TimeStreamer Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 (editat) Am rezolvat problema !!!! Nu ma intrebati cum, nici eu nu stiu. ) Va spun ce am facut: Am desfacut toata bascula cu articulatiile telescopului, le-am curatat si le-am gresat, am desfacut amortizorul si i-am pus arcul stock care mi l-am dorit de la inceput (mobra avea un arc mai scurt cand am cumparato). Am montat totul la loc, apoi cu roata fata suspendata am slabit ghidonul de tot si l-am strans pana in punctul unde incepea sa se simta ca merge putin greu. Am pus totul la loc. Cam atat. Acum sta drept cand merg fara maini. Sper sa ajute experienta asta pe careva care intampina acelas lucru. Editat Iulie 30, 2014 de TimeStreamer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 No, ma bucur ca s-a rezolvat. Din ce imi aduc aminte (sa fie 2 ani cand am umblat ultima data pe acolo), dupa ce pui surubul jugului trebuie sa strangi atat incat ghidonul sa se miste super lejer. Sau asta era la bicla? Batranetile... Whatever! Tot nu imi pare asta a cauza, dar nu mai are nici o relevanta. Enjoy your riding ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 (editat) quick question pt un confrate departe... stie cineva coduri pt rulmentii de la jug pt xt660z/r/x ? Uite un site unde merge sa gasesti repede codurile pieselor in functie de mobra si an http://www.bike-parts-yam.it/index.php. Multe alte siteuri cu schemele si codurile pieselor sunt din SUA unde XTurile nu se importa. selectand xt 660r 2008 apare asa mai sunt si cateva pdfuri pe www.manualedereparatie.info dar mi se pare mai rapid asa Editat Iulie 30, 2014 de lostheaven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 Uite un site unde merge sa gasesti repede codurile pieselor in functie de mobra si an http://www.bike-parts-yam.it/index.php. Multe alte siteuri cu schemele si codurile pieselor sunt din SUA unde XTurile nu se importa. selectand xt 660r 2008 apare asa 1y.jpg2y.jpg mai sunt si cateva pdfuri pe www.manualedereparatie.info dar mi se pare mai rapid asa solvat. nu reperele OEM ma interesau. Unde-i omul care are nevoie de ele nu e sansa de service yamaha. daramite service yamaha cu piese pe stock. ma interesau codurile, rezolvat. n-am inteles eu care-i diferenta dintre 32005/6JR is alea fara JR dar size wise se pupa si se descurca. trebuia doar info de ce sa ceara la un magazin care avea rulmenti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 quick question pt un confrate departe... stie cineva coduri pt rulmentii de la jug pt xt660z/r/x ? Dimensiuni: Kegelrollenlager oben 47 x 25 x 15 mm Kegelrollenlager unten 55 x 30 x 17 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 (editat) Salutare! Deranjez si eu cu o intrebare... Care e consumul la Tenere 660 din 93-97 si in general cum e ca mobra, daca sunt probleme specifice, in cazul in care as achizitiona una la ce ar trebui sa fiu atent, etc... N-am timp/chef sa rasfoiesc toate cele 141 pagini... Mersi! le: foarte important daca m-as descurca eu si ai mei 1.73 pe o asemenea 'jucarie' Editat Iulie 31, 2014 de petrilacocuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 (editat) Salutare! Deranjez si eu cu o intrebare... Care e consumul la Tenere 660 din 93-97 si in general cum e ca mobra, daca sunt probleme specifice, in cazul in care as achizitiona una la ce ar trebui sa fiu atent, etc... N-am timp/chef sa rasfoiesc toate cele 141 pagini... Mersi! le: foarte important daca m-as descurca eu si ai mei 1.73 pe o asemenea 'jucarie' are o singura problema: consuma ulei pe la ghidurile supapelor si verificarea nivelului de ulei pe joja este anevoioasa, defapt are consum de ulei din fabricatie. Inaltimea la sa este cam cea mai mare din clasa si nu are kit de coborare, saua este tare, deci nu poti sa o scobesti. In rest numai plusuri, lucratura este de calitate pana la ultimul surub. Singurul concurent este F650/Pegaso in anii aia ... racire cu apa. Consum 4,5-6,6 Editat August 1, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
localghost Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Ce parere aveti despre versiunile noi (>2010) de XT660Z? Cum sta cu fiabilitatea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 (editat) Ce parere aveti despre versiunile noi (>2010) de XT660Z? Cum sta cu fiabilitatea? Mie imi place Lucratura nu este calitativ ca aia japoneza, dar trage, arata bine si consuma putin. Numai 7 k km pana acum, dar am fost si "la arat". Nu am gasit e forumuri probleme grave, dar acum de curand se vaita unu' ca ii consuma ulei, dar pt ca filtru aftermarket(DNA) si nisip in airbox. Drept ca nu prea gasesti filtru de hartie. Am verificat si la mine (BMC) dar se pare ca nu intra praf vizibil. Editat August 7, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 dar pt ca filtru aftermarket(DNA) si nisip in airbox. sau doar pt ca rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 sau doar pt ca rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Buna. Am si eu o mica pb,am pornit de dimineata motorul(ttr 600 motor 3aj) a pornit la prima pedala a mers 10 sec apoi a inceput sa scoata fum mult,a mai mers 30-40 sec apoi sa oprit.Am mai incercat sa il pornesc si nu mai vrea. .Ce draci o avea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 (editat) Orice ar avea, trebuie sa dai chiulasa jos..... Editat August 9, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Am rezolvat,bujia destransa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
localghost Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 Mie imi place Lucratura nu este calitativ ca aia japoneza, dar trage, arata bine si consuma putin. Numai 7 k km pana acum, dar am fost si "la arat". Nu am gasit e forumuri probleme grave, dar acum de curand se vaita unu' ca ii consuma ulei, dar pt ca filtru aftermarket(DNA) si nisip in airbox. Drept ca nu prea gasesti filtru de hartie. Am verificat si la mine (BMC) dar se pare ca nu intra praf vizibil. Cand zici ca nu-i lucratura calitativ japoneza asta inseamna ca nu-s produse in Japonia? Da unde-s facute versiunile astea noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 Italy 100% cu motor Minarelli. Japonia importa din Italia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
localghost Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 Italy 100% cu motor Minarelli. Japonia importa din Italia. hmm, asta nu poate fi ceva bun... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Posibil mai bun decat un bmw chinezesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leukodemos Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 Italy 100% cu motor Minarelli. Japonia importa din Italia. TNR facut in Italy? De unde-ai m-ai scos-o si p-asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 TNR facut in Italy? De unde-ai m-ai scos-o si p-asta? 2008+ - de oriunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 TNR facut in Italy? De unde-ai m-ai scos-o si p-asta? din burta » Post actualizat in 18 Aug 2014 15:31 Totusi in 2005 cand am adus un vw din germania in romania am platit vama cam 5800 lei, o multime de bani pt ca era fabricat in alta tara. Poate ca japonejii, mai inteligenti decat mine, s-au gandit cum sa scape de vama pe piata UE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 Chiar si vechiul Tenere pare-mi-se ca era ansamblat in Europa.... Ca de altfel si restul japonezelor. Doar modelul de Bandit de 400 si caruia i se aprindea farul cand puneai contactul, cica ar fi fost din Japonia. La noul Tenere noutatea a fost ca motorul este fabricat in Europa (Italia). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 se poate verifica simplu unde e facut cu vin decoder... in serie e codat si assembly plant. » Post actualizat in 18 Aug 2014 19:02la tenere imi zice italy, la wr japan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 salutare! are cineva un CDI de 3AJ la vanzare? sau aveti idee daca se potriveste si de la XT 600? multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 salutare! are cineva un CDI de 3AJ la vanzare? sau aveti idee daca se potriveste si de la XT 600? multumesc anticipat am 2,identice, xt 600 e 2002 si xtz 660 97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.