b374 Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 din pacate diferenta e mare m-am porcit la cele de GSA. iarta ma ca insist..dar.. de ce"sigur nu"? lumea cred ca zice ca nu merita... nu ca sigur nu se poate, s-au facut piramidele, ce draq... dar cu destul strung, rabdare, masuratori, banutzi, timp, drumuri, etc... probabil ca e posibil, cum intra si un round peg in a square hole... dar mneah. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 14, 2017 Share Postat Mai 14, 2017 Daca nu te deranjeaza aspectul poti rezolva problema cu 50 lei si 10 minute de munca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Mai 14, 2017 Share Postat Mai 14, 2017 Va foarte multumesc tuturor pentru raspunsuri.! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moebius Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 http://www.dueruote.it/notizie/moto-scooter/esclusiva-mondiale-il-primo-contatto-con-la-yamaha-t7#image2-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 (editat) http://www.dueruote.it/notizie/moto-scooter/esclusiva-mondiale-il-primo-contatto-con-la-yamaha-t7#image2-6 Baie de ulei si rezervor clasic, inalt. Claaar. Adventure total si modelul acesta. In 2017 rezervorul in cadru exista de multi ani si si-a dovedit inzecit avantajele. Instrumentar de rally si comenzi aferente de vreo 1000 de euro pentru luat ochii noob-ilor. Rally raid cu configuratia asta. La fel de Dakar ready cum este si ST1200. Isi mai aduce cineva aminte campania de promovare a 1200-lui? Cu carene din bumbac, faraoni, mumii, etc ? Imi place blocul optic si protectia, dar nu cred ca as cumpara un motor pentru asa ceva. Inca o maculatura, un proiect de tip "cum sa reciclam ce mai avem", tipic Yamaha, in care refoloseste un motor si probabil alte repere pentru a mai mari profitul. Ajungi sa iti dai seama ca asa patetici cum sunt la capitolul personalitate, Bmw sunt chiar in topul inovatiilor si progresului. Yamaha numai gherle da de ani de zile pe piata de adventure. Parerea mea, of corz. Editat Mai 15, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 Ce chestie: nu are scarite pt pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 Va salut! Sper sa nu fiu considerat prea intruziv sau mesajul meu inoportun, dar pt ca mi-am vandut motocicleta si temporar renunt la mobre din lipsa de timp, va propun spre vanzare un cablu de ambreiaj nou, pt Yamaha XTZ660 Tenere (a mea era din 96), cumparat de pe wemoto si aflat in ambalajul original+ o bujie noua NGK DPR8EA9(tot pt Tenere) si un cui pontou original, in stare buna (cumparasem de la Romimoto kit-ul de carburator complet si am schimbat atunci si cuiul). Pretul pt toate este de 100 lei (doar cablul m-a costat mai mult). Toate astea le-am gasit in garaj pe un raft si n-am ce sa mai fac cu ele. Daca este cineva interesat sa-mi trimita PM. Eventual, accept si un schimb cu cateva carti interesante, dar fara mazgalituri pe ele sau deteriorate( literatura contemporana, carti de navigatie maritima, mateorologie maritima etc). Multumesc! » Post actualizat in 16 May 2017 20:18Intre timp am mai gasit si cateva mambrane din kit-ul de reparatie a robinetului de la rezervor (tot de la XTZ660 Tenere din 96). Intra si astea in pretul initial de 100 lei (desi as prefera cateva carti interesante). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moebius Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 Va salut! Sper sa nu fiu considerat prea intruziv sau mesajul meu inoportun, dar pt ca mi-am vandut motocicleta si temporar renunt la mobre din lipsa de timp, va propun spre vanzare un cablu de ambreiaj nou, pt Yamaha XTZ660 Tenere (a mea era din 96), cumparat de pe wemoto si aflat in ambalajul original+ o bujie noua NGK DPR8EA9(tot pt Tenere) si un cui pontou original, in stare buna (cumparasem de la Romimoto kit-ul de carburator complet si am schimbat atunci si cuiul). Pretul pt toate este de 100 lei (doar cablul m-a costat mai mult). Toate astea le-am gasit in garaj pe un raft si n-am ce sa mai fac cu ele. Daca este cineva interesat sa-mi trimita PM. Eventual, accept si un schimb cu cateva carti interesante, dar fara mazgalituri pe ele sau deteriorate( literatura contemporana, carti de navigatie maritima, mateorologie maritima etc). Multumesc! » Post actualizat in 16 May 2017 20:18 Intre timp am mai gasit si cateva mambrane din kit-ul de reparatie a robinetului de la rezervor (tot de la XTZ660 Tenere din 96). Intra si astea in pretul initial de 100 lei (desi as prefera cateva carti interesante). 2017 omule.... vrem upgradeuri spre GSuri nu spre trecuturi glorioase. In rest toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 2017 omule.... vrem upgradeuri spre GSuri nu spre trecuturi glorioase. In rest toate cele bune wtf! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 cel mai tare post. Exact WTF! Upgradeuri spre motociclete nu spre alea din '44 cand au pierdut razboiul GS'fuhererii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flernst Postat Mai 23, 2017 Share Postat Mai 23, 2017 Caut parti de carena sau complet pentru Yamaha Tenere 1996, modelul cu 2 faruri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 24, 2017 Share Postat Mai 24, 2017 Salut. La un prieten cu tt600 i s-au stricat canelurile acelea unde vine pus schimbatorul, bara cu canale care iese din bloc/cutie , se poate schimba relativ usor sau necesita reparatie mai mare?, ca atunci putem suda schimbatorul, el se plimba numai pe camp/munte, trebe sa mearga nu sa arate frumos.... aveti idee cum se poate schimba? Multumesc. daca sudati, sudati in argon si puneti o carpa uda pe ax intre pedala si cutie ca sa nu ajunga caldura la semering Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 Salut! E vre-un timisorean pe aici cu XT660R? Sa imi dea 10 minute motoreta la un test drive il rog frumos! Dau bere si un test drive cu XTZ750 Multumesc anticipat! PM va rog daca e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moebius Postat Iunie 28, 2017 Share Postat Iunie 28, 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 E tot concept bike-ul, nu are nici o legatura cu motorul de productie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 intrebare. 660r. 12.000km. furca servisata complet.de ~2000 km mobra nemearsa ~ 2 luni. m-am trezit cu ulei curs prin capetele inferioare are jambelor- din ce vad acolo este ceva cu imbus de 6 . le-am strans si parca nu mai pisura.. idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 1, 2017 Share Postat Iulie 1, 2017 Au uitat sa ti le stranga la service. In mod normal suruburile alea se desfac/strang tinand contra cu o cheie speciala sau cu o coada de matura infipta in interiorul jambei. Sau cu un imbus cu percutie. Acum trebuie sa te asiguri ca nu mai curg si sa completezi uleiul. Suruburile trebuie sa aiba ceva de etansat: o-ring sau saiba de cupru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 1, 2017 Share Postat Iulie 1, 2017 (editat) Au uitat sa ti le stranga la service. In mod normal suruburile alea se desfac/strang tinand contra cu o cheie speciala sau cu o coada de matura infipta in interiorul jambei. Sau cu un imbus cu percutie. Acum trebuie sa te asiguri ca nu mai curg si sa completezi uleiul. Suruburile trebuie sa aiba ceva de etansat: o-ring sau saiba de cupru. +1 Corecto. Si daca nu au cheia respectiva, odata scoase componentele interioare, poate fi facuta o scula dintr-o bara filetata + suruburi blocate la capete. Mai de redneck asa, dar ca sa iti faci o idee: Ps. - Mai mergi pe la serviceul ala . » Post actualizat in 01 Jul 2017 05:49 Nu imi mai amintesc de saibe de cupru la baza. Vezi si tu niste fise explodate cu modelul tau. Daca ai saiba acolo si ei nu au montat-o... Felicitari, tocmai va trebui sa mai desfaci odata furcile si sa pui alt ulei nou. Editat Iulie 1, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iulie 1, 2017 Share Postat Iulie 1, 2017 Va foarte multumesc pt info.! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 4, 2017 Share Postat Iulie 4, 2017 (editat) intrebare. 660r. 12.000km. furca servisata complet.de ~2000 km mobra nemearsa ~ 2 luni. m-am trezit cu ulei curs prin capetele inferioare are jambelor- din ce vad acolo este ceva cu imbus de 6 . le-am strans si parca nu mai pisura.. idei? au mai patit si altii. Cauta un manual de service si o cheie dinamometrica Editat Iulie 4, 2017 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iulie 18, 2017 Share Postat Iulie 18, 2017 Spamez si aici Daca vrea cineva un Tenere accesorizat si gata de drum: /index.php?/topic/748116-vand-yamaha-tenere-660-din-1996/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iulie 18, 2017 Share Postat Iulie 18, 2017 au mai patit si altii. Cauta un manual de service si o cheie dinamometrica foarte multumesc tuturor. rezolvat. !! ( in ~ 2000km si 3 luni stationare pierduse cam 5 ml deh,uleiul este alunecos rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Iulie 19, 2017 Share Postat Iulie 19, 2017 Salut, Am nevoie de ajutorul vostru pentru a schimba mansoanele de ghidon. La cum arata cred ca nu au fost schimbate de la anul de fabricatie (2002). Mobra este Yamaha XT 600E iar dimensiunile celor vechi si ale ghidonului sunt date in interiorul pozelor. Ideea este ca as vrea sa cumpar o pereche de mansoane dar nu stiu exact catre ce sa ma indrept. Nu as vrea sa investesc mai mult de 200 de lei, eventual in banii astia sa intre si capetele de ghidon (nu este obligatoriu, le pot folosi si pe cele vechi). Banuiesc ca sunt si ele pe categorii, pentru mobre sport, street, enduro etc. Aveti vreo idee de unde pot lua? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Iulie 20, 2017 Share Postat Iulie 20, 2017 Salutare! am un cadru bord pt Yamaha 660 xtx/r 04 08 stare perfecta daca intereseaza pe cineva pret 200 lei sau schimb cu alte piese moto..0721602721 » Post actualizat in 27 Jul 2017 16:52Salutare! am un cadru bord pt Yamaha 660 xtx/r 04 08 stare perfecta daca intereseaza pe cineva pret 200 lei sau schimb cu alte piese moto..0721602721 ansamblu far complet 450 lei » Post actualizat in 10 Aug 2017 07:57 Salutare! am un cadru bord pt Yamaha 660 xtx/r 04 08 stare perfecta daca intereseaza pe cineva pret 200 lei sau schimb cu alte piese moto..0721602721 » Post actualizat in 27 Jul 2017 16:52 ansamblu far complet 450 lei Se adauga si bordul la vanzare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat August 20, 2018 Share Postat August 20, 2018 Salut, un posesor de XT600E din zona TImisoara Arad, dispus sa mi-o lase unpic sa vad cum stau pe motor, e? Dau bere de import! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.