cristache Postat Mai 15, 2017 Autor Share Postat Mai 15, 2017 (editat) Sa ma laud cum adventurizez eu WR-ul... :-) Editat Mai 15, 2017 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 Ai dreptate, Angi, WR-ul la plin ar avea max 130kg, si este mai puternic decat DRZ-ul... Acum lucram cu ce avem... Inutil sarcasmul intre noi 2. Mai lipsea sa-mi zici ca baga mai mult la ora ca drz-ul si e mai albastru ca xc-ul. Pur si simplu cred ca cele doua enumerate de mine sunt mai bine adaptate pt ce vrei tu si mult mai fiabile. Este doar opinia mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 ref mentenanta... cica nu-mi aduc aminte prea bine, nu era la 1800 ci 1200, la 2010 e data la 1200m https://cdn.yamaha-motor.eu/owner-manuals/Motorcycles/5TJ-28199-47_EN.PDF dar la 2008 e la 1000km https://cdn.yamaha-motor.eu/owner-manuals/Motorcycles/5TJ-28199-45.PDF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 Nu ar fi fost mai bun un 300 2T si scapai de ore/mile de mentenanta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 @xt600 Am studiat si eu oferta de motoare, dar sunt putine care indeplinesc cerintele mele: - sub 140kg - roata fata de 21 - cursa suspensii f mare - peste 40-45 CP - rezistenta si fiabila - pret Si cred ca am mai spus iesiri de max 2500-3000km... M-am dat cu WR250, e fun, dar ii mai trebuie niste caluti... Daca trebuie sa te incadrezi in cerintele alea, practic nu exista nimic pe piata enduro-tourerelor usoare si, intr-adevar, WR450 este cam cea mai buna alegere. Din cate am inteles, a ta este din 2008, un "an bun", pentru ca, din cate stiu, in acel an Yamaha a introdus niste modificari la cadru/ciclistica, care au facut-o mai echilibrata si mai manevrabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Mai 15, 2017 Autor Share Postat Mai 15, 2017 Angi nu am intentionat sa fiu sarcastic...oricum pana la urma am ales cu inima, ce mi-a placut mie... @Andrei La cati km se segmenteaza ala de 300? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 ...oricum pana la urma am ales cu inima, ce mi-a placut mie... exact asta am spus si eu de la bun inceput Si pana la urma cel mai important e sa fii tu multumit de alegerea facuta. In concluzie, s-o stapanesti sanatos si sa ai parte de aventuri frumoase cu ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 (editat) Cristache, hai cu piesele. Subiectiv (logic, nu? ), eu m-am dat în același sfert de ora, printre blocuri, cu Drz 400E și un CRF 450. Drz este ff slab pentru stilul meu. Când am ridicat fata la CRF în a 3a râdeam ca aiuritul. Iar cei care au mai mâncat enduro-turism în vana, mers mai tare și prin namoale și gropi știm ca esențiale, respectiv diferența între spital și un we de vis o fac niște suspensii bune. Și un motor vans, care arunca puterea serios, nu linear a la aventura. Dacă Drz și suspensii bune, respectiv putere serioasa (m-am abținut sa scriu cretina) apar în aceeași propoziție, atunci ea a fost scrisa de cineva care se da prea peisagistic. As zice la fel și la XChallenge. No offence antepostatorilor. Părerea mea. Dpmdv singurele motoare capabile pentru enduro turism serios, suspensii bune, greutate, etc, etc sunt doar Wr450F și Exc-ul 350. Ambele 10.000 euro de noi, ca să fim preciși. Și mai este și Husqvarna cu 300 și ceva-ul tot acolo. Injecție, tot tacâmul. Vise, nu altceva. A, și încă ceva: 600 și enduro-turism? Sa fiu serios, zic. Adventure, da. Enduro-turism un sezon, maxim doua. După care RK la motor sau posesor. Pe unde vreau și pe unde îmi place mie am văzut oameni cu Xr650R ce se chinuiau de moarte. In speță traseele de enduro-turism din Caraș. Alea de oameni serioși, de stai o săptămână în munti/pe sate. Cristache, ca să inchei: Mie îmi place la nebunie motorul tău (ți-am spus ca l-am adulmecat și eu), sa aveți parte de zeci de ieșiri de vis și ține-ne la curent cu modificările. Editat Mai 15, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 Din ceea ce stiu si sper sa nu ma insel, Cristache are parteneri de drum care merg cu F800, GS650, tenere660 si chestii asemanatoare. Cu asta cred ca am spus tot in ceea ce priveste tipul de trasee pe care le va face cu wr450. Deci tipul de enduro-turism de care zici tu nu se aplica in acest caz. De aici si nedumerirea mea vizavi de alegerea facuta. Dar cum s-a mai spus, a fost o alegere facuta cu inima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Mai 16, 2017 Autor Share Postat Mai 16, 2017 Corect, alegerea a fost facuta si cu spatele...adica nu ma mai tine spatele sa ridic 220 de kile... Noua motocicleta face mai bine ce facea cealalta si e mai usoara cu 100 kg... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 Angi nu am intentionat sa fiu sarcastic...oricum pana la urma am ales cu inima, ce mi-a placut mie... @Andrei La cati km se segmenteaza ala de 300? La peste 5000km. 60 ore in regim de competitie si peste 150 ore la peisagistic Deci, no problem. Nu ca uleiul la 4T care se schimba la 15-20 de ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 15 - 20 ore in regim racing, altfel se schimba la peste 1000 km. Mai pui un oilcooler care iti creste si volumul de ulei si il schimbi cand te intorci din tura, si aici ma refer la turele la care facea referire Cristache. @Cristache baga mare cu modificarile si posteaza poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 Da mai draga, dar e foarte probabil sa folosesti mobra si pe asfalt. Stiu ca turele voastre contin si portiuni bune de sosea. Vorbeam noi mai demult despre subiect si-ti spuneam ca mie aici imi apare un semn de intrebare. Dupa mine, si un mono de 600 e prea usor pt rulajul pe asfalt, mai ales ca voi n-o tineti cu 100 la drum intins. Sincer nu prea vad cum ar sta pe drum o mobra de 100kg la 130-150 la ora. Am avut si eu husa de 450 si pe sosea o simteam ca o frunza-n vant. Pentru turele voastre imi imaginez o mobra care sa se aseze acceptabil pe toate tipurile de drum. Oricum voi nu faceti enduro, tocmai pentru asta iti sugeram ca un dual-sport ar fi fost poate ceva mai potrivit. Da' acum e tardiv, ca rau' e deja facut ) » Post actualizat in 16 May 2017 07:46 Raspunsul meu e pt Cristache » Post actualizat in 16 May 2017 08:07 Uite c-am uitat de exemplul poate cel mai bun. Xr650r. Mult sub 140 de kile, vreo 60 de cai, cursa lunga, rezervor de vreo 10l si o gasesti la vreo 2500 euro cu e-starter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 (editat) 15 - 20 ore in regim racing, altfel se schimba la peste 1000 km. Mai pui un oilcooler care iti creste si volumul de ulei si il schimbi cand te intorci din tura, si aici ma refer la turele la care facea referire Cristache. @Cristache baga mare cu modificarile si posteaza poze. Oricum ai da-o tot schimbi mai des uleiul la 4T decat pistonul la 2T. Oricum asta de dragul discutiei. Multi nu vor sa auda de 2T la hard enduro, d-apoi la touring. Oricum, eu am aceleasi pareri ca Angi. Cu cat mai offroad ai mobra cu atat vei suferi pe sosea sau la ture lungi. Sosea inseamna sa te sufle tirurile de pe drum si sa tocesti crampoanele iar ture lungi inseamna bagaj mult (inclusiv rezervoare mai mari) care vor ingreuna si dezechilibra mobra a.i. vei pierde toata agilitatea caprei. Cristache, mai bine pregateste WR-ul pt hard-enduro (asta inseamna sa-ti iei si o remorca) si pt ture adventure ramai la monocilindrii de 600 (sau bicilindrii de 700) Editat Mai 16, 2017 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Mai 16, 2017 Autor Share Postat Mai 16, 2017 @Zigzag Nici mie nu imi place cu mobra usoara pe asfalt voi merge max 120km/h...dar adu-ti aminte ce fan a fost pe Cheia cand cu XR-ul eram mai rapid decat cei cu vitezanele...( nu erau forjatori), @Andrei Stiu ce inseamna 2T, am facut touring cu CZ-ul...deci nu am idei preconcepute despre 2T, dar prefer 4T...iar cu hard enduro, nu e de mine...deja sunt batran... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 @Zigzag Nici mie nu imi place cu mobra usoara pe asfalt voi merge max 120km/h...dar adu-ti aminte ce fan a fost pe Cheia cand cu XR-ul eram mai rapid decat cei cu vitezanele...( nu erau forjatori), Hai gata, nu te mai scuza atat. Ai facut-o de oaie si cu asta basta Pune mana la munca si arata-ne poze cu jucaria gata de drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 Ce e chestia asta pe care o tot aud, despre mobrele ușoare, cum că te suflă vântul pe șosea, mai ales având în vedere că unii dintre voi sunt și cicliști. Păi dacă te suflă vântul cu o mobră de 140 de kg, ce se fac aia cu cutreiere de 5 kg? @Angi care e bicilindru ăla de 700?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 Ce e chestia asta pe care o tot aud, despre mobrele ușoare, cum că te suflă vântul pe șosea, mai ales având în vedere că unii dintre voi sunt și cicliști. Păi dacă te suflă vântul cu o mobră de 140 de kg, ce se fac aia cu cutreiere de 5 kg? @Angi care e bicilindru ăla de 700?! Xl700v F700gs ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 @Angi care e bicilindru ăla de 700?! iar ai tras mah pe nas? intreaba-l pe belcic ca el a facut referire de fapt nu-l mai intreba ca ti-a raspuns florinache....transalp 700 ps- te-ai dat pe sosele vreodata cu mobra de 100 de kile? daca nu, mai vb dupa ce te dai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 bre, daca greutate lu mobra pt sosea e problem, promit je ca fac tot ce-i posibil sa compensez.... mananc seara pana nu mai intra, beau pana la supra plin et da' cand o ridic de jos vreau cu o mana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Mai 16, 2017 Autor Share Postat Mai 16, 2017 (editat) Update: Am trecut de circa financiara...yeees! Editat Mai 16, 2017 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 wrf-ul bea cafea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 (editat) » Post actualizat in 16 May 2017 08:07 Uite c-am uitat de exemplul poate cel mai bun. Xr650r. Mult sub 140 de kile, vreo 60 de cai, cursa lunga, rezervor de vreo 10l si o gasesti la vreo 2500 euro cu e-starter ma bag si eu in seama (poate nu ar trebui )(sau mai bine un coment, decat un follow). sunt de acord ca e un model foarte bun atat pentru enduro cat si pentru adventure. chiar am ramas cu impresia ca pe cand au facut si hoooooonda un motor performat, l-au scos din productie. doar 8 ani de productie m-i se par putini. legat de pret, eu am caut vreme de peste un an, si cel mai ieftin Dal'ara (electric) l-am gasit la 3500 in Italia. cu transport si acte depasesti 4000. la 2500 gasesti la pedala, dar pentru adventure, ce nu presupune mult efort si riscuri mari sa iti tot moara motorul, pornirea la pedala e chiar ok. porneste lejer si din prima. legat de subiect, va fi interesant. in loc sa tot dai jos kile si sa faci upgrade de suspensii, tu o dai jos de pe remorca si pui add-on-uri de adventure. poate ca asta e solutia. iar pe partea de schimb ulei mai des, e foarte bine. iti ramane ulei ars pentru lant, tie si la ceilalti din tura.numa asa se inscriu toti la lista cu beri, pe datorie. Editat Mai 17, 2017 de capusang Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 legat de pret, eu am caut vreme de peste un an, si cel mai ieftin Dal'ara (electric) l-am gasit la 3500 in Italia. cu transport si acte depasesti 4000. la 2500 gasesti la pedala, dar pentru adventure, ce nu presupune mult efort si riscuri mari sa iti tot moara motorul, pornirea la pedala e chiar ok. porneste lejer si din prima. daca mai vrei un xr cu e-starter la pret decent da-mi un pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 daca mai vrei un xr cu e-starter la pret decent da-mi un pm ii in batatura deja, merci de intentie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.