prisihayabusa Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 aha......am reglat relanti-ul la 1300 de ture si nu se mai opreste.....ms mult si inca o intrebare dak se poate.........cutia de viteze mi se pare un pic cam prea rigida fata de alte marci de motoare....fata de un transalp parca agata un pic treptele.....sa aiba cutia mea ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 Cam asa am zis si eu... ca-s in stare sa n-o dau pe jos... si am si eu 35 de ani si cateva sute de mii de km la activ. E bine totusi sa nu pleci la drum cu gandul ca esti invincibil. In fine, fiecare e liber sa faca cum il taie capul. Cat despre model, eu personal as alege Tenereul... arata intr-un mare fel si e facut sa inghita kilometri multi. Altfel motocicletele sunt foarte asemanatoare, Tenereul e de fapt o derivatie din XT, care nu-i nici el de lapadat, dar adaptat mai mult pe urban. Poti confrunta datele tehnice si ai sa vezi ca diferentele sunt suspensia mai inalta la Tenere, inca un disc pe frana fata si rezervorul mai incapator. http://www.yamaha-motor-europe.com/product...?view=techspecs http://www.yamaha-motor-europe.com/product...?view=techspecs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 Axelmot, vezi ca e manualul pe tenereclub. Tot acolo gasesti si alte chestii specifice Yamaha XT/Z/$/@/^?. Petronius, cauta modelele astea SH in Italia sau Germania, in 1-2-3 ani le scade pretul destul de mult, nu sint forjate si e o afacere buna. Personal as prefera Tenere 2008. Nu ma pune sa-ti explic de ce, ar dura prea mult, dar nu e subiectivism. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 aha......am reglat relanti-ul la 1300 de ture si nu se mai opreste.....ms multsi inca o intrebare dak se poate.........cutia de viteze mi se pare un pic cam prea rigida fata de alte marci de motoare....fata de un transalp parca agata un pic treptele.....sa aiba cutia mea ceva? Cand mi-am luat Tenere pe neprobate am crezut ca am facut cea mai proasta afacere a vietii mele, vazand cat de spartan este fata de Kawasaki-ul de strada pe care il aveam inainte. Nu are nimic motocicleta ta. Nu iti bate capul cu manualul de reparatie de 300 si ceva de pagini la inceput. Mai ales daca nu ai timp liber suficient / o pasiune minima pentru mecanica. Cauta manualul de intretinere, citeste-l de cel putin 2 ori si incearca sa visezi ce scrie acolo. Este reteta unei vieti lungi si fericite alaturi de motocicleta ta. Dupa ce ti-ai insusit ce scrie acolo, da-te. Pur si simplu. Da-te cat de mult poti si iti place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axelmot Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 @cristi-mic multumesc mult pt informatie. Acesta il aveam, dar credeam ca voi gasi unul scanat mai citet. Oricum, si asta e foarte util. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 (editat) da...cutie de yamaha! n-asi sa vezi yamaha cu motorul belit si honda cu cutia stricata! am avut 3 yamaha, un suzuki si acum am honda.... la yamaha trebuia sa o cunosti f bine...mai ales la ST. Cutia este spartana, agata, nu poti sa dai trepte in jos cu usurinta fara sa dai spritzuri...etc. (valabil la Tenere, TTR, Super tenere) Scoaterea la neutral...o adevarata aventura! Am mai patit o treaba cu cizmele de motocros...nu imi intra in viteza ST-ul Honda: intra in viteza ca un cutit incins in unt...fara nici o impotrivire! cutie de vis P.s: yamaha rulz Editat August 28, 2008 de Athanasiou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Probabil e uleiul de vina, baga un ulei moto de calitate ca sa lucreze ambreiajul cum trebuie. Si inca ceva...surprinzator dar lantul trebuie intins corect ca sa lucreze si cutia corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 @cristi-mic multumesc mult pt informatie. Acesta il aveam, dar credeam ca voi gasi unul scanat mai citet. Oricum, si asta e foarte util. Manualul de 19 Mb de pe T.C.R. este incomplet. In topicul acesta stiu sigur ca un user a scris ca are manualul de reparatie in varianta completa (cred ca este vorba de "yuk", insa nu garantez). Daca te ajuta cu ceva, iti pot da un manual de intretinere (german) si microfisele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 am eu manualul de la 3yf complet. Ar fi cineva interesat sa ia in grija motoreta mea? xtz660 3yF din 91? Statorul trebuie rebobinat, semeringurile de pe fata puse, cred ca schimbat lantul ca a stat in ploaie si a cam ruginit + alte defecte optice. As cere cam 800 euroi pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 Salut, ma numesc sandu si sunt nou venit pe forum. Sunt mindrul posesor al unei Yamaha XT 660 Z Tenere, model 3YF, din 1991. M-ar interesa daca are cineva manualul de service pentru acest model. Multumesc. Salut! bine ai venit In 1991 modelul e xtz660, xt 660 z este din 2008. o sa incerc sa ti-l trimit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axelmot Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 (editat) Salut! bine ai venitIn 1991 modelul e xtz660, xt 660 z este din 2008. o sa incerc sa ti-l trimit Multumesc, mult, astept. Am corectat si la profil. Editat August 29, 2008 de axelmot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 Multumesc, mult, astept.Am corectat si la profil. nu ti-am vazut mail-ul la profil. Aici la mesaj nu am gasit cum sa atasez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axelmot Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 mail-ul meu: axelmot@yahoo.com. Vad ca si tu esti din Sibiu, poate ne intalnim odata prin oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 (editat) @cristi-mic multumesc mult pt informatie. Acesta il aveam, dar credeam ca voi gasi unul scanat mai citet. Oricum, si asta e foarte util. Salut! Am un manual de 440MB. Acelasi ca al lui bogdan! (Bogdan!, imi pare rau ca nu ai rezolvat motobicla!). Daca il vrei, il mai poti lua de la Reghin. Momentan, la Reghin sunt si am manualul la mine. Nr de tel il vezi in stanga la rubrica 'Club:' Editat August 29, 2008 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 Si daca e cineva interesat de mobra mea ii dau manualul complet printat (410 pagini) ca bonus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 ulei i-am pus 15-50 motul semisintetic,si se comporta destul de bine zic eu ambreiaju si cutia in schimb am mai mers ieri pe 2 xt de 600 si tot asa se comporta la cutie,agata un pic mai mult cand schimbi in inferioara..... deci cred ca e ok.........ms mult de sfaturi....... si cati mai multi km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 ulei i-am pus 15-50 motul semisintetic,si se comporta destul de bine zic eu ambreiaju si cutiain schimb am mai mers ieri pe 2 xt de 600 si tot asa se comporta la cutie,agata un pic mai mult cand schimbi in inferioara..... deci cred ca e ok.........ms mult de sfaturi....... si cati mai multi km Daca pui mai mult ulei decat scrie la carte, incepe sa agate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 aha.....am sa verific si asta.....ms si am mai observat inca o chestie.........la rece cand o pornesc:trag socul la maxim,dau cheie,o ia din prima se tureaza in 3000 dar da vreo 3 4 rateuri in carburatoare......am schimbat bujia si tot la fel...... bujia e alburie tare si din cate stiu eu asta inseamna amestec sarac in benzina....sa fie de la asta oare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 (editat) aha.....am sa verific si asta.....mssi am mai observat inca o chestie.........la rece cand o pornesc:trag socul la maxim,dau cheie,o ia din prima se tureaza in 3000 dar da vreo 3 4 rateuri in carburatoare......am schimbat bujia si tot la fel...... bujia e alburie tare si din cate stiu eu asta inseamna amestec sarac in benzina....sa fie de la asta oare? Rateuri in carburatoare? Ce e aia? Rateurile sunt in toba, nu? Oricum, bujia trebuie sa fie uscata si de culoare caramizie. Vezi ca la carburator exista un surub de reglare a amestecului la relanti. E greu de umblat la el cu motorul pornit, dar poate reusesti. Reglajul standard e doua ture si jumatate. Asta la XTZ 660 Tenere. Tu, ce model ai? In profile nu scrie. Editat August 31, 2008 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 aha......am sa incerc si asta........ dar din cate stiam eu dim mecanica timpurie era cam asa.....rateuri in toba=amestec dereglat.....rateuri in carburatie=aprinderea dereglata oricum am sa vad si ce e cu surubul de amestec de la carb...ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 am eu manualul de la 3yf complet. Ar fi cineva interesat sa ia in grija motoreta mea? xtz660 3yF din 91? Statorul trebuie rebobinat, semeringurile de pe fata puse, cred ca schimbat lantul ca a stat in ploaie si a cam ruginit + alte defecte optice. As cere cam 800 euroi pe ea. Salut Bogdan.ai cumva manualu pt 3yf si in calculator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 edificat si la capitolul asta....ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 aha......am sa incerc si asta........dar din cate stiam eu dim mecanica timpurie era cam asa.....rateuri in toba=amestec dereglat.....rateuri in carburatie=aprinderea dereglata oricum am sa vad si ce e cu surubul de amestec de la carb...ms Aprinderea e electronica (CDI). Nu cred ca ai ce regla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axelmot Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 Pe cine intereseaza, pe forumul celor de la Tanga Moteurs sunt o gramada de manuale de reparatii la motociclete. Eu de exemplu, acolo am gasit manualul de la Tenere 3YF, scanare chiar buna. Are cam 80 de mega. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 il am si in calculator dar nu cred ca merge trimis pe internet pentru ca are 400mb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.