Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Am o problema , care a aparut de curand , si am multi km de facut in perioada asta , si inca nu am apucat sa o bag in garaj sa o verific ,si am zis poate stie cineva problema , si e mai simplu sa merg la punct ochit punct lovit :

 

- Indiferent de treapta de viteza , undeva intre 4100 - 4200 turatii , apare o vibratie care mie mi-se pare a fi de la motor , dar nu pot fi sigur 10% ??? Se simte mai puternic in ultimele 2 trepte superioare .

 

Aceasta virbatie apare , doar in mers , si doar in timpul aceleratie !!! :scratch:

 

Eu de mai multe ori m-am speriat din cauze asemanatoare. De fiecare data am gasit ceva desfacut care vibra/tacanea in ritmul motorului. Cel mai tare m-am speriat ca odata "s-a dus ceva la distributie" - era desfacut unul din suruburile care tin protectia de caldura de pe galerii si tacanea in ritmul motorului. Alta data, se auzea alt tacanit in ritm cu motorul, numai in mers. O durat ceva sa ma prind ca era o oglinda din stanga, avea un mic joc sticla din ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator sarpente

Dai ghidonul in stanga de tot si apoi invarti cheia in contact pana la ultima pozitie din partea stanga.

Nu chiar la ultima la penultima de exemplu la mine dupa ce blochez ghidonul daca mai dau o data se aprind pozitiile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu chiar la ultima la penultima de exemplu la mine dupa ce blochez ghidonul daca mai dau o data se aprind pozitiile

 

Am vazut ca si al meu are "P"-ul acolo. Pe alte modele de Yamaha, cu acelasi contact, se aprindeau luminile de pozitie. Dar la al meu, nu se aprind... Deci, al meu are ceva problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La al meu, cu cheia pe pozitia off, trebuie sa apas pe ea apoi sa o invart spre stanga ca sa blocheze ghidonul. Ghidonul cotit spre stanga.

Sau mai simplu: cauti manualul utilizatorului pe net.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu chiar la ultima la penultima de exemplu la mine dupa ce blochez ghidonul daca mai dau o data se aprind pozitiile

si la mine se aprinde pozitia pe ultima, dar pentru blocare trebuie sa si imping putin cheia si "agata" putin (ca si la o iala de usa)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Până la urma la penultima treapta se blochează, la ultima se blocheză și se aprind și pozițiile.:blink:

 

Salut băieți.

Vă mai deranjez cu o întrebare.

Văcuța mea 3YF/660 din ”96 cam „papa” ulei, ajuta cu ceva dacă îi fac un tratament cu Duralub sau ceva de genul?:friends:

mersi de raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Văcuța mea 3YF/660 din ”96 cam „papa” ulei, ajuta cu ceva dacă îi fac un tratament cu Duralub sau ceva de genul?:friends:

mersi de raspuns.

 

Nu cred sa se simta daca bagi Duralube. Ce ulei folosesti?

Uita-te in paginile precedente, de pe la inceputul anului. Am postat aici rezolvarea, pe scurt: piston + segmenti noi si chiuloasa rectificata. Si acum arde, dar mult mai putin. Cam 200 ml la 3000 km, da' il si alerg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am folosit Mobil 1. Mie cei 200 de ml mi arde cam în 200 km. mersi

 

Asa imi ardea si mie inainte de reparatie. Mie imi ardea din 2 motive: uzura la segmenti/zgarieturi pe cilindru/piston ovalizat si simeringurile de la supape muci.

Editat de alex_xt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am înțeles.

Cam cât te-a costat toată reparația?

Rămân dator!:cheers:

 

In mare, din ce tin minte (preturile au fost +/- 20 lei):

* piston + segmenti + bolt + sigurante: 900 lei (piese Yamaha)

* un set complet de garnituri: 420 lei

* rectificare scaune supape (ghidurile si supapele erau ok): 100 lei (20 lei/supapa)

* daca tot o fost desfacut, am mai pus si-un lant nou de distributie: 200 lei

 

Se mai adauga manopera mecanicului, asta variaza de la mecanic la mecanic. Intre timp am facut vreo 8 sau 9 mii km si-o mers perfect. Consuma vizibil ulei doar daca il alerg cu 120 pe europene, cu pasager si multe bagaje. Sau daca bag ture lungi pe offroad, unde-l tin mult turat in treptele I,II.

Ii pun Motul 3000 20W50, poate cu un ulei mai subtire ar consuma mai mult. Dar am aproape 20 mii facuti cu ulei mineral 20W50 (inainte de reparatie JMC, dupa reparatie Motul) si n-am avut ce sa-i reprosez, asa ca nu-l schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca si eu am zis la fel, ulei mai gros => consuma mai putin dar am folosit si un 10w40 si l-a mancat mai greu decat 20w50. Ambele erau semi-sintetice. Nu imi explic...

 

==========================================================

XT 600 43F greutate la plin 144kg;

XT 600 2KF greutate la plin 153kg;

 

2 KF e mai greu decat 43F? Se simte?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator _Raul_

Etrier spate pentru Tenere 3Aj sau Yamaha XT600 are cineva de vanzare?

Dati-mi un semn pe PM daca aveti sau stiti pe cineva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut! De curand sunt bucurosul posesor al unui tenere 660 3yf din 96' si sunt in cautare de cric central. Cine vinde sau are idee de unde pot sa cumpar sa ma anunte. Multumesc!

 

Din cate am auzit sunt foarte rare si nu se gasesc de cumparat. Poate rezolvi totusi cu cei de la Heavy Duties.

 

Astazi mi-a murit electromotorul. Nu mai invarte la fel de puternic si de cele mai multe ori ramane blocat. Bateria n-am masurat-o dar nu o suspectez pentru ca are mai putin de 1 an si nu o facut figuri pana acum. Oare reusesc sa dau electromotorul jos fara sa demontez si galeria de evacuare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am auzit sunt foarte rare si nu se gasesc de cumparat. Poate rezolvi totusi cu cei de la Heavy Duties.

 

Astazi mi-a murit electromotorul. Nu mai invarte la fel de puternic si de cele mai multe ori ramane blocat. Bateria n-am masurat-o dar nu o suspectez pentru ca are mai putin de 1 an si nu o facut figuri pana acum. Oare reusesc sa dau electromotorul jos fara sa demontez si galeria de evacuare?

 

Daca e electomotorul problema,am unu la 40euro,stare perfecta,0761326424.

http://www.motocicli...xtz-660-tenere/

Editat de moto_dan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...