Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

aha......am reglat relanti-ul la 1300 de ture si nu se mai opreste.....ms mult

si inca o intrebare dak se poate.........cutia de viteze mi se pare un pic cam prea rigida fata de alte marci de motoare....fata de un transalp parca agata un pic treptele.....sa aiba cutia mea ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cam asa am zis si eu... ca-s in stare sa n-o dau pe jos... si am si eu 35 de ani si cateva sute de mii de km la activ.

E bine totusi sa nu pleci la drum cu gandul ca esti invincibil. In fine, fiecare e liber sa faca cum il taie capul.

 

Cat despre model, eu personal as alege Tenereul... arata intr-un mare fel si e facut sa inghita kilometri multi.

Altfel motocicletele sunt foarte asemanatoare, Tenereul e de fapt o derivatie din XT, care nu-i nici el de lapadat, dar adaptat mai mult pe urban.

 

Poti confrunta datele tehnice si ai sa vezi ca diferentele sunt suspensia mai inalta la Tenere, inca un disc pe frana fata si rezervorul mai incapator.

 

http://www.yamaha-motor-europe.com/product...?view=techspecs

 

http://www.yamaha-motor-europe.com/product...?view=techspecs

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Axelmot, vezi ca e manualul pe tenereclub. Tot acolo gasesti si alte chestii specifice Yamaha XT/Z/$/@/^?.

 

Petronius, cauta modelele astea SH in Italia sau Germania, in 1-2-3 ani le scade pretul destul de mult, nu sint forjate si e o afacere buna.

Personal as prefera Tenere 2008. Nu ma pune sa-ti explic de ce, ar dura prea mult, dar nu e subiectivism.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
aha......am reglat relanti-ul la 1300 de ture si nu se mai opreste.....ms mult

si inca o intrebare dak se poate.........cutia de viteze mi se pare un pic cam prea rigida fata de alte marci de motoare....fata de un transalp parca agata un pic treptele.....sa aiba cutia mea ceva?

 

 

Cand mi-am luat Tenere pe neprobate am crezut ca am facut cea mai proasta afacere a vietii mele, vazand cat de spartan este fata de Kawasaki-ul de strada pe care il aveam inainte.

Nu are nimic motocicleta ta.

Nu iti bate capul cu manualul de reparatie de 300 si ceva de pagini la inceput.

Mai ales daca nu ai timp liber suficient / o pasiune minima pentru mecanica.

Cauta manualul de intretinere, citeste-l de cel putin 2 ori si incearca sa visezi ce scrie acolo. Este reteta unei vieti lungi si fericite alaturi de motocicleta ta. Dupa ce ti-ai insusit ce scrie acolo, da-te. Pur si simplu. Da-te cat de mult poti si iti place.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da...cutie de yamaha! n-asi sa vezi yamaha cu motorul belit si honda cu cutia stricata!

 

am avut 3 yamaha, un suzuki si acum am honda....

la yamaha trebuia sa o cunosti f bine...mai ales la ST. Cutia este spartana, agata, nu poti sa dai trepte in jos cu usurinta fara sa dai spritzuri...etc. (valabil la Tenere, TTR, Super tenere) Scoaterea la neutral...o adevarata aventura! Am mai patit o treaba cu cizmele de motocros...nu imi intra in viteza ST-ul

 

Honda: intra in viteza ca un cutit incins in unt...fara nici o impotrivire! cutie de vis :unsure:

 

P.s: yamaha rulz

Editat de Athanasiou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil e uleiul de vina, baga un ulei moto de calitate ca sa lucreze ambreiajul cum trebuie.

Si inca ceva...surprinzator dar lantul trebuie intins corect ca sa lucreze si cutia corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
@cristi-mic multumesc mult pt informatie. Acesta il aveam, dar credeam ca voi gasi unul scanat mai citet. Oricum, si asta e foarte util.

 

 

Manualul de 19 Mb de pe T.C.R. este incomplet.

In topicul acesta stiu sigur ca un user a scris ca are manualul de reparatie in varianta completa (cred ca este vorba de "yuk", insa nu garantez).

Daca te ajuta cu ceva, iti pot da un manual de intretinere (german) si microfisele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu manualul de la 3yf complet.

 

Ar fi cineva interesat sa ia in grija motoreta mea? xtz660 3yF din 91? Statorul trebuie rebobinat, semeringurile de pe fata puse, cred ca schimbat lantul ca a stat in ploaie si a cam ruginit + alte defecte optice. As cere cam 800 euroi pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ma numesc sandu si sunt nou venit pe forum. Sunt mindrul posesor al unei Yamaha XT 660 Z Tenere, model 3YF, din 1991. M-ar interesa daca are cineva manualul de service pentru acest model. Multumesc.

Salut! bine ai venit

In 1991 modelul e xtz660, xt 660 z este din 2008.

o sa incerc sa ti-l trimit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! bine ai venit

In 1991 modelul e xtz660, xt 660 z este din 2008.

o sa incerc sa ti-l trimit

 

 

Multumesc, mult, astept.

Am corectat si la profil.

Editat de axelmot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cristi-mic multumesc mult pt informatie. Acesta il aveam, dar credeam ca voi gasi unul scanat mai citet. Oricum, si asta e foarte util.

 

Salut! Am un manual de 440MB. Acelasi ca al lui bogdan! (Bogdan!, imi pare rau ca nu ai rezolvat motobicla!). Daca il vrei, il mai poti lua de la Reghin. Momentan, la Reghin sunt si am manualul la mine. Nr de tel il vezi in stanga la rubrica 'Club:'

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ulei i-am pus 15-50 motul semisintetic,si se comporta destul de bine zic eu ambreiaju si cutia

in schimb am mai mers ieri pe 2 xt de 600 si tot asa se comporta la cutie,agata un pic mai mult cand schimbi in inferioara.....

deci cred ca e ok.........ms mult de sfaturi.......

si cati mai multi km :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ulei i-am pus 15-50 motul semisintetic,si se comporta destul de bine zic eu ambreiaju si cutia

in schimb am mai mers ieri pe 2 xt de 600 si tot asa se comporta la cutie,agata un pic mai mult cand schimbi in inferioara.....

deci cred ca e ok.........ms mult de sfaturi.......

si cati mai multi km :bounce:

 

Daca pui mai mult ulei decat scrie la carte, incepe sa agate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha.....am sa verific si asta.....ms

si am mai observat inca o chestie.........la rece cand o pornesc:trag socul la maxim,dau cheie,o ia din prima se tureaza in 3000 dar da vreo 3 4 rateuri in carburatoare......am schimbat bujia si tot la fel......

bujia e alburie tare si din cate stiu eu asta inseamna amestec sarac in benzina....sa fie de la asta oare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha.....am sa verific si asta.....ms

si am mai observat inca o chestie.........la rece cand o pornesc:trag socul la maxim,dau cheie,o ia din prima se tureaza in 3000 dar da vreo 3 4 rateuri in carburatoare......am schimbat bujia si tot la fel......

bujia e alburie tare si din cate stiu eu asta inseamna amestec sarac in benzina....sa fie de la asta oare?

 

Rateuri in carburatoare? Ce e aia? Rateurile sunt in toba, nu? Oricum, bujia trebuie sa fie uscata si de culoare caramizie. Vezi ca la carburator exista un surub de reglare a amestecului la relanti. E greu de umblat la el cu motorul pornit, dar poate reusesti. Reglajul standard e doua ture si jumatate. Asta la XTZ 660 Tenere. Tu, ce model ai? In profile nu scrie.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha......am sa incerc si asta........

dar din cate stiam eu dim mecanica timpurie era cam asa.....rateuri in toba=amestec dereglat.....rateuri in carburatie=aprinderea dereglata

oricum am sa vad si ce e cu surubul de amestec de la carb...ms :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu manualul de la 3yf complet.

 

Ar fi cineva interesat sa ia in grija motoreta mea? xtz660 3yF din 91? Statorul trebuie rebobinat, semeringurile de pe fata puse, cred ca schimbat lantul ca a stat in ploaie si a cam ruginit + alte defecte optice. As cere cam 800 euroi pe ea.

Salut Bogdan.ai cumva manualu pt 3yf si in calculator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha......am sa incerc si asta........

dar din cate stiam eu dim mecanica timpurie era cam asa.....rateuri in toba=amestec dereglat.....rateuri in carburatie=aprinderea dereglata

oricum am sa vad si ce e cu surubul de amestec de la carb...ms :cheers:

 

Aprinderea e electronica (CDI). Nu cred ca ai ce regla

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...