Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Vizitator _Raul_

Nu am pus niciodată plumbi pe rotile de la Tenere, fiindcă am mers în majoritatea timpului cu roti de on/off, 50/50. Centrarea mi-o făcea un nene la un atelier de biciclete. Operațiunea în sine nu pare rocket science. Ce sunt cu adevărat consumatoare de timp și nervi sunt degriparea spitelor și a piulitelor, plus confecționarea în regie proprie a unei chei de spițe bune.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De centrat e simplu: daca janta are abatere spre stanga, insurubezi niplul pe spita ce vine din dreapta, in dreptul abaterii. Si invers. Insurubatul trebuie sa fie minim, cate un sfert de tura. Apoi mai invarti roata, sa vezi ce-ai obtinut. Eventual combinat cu desurubatul niplului pe spita ce vine de pe aceeasi parte cu abaterea.

De echilibrat, nu stiu cine pune plumbi la mobre, pt ca eu imi schimb des cauciucurile si echilibratul m-ar ruina financiar....

cu mentiunea , ca dupa operatiune orice spita lovita cu o, sa zicem, cheie fixa de 8mm, sa sune "cristalin", asta asa dupa ureche :) , pentru ca manualul da un cuplu de strangere.

 

Plumbi pe spita erau cu 12 lei pe anvelopemoto.eu (cumparati numai de 20 si de 30 gr, mai mici sunt inutili), simplu! pui axul pe doua caramizi (exista si suport special pentru) si invarti de roata , se va opri facand 2-3 curse fata-spate cu greutatea dezechilibrata, jos bineinteles, iar "operatorul" monteaza plumbul diametral opus (adica sus). Asta in conditiile in care rulmentii lucreaza bine si semeringurile nu "agata" axul. Se fac 2-3 incercari, insemnand de prima data spita unde ar trebui montat plumbul.

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare teneristi,

De vre-o cateva luni imi fac de cap cu un Tenere 660, 3YF, imprumutat de cineva ca sa capăt experiență pe 2 roți și aș vrea sa returnez favorul facand cateva retușuri.

Imi poate recomanda cineva un mecanic bun de Tenere in Buzau sau Bucuresti(sau pe drumul dintre) sa îi fac o revizie completă, mai ales ca motorul a fost trantit mai de mult și posesorul l-a reparat la buget mic daca ma intelegeti.

Momentan țin motoru la Buzau si ma plimb doar in weekend (sunt incepator si lucrez in Bucuresti).

Sau daca ma poate ajuta cineva cu cateva sfaturi si sa ma suporte cu cateva raspunsuri la unele intrebari banale pe care eu inca nu le știu :).

Va multumesc de înțelegere și aștept orice sfat, aici sau prin pm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Poate sa imi raspunda si mie cineva daca a facut o conversie xt 600 --> supermoto? Se merita? E mult de lucru cu adaptatu rotilor? Mi se pare foarte ieftina si am auzit ca motoru de xt 600 e foarte fiabil,mai ales modelu 3tb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa imi raspunda si mie cineva daca a facut o conversie xt 600 --> supermoto? Se merita? E mult de lucru cu adaptatu rotilor? Mi se pare foarte ieftina si am auzit ca motoru de xt 600 e foarte fiabil,mai ales modelu 3tb.

gasesti cu 2000-2300 euro xt660x 2004+

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda,ideea era ca gasesti modelu din '95 foarte ieftin,mai pui ceva bani pt roti/furca si ar iesi o motocicleta pe care o poate conduce si fratemiu cu A2

35kw

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Cumpar Yamaha XT660Z Tenere 2010 (exclus 08-09), max. 40 mii km, cu istoric service, buget 4300-4500 eu maxim. Evident, ma astept in banii astia sa fie "cheala" fara nici un fel de accesoriu.

 

Eventuale oferte aici pe PM sau mailul din semnatura. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot pune garnitura DNA stage 2 daca am filtru K&N? Ei spun ca se poate folosi cu filtrul DNA, evident, si cu cel de origine Yamaha, deci, teoretic, nu vad care ar fi problema. Nu de alta dar nu s-ar justifica sa schimb K&N cu DNA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca fizic etanseaza este ok. Ce scriu aia pe siteul dna este ca debitul filtrului, debitul gulerului(testat in tunel), si debitul filtrului lateral sunt masurate exact pentr powercomander. Mai scriu aia ca motorul se va supraincalzi din cauza amestecului prea sarac, daca nu faci si alta interventie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe xt660.com am vazut ca isi mai pun stage 2/3 si in combinatie cu diferite tobe aftermarket. Eu powercommander nu am de gand sa pun, mi se pare muuult prea scump pentru un mod. Poate Kev, dar nu stiu inca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Vizitator _Raul_

Inchide robinetii de benzina de fiecare data cand o opresti si vezi ce se intampla pe viitor.

In carte asa scrie.

Cand o las mult pe bara si nu imi porneste fiindca nu se alimenteaza, eu deschid putin surubul de curatare de la carburator si las deschis pana curge benzina inapoi in carburator.

 

O recomandare ar fi sa pui filtre de benzina pe furtunele ce merg de la rezervor la carburator. Daca nu ai puse deja (din fabrica nu sunt),taie furtunele si monteaza tu.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

 

Surubul de curatare este ala de sub carburator de pe partea stanga nu ?

 

Da, acela este.

Cel incercuit cu galben in poza de mai jos.

post-3763-0-05811300-1487077837_thumb.jpg

Si mie mi se intampla sa nu porneasca deloc daca nu o folosesc undeva la 2 saptamani.

Nu conteaza cat dau la buton. Am dat si pana am ramas fara baterie, am dat si cu baterie de masina cuplata auxiliar... Nimic. Pana nu scoteam "dopul de aer" de pe circuit, nu pornea. Nu este cea mai tehnica explicatie, dar sunt sigur ca ai inteles ce si cum.

A fost mult pana am descoperit reteta. Acum, cand vreau sa o pornesc in conditiile astea, ma duc la ea direct cu o surubelnita lunga si ingusta si dau drumul la benzina inainte sa umblu la pornire.

La fel trebuie sa fac si cand raman in pana motociclistului de duminica sau cand deconectez rezervorul. In prima faza trebuie sa fiu sigur ca a ajuns benzina in carb. Abia apoi trec la partea cu pornitul.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa incerc sa fac treaba asta sa vedem daca merge.

 

Multumesc mult de sfaturi am sa revin cu un rezultat dupa ce fac treaba asta.

inainte de pornire, intorci mansonul de acceleratie la maxim si il eliberezi dintrodata, faci asta de 2-3 ori (bineinteles daca cablurile functioneaza corect). Ideea este ca vibratiile sa deschida cuiul poantou.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare pt cei interesati am un ansamblu far ,masca si parbriz fumuriu pt Yamaha xtx/r 660 04 08 stare perfecta pret 200eur si un lant regina stare perfecta aproape nou ..520/108 zale.. nu stiu daca este de la xtx sau tenere..asa l am primit pret 100 lei 0721602721

post-68579-0-23635500-1488017052_thumb.jpg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...