Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

in momentul in care s-a oprit, era bine sa ii fi desfacut surubul de golire al carbului (sub camera) si sa vezi daca curge ceva...daca nu ar fi curs nimic (ceea ce e foarte probabil), inseamna ca nu ajungea lichidul vietii in carb. La XT/Tenere 600, am in scaunul cuiului pontou un filtru...vezi ca ala mai trebuie curatat...stiu ca nu e foare distractiv sa scoti carburile, dar poate ar fi bine sa il scoti si sa curati filtrul ala...din ce povestesti, numai la filtrul ala ma duce gandul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

e mort total capul la surubul ala , probabil vreun destept ce a avut motorul asta a zis ca stie el ce face si desface cu un cutit un cui o piatra un pieptene ceva :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

vand carburator !



Pune un magnet pe rotile Tenereului si zi-mi si mie, fiindca si eu sunt curios.

cel mai al dracu' aluminiu



Jante, amortizor central, releu, tci, stator, electromotor, toba, radiator, crashbar, set3 incuietori,cadru cu acte, instalatii frana complecte, ambielaj, bascula cu oase, 200lei/buc. Rezervor, carburator, chiulasa, frei, 250 lei/buc. Carena frontala, furca, toba sport 450 lei/buc. Maruntisuri 50-100 lei

Jante, amortizor central, releu, tci, stator, electromotor, toba, radiator, crashbar, set3 incuietori,cadru cu acte, instalatii frana complecte, ambielaj, bascula cu oase, 200lei/buc. Rezervor, carburator, chiulasa, frei, 250 lei/buc. Carena frontala, furca, toba sport 450 lei/buc. Maruntisuri 50-100 lei

releu original yamaha cu 6 fire, cauciuc 90/90-21 dot2012

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

 

pentru nevoiasi, jumate pretul dar arata mai rau :)

 

vand carburator !

 

 

Jante, amortizor central, releu, tci, stator, electromotor, toba, radiator, crashbar, set3 incuietori,cadru cu acte, instalatii frana complecte, ambielaj, bascula cu oase, 200lei/buc. Rezervor, carburator, chiulasa, frei, 250 lei/buc. Carena frontala, furca, toba sport 450 lei/buc. Maruntisuri 50-100 lei

 

Jante, amortizor central, releu, tci, stator, electromotor, toba, radiator, crashbar, set3 incuietori,cadru cu acte, instalatii frana complecte, ambielaj, bascula cu oase, 200lei/buc. Rezervor, carburator, chiulasa, frei, 250 lei/buc. Carena frontala, furca, toba sport 450 lei/buc. Maruntisuri 50-100 lei

 

releu original yamaha cu 6 fire, cauciuc 90/90-21 dot2012

reducere 20% :)

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am o mare problema cu un XT 600 Yamaha.

 

Am doua ambielaje si vreau sa schimb biela de la unul pe celalalt,penrtu ca unul bate rau de tot la boltul de sus.

 

Problema este ca la masuratori am vazut ca la boltul de la biela sint la fel adica de 22mm,dar jos difera grosimea boltului cu 1mm.

Intrebarea pe care o pun este :BIELELE SINT LA FEL CA DIMENSIUNI ????

Pe una scrie :3TB D

Pe cealalta scrie:34K G

 

 

 



Am uitat sa spun ca diametrul de jos al bielei 34K G are 43mm si boltul are 35mm.Poate stie cineva la XT sau TT au alte dimensiuni?

La boltul de sus toate au 22mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut ambielajul meu de pe motor si este diferit de cele mentionate mai sus,

diametru gaurii de bolt sus are 22mm la fel ca celelalte

diametru de jos al bielei are 42mm mai mica cu 1 mm

diametru boltului de jos are 34mm mai mic cu 1 mm

latimea bielei in partea de jos are 20 mai mica cu 2 mm

 

pe biela scrie 34K pe celelalte 3TB

 

Deci pentru cei care nu stiu sant doua tipuri de Kit biela pentru XT 600.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Vizitator _Raul_

Cauta "hand warmers" pe internet. Cred ca de fapt tot la asta te-ai referit si tu cand ai zis "manusi incalzite". Sau vrei chiar manusi cu rezistenta? Ceea ce nu ar fi deloc rau.
La mine manerele incalzite nu au rentat deloc.
Le aveam pe Tenere cand am cumparat-o. Dupa ceva timp insa le-am demontat.
Daca mai faci si ceva off-road, chiar numai turistic, ai toate sansele sa rupi cablul ce intra in ele (am bifat si asta).
Cu ele pornite, imi era foarte cald in interiorul palmelor (nu aveau trepte pentru reglat temperatura), dar in partea de sus, cu tot cu manusi, aveam mana inghetata bocna. Asta si din cauza formei aparatorilor, care dirijau tot curentul de aer exact acolo.
Daca totusi te-ai referit la manerele incalzite clasice, ia unele cu reglaj al temperaturi cu minim 2 trepte (low / full / etc), daca nu chiar 3.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti dau oasele reconditionate cu totul 100 lei ... am schimbat bucsile si boltul de jos nou original.

 

ai nevoie de 2 bucati de 20mm si 2 buc de 18 mm dar nu vei gasi ieftin decat : SKF cod PCM202320 (3bucati de 20 mm) si PCM202315 (1 bucata de 15 mm) cu strat POM Composite ... cam 1,5 euro/buc in 2 zile la skf (faci o pereche 20+15 in loc de 18+18 mm cat este original) .

Daca dupa montarea bucsilor boltul nu prea mai incape, nu insista ca strici stratul de compozit, baga-l in congelator sa se contracte 15-20 minute

 

studiaza tu problema dar din ce imi aduc aminte xt si xtz sunt identice

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

iti dau oasele reconditionate cu totul 100 lei ... am schimbat bucsile si boltul de jos nou original.

 

ai nevoie de 2 bucati de 20mm si 2 buc de 18 mm dar nu vei gasi ieftin decat : SKF cod PCM202320 (3bucati de 20 mm) si PCM202315 (1 bucata de 15 mm) cu strat POM Composite ... cam 1,5 euro/buc in 2 zile la skf (faci o pereche 20+15 in loc de 18+18 mm cat este original) .

Daca dupa montarea bucsilor boltul nu prea mai incape, nu insista ca strici stratul de compozit, baga-l in congelator sa se contracte 15-20 minute

 

studiaza tu problema dar din ce imi aduc aminte xt si xtz sunt identice

In cateva zile o sa raman fara kit de lant si atunci o bag in atelier sa o desfac. As vrea sa refac si partea dintre bascula si cadru. Oasele sunt cele legate de amortizor asai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cateva zile o sa raman fara kit de lant si atunci o bag in atelier sa o desfac. As vrea sa refac si partea dintre bascula si cadru. Oasele sunt cele legate de amortizor asai?

Da am eu un kit de lant .SH :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...