Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 19, 2016 Share Postat Septembrie 19, 2016 (editat) Nu am pus niciodată plumbi pe rotile de la Tenere, fiindcă am mers în majoritatea timpului cu roti de on/off, 50/50. Centrarea mi-o făcea un nene la un atelier de biciclete. Operațiunea în sine nu pare rocket science. Ce sunt cu adevărat consumatoare de timp și nervi sunt degriparea spitelor și a piulitelor, plus confecționarea în regie proprie a unei chei de spițe bune. Editat Septembrie 19, 2016 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 20, 2016 Share Postat Septembrie 20, 2016 Pe vremuri, in Bucuresti era un nene, Sirius, care centra/indrepta roti moto. Dar nu stiu pe unde umbla acum.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 20, 2016 Share Postat Septembrie 20, 2016 (editat) De centrat e simplu: daca janta are abatere spre stanga, insurubezi niplul pe spita ce vine din dreapta, in dreptul abaterii. Si invers. Insurubatul trebuie sa fie minim, cate un sfert de tura. Apoi mai invarti roata, sa vezi ce-ai obtinut. Eventual combinat cu desurubatul niplului pe spita ce vine de pe aceeasi parte cu abaterea. De echilibrat, nu stiu cine pune plumbi la mobre, pt ca eu imi schimb des cauciucurile si echilibratul m-ar ruina financiar.... cu mentiunea , ca dupa operatiune orice spita lovita cu o, sa zicem, cheie fixa de 8mm, sa sune "cristalin", asta asa dupa ureche , pentru ca manualul da un cuplu de strangere. Plumbi pe spita erau cu 12 lei pe anvelopemoto.eu (cumparati numai de 20 si de 30 gr, mai mici sunt inutili), simplu! pui axul pe doua caramizi (exista si suport special pentru) si invarti de roata , se va opri facand 2-3 curse fata-spate cu greutatea dezechilibrata, jos bineinteles, iar "operatorul" monteaza plumbul diametral opus (adica sus). Asta in conditiile in care rulmentii lucreaza bine si semeringurile nu "agata" axul. Se fac 2-3 incercari, insemnand de prima data spita unde ar trebui montat plumbul. Editat Septembrie 20, 2016 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 20, 2016 Share Postat Septembrie 20, 2016 Caut o sticla lampa spate de pozitie-frana pentru un tenere din 1994. Oare are careva dintre voi de vanzare una? Mersi. http://www.olx.ro/oferta/dezmembrez-yamaha-tenere-ID5YduA.html#a29aec07db Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moebius Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TR Emilian Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Salutare teneristi, De vre-o cateva luni imi fac de cap cu un Tenere 660, 3YF, imprumutat de cineva ca sa capăt experiență pe 2 roți și aș vrea sa returnez favorul facand cateva retușuri. Imi poate recomanda cineva un mecanic bun de Tenere in Buzau sau Bucuresti(sau pe drumul dintre) sa îi fac o revizie completă, mai ales ca motorul a fost trantit mai de mult și posesorul l-a reparat la buget mic daca ma intelegeti. Momentan țin motoru la Buzau si ma plimb doar in weekend (sunt incepator si lucrez in Bucuresti). Sau daca ma poate ajuta cineva cu cateva sfaturi si sa ma suporte cu cateva raspunsuri la unele intrebari banale pe care eu inca nu le știu . Va multumesc de înțelegere și aștept orice sfat, aici sau prin pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Octombrie 27, 2016 Share Postat Octombrie 27, 2016 Poate sa imi raspunda si mie cineva daca a facut o conversie xt 600 --> supermoto? Se merita? E mult de lucru cu adaptatu rotilor? Mi se pare foarte ieftina si am auzit ca motoru de xt 600 e foarte fiabil,mai ales modelu 3tb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 27, 2016 Share Postat Octombrie 27, 2016 Se merita -------- incorect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 27, 2016 Share Postat Octombrie 27, 2016 Poate sa imi raspunda si mie cineva daca a facut o conversie xt 600 --> supermoto? Se merita? E mult de lucru cu adaptatu rotilor? Mi se pare foarte ieftina si am auzit ca motoru de xt 600 e foarte fiabil,mai ales modelu 3tb. gasesti cu 2000-2300 euro xt660x 2004+ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Octombrie 27, 2016 Share Postat Octombrie 27, 2016 mda,ideea era ca gasesti modelu din '95 foarte ieftin,mai pui ceva bani pt roti/furca si ar iesi o motocicleta pe care o poate conduce si fratemiu cu A2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 27, 2016 Share Postat Octombrie 27, 2016 mda,ideea era ca gasesti modelu din '95 foarte ieftin,mai pui ceva bani pt roti/furca si ar iesi o motocicleta pe care o poate conduce si fratemiu cu A2 35kw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moebius Postat Noiembrie 8, 2016 Share Postat Noiembrie 8, 2016 http://www.asphaltandrubber.com/bikes/yamaha-t7-concept/#more-122343 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Noiembrie 13, 2016 Share Postat Noiembrie 13, 2016 pt dezmembrat in caz ca este cv interesat de piese 0721602721 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SoLoGSX Postat Noiembrie 21, 2016 Share Postat Noiembrie 21, 2016 Salutari, daca este cineva interesat de un parbriz Kappa NOU pentru Yamaha XT660 X /R , Pretul este de 60 euro . Atasez o poza mai jos. Tel: 0724794456 Timisoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Ianuarie 21, 2017 Share Postat Ianuarie 21, 2017 Cumpar Yamaha XT660Z Tenere 2010 (exclus 08-09), max. 40 mii km, cu istoric service, buget 4300-4500 eu maxim. Evident, ma astept in banii astia sa fie "cheala" fara nici un fel de accesoriu. Eventuale oferte aici pe PM sau mailul din semnatura. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Ianuarie 21, 2017 Share Postat Ianuarie 21, 2017 Pot pune garnitura DNA stage 2 daca am filtru K&N? Ei spun ca se poate folosi cu filtrul DNA, evident, si cu cel de origine Yamaha, deci, teoretic, nu vad care ar fi problema. Nu de alta dar nu s-ar justifica sa schimb K&N cu DNA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 23, 2017 Share Postat Ianuarie 23, 2017 Daca fizic etanseaza este ok. Ce scriu aia pe siteul dna este ca debitul filtrului, debitul gulerului(testat in tunel), si debitul filtrului lateral sunt masurate exact pentr powercomander. Mai scriu aia ca motorul se va supraincalzi din cauza amestecului prea sarac, daca nu faci si alta interventie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Ianuarie 23, 2017 Share Postat Ianuarie 23, 2017 Pe xt660.com am vazut ca isi mai pun stage 2/3 si in combinatie cu diferite tobe aftermarket. Eu powercommander nu am de gand sa pun, mi se pare muuult prea scump pentru un mod. Poate Kev, dar nu stiu inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Malinas Postat Februarie 11, 2017 Share Postat Februarie 11, 2017 Am si eu o Yamaha Xt600z 1vj din 1986 si daca nu o pornesc sa zicem o saptamana porneste foarte greu.Nu imi pot da seama ce poate sa aiba caci bateria este noua de 12 amperi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 12, 2017 Share Postat Februarie 12, 2017 (editat) Inchide robinetii de benzina de fiecare data cand o opresti si vezi ce se intampla pe viitor. In carte asa scrie. Cand o las mult pe bara si nu imi porneste fiindca nu se alimenteaza, eu deschid putin surubul de curatare de la carburator si las deschis pana curge benzina inapoi in carburator. O recomandare ar fi sa pui filtre de benzina pe furtunele ce merg de la rezervor la carburator. Daca nu ai puse deja (din fabrica nu sunt),taie furtunele si monteaza tu. Editat Februarie 12, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Malinas Postat Februarie 12, 2017 Share Postat Februarie 12, 2017 (editat) Am sa incerc sa opresc benzina de fiecare data si sa vad ce se intampla. Si filtre am pe ambele furtune nu cred ca e de la mizerie. Surubul de curatare este ala de sub carburator de pe partea stanga nu ? Editat Februarie 12, 2017 de Alex Malinas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 14, 2017 Share Postat Februarie 14, 2017 (editat) Surubul de curatare este ala de sub carburator de pe partea stanga nu ? Da, acela este. Cel incercuit cu galben in poza de mai jos. Si mie mi se intampla sa nu porneasca deloc daca nu o folosesc undeva la 2 saptamani. Nu conteaza cat dau la buton. Am dat si pana am ramas fara baterie, am dat si cu baterie de masina cuplata auxiliar... Nimic. Pana nu scoteam "dopul de aer" de pe circuit, nu pornea. Nu este cea mai tehnica explicatie, dar sunt sigur ca ai inteles ce si cum. A fost mult pana am descoperit reteta. Acum, cand vreau sa o pornesc in conditiile astea, ma duc la ea direct cu o surubelnita lunga si ingusta si dau drumul la benzina inainte sa umblu la pornire. La fel trebuie sa fac si cand raman in pana motociclistului de duminica sau cand deconectez rezervorul. In prima faza trebuie sa fiu sigur ca a ajuns benzina in carb. Abia apoi trec la partea cu pornitul. Editat Februarie 14, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Malinas Postat Februarie 14, 2017 Share Postat Februarie 14, 2017 Am sa incerc sa fac treaba asta sa vedem daca merge. Multumesc mult de sfaturi am sa revin cu un rezultat dupa ce fac treaba asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 19, 2017 Share Postat Februarie 19, 2017 Am sa incerc sa fac treaba asta sa vedem daca merge. Multumesc mult de sfaturi am sa revin cu un rezultat dupa ce fac treaba asta. inainte de pornire, intorci mansonul de acceleratie la maxim si il eliberezi dintrodata, faci asta de 2-3 ori (bineinteles daca cablurile functioneaza corect). Ideea este ca vibratiile sa deschida cuiul poantou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Februarie 25, 2017 Share Postat Februarie 25, 2017 Salutare pt cei interesati am un ansamblu far ,masca si parbriz fumuriu pt Yamaha xtx/r 660 04 08 stare perfecta pret 200eur si un lant regina stare perfecta aproape nou ..520/108 zale.. nu stiu daca este de la xtx sau tenere..asa l am primit pret 100 lei 0721602721 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.