Aragon Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 (editat) Ascultati de manual e facut cu un scop nici mie nu imi iese tot timpul la verificatul uleiului dar am incredere ce scrie in carte , trebuie incalzit bine motorul asta inseamna sa te plimbi cu el dar cum e rece afara racirea e foarte rapida si nu cred ca e usor de incalzit eu merg la enduro cu el si deabea il incalzesc . Editat Februarie 17, 2013 de Aragon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Problema este ca si asa.....sunt ceva date contrariante! In cartea ei am gasit 2.5 pe louis 2.8 Indiferent nu stiu cum sta treaba aia cu verificatul cu motorul cald! ca tot acelasi ulei este! In alta ordine de idei...voi il verificati pe cric sau cu motocicleta dreapta?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Problema este ca si asa.....sunt ceva date contrariante! In cartea ei am gasit 2.5 pe louis 2.8 cartea e sfanta. nu cred c-o sa crape nimic de la 10% in plus, dar fa dupa carte si masoara cum zice in carte ca sa ai consistenta in masuratori. Indiferent nu stiu cum sta treaba aia cu verificatul cu motorul cald! ca tot acelasi ulei este! In alta ordine de idei...voi il verificati pe cric sau cu motocicleta dreapta?! motor cald inseamna din ce am observat eu macar echivalentul de 5-10 minute de mers. se verifica cu motoreta dreapta. chiar daca e acelasi ulei tu masori uleiul din cadru, nu tot uleiul din motor. la rece n-o sa-ti apara nimic pe joja daca ai nivel bun si daca o sa completezi ca sa fie ok pe joja la rece exista riscul sa ai prea mult ulei in final... eu intra mea am pus 3,5 litri si tot nu apare pe joja.cica trebuie sa mergi cu ea in toate vitezele si sa se incalzeasca la temperatura de lucru.si dupa aia apare pe joja.la amea am mers pe vremea asta pana in a treia dar tot nu apare..trebuie sati faca un fel de spuma in cutie nu stiu e mai complicat...idea e ca daca ai pus dupa manual nu ar trebui sa aibe nimic pana ce apuci sa o incalzesti bine dar pe vremea asta cam greu.bafta 3.5L ... mult... nu ziceai ca ti l-a scuipat dupa aia peste tot pe unde putea? Nu e bazat pe spume ... pur si simplu asa e la motoarele "dry sump"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 eu intra mea am pus 3,5 litri si tot nu apare pe joja.cica trebuie sa mergi cu ea in toate vitezele si sa se incalzeasca la temperatura de lucru.si dupa aia apare pe joja.la amea am mers pe vremea asta pana in a treia dar tot nu apare..trebuie sati faca un fel de spuma in cutie nu stiu e mai complicat...idea e ca daca ai pus dupa manual nu ar trebui sa aibe nimic pana ce apuci sa o incalzesti bine dar pe vremea asta cam greu.bafta eu cand mi-am cumparat xt-ul am aflat ca fostul proprietar a pus 3.5 sau chiar mai mult pentru asa stie ca el ca la dashie verifici dimineata , dupa ceva timp mi-au cedat vreo 2 garnituri si a inceput sa borasca peste tot.deci scoate repede uleiul,si lasa vreo 2.8-2.9, numai bine ! pornit cateva minute cum recomanda unii si apoi verificat poti sa il lasi pana maine pornit ,degeaba. porneste-o las-o putin sa depaseasca momentul critic fa niste ture prin toate treptele si o sa-ti apara pe joja foarte bine .crede-ma am aprofundat mult problema, numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 (editat) Problema este ca si asa.....sunt ceva date contrariante! In cartea ei am gasit 2.5 pe louis 2.8 daca scurgi uleiul , pe interior (pe "peretzi')raman cam 100 ml, daca nu schimbi filtrul (unele manuale specifica schimdarea filtrului de ulei din 2 in 2 schimburi, inclusiv curatarea filtrului de aer cu jet de aer de la compresor ) mai raman in el cam 100 ml . de ex.:daca ai o problema la cutia de viteze, dupa ce o rezolvi nu mai ramane nimic (carterul este uscat) ... d'aia 2-300ml , defapt manualul nu trebuie citit printre randuri, mai ales ca este in alta limba decat cea a lui Eminescu . motor cald inseamna din ce am observat eu macar echivalentul de 5-10 minute de mers. se verifica cu motoreta dreapta. 10 minute februarie in Bacau nu este tot una cu 10 minute iulie in Bucuresti, mai ales racire cu aer... pt racire cu apa pune-ti un carton in fata radiatorului, iarna Editat Februarie 17, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 10 minute februarie in Bacau nu este tot una cu 10 minute iulie in Bucuresti, mai ales racire cu aer... pt racire cu apa pune-ti un carton in fata radiatorului, iarna Adica ce? In Bucuresti nu se merge in februarie, doar in iulie? Cred ca mai degraba pe dos Macar 5-10 minute de mers in cat de cat sustinut in sarcina ar trebui facuti ca sa asigure o "citire" buna a nivelului. Macar atat. Sub e irelevant, o sa "citesti" mai ptuin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Pe frigul asta mergi 5-10 min apoi opresti si lasi motorul la relanti inca 5-10 min. TT-ul si XT-ul fiind racite cu aer, degeaba mergi cu ele ca tot nu se incalzesc. De aceea ar trebui lasate si la relanti pentru a fi sigur ca se incalzeste motorul. Pentru cei care suspecteaza ca au pus prea mult ulei, verificati cutia filtrului de aer. Inainte sa cedeze simeringuri, presiunea mare din carter ar trebui sa scuipe uleiul pe epuratorul de gaze, drept in cutia filtrului de aer. PS Si la mine in manual scrie 2.9 l de ulei fara filtru sau 3.0 l cu schimbare de filtru (sau cam asa ceva) si eu pun cu vreo 2-300 ml mai mult ca sa-mi iasa masuratoarea cu joja. Chiar si vara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Pe frigul asta mergi 5-10 min apoi opresti si lasi motorul la relanti inca 5-10 min. TT-ul si XT-ul fiind racite cu aer, degeaba mergi cu ele ca tot nu se incalzesc. De aceea ar trebui lasate si la relanti pentru a fi sigur ca se incalzeste motorul. Pentru cei care suspecteaza ca au pus prea mult ulei, verificati cutia filtrului de aer. Inainte sa cedeze simeringuri, presiunea mare din carter ar trebui sa scuipe uleiul pe epuratorul de gaze, drept in cutia filtrului de aer. PS Si la mine in manual scrie 2.9 l de ulei fara filtru sau 3.0 l cu schimbare de filtru (sau cam asa ceva) si eu pun cu vreo 2-300 ml mai mult ca sa-mi iasa masuratoarea cu joja. Chiar si vara. sau ca sa nu mai dai jos carena si capacul lateral de la airbox ,ai un furtun care pleaca din airbox jos pe langa supraplinurile de benzina din carb,acel furtun are un capac "vartos" infipt in capac. mergi intr-un loc nasol cand scoti capacul si cu un recipient ceva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 sau ca sa nu mai dai jos carena si capacul lateral de la airbox ,ai un furtun care pleaca din airbox jos pe langa supraplinurile de benzina din carb,acel furtun are un capac "vartos" infipt in capac. mergi intr-un loc nasol cand scoti capacul si cu un recipient ceva . capacul ala din capatul furtunului trebuie obligatoriu montat la loc, altfel dezechilibreaza diferentele de presiune (inclusiv aer nefiltrat), deci functionarea carburatorului , la fel si cel "din fata" filtrului de aer , ala cu capac transparent in care se aduna nisip si muste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Alex, sper c-ai nimerit bine "indicatiile", pt ca am gasit unul aici : http://www.piese-scutere.net/products/YAMAHA-releu-de-pornire-%2812V%252d30A%29-%2812V%252d30A%29-NEOS-50.html , iar daca nu functioneaza cred ca anticipezi pe cine o sa injur... Salut! si eu am avut probleme cu releul de pornire, era montat unul de scuter care avea mai putini amperi decat cel original. la xtz cred ca e acelasi ca pe xt. Normal ar trebui sa pui dinasta: http://www.romimoto-piese.ro/category/10319070000/article/146128?show=gallery care are 100-150Amp Cu cel de 30 nu cred ca o sa iti functioneze sau merge dar tot o sa se blocheze. Am cautat pe net si am vazut ca acelasi model este si pe xj-ul de 600 si am luat de la cineva care dezmembra un xj releul cu 50 lei. Merge perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlan Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 eu am pus 3,5 l ulei fiindca in manual zice 3,3 litri cu tot cu filtru etc.am lasat sa se scurga bine cam o ora si dupa aia am pus uleiul.si am pus in plus 200 ml ca sa vad daca ajunge pe joja....dar nimic.am lasato si la relantiu,am si mers cu ea nimic.in cadru acolo am un fel de spuma si atat.ulei inapoi din motor vine mai mult pe furtunul din partea stanga cum stai pe mobra si mai putin pe ala din dreapta.dar dupa ce opresc motorul, in cadru ramane spuma atat.mie ami si scuipa pe epurator ulei,asta era dinainte sa schimb uleiul si il am infundat si am facut o gaura mica in joja ca sa nu faca presiune.asta e de la segmenti creca scapa gaze pe langa ei in carter.compresie are ca porneste usor si acuma pe frig si cand e incalzita bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 (editat) cum naiba sa ai epuratorul infundat? destupa-l ! ala-i furtunul ce atarna prin scutul batranelor Dacii care aveau setul "praf" Editat Februarie 18, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Cu mandrie anunt ca am nivelul la ulei bine ....au intrat undeva intre 2.9 si 3 litri. De altfel, acum ca stiu cum sa il verific nici nu pare prea greu!.Pornit motocicleta, dat o tura cu ea, cred ca si 10 minute sunt suficiente pe frigul asta.... apoi la destinatie o las la relanti circa 10 15 secude dupa care opresc motorul si masor...e fix cu trebuie. In alta ordine de idei....voi stiti ce dimensiune au o ringurile de la filtrul la ulei ca as vrea sa le schimb. Si inca ceva...ce ulei folositi in furci...10w sau 7.5w (atat imi da mie cartea la tt600r ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Si inca ceva...ce ulei folositi in furci...10w sau 7.5w (atat imi da mie cartea la tt600r ) ttr-ul nu prea se pupa la suspensii nici cu xt-urile nici cu xtz-urile... sfatul meu ca inteleg ca ai luat-o recent ar fi sa mergi un pic cu ea cum e si in functie de cum o simti sa ajustezi daca e cazul. vrei reactie mai rapida, ulei mai subtire. vrei mai lenta, mai gros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 De schimbat il schimb oricum! Sufar de boala numita revizie completa. -- nu ma simt bine pana nu fac unele chestii la moto. I am schimbat ulei filtru bujie. Urmeaza lichid in furci, si purjare lichid frana, curatare etrieri si jocul la supape in weekend. Dupa...om mai gasii noi cate una alta. Revenind la ulei de furci, la africana, transalp, dr samd am pus mereu 10w, dar la ttr scrie in carte ca sa pun musai 7.5w si parca mi aiurea sa ma apuc sa mixez 10 si 5, si sa il cumpar direct e o varianta care dureaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Atunci pui direct ulei 7.5w, care e problema? http://www.moto24.ro/produse/piese-accesorii/ulei-de-furca/motul--fork-oil-7.5-w.html eu am pus 3,5 l ulei fiindca in manual zice 3,3 litri cu tot cu filtru etc.am lasat sa se scurga bine cam o ora si dupa aia am pus uleiul.si am pus in plus 200 ml ca sa vad daca ajunge pe joja....dar nimic.am lasato si la relantiu,am si mers cu ea nimic.in cadru acolo am un fel de spuma si atat.ulei inapoi din motor vine mai mult pe furtunul din partea stanga cum stai pe mobra si mai putin pe ala din dreapta.dar dupa ce opresc motorul, in cadru ramane spuma atat.mie ami si scuipa pe epurator ulei,asta era dinainte sa schimb uleiul si il am infundat si am facut o gaura mica in joja ca sa nu faca presiune.asta e de la segmenti creca scapa gaze pe langa ei in carter.compresie are ca porneste usor si acuma pe frig si cand e incalzita bine Vezi ca ai returul infundat. Ia manualul si verifica tot traseul uleiului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlan Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 dar care e furtunul de retur al uleiului?ala din dreapta ca sa ajung la pompa de ulei trebuie demontat ambreiajul?ma gandesc ca poate e infundat filtrul ala de la pompa ca mie ami face si presiune maricica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Vezi la manual. Ce e asa greu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlan Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 nu prea inteleg din manual.....asa in mare stiu dar mai si intreb ca sa fiu convins ca nu ma complic la desfacerea motorului.mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Alex, sper c-ai nimerit bine "indicatiile", pt ca am gasit unul aici : http://www.piese-scutere.net/products/YAMAHA-releu-de-pornire-%2812V%252d30A%29-%2812V%252d30A%29-NEOS-50.html , iar daca nu functioneaza cred ca anticipezi pe cine o sa injur... M-am tot uitat la releul ala din poza si nu prea poti sa-l adaptezi usor. Mai bine cauta unul second la rubrica de dezmembrari. Se potriveste de pe XJ 600, XT 600, Virago 535, Pegaso 650, etc. Daca vrei lista cu toate uita-te la lista returnata de Google: https://www.google.ro/#q=site:wemoto.ro+%224KD-81940-00%22 Sa ma dau mare... Mi-am pus aripa de enduro. Mai uzez K60-urile inca vreo 1000km si dupa ii pun un set de Mitas E09. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlan Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 spunetimi va rog daca trebuie sa vina ulei pe amandoua furtunuri care intra in rezervorul de ulei.in manual zice ca cel din din stanga e breather hose dar mie ami vine ulei pe ala.pe cel din dreapta vine cateoleaca si deodata vine un val de ulei,iar vine incetu iar pufneste cu ulei....e normal asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 mai conteaza daca o faci bucati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlan Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 pai poate no fac bucati:)).daca nu vrea nimeni piese doar no so desfac...si o desfac doar daca gasesc sa vand 4-5 componente mai mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Parca am mai intrebat, dar insist ...are cineva idee ce cote au o ringurile de la filtrul de ulei la xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 cumpara Champion ... ala vine cu oring . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.