Motologistic Postat Ianuarie 13 Autor Share Postat Ianuarie 13 9500 a cerut pe el. Dar la cum îl cunosc pe Manfred, clar pt inca un borcan de miere de albine, iti lasă bine la preț. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Ianuarie 14 Share Postat Ianuarie 14 Buuuuun pret!! Ma tot gandesc si eu la unul de asta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul Grg Postat Ianuarie 17 Share Postat Ianuarie 17 Salut! La moment aduci doar din Germania? Sau si din alte tari? (Ungaria, Cehia) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motologistic Postat Ianuarie 19 Autor Share Postat Ianuarie 19 Salutare Aduc cam de peste tot. Doar ca nu recomand Ungaria, Polonia. Azi, duminică, pornesc spre Belgia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motologistic Postat Ianuarie 28 Autor Share Postat Ianuarie 28 Am încheiat și tura de Belgia, Olanda, iar acum pornesc spre casă. Rămâne doar sa le livrez prin țară, după care relaxare doua săptămâni , la ceva mai mult soare..🛩️ Revin în Germania, după data de 14 februarie. Cele bune, Marcel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faceless_reb Postat Februarie 14 Share Postat Februarie 14 Salut Marcel! Si salutari celorlalti membri de pe forum! Acum in martie ar trebui sa am examenul moto pentru categoria A2. Apelez la forum pentru a vedea parerile mai multor motociclisti, poate ma puteti ajuta : Vazusem in cu cateva pagini in urma ca Marcel mentiona, pentru motoarele mai ieftine ca nu ar merita sa apelam la servicii (dat pretul actual pentru transport + verificate, etc.) Uitandu-ma pe piata, nu am putut sa nu observ cat de tare a luat-o razna piata "SH" de motoare in Romania. Imi pusesem gandul la un Kawasaki Ninja400, pana sa observ ca motoare din 2019 Ninja (din nou, SH) erau mai scumpe la pret decat noul Kawasaki Ninja500 2025. Preturile la motoarele de A2 din strainatate nu le cunosc... Ninja400, Ninja500, CBR500R, Aprilia rs 457, acestea mi-au atras atentia. Din pacate in tara sunt putine anunturi, la preturi inexplicabile(mie cel putin). Aici voiam sa vad ce opinii ati avea si voi. Am vazut multi ca spuneau ca nu merita o motocicleta noua, pe motiv ca "o sa o scap", etc... dar in acelasi timp comparand la pret... stiu ca o cumpar si e noua, fara semne de intrebare legat de ce i-ar fi facut fostii proprietari. Tinand cont de asta, Marcel (eventual si ceilalti membri de pe forum), daca ma puteti ajuta cu un sfat: Merita sa iau in considerare sa iau o Ninja500 sau eventual un CFMoto 450SS, de nou in pretul oferit din reprezentana, sau eventual, daca preturile sunt mai bune, sa iau motorul din strainate iar o parte din buget sa il dau pentru transport & verificare ? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Februarie 15 Share Postat Februarie 15 20 hours ago, faceless_reb said: Merita sa iau in considerare sa iau o Ninja500 Da. Probabil ca vei auzi sau citi multe replici de genul "nu merita sa iei ceva nou pentru ca o să-l trantesti" sau "nu merita sa iei ceva nou pentru ca nu stii inca ce ți se potriveste" si asa mai departe. Daca nu esti constrans pe partea financiara, ia ceva nou. Ai toate avantajele care decurg din asta, incepand cu garantia. Singura situatie in care vei pierde poate mai mult decat dacă cumperi ceva SH va fi daca vrei o vinzi repede, pe motiv ca "ti-a rămas mica". Evita motocicletele chinezesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 15 Share Postat Februarie 15 Dacă parte financiară e ok, ia ce îți place, dar urcă în prealabil pe câteva modele, să îți faci măcar o idee vagă despre ce vei conduce. Pe speed o să stai cam aplecat, aș merge pe naked. Dar cum o vei conduce doar tu, îți iei ce îți place. La motor nou pierzi un pic la revânzare, cum a zis și colegul, iar reviziile te vor costa mai mult decât "în altă parte". În rest, benzină și km! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Februarie 15 Share Postat Februarie 15 Acum 21 ore, faceless_reb a spus: Salut Marcel! Si salutari celorlalti membri de pe forum! Acum in martie ar trebui sa am examenul moto pentru categoria A2. Apelez la forum pentru a vedea parerile mai multor motociclisti, poate ma puteti ajuta : Vazusem in cu cateva pagini in urma ca Marcel mentiona, pentru motoarele mai ieftine ca nu ar merita sa apelam la servicii (dat pretul actual pentru transport + verificate, etc.) Uitandu-ma pe piata, nu am putut sa nu observ cat de tare a luat-o razna piata "SH" de motoare in Romania. Imi pusesem gandul la un Kawasaki Ninja400, pana sa observ ca motoare din 2019 Ninja (din nou, SH) erau mai scumpe la pret decat noul Kawasaki Ninja500 2025. Preturile la motoarele de A2 din strainatate nu le cunosc... Ninja400, Ninja500, CBR500R, Aprilia rs 457, acestea mi-au atras atentia. Din pacate in tara sunt putine anunturi, la preturi inexplicabile(mie cel putin). Aici voiam sa vad ce opinii ati avea si voi. Am vazut multi ca spuneau ca nu merita o motocicleta noua, pe motiv ca "o sa o scap", etc... dar in acelasi timp comparand la pret... stiu ca o cumpar si e noua, fara semne de intrebare legat de ce i-ar fi facut fostii proprietari. Tinand cont de asta, Marcel (eventual si ceilalti membri de pe forum), daca ma puteti ajuta cu un sfat: Merita sa iau in considerare sa iau o Ninja500 sau eventual un CFMoto 450SS, de nou in pretul oferit din reprezentana, sau eventual, daca preturile sunt mai bune, sa iau motorul din strainate iar o parte din buget sa il dau pentru transport & verificare ? Multumesc! Ia-ti ce motocicleta iti place si ce motocicleta iti permiti. Eu cand mi-am luat prima moto am avut o decizie pragmatica dpdv financiar. Am ales un model care deja ajunsese in punctul in care nu se mai devaloriza la revanzare. Dar doar pentru ca asa mi-am permis. Altfel eram cu banii in mana la usa reprezentantei. Dar ce trebuie sa te documentezi inainte este daca ai fizicul necesar pentru motocicleta pe care ti-o doresti. Daca ai 1.90m si vreo oricare dintre cele enumerate mai sus s-ar putea sa te gasesti in situatia in care ai o motocicleta incomoda pe care nu iti face placere sa te dai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3.14 Postat Februarie 15 Share Postat Februarie 15 22 hours ago, faceless_reb said: Draga tovarase de forum . In urmatoarea apropiata perioada , se anunta un moto ''festival'' ....unde contra a cativa firfirei , poti sa te urci pe diferite mobre , poti sa vezi diferite showuri , poti sa iti antamezi diferite testdrive-uri . Pe mine personal ....intrebarile de genul alor tale ma seaca ...pt ca fiecare om este diferit si simte altfel fiecare agregat in parte . ........sfatul meu ....urca pe cat mai multe , vezi cum te simti , si ia cu ce-ti permite poznaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 15 Share Postat Februarie 15 Acum 2 ore, 3.14 a spus: Pe mine personal ....intrebarile de genul alor tale ma seaca ...pt ca fiecare om este diferit si simte altfel fiecare agregat in parte . ........sfatul meu ....urca pe cat mai multe , vezi cum te simti , si ia cu ce-ti permite poznaru Nici eu nu suport speed, chopper de nicio culoare, cafe-racer și alte modele. Există doar câteva modele care îmi plac și pe care, dacă aș avea bani, mi le-aș lua ca să fac sfânta treime: naked (prima dragoste, o motoretă excelentă cam pentru orice începător, în funcție și de cilindree), supermoto (să râzi ca prostul când tragi de gaz) și Adv/touring (să zicem că V-strom 1000 se încadrează aici, deci primul pas este făcut). Pentru A2 găsește din oricare categorie mobre ok. Ce-am văzut recent și mi-a plăcut maxim: cfmoto 450mt, prea mișto agregatul pentru o singură persoană. M-am urcat pe una la ATV-ROM, mi-a plăcut (mai puțin parbrizul). Nu credeam vreodată că o să-mi iau strutocamila, dar după nici jumătate de an de permis mi-am dat seama că nu putem călători pe un naked de 500 cc. Adică se poate, dar se cam renunță la confort. Cam toți tinerii vor speed, ei nu concep altceva, totuși n-ar fi rău să se mai urce și pe alte modele, vor avea senzații noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 16 Share Postat Februarie 16 Acum 6 ore, Lucian_M a spus: mi-a plăcut maxim: cfmoto 450mt Aștept impresii după ce o să-ți bagi mâinile într-una, nu neapărat pt reparații, doar să dai jos o carenă laterală să conectezi niște accesorii. Btw, are cablaj tras, releu + siguranțe pt așa ceva, 10+! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 16 Share Postat Februarie 16 Durează ceva vreme, că prin județ s-au vândut maxim două, iar cât au garanție, băieții merg sigur în reprezentanța. Nu știu cum se stă la capitolul garanție și piese, fiabilitate, însă că ar îmi place agregatul, n-aș rata un ridetest. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motologistic Postat Februarie 16 Autor Share Postat Februarie 16 La 14.02.2025 la 22:50, faceless_reb a spus: Salut Marcel! Si salutari celorlalti membri de pe forum! Acum in martie ar trebui sa am examenul moto pentru categoria A2. Apelez la forum pentru a vedea parerile mai multor motociclisti, poate ma puteti ajuta : Multumesc! Salutare În primul rand, succes în Martie la examen. În al doilea rand...totul depinde de buget și de preferințe. Dacă vorbim de Kawasaki Ninja 500, vreau sa iti spun ca faci cea mai buna alegere. Dacă ai buget de nou, ia nou. Cel puțin în Germania, unul nou il pot lua pe la 6700, iar second pleacă de la 6000( sub 3000 km). Chiar dacă te ajut eu cu discount la transport, fiind începător, tot nu se justifica second. Legat de "il scapi și il spargi,fiind începător ", iti spun doar ca , oricum carenele și capacele de motor sunt la fel de scumpe. Dacă un argument sa iau nou, e garanția, uita de ea. Aceste motoare NU se strica în garanție, asta e cert 99.999% Dacă pierzi la revanzare? Cu siguranță...doar ca banii is făcuți sa iti aduca trăiri si plăceri, nu profit. Pt profit exista " businesses " Ca profil al utilizatorului dw A2, relativ noi, in Germania ( asta apropo de semnul de întrebare legat de istoric): tânăr (ă), sub 21 ani, începător, care in primii 10k km eventual i-a tras 2-3 zgârieturi , care si-a servisat motorul doar la dealer autorizat ( fiind nou,în garanție), cu toate actele și cheile prezente, care respecta intervalele de service recomandat. Asa ca, nu iti face griji. De regula, toate sevice-urile is documentate cu carte service/ facturi. Dacă te uiți pe net, o sa vezi ca nemții de regula, motoarele scăpate, lovite, etc, le vând în starea respectiva. Rar cand se fac reparații...extrem de rar. Dacă mai ai întrebări, suntem aici Ps. In garaj, am 5 motociclete. Doar una este nouă. Iar în ultimii ani, mi-am cumpărat 4 motoare noi ,zero km. Nu s-a justificat achizitia de noi,la niciun dintre ele. Decat la cel de competiție. 3 noi le-am vandut, in pierdere cca cu 20% ,la mai putin de 2000 km fiecare. Mai am doar unul nou, pe care dacă il vand, pierd cam 2000 de euro, pt 400 de km efectuati. Acum te intreb, nu era mai bine daca dpdv financiar,l-as fi inchiriat pt aia 400 de km, decat sa blochez mii de euro in el ? Probabil ca DA, doar ca daca recitesti mai sus, ai fi inteles ca nu toate se rezuma la bani. La mine e vorba si de placerea de a-l avea in garaj, oricand disponibil sa imi dea momente de placere si extaz...chiar si pt 2-3 ieșiri pe an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.