Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

salutare.am o problema...un tenere 3YF,ieri mi s-a spart un rulment la roata fata partea dreapta,cea cu discul.nu am avut de ales si a trebuit sa merg cu el asa vreo 10km.azi l-am desfacut,rulment sau bucati din el nu mai existau.din melcul de kilometraj au curs doar cateva bile si ceva span.mi-am luat rulment nou,dar mai prinde in lacas doar 1-2mm.In manual imi arata ca ar trebui sa aiba 2urechiuse in care sa stea rulmentul...Acum...sa il pun asa?sta prins/strans doar in ax? :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator _Raul_
salutare.am o problema...un tenere 3YF,ieri mi s-a spart un rulment la roata fata partea dreapta,cea cu discul.nu am avut de ales si a trebuit sa merg cu el asa vreo 10km.azi l-am desfacut,rulment sau bucati din el nu mai existau.din melcul de kilometraj au curs doar cateva bile si ceva span.mi-am luat rulment nou,dar mai prinde in lacas doar 1-2mm.In manual imi arata ca ar trebui sa aiba 2urechiuse in care sa stea rulmentul...Acum...sa il pun asa?sta prins/strans doar in ax? :rolleyes:

 

Butucul rotii are 3 umeri.

Melcul odometrului are 3 nervuri ce intra intre umerii de mai sus. Sub astea 3 nervuri (nu mai sunt 100 % sigur) parca sa zic ca mai exista un rulment mai mic.

post-3763-1267533013_thumb.jpgpost-3763-1267533030_thumb.jpg

 

Tu unde ai buba?

 

P.s. - Pozele sunt de la un XT600z 3AJ, dar cred ca avem acelasi sistem.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doua minute sa pun niste poze.dar din cate stiu eu,mie nu-mi intra asa adanc rulmentul,cum vad in poza pusa de tine.

Mesaj completat

e diferit,sigur nu-mi intra rulmentul asa adanc,pentru ca atunci cand dadeam roata jos imi cadea rulmentul.melcul e la fel.

Mesaj completat

doua minute sa pun niste poze.dar din cate stiu eu,mie nu-mi intra asa adanc rulmentul,cum vad in poza pusa de tine.

Mesaj completat

era bine daca vedeam mai din timp camasa exterioara a rulmentului ramasa pa pozitie

:rolleyes: :(

post-45293-1267533793_thumb.jpg

post-45293-1267533820_thumb.jpg

post-45293-1267533858_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici un rulment nu ar trebui sa intre doar atat cat se vede in poza la tine.

La mine e la fel ca la Raul.

Se vede in pozele tale ca e rupt gulerul unde trebuie sa stea rulmentul.

Concluzie: alta roata sau o inginerie deosebitala roata actuala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Am sa detaliez putin constructia melcului care sunt 99 % sigur ca, in original, nemodificat, este la fel si la tine:

post-3763-1267612445_thumb.jpg

Dupa ce demontezi din melc, cu un patent special, siguranta (este exact ca cea din poza de mai jos)

post-3763-1267612397.jpg

si apoi tabla aceea cu 3 colturi, vei observa in spatele ei un angrenaj cu roti dintate ce invarte un cilindru.

Acest cilindru are la interior un profil patrat si in el intra cablul de la kilometraj.

Melcul, odata imbinat cu roata trebuie sa arate asa.

post-3763-1267612387_thumb.jpg

Sincer, nu inteleg de ce la tine ai un rulment atat de expus si nici nu inteleg cum se transmite (prin ce fel de angranje dintate) miscarea de la roata motocicletei la kilometraj.

Recumosc ca nu sunt un tip f. tehnic si ca sunt sanse f. mari ca acolo sa fi fost facuta o modificare care (pana la un punct) sa fi fost ok.

Din pacate eu nu pot sa te ajut decat cu reparatii/intretinere la angrenajele originale fiindca pe acestea le cunosc si despre ele stiu sa iti spun.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult Raul pentru ca mi-ai raspuns.Treaba s-a rezolvat.Rulmentul era asa iesit in afara pentru ca in interior ramasese camasa exterioara a rulmentului vechi.Mi-a dat ceva de furca sa o scot.Dupa doua service-uri si ore bune de bontanit in ea pe toate partile,am taiat-o cu.... autogenul!(interiorul butucului,aluminiu,intact:) Kilometraj nu mai am,s-au dus cei trei dinti care antrenau melcul.Pana gasesc alta roata,e bun si asa.Toate bune :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Mersi mult Raul pentru ca mi-ai raspuns.Treaba s-a rezolvat.Rulmentul era asa iesit in afara pentru ca in interior ramasese camasa exterioara a rulmentului vechi.Mi-a dat ceva de furca sa o scot.Dupa doua service-uri si ore bune de bontanit in ea pe toate partile,am taiat-o cu.... autogenul!(interiorul butucului,aluminiu,intact:) Kilometraj nu mai am,s-au dus cei trei dinti care antrenau melcul.Pana gasesc alta roata,e bun si asa.Toate bune :crack:

 

Vorbeste cu cineva sa iti faca trei pastile mici, usor curbate, din aluminiu si du-te cu ele si cu roata la cineva care are aparat de sudura cu argon.

Este infinit mai ieftin ca o roata. Au aproximativ 3, maxim 4 mm inaltime.

Parerea mea.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbeste cu cineva sa iti faca trei pastile mici, usor curbate, din aluminiu si du-te cu ele si cu roata la cineva care are aparat de sudura cu argon.

Este infinit mai ieftin ca o roata. Au aproximativ 3, maxim 4 mm inaltime.

Parerea mea.

tre' avut grija sa nu se topeasca caucuicul dintre spitze si disc... daca are ca 3yf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe modelul intalnit la multe topicuri de pe acest forum il lansez si eu pe acesta, pentru ca noi, posesorii de Yamaha XT, XTZ Tenere 600/660 si Super Tenere, sa ne cunoastem iar informatiile de aici sa ne fie de ajutor.

Ideea mi-a venit dupa ce am desfacut motorul meu – Tenere 3AJ, i-am vazut plusurile si minusurile, dar, mai ales, am facut anumite greseli pe care sper ca cei care vor citi acest topic sa nu le repete.

Eu nu pot, deci, scrie decat despre Yamaha XT600Z Tenere 3AJ (perioada fabricatie 1988-1990) dar acesta este 90 % identic cu Tenere-le 1 VJ (fabricatie 1986-1988) – mici diferente la carenaj, bord, frana spate, decompresor si pornire la pedala(la 1 VJ). De asemenea compartimentul motor este aproape identic cu cel al XT-urilor de 600 corespondente ca perioada de fabricatie.

 

So, sa incep eu :

 

- Pentru a mea am 2 manuale de reparatii (unul francez si unul portughez) si 2 manuale de intretinere curenta (unul in engleza si altul in germana – care are multe cote importante) si mai multe tutoriale ilustrate (curatarea carburatoarelor, schimbul uleiului la furca fata, etc…) salvate de pe SITE-ul POSESORILOR DE XT/XTZ BRAZILIA(poate cel mai bun in domeniu, dupa parerea mea). Manualele sunt atatea fiindca nici unul nu e suficient de bun si trebuie sa jonglezi in permanenta intre ele pentru a pune o informatie 100 % la capat. Nu mai stiu de pe unde le-am luat pe fiecare in parte, pentru a putea pune link-urile, dar cine are nevoie de oricare dintre ele poate sa mi le ceara oricand. Adresa de messenger o gasiti la profil.

 

- Sa vorbim acum despre motorul de Tenere 3AJ.

Preturi intalnite de mine :

La KEDO Germania (www.kedo.de) :

* set complet vibrochen cu biela = 200 euro (slava Domnului ca nu a fost nevoie)

* set complet piston, segmenti, bolt si sigurante bolt = 150 euro (idem)

* bolt = 25 euro (asta trebuie)

* cablu turometru (al meu a pocnit la demontare – era copt) = 9,5 euro (si asta)

La LOUIS Germania, oferta destul de bunaOferta Louis 3AJ. Mentionez ce am avut eu nevoie, si anume :

* garnituri pentru capacul filtrului de ulei (mucificate ale mele) – 1,5 Euro (garnitura + 3 o-ring-uri)

* pipa de bujii (coapta si asta. Se rupsese in doua filetul de prindere pe cablu, din interiorul ei si turbam ca nu stiam de ce nu porneste motorul, desi baterie era) – 4,8 Euro

* cheie reglaj supape – 5 Euro

 

Am facut un fisier cu toate cotele motorului, luate de prin t`spe mii de manuale asa ca le voi uploada aici, ca sa nu mai cautati si voi.

ATENTIE, cotele sunt valabile doar pentru Yamaha Tenere 1 VJ si 3AJ. In ordine alfabetica :

 

AMBREIAJUL:

 

* COTE ARCURI AMBREIAJ post-3763-1186940374_thumb.jpg

* COTE DISCURI AMBREIAJ post-3763-1186940400_thumb.jpg

* COTE TIJA IMPINGATOARE AMBREIAJ post-3763-1186940414_thumb.jpg

 

AXA CU CAME:

 

* COTE AXA CU CAME post-3763-1186940480_thumb.jpg post-3763-1186940497_thumb.jpg

 

BIELA:

 

* COTE BIELA post-3763-1186940535_thumb.jpg post-3763-1186940544_thumb.jpg

 

CILINDRUL:

 

* COTE CILINDRU post-3763-1186940600_thumb.jpg post-3763-1186940610_thumb.jpg

 

PISTON :

 

* COTE PISTON post-3763-1186940674_thumb.jpg

* DISTANTA INTRE PISTON SI CILINDRU post-3763-1186940688_thumb.jpg

 

SEGMENTII:

 

* COTE SEGMENTI post-3763-1186940802_thumb.jpg post-3763-1186940855_thumb.jpg

 

SUPAPELE :

 

* COTE SUPAPE :

 

COTE ARCURI SUPAPE post-3763-1186940993_thumb.jpg post-3763-1186941003_thumb.jpg

COTE CANAL SUPAPE post-3763-1186941034_thumb.jpg

COTE SUPAPE :

Diametru tija supapa = 6,9 - 7 mm post-3763-1186941054_thumb.jpg post-3763-1186941062_thumb.jpg

 

POMPA DE ULEI :

 

* COTE POMPA DE ULEI post-3763-1186941140_thumb.jpg

 

Motocicleta mea a fost cumparata din Germania si adusa in Romania la inceputul lunii august.

Avea probleme la pornire, in sensul ca bateria invartea electromotorul dar undeva nu exista scanteie. La bujie se ajunge destul de greu - trebuie date jos saua (se da jos din 2 suruburi amplasate deasupra rotii, in interiorul aripii spate) si rezervorul. Pentru imbinarea pipei cu cablul ce vine de la bobina de inductie, ca la orice pipa, exista in interior un filet. Care la mine era corodat si s-a rupt imediat ce mi-am bagat nasul pe acolo. Odata remediata problema si pornita scotea niste cloncanituri puternice in motor. Am schimbat uleiul si 90 % identic.

Banuind ca exista uzura intre vibrochen si biela (nu era sunet de supape dereglate sau de joc in bolt) am dat jos motorul si am trecut la deschiderea lui. Aici vreau sa va impartasesc cateva lucruri, pentru a nu face aceleasi greseli.

Partea de sus, pana la blocul motor propriu-zis, este simplu de demontat.

Fiindca, in anumite etape ale demontarii (de exemplu, la capacul chiuloasei) exista foarte multe suruburi inbus am folosit o bucata de carton pe care am asezat suruburile pastrand aranjamentul. Ceva de genul (o poza de pe net)

post-3763-1186942939_thumb.jpg.

Am lucrat impreuna cu un prieten la acest motor dar mi-ar fi fost util (si, deci, recomand) un suport pentru motor. Costa 50 euro la Kedo. Uitati-l aici :post-3763-1186943384_thumb.jpg. Ne-ar fi scutit de multe injuraturi.

Am trecut la desfacerea capacului ambreiajului. Aici sunt 4 variante: cheie ambreiaje Louis - 25 euro, asta de la Kedopost-3763-1186944232.jpg - 18 Euro, una de constructie proprie din discuri uzate de ambreiaj (gasita pe site-ul teneristilor francezi) post-3763-1186944400.jpg sau, cel mai si cel mai simplu, folositi pistol pneumatic cu percutie (nu stiu daca asta este denumirea corecta), in genul celor folosite la vulcanizari pentru desfacut prezoane.

 

Vand Yamaha XT 600 E din 1993, motor nou.

Inmatriculata, ITP valabil 11.2011, motor in rodaj, 150 km, schimbat (facturi Yamaha) piston, segmenti, bolt, simeringuri supape, placi ambreiaj, rulmenti ambielaj. Cilindru nou, simeringuri furca, kit de lant, ulei, filtru noi. 1650 euro cu inca un motor pentru piese. 0722675842

post-46261-1268152624_thumb.jpg

post-46261-1268152633_thumb.jpg

post-46261-1268152640_thumb.jpg

post-46261-1268152656_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as monta un singur proiector ... stie cineva cam cat surplus de curent are xtz660? . Al meu e cu un singur far 55/60W.(sa stiu ce sa caut in targ)

Ma gandesc, ca modelul nou cu 2 faruri (70W parca) are acelasi "generator" de curent ... deci ar fi v'o 10-15W rezerva

 

Stie cineva ce si cum? :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as monta un singur proiector ... stie cineva cam cat surplus de curent are xtz660? . Al meu e cu un singur far 55/60W.(sa stiu ce sa caut in targ)

Ma gandesc, ca modelul nou cu 2 faruri (70W parca) are acelasi "generator" de curent ... deci ar fi v'o 10-15W rezerva

 

Stie cineva ce si cum? :bounce:

 

Magnetoul are vreo 150W cu totul. Daca depasesti wattajul, riscul e sa ramai fara baterie.

Proiectorul monteaza-l pe jugul inferior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Magnetoul are vreo 150W cu totul. Daca depasesti wattajul, riscul e sa ramai fara baterie.

Proiectorul monteaza-l pe jugul inferior.

in filetul pt carligul de remorcare :P

Bujia cat consuma? cu toate brizbrizurile aprinse sa fie vreo 100W?. Pai atunci daca magnetoul scoate 150W nu puneau pe aia cu 2 faruri 2x55W ? :bounce:

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

The output of the generator of the XTZ660 is 24.5 Ampere at 5000 RPM.

Workshop manual page 36.

That is around 300 Watt. The regulator/rectifier can handle at most 25 Ampere.

So at the maximum you can not put any more load on it than this 24.5 or 25 amp.

An easy way to see if your gadgets are too much of a load is by checking the voltage at the battery terminals. First check without load, then turn the extra stuff on and see if the voltage drops.

 

Citat de pe advrider.

Editat de x86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citat de pe advrider.

 

Asa e. Tenere are 300W. Mi-am incurcat intre ele motoretele. :bounce: Nu stiu cat consuma bujia. Dar cel mai sigur, se poate inseria un ampermetru la borna + a bateriei (sau la siguranta) si sa se urmareasca sensul curentului. Cu motorul pornit, farul pornit, semnalizatorul pornit, frana apasata, ventilatorul pornit. Claxonul oprit, totusi. In functie de sensul curentului se va vedea daca bateria primeste sau cedeaza curent. Pentru inceput, ampermetrul ar fi bine sa fie conectat cu borna (lui) de curent mare (10A de ex).

Ca sa afli direct valoarea curentului consumat de motocicleta, ampermetrul trebuie inseriat la firul rosu al contactului.

Ca sa afli valoarea curentului debitat de alternator, ampermetrul trebuie inseriat la firul rosu al releului de incarcare.

 

La ultimile doua este mai greu de realizat conexiunea ampermetrului. Sau masori cu voltmetrul incarcarea bateriei. Daca este peste 13 V (normal vreo 14V) atunci bateria primeste curent. Daca e sub 13V, bateria cedeaza curent.

Daca masori curentii de mai sus, poti sati faci un calcul sa afli ce extra consumatori iti mai permiti.

post-7680-1268767191_thumb.jpg

post-7680-1268768163_thumb.jpg

post-7680-1268768455_thumb.jpg

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuzati ca ma bag in vorba, dar aprinderea la Tenere-le clasic (nu xt660z sau st1200) nu esta bazata pe miscarea volantei si nu pe sistemul elextric de +12V al motocicletei? In cazu asta, daac trage ceva din instalatia de 12v, e infim oricum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuzati ca ma bag in vorba, dar aprinderea la Tenere-le clasic (nu xt660z sau st1200) nu esta bazata pe miscarea volantei si nu pe sistemul elextric de +12V al motocicletei? In cazu asta, daac trage ceva din instalatia de 12v, e infim oricum...

 

Exact. La toate motoarele aprinderea se bazeaza pe miscarea volantei/vilbrochenului. Aprinderea se refera strict la momentul aparitiei scanteii. CDI-ul este responsabil cu treaba asta. Sursa de energie atat pt scanteie cat si pt restul consumatorilor electrici este generatorul (alternator, magnetou, dinam). Daca consumatorii insumati depasesc puterea generatorului, surplusul va fi luat din baterie. Pana la epuizarea acesteia. Adica mergi pana se termina bateria :bounce:

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele astea am scos mobra de la iernat. Dupa o tura pe niste drumuri neasfaltate, cam denivelate, m-am trezit ca trece destul de mult ulei de simeringurile de la furca. Asta inseamna ca trebuie schimbate simeringurile, uleiul si cu ocazia asta, daca tot le desfac vreau sa pun si burduf-uri (acum nu are). N-am mai facut operatiunea asta pana acum, dar din ghidurile care le-am citit nu pare sa fie mare lucru. Care ati mai facut operatiunea, exista ceva tips & tricks specifice Tenere, pe care ar trebui sa le stiu? La ulei ma gandeam la Castrol pt furca sintetic, 10W din Louis, simeringuri Athena de la Romi. Care sunt dimensiunile pt burdufuri, ca nu prea stiu ce sa cumpar?

Mesaj completat

Inca o intrebare, cum se regleaza farul? In manual n-am gasit decat referinta la suruburile care il misca pe verticala si orizontala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Zilele astea am scos mobra de la iernat. Dupa o tura pe niste drumuri neasfaltate, cam denivelate, m-am trezit ca trece destul de mult ulei de simeringurile de la furca. Asta inseamna ca trebuie schimbate simeringurile, uleiul si cu ocazia asta, daca tot le desfac vreau sa pun si burduf-uri (acum nu are). N-am mai facut operatiunea asta pana acum, dar din ghidurile care le-am citit nu pare sa fie mare lucru. Care ati mai facut operatiunea, exista ceva tips & tricks specifice Tenere, pe care ar trebui sa le stiu? La ulei ma gandeam la Castrol pt furca sintetic, 10W din Louis, simeringuri Athena de la Romi. Care sunt dimensiunile pt burdufuri, ca nu prea stiu ce sa cumpar?

Mesaj completat

Inca o intrebare, cum se regleaza farul? In manual n-am gasit decat referinta la suruburile care il misca pe verticala si orizontala.

 

* Ulei - conform manualului. Ma refer atat la vascozitate cat si la cantitate. Pentru masurat uleiul, cea mai ieftina cana de plastic cu gradatii o gasesti la Metro. Mi-am luat eu alaltaieri. 5 ron. Daca nu iti place respectiva, vrei alta sau ai deja una prin gospodarie, vezi sa aiba si sa folosesti numai gradatia de ulei. Pentru ultimii mililitri (in cazul meu 17; din 517 total) ai grija cu seringile. A folosit un amic de-al meu ceva seringa de la farmacie pentru a masura intreaga cantitate si zicea ca i-a dat destul de aiurea (a folosit pana la urma gradatia de pe bidon si a impartit uleiul in 2). Si mie mi s-a parut cam stranie povestea lui, dar poate te ajuta cu ceva.

Daca schimbai doar uleiul erau un singur tip (dupa ce "tot" uleiul s-ar fi scurs prin surubul de la baza telescopului, te apucai sa pompezi telescoapele si atunci erai sigur ca a iesit totul).

* Schimbare simeringuri - este un topic pe forum (la service parca) + filmulete super explicative pe Youtube (how to change your fork oil / fork rings).

* Burdufuri gasesti la orice magazin moto din Timisoara (Sorin, MaxiScooter, Nomad). Sunt unele cauciucate si altele mai plastice. Recomand sa iti iei doar cauciucate. Cele plastice devin casante, deformabile si se decoloreaza in timp. Sincer sa fiu nici nu stiu daca mai fabrica cineva asa ceva, dar "just in case".

Lugimile la tipul acesta de motocicleta sunt 2 - 27cm si 37cm. Cred ca la noi trebuie 37 (nu am masurat niciodata, dar 99,99% sigur). Te uiti si tu la magazin daca sunt dimensiunea ce iti trebuie.

* Simeringuri de telescoape cred ca gasesti si la magazinele moto din Tm, de pe o zi pe alta.

* Farul se regleaza doar de acolo de unde ai gasit si in manual. Daca, indiferent de cat l-ai gadila (vezi ca are pas f.f. mic si trebuie sa invarti ceva timp la el) nu se intampla nimic uita-te si la prinderea suportului de bord pe cadrul motocicletei. La mine este un joc destul de serios si acolo (asa este din fabrica), joc ce poate in mod sigur afecta pozitia intregii carene fata si, implicit, a luminii.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam' de raspunsuri. O sa apuc zilele astea de furca. La al meu intra 669cm cubi de "Fork oil 10W or equivalent", deci ii bun Castrol-ul 10W.

Farul l-am mai ajustat pana acum dar tot nu prea vad nimic pe intuneric. Eu intrebam de ceva de genul asta, sa-i fac un reglaj corect. Daca nu merge nici asa, ii pun xenon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam' de raspunsuri. O sa apuc zilele astea de furca. La al meu intra 669cm cubi de "Fork oil 10W or equivalent", deci ii bun Castrol-ul 10W.

Farul l-am mai ajustat pana acum dar tot nu prea vad nimic pe intuneric. Eu intrebam de ceva de genul asta, sa-i fac un reglaj corect. Daca nu merge nici asa, ii pun xenon.

 

 

Daca ai modelul cu doua faruri, regleaza-le pe rand. Demufezi unul din faruri a.i. sa fie aprins doar unul. Il reglezi si, pe urma, te apuci de celalalt demufandu-l pe primul. Fiecare far are 2 suruburi de reglaj. Un surub pt sus-jos si altul pt dreapta-stanga. La modelul cu un singur far patrat nu stiu cum e dar nu trebuie sa fie cu mult diferit. Eu mai invart putin la un surub apoi ma urc pe ea sa vad cum lumineaza, ma dau jos sa mai invart si iar ma urc pe ea..... Asa din aproape in aproape pana imi convine. Apoi o tura pe o strada intunecata sa vad rezultatul final. Atentie! Cu pasager trebuiesc refacute reglajele. Adica coborate fasciculele.

 

Uleiul de furca, intradevar, e 10W, 669 cm cubi si, in final, suprafata uleiului trebuie sa fie la 94 mm fata de marginea superioara a jambei complet comprimate si fara arc in furca. (manual pag. 299 sau 7-49).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele astea am scos mobra de la iernat. Dupa o tura pe niste drumuri neasfaltate, cam denivelate, m-am trezit ca trece destul de mult ulei de simeringurile de la furca. Asta inseamna ca trebuie schimbate simeringurile, uleiul si cu ocazia asta, daca tot le desfac vreau sa pun si burduf-uri (acum nu are). N-am mai facut operatiunea asta pana acum, dar din ghidurile care le-am citit nu pare sa fie mare lucru. Care ati mai facut operatiunea, exista ceva tips & tricks specifice Tenere, pe care ar trebui sa le stiu? La ulei ma gandeam la Castrol pt furca sintetic, 10W din Louis, simeringuri Athena de la Romi. Care sunt dimensiunile pt burdufuri, ca nu prea stiu ce sa cumpar?

Mesaj completat

Inca o intrebare, cum se regleaza farul? In manual n-am gasit decat referinta la suruburile care il misca pe verticala si orizontala.

nu cumpara semeringuri de la Louis (zice-se ca sunt naspa)... cumpara de pe Motomike de la Romi ... am Athena si sunt OK http://www.romimoto-piese.ro/category/1020...98?show=gallery :drink: ... nu te crampona de taxele de expeditie cum ca de pe Louis e gratis si de pe Mike platesti posta, sau cel putin asa era inainte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cumpara semeringuri de la Louis (zice-se ca sunt naspa)... cumpara de pe Motomike de la Romi ... am Athena si sunt OK http://www.romimoto-piese.ro/category/1020...98?show=gallery :drink: ... nu te crampona de taxele de expeditie cum ca de pe Louis e gratis si de pe Mike platesti posta, sau cel putin asa era inainte

 

daca nu ai catalog louis si nu gasesti pe net zimi motorul tau si ce iti trebuie iti caut eu codurile

eu mi-am pus semeringuri saitola vechiul cbr si nu au nici o proiblema am mai facut 25000 de atunci si erau in stare perfecta cand l-am dat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu ai catalog louis si nu gasesti pe net zimi motorul tau si ce iti trebuie iti caut eu codurile

eu mi-am pus semeringuri saitola vechiul cbr si nu au nici o proiblema am mai facut 25000 de atunci si erau in stare perfecta cand l-am dat

http://www.louis.de/_2058a3f8b8e614aacceda...tnr_gr=10042180

 

al draq! ... chiar nu au acum d-ala :drink:

GABEL-DICHTRING-SET SAITO

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...