Sari la conținut

"Adventurizarea" unei Yamaha WR 450


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 106
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ai dreptate, Angi, WR-ul la plin ar avea max 130kg, si este mai puternic decat DRZ-ul...

 

Acum lucram cu ce avem...

Inutil sarcasmul intre noi 2. Mai lipsea sa-mi zici ca baga mai mult la ora ca drz-ul si e mai albastru ca xc-ul.

Pur si simplu cred ca cele doua enumerate de mine sunt mai bine adaptate pt ce vrei tu si mult mai fiabile. Este doar opinia mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@xt600 Am studiat si eu oferta de motoare, dar sunt putine care indeplinesc cerintele mele:

 

- sub 140kg

- roata fata de 21

- cursa suspensii f mare

- peste 40-45 CP

- rezistenta si fiabila

- pret

 

Si cred ca am mai spus iesiri de max 2500-3000km...

 

 

M-am dat cu WR250, e fun, dar ii mai trebuie niste caluti...

Daca trebuie sa te incadrezi in cerintele alea, practic nu exista nimic pe piata enduro-tourerelor usoare si, intr-adevar, WR450 este cam cea mai buna alegere. Din cate am inteles, a ta este din 2008, un "an bun", pentru ca, din cate stiu, in acel an Yamaha a introdus niste modificari la cadru/ciclistica, care au facut-o mai echilibrata si mai manevrabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Angi nu am intentionat sa fiu sarcastic...oricum pana la urma am ales cu inima, ce mi-a placut mie...

 

@Andrei La cati km se segmenteaza ala de 300?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...oricum pana la urma am ales cu inima, ce mi-a placut mie...

 

exact asta am spus si eu de la bun inceput

 

Si pana la urma cel mai important e sa fii tu multumit de alegerea facuta. In concluzie, s-o stapanesti sanatos si sa ai parte de aventuri frumoase cu ea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Cristache, hai cu piesele.

Subiectiv (logic, nu? :) ), eu m-am dat în același sfert de ora, printre blocuri, cu Drz 400E și un CRF 450. Drz este ff slab pentru stilul meu. Când am ridicat fata la CRF în a 3a râdeam ca aiuritul.

Iar cei care au mai mâncat enduro-turism în vana, mers mai tare și prin namoale și gropi știm ca esențiale, respectiv diferența între spital și un we de vis o fac niște suspensii bune. Și un motor vans, care arunca puterea serios, nu linear a la aventura.

Dacă Drz și suspensii bune, respectiv putere serioasa (m-am abținut sa scriu cretina) apar în aceeași propoziție, atunci ea a fost scrisa de cineva care se da prea peisagistic.

As zice la fel și la XChallenge.

No offence antepostatorilor.

Părerea mea.

Dpmdv singurele motoare capabile pentru enduro turism serios, suspensii bune, greutate, etc, etc sunt doar Wr450F și Exc-ul 350.

Ambele 10.000 euro de noi, ca să fim preciși.

Și mai este și Husqvarna cu 300 și ceva-ul tot acolo.

Injecție, tot tacâmul. Vise, nu altceva.

A, și încă ceva:

600 și enduro-turism?

Sa fiu serios, zic.

Adventure, da. Enduro-turism un sezon, maxim doua. După care RK la motor sau posesor.

Pe unde vreau și pe unde îmi place mie am văzut oameni cu Xr650R ce se chinuiau de moarte.

In speță traseele de enduro-turism din Caraș. Alea de oameni serioși, de stai o săptămână în munti/pe sate.

Cristache, ca să inchei:

Mie îmi place la nebunie motorul tău (ți-am spus ca l-am adulmecat și eu), sa aveți parte de zeci de ieșiri de vis și ține-ne la curent cu modificările.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ceea ce stiu si sper sa nu ma insel, Cristache are parteneri de drum care merg cu F800, GS650, tenere660 si chestii asemanatoare. Cu asta cred ca am spus tot in ceea ce priveste tipul de trasee pe care le va face cu wr450. Deci tipul de enduro-turism de care zici tu nu se aplica in acest caz. De aici si nedumerirea mea vizavi de alegerea facuta. Dar cum s-a mai spus, a fost o alegere facuta cu inima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, alegerea a fost facuta si cu spatele...adica nu ma mai tine spatele sa ridic 220 de kile...

 

Noua motocicleta face mai bine ce facea cealalta si e mai usoara cu 100 kg...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Angi nu am intentionat sa fiu sarcastic...oricum pana la urma am ales cu inima, ce mi-a placut mie...

 

@Andrei La cati km se segmenteaza ala de 300?

 

La peste 5000km. :) 60 ore in regim de competitie si peste 150 ore la peisagistic Deci, no problem. Nu ca uleiul la 4T care se schimba la 15-20 de ore.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 - 20 ore in regim racing, altfel se schimba la peste 1000 km.

Mai pui un oilcooler care iti creste si volumul de ulei si il schimbi cand te intorci din tura, si aici ma refer la turele la care facea referire Cristache.

 

@Cristache baga mare cu modificarile si posteaza poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da mai draga, dar e foarte probabil sa folosesti mobra si pe asfalt. Stiu ca turele voastre contin si portiuni bune de sosea. Vorbeam noi mai demult despre subiect si-ti spuneam ca mie aici imi apare un semn de intrebare. Dupa mine, si un mono de 600 e prea usor pt rulajul pe asfalt, mai ales ca voi n-o tineti cu 100 la drum intins. Sincer nu prea vad cum ar sta pe drum o mobra de 100kg la 130-150 la ora. Am avut si eu husa de 450 si pe sosea o simteam ca o frunza-n vant.

Pentru turele voastre imi imaginez o mobra care sa se aseze acceptabil pe toate tipurile de drum. Oricum voi nu faceti enduro, tocmai pentru asta iti sugeram ca un dual-sport ar fi fost poate ceva mai potrivit.

Da' acum e tardiv, ca rau' e deja facut :))

» Post actualizat in 16 May 2017 07:46

Raspunsul meu e pt Cristache

» Post actualizat in 16 May 2017 08:07

Uite c-am uitat de exemplul poate cel mai bun. Xr650r. Mult sub 140 de kile, vreo 60 de cai, cursa lunga, rezervor de vreo 10l si o gasesti la vreo 2500 euro cu e-starter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 - 20 ore in regim racing, altfel se schimba la peste 1000 km.

Mai pui un oilcooler care iti creste si volumul de ulei si il schimbi cand te intorci din tura, si aici ma refer la turele la care facea referire Cristache.

 

@Cristache baga mare cu modificarile si posteaza poze.

 

Oricum ai da-o tot schimbi mai des uleiul la 4T decat pistonul la 2T. Oricum asta de dragul discutiei. Multi nu vor sa auda de 2T la hard enduro, d-apoi la touring. Oricum, eu am aceleasi pareri ca Angi. Cu cat mai offroad ai mobra cu atat vei suferi pe sosea sau la ture lungi. Sosea inseamna sa te sufle tirurile de pe drum si sa tocesti crampoanele iar ture lungi inseamna bagaj mult (inclusiv rezervoare mai mari) care vor ingreuna si dezechilibra mobra a.i. vei pierde toata agilitatea caprei.

 

Cristache, mai bine pregateste WR-ul pt hard-enduro (asta inseamna sa-ti iei si o remorca) si pt ture adventure ramai la monocilindrii de 600 (sau bicilindrii de 700) :)

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Zigzag Nici mie nu imi place cu mobra usoara pe asfalt voi merge max 120km/h...dar adu-ti aminte ce fan a fost pe Cheia cand cu XR-ul eram mai rapid decat cei cu vitezanele...( nu erau forjatori),

 

@Andrei Stiu ce inseamna 2T, am facut touring cu CZ-ul...deci nu am idei preconcepute despre 2T, dar prefer 4T...iar cu hard enduro, nu e de mine...deja sunt batran...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Zigzag Nici mie nu imi place cu mobra usoara pe asfalt voi merge max 120km/h...dar adu-ti aminte ce fan a fost pe Cheia cand cu XR-ul eram mai rapid decat cei cu vitezanele...( nu erau forjatori),

 

Hai gata, nu te mai scuza atat. Ai facut-o de oaie si cu asta basta :bounce:

 

Pune mana la munca si arata-ne poze cu jucaria gata de drum :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce e chestia asta pe care o tot aud, despre mobrele ușoare, cum că te suflă vântul pe șosea, mai ales având în vedere că unii dintre voi sunt și cicliști.

Păi dacă te suflă vântul cu o mobră de 140 de kg, ce se fac aia cu cutreiere de 5 kg?

 

@Angi care e bicilindru ăla de 700?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce e chestia asta pe care o tot aud, despre mobrele ușoare, cum că te suflă vântul pe șosea, mai ales având în vedere că unii dintre voi sunt și cicliști.

Păi dacă te suflă vântul cu o mobră de 140 de kg, ce se fac aia cu cutreiere de 5 kg?

 

@Angi care e bicilindru ăla de 700?!

Xl700v

F700gs

...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Angi care e bicilindru ăla de 700?!

 

iar ai tras mah pe nas?

intreaba-l pe belcic ca el a facut referire

 

de fapt nu-l mai intreba ca ti-a raspuns florinache....transalp 700

 

ps- te-ai dat pe sosele vreodata cu mobra de 100 de kile?

daca nu, mai vb dupa ce te dai ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre, daca greutate lu mobra pt sosea e problem, promit je ca fac tot ce-i posibil sa compensez.... mananc seara pana nu mai intra, beau pana la supra plin et :P da' cand o ridic de jos vreau cu o mana :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 16 May 2017 08:07

Uite c-am uitat de exemplul poate cel mai bun. Xr650r. Mult sub 140 de kile, vreo 60 de cai, cursa lunga, rezervor de vreo 10l si o gasesti la vreo 2500 euro cu e-starter

ma bag si eu in seama (poate nu ar trebui :))(sau mai bine un coment, decat un follow). sunt de acord ca e un model foarte bun atat pentru enduro cat si pentru adventure. chiar am ramas cu impresia ca pe cand au facut si hoooooonda un motor performat, l-au scos din productie. doar 8 ani de productie m-i se par putini.

 

legat de pret, eu am caut vreme de peste un an, si cel mai ieftin Dal'ara (electric) l-am gasit la 3500 in Italia. cu transport si acte depasesti 4000.

la 2500 gasesti la pedala, dar pentru adventure, ce nu presupune mult efort si riscuri mari sa iti tot moara motorul, pornirea la pedala e chiar ok. porneste lejer si din prima.

 

legat de subiect, va fi interesant. in loc sa tot dai jos kile si sa faci upgrade de suspensii, tu o dai jos de pe remorca si pui add-on-uri de adventure. poate ca asta e solutia.

 

iar pe partea de schimb ulei mai des, e foarte bine. iti ramane ulei ars pentru lant, tie si la ceilalti din tura.numa asa se inscriu toti la lista cu beri, pe datorie.

Editat de capusang
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legat de pret, eu am caut vreme de peste un an, si cel mai ieftin Dal'ara (electric) l-am gasit la 3500 in Italia. cu transport si acte depasesti 4000.

la 2500 gasesti la pedala, dar pentru adventure, ce nu presupune mult efort si riscuri mari sa iti tot moara motorul, pornirea la pedala e chiar ok. porneste lejer si din prima.

 

daca mai vrei un xr cu e-starter la pret decent da-mi un pm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...