Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Piesa #10 am tot schimbat-o de cateva ori, pana am facut rost de una aproape noua. Am montat-o si dupa o iesire "prin bolovanis" m-am trezit cu ea rupta... De atunci mi-am bagat picioarele si am lasat-o asa.

 

Pe piesa #13, patina de lant, ii bataie mare. Nu se gasesc second bune si noi sunt foarte scumpe. Pe tenereclub.ro ii un tutorial cu o improvizatie, daca nu ai deloc.

 

Btw, prin vest a dat deja ghiocelul :)

Editat de alex_xt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Piesa #10 am tot schimbat-o de cateva ori, pana am facut rost de una aproape noua. Am montat-o si dupa o iesire "prin bolovanis" m-am trezit cu ea rupta...

 

 

mda, nu are sens sh se rup foarte repede, acum caut o tabla de aluminiu de 4-5 mm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Cine e mai priceput intr-ale tehnicii pe aici, sa-mi spuna si mie daca un XTZ660 Tenere(1997) poate fi cumva zapacit daca i se monteaza o toba de esapament originala luata de la un R6 (2002). R6 are 600cmc, dar 4 cilindri, peste 100cp, iar acul turometrului poate indica valori duble fata de XTZ660.

Un prieten si-a montat pe R6 o toba de tunning, iar cea originala o vinde cu 250 lei (o scot eu la 200), o si pot adapta, insa vreau sa stiu daca nu cumva mi-o ia consumul razna si pierd cuplul la turatii mici ?

Voi ce mi-ati putea spune?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am spus ca cine are un R6 implicit are ori toba originala, ori una aftermarket. Cel care are toba OEM, n-o sa fie interesat sa cumpere una similara, iar cel care si-a montat una mai bengoasa, nu se va intoarce la cea initiala. Deci indiferent cum o da, n-are cui s-o vanda. Prin urmare am sanse mari sa-l fac sa cedeze !

Problema e ca nu sunt convins ca fac bine schimband-o pe cea de la XTZ cu una construita pt alt gen de motor. Am citit un articol despre tema asta, iar de acolo am inteles ca motorului ii creste puterea indeosebi la turatii foarte ridicate, aproape de "rosu", insa creste proportional si consumul de combustibil si scade cuplul la turatii joase. In plus, eu i-am luat si flitru de aer K&N, iar in combinatie cu un burlan mai aerisit in mod cert o sa fie cam setoasa. Tocmai d-aia am intrebat si aici.

Uite aici un video cu o toba dedicata si omologare, dar cea mai ieftina pe care am gasit-o era la un site din Italia, la un pret de vreo 215 euro, fara transport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! dupa cateva ore petrecute in fata computadorului cautand istoria xt as vrea sa stiu in limba materna cat de hulit este monocilindrul racit pe aer de la 1VJsau ...cat de bine presteaza in zilele noastre moderne.

Care sunt punctele lui forte si minusurile. punct de referinta este trendul actual al adventurebike-urilor, orientarea catre energii verzi si evident situatia economica(din SUA, aka crahul 2008-present)

Eu am gasit asa:

-se incinge de-si da duhul dar contrazisa treaba de fiecare data de alti useri internauti

- cutia de viteza e praf...chipurile doar treapta a 5 se sfarma. gasit-o rar

-tamburul de frana se subtiaza in timp si-si da duhul(alt tambur sau conversie pe disc ar fi rezolvarile)

-nu am aflat nik de consum si comportament la 120kmh constant pe 100km distanta

-protectia la vant e zero

- vibreaza mai tare ca un F650 clasic de la Aprilia sau BMW

- pret de achizitie mic(800-1000e) dar prepare to invest min 25%

- partea electronica "prone to fail" mai ales releul regulator

 

ps: cat de bine se preteaza la ture de 400km/zi cu bagaje si pasager vara pe sosea ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vrei sa iti cumperi sau ce ? E buna mobra e yamaha frate ce drek daca ai grija de ea si nu te zgarcesti la schimburi de consumabile si verificari periodice nu cand iti aduci aminte nu ai treaba , fi mai concret ce te intereseaza ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! dupa cateva ore petrecute in fata computadorului cautand istoria xt as vrea sa stiu in limba materna cat de hulit este monocilindrul racit pe aer de la 1VJsau ...cat de bine presteaza in zilele noastre moderne.

Care sunt punctele lui forte si minusurile. punct de referinta este trendul actual al adventurebike-urilor, orientarea catre energii verzi si evident situatia economica(din SUA, aka crahul 2008-present)

Eu am gasit asa:

-se incinge de-si da duhul dar contrazisa treaba de fiecare data de alti useri internauti

- cutia de viteza e praf...chipurile doar treapta a 5 se sfarma. gasit-o rar

-tamburul de frana se subtiaza in timp si-si da duhul(alt tambur sau conversie pe disc ar fi rezolvarile)

-nu am aflat nik de consum si comportament la 120kmh constant pe 100km distanta

-protectia la vant e zero

- vibreaza mai tare ca un F650 clasic de la Aprilia sau BMW

- pret de achizitie mic(800-1000e) dar prepare to invest min 25%

- partea electronica "prone to fail" mai ales releul regulator

 

ps: cat de bine se preteaza la ture de 400km/zi cu bagaje si pasager vara pe sosea ?

 

De ce nu 3TB? Ii cam aceeasi chestie, frana pe disc pe spate. La banii aia gasesti unul bun de folosit si gasesti piese peste tot. Sau un Tenere de 660, daca ai rabadare cu putin peste 1000 euro cred ca poti sa cumperi unul care sa mearga ok. Tenere-ul duce si 500 km/zi pe asfalt bun cu pasager si bagaje. Piese se gasesc pe ebay (sau noi la distribuitorii Yamaha), n-ai treaba cu supraincalzirea si cu pasager + bagaje ai viteza de croaziera pe la 100 km/h.

 

In legatura cu treapta a 5-a, din ce-am citit pe net se manifesta la toate XT/XTZ-urile din anii 80-90, doar daca mergi subturat in a 5-a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca am pus ceva ulei in plus la schimb , initial am crezut ca din cauza ca s-a ales Papa a scos fumaraie alba,dupa care am verificat nivelul si era mult peste nivel, a mai patit careva treaba asta? iese fum si pe toba si din imbinarile de la galerie. doar cand pornesc, arde ce e de ars dupa care e totul bine si frumos, sa inteleg ca nu inchid bine supapele de evacuare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

as vrea sa stiu in limba materna cat de hulit este monocilindrul racit pe aer de la 1VJsau ...cat de bine presteaza in zilele noastre moderne.

u am gasit asa:

-se incinge de-si da duhul dar contrazisa treaba de fiecare data de alti useri internauti

- cutia de viteza e praf...chipurile doar treapta a 5 se sfarma. gasit-o rar

-tamburul de frana se subtiaza in timp si-si da duhul(alt tambur sau conversie pe disc ar fi rezolvarile)

-nu am aflat nik de consum si comportament la 120kmh constant pe 100km distanta

-protectia la vant e zero

- vibreaza mai tare ca un F650 clasic de la Aprilia sau BMW

- pret de achizitie mic(800-1000e) dar prepare to invest min 25%

- partea electronica "prone to fail" mai ales releul regulator

 

ps: cat de bine se preteaza la ture de 400km/zi cu bagaje si pasager vara pe sosea ?

* Teoretic vorbind, incalzirea excesiva se datora aripii inalte, construita initial fara fante de aerisire. Adaugate fante de aerisire de catre proprietari sau schimbate aripile cu unele ce aveau asa ceva - problema rezolvata. Pe 3AJ am mers cu aripa inalta fara fante doi ani si nu am avut nici o problema. Am condus in regim de abuz dar nu in temperaturi africane. In cei 5 ani de cand am Tenere, nu am intalnit proprietar de XT/Tenere racit pe aer care sa se planga de supraincalzire la motocicleta sa.

* Treapta 5a au facut-o putin mai lunga, mai touring la 3AJ. Nu inseamna ca este problematica la 1 VJ, ci doar mai scurta, mai putin rutiera.

* Frana pe tambur este marele minus al sau. Am experimantat frana pe tambur pe XT 350. Daca mergi pe asfalt este ok. Diferentele, la viteze de oras, nu sunt f. mari fata de disc. Nu stiu insa la peste 70-80 kmh fiindca am scos rar 350-ul din oras. 600-le insa este mai puternica, mai grea, are inertie mai mare. Clar, tamburul nu are insa ce cauta in off-road si mai ales in balti. Din momentul respectiv mai ai frana 50%. Si daca trebuie sa franezi constant... hmm, neplacut. Sa iei un 1VJ si sa montezi pe spate o roata cu frana pe disc nu mi se pare ca merita. Frana pe tambur este intr-adevar mai greu de verificat constant, comparativ cu cea pe disc. Dar butucii de roata uzati sunt consecinta mai degraba a unor posesori indiferenti. Cand tamburul s-a uzat peste limita, suportul lui de aluminiu, in contact cu camasa de metal din interiorul jugului, scoe niste sunete foarte ascutite. Numai cine nu vrea nu le aude si nu schimba tamburii.

* Consumul la toate XT-urile/Tenere-urile racite pe aer este 4.5 afara si 5.5 in oras (maxim, abuzata). Minim am scos 4%. 12 litri Vama Veche - Bucuresti - 300 km, constant 120 kmh pe autostrada, neperturbat de nici un vehicul. Dar a fost un soc si pentru mine.

* Protectia la vant este intr-adevar zero. Este insa identica cu cea a tuturor enduro-turismelor clasice de 600 cmc din acei ani. Are insa alte avantaje - acces mult mai rapid la bord/cabluri si becuri. Spre deosebire de Tenerele meu care este un cosmar in privinta asta.

* Daca motorul este ok (slabe sanse la o motocicleta atat de veche) vibreaza la fel de putin ca F650 sau Pegaso. Adica nu prea vibreaza.

* Investitia dupa achizitie este f. discutabila. Eu cred ca f. putine dintre motocicletele adventure au toata gama de accesorii pe ele. Ar fi f.f. scumpe daca ar fi asa si poate nu toti cumparatorii doresc toate aceste extra-uri. Ca pe orice motocicleta din clasa ei, va trebui sa investesti dupa achizitie (si nu vei mai recupera niciodata banii acestia) in - cric central, suporti bagaje, cutii/genti, crash bar, parbriz si, cel mai important, un spate intreg (bascula, roata, etrier) cu frana pe disc.

* Nu releul regulator este problema ei clasica. Pica statorul din ce zice lumea pe net. Personal stiu un singur Tenere cu problema aceasta in 5 ani de cand o am pe a mea. Un 1VJ ce-i drept. Este insa plin netul de statoare din dezmembrari. Releele pica din neglijenta proprietarilor. Mult mai ieftine decat cele de Honda atat pe WeMoto cat si pe site-ul acela din Cehia (nu imi amintesc acum).

 

* Este o motocicleta de buget datorita celor doua mari minusuri punctate mai sus - veche si cu frana pe tambur.

* Vei investi in accesorizare cat ai investi si intr-un Super Tenere 1200 si nu vei mai recupera niciodata banii.

* Singurul ei plus este pedala, care vine extra. In caz de uz off-road (opriri/porniri repetate) nu se aduna suficient curent in baterie. Pornirea impinsa nu este placuta fiindca are mult cuplu de dat peste cap. Daca nu ai crampoane serioase, care sa iti dea un minim de aderenta la impingere, muncesti ceva. Se poate monta pedala de pe orice XT pe Tenere-urile racite cu aer, insa nu vei reusi sa faci asa ceva cu mai putin de 150 de euro.

* Nu este deloc motocicleta pentru 2 persoane

* Singur poti face touring in Romania pe ea. Viteza maxima constructiva 145 kmh. Cel mai mult am stat pe Tenere-le meu 300 de km fara sa cobor, asa, doar sa vad daca pot, de undeva de langa Cluj pana la Timisoara. As mai face asa ceva? Nu.

* "400 kmh pe zi cu pasagera". Nu a fost conceputa pentru asa ceva. Daca vrei neaparat se poate. Dar nu ca experienta placuta. Pentru asa ceva exista motoarele racite cu apa si cu comportament mai rutier.

Nu se compara cu F650-ul, un motor mult mai bun la capitolul viteza maxima, comportament mult mai bun rutier si manevrabilitate, fiindca stiu ca ai avut asa ceva inainte.Off-road este clar mai bun Tenerele, ca si comportament al motorului si cutiei. Daca nu intri in namol/apa, cum spuneam mai devreme.

Vrei adventure serios, solitar, namol, Africa, etc - exista Yamaha XT 600 2 Kf, rezervor Acerbis de plastic, accesorizata la maxim si go. Parerea mea. Daca as schimb Tenerele pe asa ceva l-as schimba.

Pentru ce vrei tu cea mai ieftina varianta este Tenerele 660 ca al lui Alex Mos. Sau motocicletele cu mai multi cilindrii - TA, AT, 1100 Gs si mai scumpe.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca am pus ceva ulei in plus la schimb , initial am crezut ca din cauza ca s-a ales Papa a scos fumaraie alba,dupa care am verificat nivelul si era mult peste nivel, a mai patit careva treaba asta? iese fum si pe toba si din imbinarile de la galerie. doar cand pornesc, arde ce e de ars dupa care e totul bine si frumos, sa inteleg ca nu inchid bine supapele de evacuare?

Verifica air box-ul. S-ar putea sa fie plin de ulei. Nu conteaza daca supapele inchid sau nu bine. Nu ai ulei acolo. Uleiul ar putea ajunge in camera de ardere daca simeringurile supapelor nu mai etanseaza.

Fumul de la ulei e negru albastrui. Faptul ca e fum alb s-ar putea sa fie de la condens sau, mai grav, antigel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce alte variante am de a inlocui garniturile de grafit de la galeriile de evacuare (cele de la imbinarile dintre colector, galerie si toba finala, cred ca stiti despre ce vb). alta varianta decat comanda pe wemoto? la romimoto am gasit doar imbinarea dintre toba finala si galerie, dar pt ca am restaurat toata evacuarea, am nevoie si de imbinarea dintre tevi. cei care v-ati lovit de problema asta, cum ati procedat?

multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce alte variante am de a inlocui garniturile de grafit de la galeriile de evacuare (cele de la imbinarile dintre colector, galerie si toba finala, cred ca stiti despre ce vb). alta varianta decat comanda pe wemoto? la romimoto am gasit doar imbinarea dintre toba finala si galerie, dar pt ca am restaurat toata evacuarea, am nevoie si de imbinarea dintre tevi. cei care v-ati lovit de problema asta, cum ati procedat?

multumesc!

 

Am refolosit-o pe cea existenta si nu scapa pe langa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai bine ma alex, nu putei sa-mi zici sa nu le arunc ! eu le-am curatat cu o perie de sarma montata pe flex de le-am facut inox, apoi le-am spalat cu feruginol, apoi decapant. le-am vopsit cu spray de la duplicolor, care cica rezista pana la 800 grade (cam scump, 80 lei), dar sper sa tine. am gasit si suruburi din inox, ca sa le inlocuiesc pe alea oem arse, dar caut o varianta ca sa inlocuiesc imbinarile alea de grafit. la wemoto exista, dar ma costa transportul mai mult decat garniturile alea. pacat ca nu mi-am dat seama acu vreo 3 saptamani cand am comandat releul de pornire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca se poate improviza ceva. Ca idee, uite ce am gasit aici. Am auzit odata ca cineva a facut o garnitura de genul ala dintr-o foita de aluminiu de la o doza de bere... Mai intereseaza-te pe la cei cu mai multa experienta.

 

Cat despre vopsea pe galerie, nu cred ca o sa tina. Am facut si eu ceva asemanator si a tinut 2 saptamani. Dupa, i-am pus banda termoizolanta si aia s-a rupt dupa 2-3 luni in care roata a tot aruncat pietricele si apa in galerie.

Stiu ca arata urat, dar asa-i la Yamaha. Si la XT660Z-urile de 3-4 ani am vazut ca galeria incepe sa prinda rugina si arata ca astea vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa stii alex ca am dat un telefon la srz.ro (userul "elspa", care are cont si pe forumul asta, ca de altfel si pe alte zeci de forumuri) si i-am spus ca vreau ceramizarea galeriilor de evacuare pt un monocilindru, fara sablare, pt ca le-am facut "inox" eu. i-am comunicat lungimea, am repetat faptul ca e pt un monocilindru, iar el mi-a zis ca ma costa 400 lei. cum eu aveam etalon un post mai vechi al lui _Raul_, in care spunea ca si-a ceramizat galeriile cu 120 lei (incluzand sablarea, care la mine era exclusa) m-am gandit ca e un pret exagerat, care nu se justifica. 100-150 lei eram dispus sa dau, dar 400 lei...da-o in ma-sa de treaba, nici chiar asa !

daca _raul_ mai citeste forumul asta, sa ne spuna cum s-a comportat in timp ceramizarea galeriilor.

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca am pus ceva ulei in plus la schimb , initial am crezut ca din cauza ca s-a ales Papa a scos fumaraie alba,dupa care am verificat nivelul si era mult peste nivel, a mai patit careva treaba asta? iese fum si pe toba si din imbinarile de la galerie. doar cand pornesc, arde ce e de ars dupa care e totul bine si frumos, sa inteleg ca nu inchid bine supapele de evacuare?

Eu patesc asta cand e un strat subtire de ulei am un obieci prost sa dau cu wd 40 pe galeri la cilindru sa nu patrunda asa tare rugina dupa ce il spal sa stea uns daca il tin vreo 2 3 saptamani nepornit e fum ala , dar daca ai prea mult ar trebui sa il scoata in airbox ,

andrei belcic : legat de semeringuri la supape poate sa fie si ceva calamina sau ceva de genu ca la mine nu soate tot timpul am crezut ca e segmentul de ungere varza dar depinde cand are si el toane scoate un fum dupa el de zici ca e 2T

Editat de Aragon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor care au scris recomandari, sfaturi sau orice legat de Yamaha xt600 . in continuare, va rog , postati orice informatie sau inpresie sau experienta(pentru detinatori ) in legatura cu acest moto- YAMAHA XT600- , inca nu l-am cumparat asa ca astept recomandari pt. un moto offroad de cam 5-600 cmc. ieftin, bun si usor de intretinut ( idealul... nu ??)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu patesc asta cand e un strat subtire de ulei am un obieci prost sa dau cu wd 40 pe galeri la cilindru sa nu patrunda asa tare rugina dupa ce il spal sa stea uns daca il tin vreo 2 3 saptamani nepornit e fum ala , dar daca ai prea mult ar trebui sa il scoata in airbox ,

andrei belcic : legat de semeringuri la supape poate sa fie si ceva calamina sau ceva de genu ca la mine nu soate tot timpul am crezut ca e segmentul de ungere varza dar depinde cand are si el toane scoate un fum dupa el de zici ca e 2T

Ce intelegi prin galerii? Tevile curbate care ies din chiulasa, se unesc si apoi se imbaina cu toba finala? Daca dai cu WD40 pe ele n-ar trebui ca acesta sa ajunga in ele si apoi sa iasa sub forma de fum pe toba. Si in nici un caz sa scoata fum in air box. Sau ce ai vrut sa zici?

Legat de supape la ce calamina te referi? Calamina nu iti provoaca fum alb pe toba. In nici un caz calamina minuscula de pe supape, cand exista o cantitate de calamina de 1000 ori mai mare pe teava de esapament.

Segmentul de ungere e pentru ungere. Are rol de ungere, nu sa previna ajungerea uleiului in camera de ardere. Pentru asta exista alti doi segmenti deasupra. Cum ai ajuns la concluzia ca fumul alb scos pe toba depinde de toanele segmentului de ungere, segment care este varza, probabil uzat?

Singurul lucru pe care l-am inteles din ce ai scris este ca mobra ta scoate din cand in cand fum alb pe toba. Miroase a ulei ars? A antigel ars? A benzina arsa? In continuare cred ca vi se pare ca mobrele voastre scot fum alb. De fapt e apa, respectiv abur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pacat ca nu am filmat :))) va faceati cruce toti , ala la vatican era abur fata de ce scoate tinerica mea , stiu f bine c e abur si c e fum si care-i alb si care negru eu chiar caut explicatii dubioase , nu e vorba de ceva banal la mine, am desfacut airbox-ul , e curat.am scos azi din ulei pentru ca nu stiu cum dar am pus prea mult , pana maine dimineata are timp sa se gandeasca daca mai scoate sau nu .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor care au scris recomandari, sfaturi sau orice legat de Yamaha xt600 . in continuare, va rog , postati orice informatie sau inpresie sau experienta(pentru detinatori ) in legatura cu acest moto- YAMAHA XT600- , inca nu l-am cumparat asa ca astept recomandari pt. un moto offroad de cam 5-600 cmc. ieftin, bun si usor de intretinut ( idealul... nu ??)

Da e bun daca nu il ti numa in blana si restu asa lejere te tine mult si bine la offroad ulei schimbat mai repede un pic consumabile ieftine .

 

#andrei belcic

1.Cum sa scoata fum in airbox :P ma refeream ca scoate ulei acolo in cazul care e prea mult in motor sau cine stie ce damblaua are ele si il scoate

2.Mobra mea nu scoate fum ala scoate albastru ca la amestecul de motoare in 2timpi si rara nu tot timpul de exemplu , pot sa il pornesc acuma si sa scoata fum albastru uscor la relantiu si daca il accelerez mai mult ca la un 2timpi , si maine sa il pornesc iara si sa nu mai scoata .

3.Cu segmentul de ungere am mai patito la o mobra sa schimbat la ea doar segmenti de compresie si dupa un timp a inceput sa scoata fum ca 2timpi dar nah , la xt e doar o banuiala pentru ca nu scoate tot timpul

4.Despre calamina e o intrebare idioata a mea :P , ma refeream ca poate nu inchide bine ceva supapa din cauza calaminei si scape si din cauza aia sa scoata fumul albastru .

5.Cand ziceam galeri la coturi ma refer ce iese din cilindru si intra in toba si eu dau cu wd40 unde sunt prinderile suruburile la cilindru (obicei prost al meu) si cand il pornesc scoate fum alb si nu miroase a ulei miroase ce miros i da solutia aia plm nu stiu sa o descriu . si da cand am umblat la motor o curs ulei pe evacuare si la fel fum alb si miros de ulei atunci .

 

#LCA: airboxul are ca o conducta in jos cu o gaura jos de obicei se duce acolo curge afara mai greu ca e mica gaura poti sa scoti dopul ala si vezi daca nu e pe acolo ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Galeriile de evacuare si de admisie se gasesc in chiulasa.

Daca supapele nu inchid bine, pierzi compresia. In nici un caz ulei.

Daca dai cu WD 40 sau alt ulei pe coturile tevei de esapament, va iesi fum din locul respectiv, nu in spate, pe toba.

Fum albastrui denota ulei ars. Uleiul ajunge in camera de ardere fie pe la segmenti, fie pe la simeringurile supapelor.

Incearca sa scrii mai coerent. O buna metoda este sa recitesti postul inainte sa ii dai Send.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...