buson%20ulei » Post actualizat in 31 Mar 2017 18:19am luat busonu asta: http://motodiscount.ro/BUSON-GOLIRE-ULEI-CU-MAGNET-M14X1-25-7239312 . Initial am zis ca nu ma umblu acolo pana la anu, la urmatoru schimb de ulei..ca pierdeam doar o picatura pe zi ( doar o picatura cand statea pe loc in garaj, nu stiu cat pierdea in mers)..dar nu am mai avut rabdare si am zis sa l schimb...dar modelu asta de buson nu se potriveste..are aceeasi grosime, dar nu se infileteaza...am luat doar saiba si am pus o pe busonu vechi...am infiletat bine , am completat uleiul pierdut cat am umblat acolo , si am asteptat sa vad daca ma picura...dar a inceput sa picure mult mai mult...inainte era vorba de doar o picatura pe zi, acum picura la fiecare 10 minute..ce dracu are..ce fel de buson imi trebuie? imi puteti pune un link ? busonul meu se desfileteaza cu inbus, asta nou cu cheie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.