b374 Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 (editat) Compresie mai mare la pornire va provoca si o invartire mai greoaie de catre demaror. Uleiul ii va iesi pe la supapa de evacuare deschisa de decompresor la turatii mici. eu i-am sugerat pt simplul motiv ca mie mi s-a intamplat. n-aveam compresie din cauza de supape aiurea reglate. nu pornea la rece. cativa ml de ulei la rece etansau la segmenti destul cat sa creasca un pic compresia si pornea. la cald era deja destula cat sa porneasca. nu iese nici un ulei, vb de ceva de genul 2ml / lingurita. e destul cat sa etanseze un pic segmentii la rece. dupa ce a pornit, nu mai conteaza. Esti sigur ca nu ai? Eu zic ca ai, inauntru, in motor. corect. Circuitul din carburator de mers la rece (socul) nu iti functioneaza. e si asta o posibilitate, desi in cazul ala ar trebui s-o ia (macar cu gaz tras cand da la demaror) dar sa nu tina relantiul. Editat Iunie 15, 2014 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 (editat) Cu gazul tras nu o ia cand e rece. Cel putin la 4T. Amestecul nu e suficient de bogat pt pornitul la rece. D-aia s-a inventat socul. Si daca va porni mai usor cu uleias in cilindru, asta nu rezolva problema. Pe langa supape dereglate sau care nu inchid bine, s-ar putea sa mai fie si o problema de uzura a motorului. Dar se incepe cu asigurarea ca circuitul socului din carburator functioneaza optim. Editat Iunie 15, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 Si daca va porni mai usor cu uleias in cilindru, asta nu rezolva problema. Pe langa supape dereglate sau care nu inchid bine, s-ar putea sa mai fie si o problema de uzura a motorului. nu rezolva (desi daca esti in pewla cu satelitul, te rezolva pe moment) dar duce la cauza. ca-s supape, segmenti... vezi dupa aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danimalu Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 motorul este segmentat de vreo 5000 Km,carburatorl reglat la 3 ture..ma gandesc poate e ceva de la electromotor,dracu stie..ca nu mai am idei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Am aflat. Ai bateria varza. De la masina porneste imediat. Ia-ti o baterie noua, gata formatata, fara intretinere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Electromotor am eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danimalu Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 gata,bateria este noua,am rezolvat! Erau carbunii de la electromtor in mare pate blocati,dat jos,curata,pus la loc,porneste sfert! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Mai, mi-e ca tu ai baterie noua prost formatata. Nu te culca pe o ureche. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 intr-adevar invarte usor motorul acum si porneste usor ,inainte cand dadea la automat se tot bloca , abia invartea , exact ca la o baterie proasta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danimalu Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 Mai, mi-e ca tu ai baterie noua prost formatata. Nu te culca pe o ureche. A pornit perfect azi dimineata! Deci dupa cum am zis,electromotanu era de vina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 Clipa stai, opreste-ti zborul/ Sa-ti traiasca electromotoru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danimalu Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Ualeu... Aicea ii locul unde sa iti scrii singur si, eventual, sa iti auzi ecoul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piggy Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 Gamo, ai grait drept. Ia sa mai fac un test. Ar trebui sa-mi schimb discurile de frina pentru ca uzura e mult sub cea specificata in manual (mai am 2.5mm pe fata si vreo 3mm pe spate). Problema e ca nu-mi dau seama ce discuri trebuie luate, din cauza ca in manualul de service nu apare asa ceva si nici informatii exacte pentru modelul meu nu gasesc in alta parte. Ce stiu e ca am un XT600E din 1990, cu disc pe fata si pe spate (deci nu-i cu tambur). Sint cumva compatibile discurile pentru modelele din 90 pina in 94+ ? In poze arata toate cam la fel, insa la ce pret au nu prea le-as lua asa, la ghici. Stie cineva mai clar cum stau lucrurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Te mai poti orienta si dupa distanta dintre gaurile pt prezoane daca nu vrei sa-ti selectezi modelul de mobra pe site-urile specializate de piese OEM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piggy Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Chestia e ciudata. Pe site-urile cu piese OEM modelul meu de mobra nu apare. Pina acum nu am gasit 3TB din '90. Sint doar modele pina in '89 si apoi listele sar direct la '92-'95 si asa mai departe. Apoi pe site-urile alea nu am gasit dimensiunile discurilor, deci degeaba masor distanta intre gauri sau diametrele. Poate nu caut eu unde trebuie, asa ca da-mi niste link-uri, te rog (poza ta arata un pinion, oricum). Am masurat discurile si sint cu 5 milimetri (si fata si spatele) sub diametrul gasit in majoritatea surselor. E drept, masuratoarea am facut-o cu discul montat pe roata, deci ar putea fi o eroare de acolo totusi (cu toate ca am calculat diametrul si dupa masuratorile altor elemente ale discului si am avut acelas rezultat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Scuze. Adormit inca, deh. Dar acelasi rationament pt discuri. Masori distantele dintre gauri si diametre. » Post actualizat in 20 Jun 2014 08:27http://www.motomike.eu/mike/category/10701000000/vehicle/yamaha-xt-600:21215/article/99752 » Post actualizat in 20 Jun 2014 08:52http://www.romimoto-piese.ro/category/10702040000/vehicle/yamaha-xt-600:21215/article/99753 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piggy Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Multumesc mult pentru linkuri/info! Distanta intre gaurile prezoanelor nu apare la specificatii, din pacate, deci nu ma pot folosi de informatia asta (decit daca vinzatorul imi masoara si el parametrul asta). In schimb apar diametrele exterior si interior, ar trebui sa fie suficient. Voi scoate discurile ca sa le masor ca lumea si apoi sa compar dimensiunile cu alea din tabel. Ar fi incredibil (si trist) sa fie mai mici ale mele, desi asa pare la prima vedere. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 (editat) http://www.romimoto-piese.ro/ la "cauta vehicul" se deschide o lista cu anii de fabricatie, daca deschizi fereastra la o piesa, ai o casuta "vehicule" , adica toate mobrele pe care se potriveste piesa . In cazul tau discul se potriveste de la toate xt600 Cele de 660 au discuri mai mari. Editat Iunie 20, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piggy Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 (editat) Ok yuk, multumesc! Am aplicat cautarea si am ajuns intr-adevar la rezultatele restrinse pentru modelul meu de mobra. Insa daca e sa ma iau dupa pozele respective (poate pozele de pe site sint doar orientative si produsul in sine arata diferit), modelul de disc pentru mobra mea nu e compatibil. De aici confuzie... Deci discul in cauza (pentru spate) este asta http://www.romimoto-piese.ro/category/10700000000/vehicle/yamaha-xt-600:21215/article/99753 . In poza apar simetric dispuse gaurile pentru prezoane, iar la mine pe moto gaurile sint grupate cite 2 (tot 6 sint, dar dispuse altfel). Pun si poze cu moto ca sa fie treaba mai clara. Merci de ajutor si scuze de mizeria facuta Editat Iunie 20, 2014 de piggy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Vreau sa imi schimb pinionul fata, am vazut ca originalul este acesta: Eu vreau sa pun ceva de 13 dinti in loc de 15dinti... nu am gasit nimic care sa se potriveasca, este ok daca pun acesta?: Chiar nu stiu unde sa caut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 (editat) daca tot vrei forta pune foaie mai mare cu 3 dinti si daca nu esti multumit pinion mai mic cu un dinte(14) . Nu poti pune foaie mai mare pt ca nu ajunge lungimea lantului si nu recomand pinion 13 dinti pt ca lantul va manca cu pofta din patina. sjot sunt mai ieftine si gasesti in afara intervalelor configuratorului DID. Editat Iunie 20, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 zici ca ar merge sa pun foaie de 42 in loc de 39 fara sa schimb lantul (102 zale) ? Voiam pinion de 13 din cauza ca nu vreau sa schimb si lantul pt ca este intr`o stare foarte buna si nu as vrea sa arunc aiurea banii pe altul nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 (editat) eu am pus 48 dinti pe kitul standard 15/45/110 , sageata lantului era ok, dar nu puteam da lantul jos de pe foaie decat daca scoteam axul, deci 3 dinti este la limita PS - care mergeti la intrunire in weekend ? Editat Iunie 23, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floralp Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 Buna ziua tuturor. Sunt proaspat posesor de XT660Z Tenere , 2008, si am o rugaminte: nu gasesc pe nici un site codul filtrului de aer. Oriunde dau cautare dupa modelul motocicletei, imi da doar filtrul definitiv de la K&N. Daca stie cineva un cod de filtru de la un producator accesibil ca pret gen Hiflo, Mann, Champion, Delo etc., il rog sa-mi spuna. Daca nu, macar o sursa pentru filtrul de aer. Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.