Sari la conținut

Accident Brasov


foxxbiker
 Share

Postări Recomandate

Blipping the throttle on an upshift - Page 2 - MX-5 Miata Forum

 

RPM Blip on Upshift? - Page 2 - Nissan 370Z Forum

 

asta asa, la primul google dupa termenii upshift blip. voi doi sunteti destepti si restul sunt prosti, am inteles, la loc comanda.

 

@GoodKat, vorbim despre schimbari de viteza fara ambreiaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 173
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator goe 75

Deci auto si moto sunt identice in viziunea ta.

» Post actualizat in 16 Apr 2017 14:26

#28

MiataSan

Third gear

 

Join Date: Feb 2006

Location: California

Posts: 670

I can't imagine blipping on an upshift would help anything. On a tangent, why would you double clutch when you can heel toe? it's much faster and more more natural. I always heel toe, all the time. I find it fun, and

» Post actualizat in 16 Apr 2017 14:28

Daca citesti cu atentie in sursa pusa de tine o sa vezi ca este vorba de o intrebare pusa de unu ca tine si restul sunt pagini in care i se explica ca bate campii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Blipping the throttle on an upshift - Page 2 - MX-5 Miata Forum

 

RPM Blip on Upshift? - Page 2 - Nissan 370Z Forum

 

asta asa, la primul google dupa termenii upshift blip. voi doi sunteti destepti si restul sunt prosti, am inteles, la loc comanda.

 

@GoodKat, vorbim despre schimbari de viteza fara ambreiaj.

ai ajuns la forumuri auto? cat de penibili...

 

vorbeam de clutchless shift... si blip the throttle se foloseste la clutched downshift, dar trebuie sa te consulti un pic cu belbody despre asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Upshift blip...adica throttle blip - dai inferioara - accelerezi si schimbi in superioara? Sau cum se vrea facuta?

 

nu, e o confuzie aici, e usor sa pici in capcana, cand zici upshift blip se refera la faptul ca schimbi superioara cu blip si nu ca tragi de acceleratie. ca sa dai superioara fara ambreiaj inchizi si deschizi acceleratia rapid(blip) si concomitent dai si superioara, totul in acelasi timp si foarte rapid si, cel mai important, la turele potrivite, nici prea mari, nici prea mici, in zona cuplului maxim, cam p-acolo. Si e invers la downshift blip, adica inferioara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Singurul care a cazut in capcana esti tu paulynos.Te-ai hazardat sa faci o afirmatie bazata pe o googaleala rapida fara sa citesti cu atentie .

» Post actualizat in 16 Apr 2017 15:04

Daca erai deja in tema cu subiectul nu ajungeai sa ne bagi linc-uri de pe forumuri auto.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezumat:

 

inchis si deschis gazul rapid(blip) + schimbat superioara(upshift) = upshift blip

deschis si revenit cu gazul in pozitia initiala rapid (blip) + schimbat inferioara = downshift blip

 

Totul fara sa antingem ambreiajul pentru un mers mai alert.

 

Restul conditiilor cu turele si restul se apllica ambelor proceduri.

 

Pentru colegii de ma calca pe coada: upshift si downshift se refera la schimbarea de viteze si nu la sensul de rotatie al mansonului de acceleratie, ca de aia ii zice shift, asta e cuvantul pe ordinea de zi.

down blip si up blip sunt ceea ce voi cautati, fara shift, sper sa fie mai clar. Si oricum nici nu mai tin minte de la ce ne-am luat :what:

Editat de paulynos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Ne-am luat de la faptul ca ai scapat o pasarica si trebuie sa demontrezi ca ai dreptate si cand fabulezi pentru ca altfel nu mai poti sa dormi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezumat:

 

inchis si deschis gazul rapid(blip) + schimbat superioara(upshift) = upshift blip

deschis si revenit cu gazul in pozitia initiala rapid (blip) + schimbat inferioara = downshift blip

 

Restul conditiilor cu turele si restul se apllica ambelor proceduri.

 

Pentru colegii de ma calca pe coada: upshift si downshift se refera la schimbarea de viteze si nu la sensul de rotatie al mansonului de acceleratie, ca de aia ii zice shift, asta e cuvantul pe ordinea de zi.

down blip si up blip sunt ceea ce voi cautati, fara shift, sper sa fie mai clar. Si oricum nici nu mai tin minte de la ce ne-am luat :what:

eu zic sa scrii o carte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 16 Apr 2017 15:04

Daca erai deja in tema cu subiectul nu ajungeai sa ne bagi linc-uri de pe forumuri auto.

 

Daca imi si arati unde am gresit cu descrierea procedurilor fara sa te blochezi in englezisme si formulari care nu iti convin tie personal atunci te voi crede, pana atunci, chicken runTM

 

Nu vreti sa ne avem ca fratii? Eu zic ca ar fi mai constructiv pentru toata lumea. Voi decideti.

Editat de paulynos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Topicul ăsta a luat-o tare razna.

Aici e sursa lui @paulynos (asta ca să vedeți integral articolul ăla):


Autorul, Mark Hinchliffe, s-ar putea să se priceapă la motociclete mai bine ca mine, cine știe?, dar la asta cu upshifting blip io am ceva rețineri. Nu e cazul să dezvolt prea tare subiectul, oricum eu nu aplic acest lucru nici când schimb în sus nici în jos. Nu comentez nici asupra competenței autorului, dar oricine are timp suficient și puțină determinare poate scrie la nesfârșit despre motociclete. Oricum, dacă aveți răbdare să citiți chestia aia din link până la capăt, veți constata ce a vrut autorul să exprime. Ce e mai important însă în legătură aplicarea acestei tehnici (downshifting blip) pe timpul schimbării într-o treaptă inferioară însă, a sesizat și el și exprimat-o chiar în ultimul paragraf, și anume că e total contraindicat să încerci chestia asta în situația unei frânări de urgență. De ce? Vă las să vă imaginați singuri, indiferent din care categorie considerați că faceți parte, începători sau avansați...

Pentru cei care sunt totuși interesați să încerce asta (eu n-aș face-o pe stradă), uite aici un link mai acătării, zic io:


Autorul e Ken Condon, care e mai bătrân ca mine, chiar știe cu ce se mănâncă motocicletele, nu doar scrie despre ele, ci și instruiește tinerii...

Nu vreau să intru în polemici cu nimeni, dar, să mă ierte Dumnezeu, nu cred că e bine, din dorința noastră de a arăta cât de multe cunoaștem, să îi împingem pe copiii care citesc pe aici la tot felul de lucruri. Cred că ar fi mai bine să-i învățăm să respecte legea, să conducă preventiv și să nu uite că cineva îi așteaptă acasă... Pentru orice altceva există pista, care nu trebuie confundată însă cu strada.

Sărbători fericite tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, daca ne blocam in exprimari si ignoram complet fondul problemei... vreti sa inlocuiesc blipul cu smucit in sus si in jos de gaz?

 

Asa-i ca va place semnatura mea?

 

Pai nu va prind eu si va fac elicopteru', atunci sa va vad :)

Editat de paulynos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mere cu pere, cutii auto sincronizate vs moto cu craboti, la upshift nu se face blip, turatia de cuplu maxim e din alt film, da' protagonistul face blip din buze langa jambele strambe pe care o sa primeasca un maaare blip de la asigurator, via amiabila!

Bateti campii, si inca fara gratie :P

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se face blip la upshift, ok, dar ce se face? Si turatia de cuplu maxim ce-are domne? Nu vrei si tu sa ramai in cuplu cand dai superioara?

 

Lasand astea la o parte dar aia cu batutul campii fara gratie m-a durut cel mai tare, pai eu sunt plin de gratie. Ia uite un pic de la antrenamente ca sa nu mai faci greseala asta.

Pai nu sunt pe un camp si plin de gratie, ce tot zici tu acolo? :bigstar:

 

 

ninja-fat.gif

Editat de paulynos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general superioara o dai la roşu/shiftlight, ideal e sa pici la turatia de cuplu max in treapta superioara, dar tine numai si numai de etajarea cutiei si caracteristicile motorului. Recent am studiat un powershifter pt o masina de curse (cv cu craboti, bineinteles). La upshift taie aprinderea pt un timp ajustabil din soft, la downshift face blip tragand de cablul de acceleratie si se ajusteaza mecanic + durata din soft. Dar masina aia nu va merge in trafic printre bizoni, deci tãti astea nu au nici o legatura cu topicul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai normal ca ideea e sa pici in cuplu maxim in treapta urmatoare si ideea e sa schimbi superioara in turatia la limita de cuplu maxim sau un pic peste, indiferent unde este atins ca e pe rosu sau nu, ca sa "pici" cu urmatoarea fix in cuplu, eu m-am exprimat perfect coerent, oamenii sunt convins ca au inteles.

 

Schimbatul fara ambreiaj poate fi practicat pe o plaja relativ mare de turatii dar ideea e sa pici in cuplu cand te alergi un pic, ca daca nu te alergi la ce o mai faci...?! :what:

Si discutia era despre schimbat fara ambreiaj fara power, quick si alte shiftere din astea smecherite.

 

Deci nu e chiar din alt film cum te-ai exprimat tu maestre, ci este chiar din filmul nostru ;)

Editat de paulynos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Maestre aberezi din nou.

Am discutat recent cu cineva care chiar stie despre tehnici de genul asta si nici macar o data nu a fost vorba ca se schimba fara ambreiaj pentru motivele pe care le tot repeti aiurea.Se poate obtine acelasi lucru si la schimburi cu ambreiaj dar se face fara din alt motiv.

Spor la googalit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

troll-detected--i147669.jpg

 

Se face ca sa castigi timp colegu, de aia, asa ti-a zis si meseriasu' de care vorbesti.

Nope ,gresit din nou.

» Post actualizat in 16 Apr 2017 17:48

Dupa multe cautari sunt sigur ca o sa pregatesti o varianta care sa para plauzibila si pe care o sa pretinzi ca ai sustinut-o de la inceput si noi o sa pretindem ca asa este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Cea mai nesimnificativa parte.

 

Explica si cum ajuta la timpi mai buni ca sa insemne ceva afirmatia ta

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Adica sa scoti timpul cel mai bun si sa castigi cursa e cea mai nesemnificativa parte? Asa o fi, cum zici tu :what:

Explica cum se realizeaza castigul de timp ca sa aiba si sens ce spui tu acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in primul rand ca la curba la dreapta cat si cea la stanga, dar mai putin aici, iti e mult mai usor sa schimbi asa si o schimbare fara ambreiaj facuta perfect induce un moment mult mai mic motoretei decat daca o faci cu ambreiaj, timp castigat in ambele cazuri, adica ce am zis eu. :what:

Si la liniile drepte...

Editat de paulynos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...