R4DIKL Postat Ianuarie 12, 2016 Share Postat Ianuarie 12, 2016 Salutare din nou. Am o mare dilema in legatura cu saua mea. Eu o consider mai inalta decat cea stock si cred ca a fost modificata prin insertie de burete, lucru care ma dezavantajeaza destul de mult. Inainte de a cumpara mobra asta https://www.dropbox.com/sh/t46p2tcbcq6tq0t/AACSqYU8FXLKIrG5m4EVh2O1a?dl=0 am incercat sa ma urc pe cateva XT-uri si stateam destul de bine, foarte putin inaltat de calcaie, vreo 1-2 cm pe fiecare picior. Acum, pe mobra mea, abia ajung cu varfurile ghetelor la sol. Am intrebat fostul proprietar daca a modificat saua dar nu am primit nici un raspuns... inca. Este adusa din Italia, deci, fostul proprietar este italian. Are cineva putin timp sa verifice daca intr-adevar cotele pozate de mine sunt diferite de altele de pe sei similare? M-ar ajuta f mult sa stiu daca trebuie sa-mi caut alta sa sau sa o modific pe a mea. Atasez cateva poze cu saua mea, scoasa de pe motor. Ca sa aveti o idee cum se vede pe motorul meu va rog sa va uitati pe linkul de mai sus. Multumesc anticipat pentru pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 12, 2016 Share Postat Ianuarie 12, 2016 motoreta ar putea fi inaltata si din "oase". Nu vei gasi cele 3 cote, numai sa masori lungimea la tine si sa compari pe o mobra standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Ianuarie 13, 2016 Share Postat Ianuarie 13, 2016 Nu vei gasi cele 3 cote, numai sa masori lungimea la tine si sa compari pe o mobra standard. Asta era si ideea. Poate cineva se indura si masoara in dreptul sectiunilor din poze si asa pot sa-mi dau seama de diferente... » Post actualizat in 15 Jan 2016 10:24 Salut din nou. Am rezolvat cu saua de xt. Am luat una de la dezmembrari, de la un baiat din Baia Mare si este semnificativ mai joasa. Mai exact, in zona in care stau predilect pe sa sunt cu 5 cm mai jos, iar in spate de tot cu 7 cm. Este exact diferenta de care aveam nevoie pentru a ma simti confortabil. Toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aris Voicu Postat Ianuarie 31, 2016 Share Postat Ianuarie 31, 2016 Salutare, Xt meu la prima pornire(rece)scoate ceva sunete la distributie ..4 5 secunde apoi totul revine la normal, am ulei motul 5100 10w40 ...cu vechiul ulei mobil nu se auzea nimic Yamaha XT 600e 2003 » Post actualizat in 31 Jan 2016 13:04 Alta intrebare,a schimbat cineva foaia pe spate ? Stock are 41 dinti ...eu vreau sa ii pun 47 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 in general, cele mai contrafacute sun brandurile cunoscute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sheptycu Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Salut!!! Am si eu o batrana xtz 660 3yf si de ceva timp nu a mai vrut sa porneasca...ok... dupa mai multe incercari am ajuns la concluzia ca nu primeste benzina. Vazand ca "pompa de benzina" nu trage am demontato am spalato cu benzina am verificat membrana, care ii dintr-un plastic, arata in regula nu avea vreo gaura, am suflat fiecare furtun inclusiv cele de la carburator si am montat "pompa". Cu toate puse la locul lor incerc iar sa pornesc, ii dau de cateva ori sa traga benzina dupa care incerc cu socul tras si nu porneste ma gandesc sa acopar gura de la filtrul de aer si ii dau iar, de data asta am batrana mea porneste sta cateva secunde pornita si moare din nou [mentionez ca si ultima data cand am pornito a stat cateva secunde si a murit dar din lipsa de timp liber nu iam facut nimic pana acuma] daca scot iar benzina din "pompa" iar porneste pt cateva secunde. Se poate sa nu functioneze acea pompa vacuumatica sau cum io zice cu toate ca ii intreaga??? As incerca sa anulez pompa deci benzina sa mearga direct in carburator din rezervor dar avand in vedere forma rezervorului si locul unde se afla robinetul fata de stutul carburatorului nu stiu daca gravitatia si-ar cam face treaba. A mai incercat cineva ceva de genu???? Ar putea fi de la altceva buba??? Multumesc anticipat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Daca ai mai mult de jumatate din rezervor plin cu benzina ar trebui sa mearga si pe direct, fara pompa de benzina. Ca un test poti incerca sa ridici rezervorul 20-30cm si sa folosesti un furtun de la robinet direct la carburator. Daca pompa este problema poti pune una vacuumatica de la ceva model de scuter ca se gasesc usor si sunt ieftine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 OFF TOPIC- Am facut pe FB un grup intitulat "Yamaha XT-Romania" pentru a putea tine legatura mai usor,cei interesati puteti arunca un ochi! Mersi si scuze deranjul ! https://www.facebook.com/groups/860674730644014/?fref=ts Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 (editat) Salut!!! Am si eu o batrana xtz 660 3yf si de ceva timp nu a mai vrut sa porneasca...ok... dupa mai multe incercari am ajuns la concluzia ca nu primeste benzina. Vazand ca "pompa de benzina" nu trage am demontato am spalato cu benzina am verificat membrana, care ii dintr-un plastic, arata in regula nu avea vreo gaura, am suflat fiecare furtun inclusiv cele de la carburator si am montat "pompa". Cu toate puse la locul lor incerc iar sa pornesc, ii dau de cateva ori sa traga benzina dupa care incerc cu socul tras si nu porneste ma gandesc sa acopar gura de la filtrul de aer si ii dau iar, de data asta am batrana mea porneste sta cateva secunde pornita si moare din nou [mentionez ca si ultima data cand am pornito a stat cateva secunde si a murit dar din lipsa de timp liber nu iam facut nimic pana acuma] daca scot iar benzina din "pompa" iar porneste pt cateva secunde. Se poate sa nu functioneze acea pompa vacuumatica sau cum io zice cu toate ca ii intreaga??? As incerca sa anulez pompa deci benzina sa mearga direct in carburator din rezervor dar avand in vedere forma rezervorului si locul unde se afla robinetul fata de stutul carburatorului nu stiu daca gravitatia si-ar cam face treaba. A mai incercat cineva ceva de genu???? Ar putea fi de la altceva buba??? Multumesc anticipat!!! daca scoti furtunul de pe carburator si deschizi robinetul ar trebui sa curga putina benzina, cand dai la automat ar trebui sa creasca debitul. Daca este asa , atunci inainte sa dai la automat trebuie sa invarti acceleratia la maxim si sa o eliberezi direct, daca nu "agata" pistonasul va crea un soc in corpul carburatorului care va elibera cuiul poantou cu varf de cauciuc. Daca acceleratia nu iti merge normal poti ciocani cu coada de la surubelnita in corpul carburatorului, este acelasi lucru. Tragi socul la maxim, daca cablul nu sta la maxim (nu mai are bila cu arc ce face cele3 clickuri / trepte ale socului) il ti tu sus si dai la automat. Deasemenea in cazul de fatza este de bn simt sa desfaci robineltul de pe rezervor si sa inspectezi starea sitelor. deasemenea intre stiutzul de intrare in corpul carburatorului si cuiul poantou este o sita ff fina . Si eu am pus filtru universal, inainte sa vad cum arata sitele alea, insa filtrul il consider inutil.Ca sa ajungi la sita cuiului poantou trebuie sa fi foarte atent ca boltul plutitorului iese numai intr-un sens,daca insisti invers vei rupe o ureche de antimoniu de pe corpul carburatorului, degi buba grav de tot. Vei avea nevoie de un cleste cu varf ff ascutit. AAAA si pune robinetul pe rezerva ca sa fie sigura traba... totusi » Post actualizat in 17 Feb 2016 13:23 OFF TOPIC- Am facut pe FB un grup intitulat "Yamaha XT-Romania" pentru a putea tine legatura mai usor,cei interesati puteti arunca un ochi! Mersi si scuze deranjul ! https://www.facebook.com/groups/860674730644014/?fref=ts ... ma rog Editat Februarie 17, 2016 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 » Post actualizat in 17 Feb 2016 13:23 ... ma rog ..ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Pt ca nu prea am timp sa rasfoiesc tot topicul, pun o intrebare aici. Are cineva suporti laterali de vanzare? pt cutii, de la o Tenere din 2009. Sau ceva scheme cu masurile aferente ca sa pot face o pereche. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 Pt ca nu prea am timp sa rasfoiesc tot topicul, pun o intrebare aici. Are cineva suporti laterali de vanzare? pt cutii, de la o Tenere din 2009. Sau ceva scheme cu masurile aferente ca sa pot face o pereche. multumesc. daca nu-s pt cutiile tale si dai si bani pe suport s-ar putea ca banii care-i dai + adaptari sa iasa cat iese cosher ceva nou pt cutiile tale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 a mai pus cineva motor de 1VJ pe cadru de 2KF ? Se potriveste la prinderi ? Am un tenere 1VJ care sta degeaba si vreau sa pun motorul pe cadrul de 2KF pt a avea pornire electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 (editat) Pt ca nu prea am timp sa rasfoiesc tot topicul, pun o intrebare aici. Are cineva suporti laterali de vanzare? pt cutii, de la o Tenere din 2009. Sau ceva scheme cu masurile aferente ca sa pot face o pereche. multumesc. http://hds.heavyduties.ro/yamaha/xt660z/xt660zr.html asta daca nu ai cutiile yamaha, daca le ai gasesti suporti yamaha » Post actualizat in 29 Feb 2016 13:19 a mai pus cineva motor de 1VJ pe cadru de 2KF ? Se potriveste la prinderi ? Am un tenere 1VJ care sta degeaba si vreau sa pun motorul pe cadrul de 2KF pt a avea pornire electrica. pai nu scrie codul pe carter ? Editat Februarie 29, 2016 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 » Post actualizat in 29 Feb 2016 13:19 pai nu scrie codul pe carter ? cum adica ? eu am intrebat daca se potriveste la prinderi motorul 1VJ pe cadrul de la 2KF.... la ochi pare sa fie la fel doar ca are capacul din stanga mai lat din cauza pornirii electrice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 (editat) Pe carteru de xt scrie acelasi cod ca si pe cel de tenereu 600? ori lipseste unul dintre motoare? Yamaha nu a fabricat piese identice cu coduri diferite. De exemplu capacul de la filtrul de este identic pe toate de 600/660 din 1980-2015 Editat Februarie 29, 2016 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 (editat) am vazut ca scrie pe tenere scrie 1VJ si ceva numere si pe XT`ul celalalt 2KF si ceva numere....practic vreau sa mut motorul de pe tenere pe cadrul de la XT simplu pt ca doar pe el am acte ok pe tenere nu, pot face schimbul de motor pt ca in acte la serie motor nu e trecut nimic.... am zis sa intreb aici ca probabil cineva a mai facut asta si stie exact daca merge sau nu.. sa nu ma apuc sa le desfac pe ambele degeaba........ Editat Februarie 29, 2016 de TimeStreamer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 (editat) Pe cadru sau pe cutia de viteze? Editat Februarie 29, 2016 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 (editat) Pe cadru sau pe cutia de viteze? La tenere XT 600Z: cadru: 1VJxxxxx, motor: 1VJxxxxx la XT600N: cadru: 2NFxxxx, motor 2NFxxxx (am inteles ca 2NF este varianta pt nemti si e exact 2KF cu limitari de putere din fabrica) Editat Martie 2, 2016 de TimeStreamer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Salut. Voi cum ati rezolvat problema cu side rack? Am navigat pe cateva siteuri si mi s-a facut pielea ca de gaina. Cele doua rackuri pentru side case costa vreo 200 de euro iar intregul kit (side+top) de suporturi costa 260 de euro. Costurile astea sunt fara cutii, doar fiarele de sustinere... Face cineva home made aceste rackuri pentru side case? » Post actualizat in 03 Mar 2016 12:08http://www.moto24.co.uk/hepco-becker-pannier-rack-yamaha-xt-600-z-tenere-1986-1987.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Baieti am nevie de ajutor. Azi dimineata cand am vrut sa pornesc XT-ul la rece,nu a mai vrut sa dea nici un semn de viata. Dat jos bujie,era uda,pus la loc. Dat cheie..a mers jumatate de minut..s-a inecat! Si de atunci,dau de doua ori la automat se uda,scot pun la loc..la fel face! Dat jos carburator,verificat guse,aer fals nicaieri..dat 2 ture jumate,6 ture..nimic. Idei ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 (editat) Scanteie buna ai? Editat Martie 5, 2016 de mezutu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 (editat) Da,eu cred ca e ok,la modul ca na,este cotinua.Pana azi a mers tot uns..de dimineata,s-a transformat. » Post actualizat in 05 Mar 2016 16:45De dimineata am schimbat cablurile de la acceleratie..o posibila problema,cred!» Post actualizat in 06 Mar 2016 20:05Rezolvat.Reglajul de la acceleratie. Editat Martie 5, 2016 de murano Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Revin cu rugamintea postata mai sus. Voi cum ati rezolvat problema cu side rack? Am navigat pe cateva siteuri si mi s-a facut pielea ca de gaina. Cele doua rackuri pentru side case costa vreo 200 de euro iar intregul kit (side+top) de suporturi costa 260 de euro. Costurile astea sunt fara cutii, doar fiarele de sustinere... Face cineva home made aceste rackuri pentru side case? » Post actualizat in 03 Mar 2016 12:08 http://www.moto24.co...-1986-1987.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Eu, la fosta Tenere, am scos banul. Hepco&Becker. Intre timp au mai aparut autohtoni gen heavyduties. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.