Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Salut sunt sigur ca nu o sa regreti,e foarte frumos si mie imi place mult.sa ne pui poze cu el .bafta

 

Merci! iti dai seama ca abia astept sa revin, atat cu poze cat mai detaliate dar si cu impresii de drum...

 

Bafta la toti...

Editat de newprofiler1978
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

"avec Motul on s'encule"
:kiss:

 

@newprofiler1978: Cred ca toata lumea asteapta cu nerabdare vesti despre noul tenere. Cel putin eu sunt foarte curios de o parere subiectiva ca review-uri oficiale am tot citit. Sa va poarte sanatosi!

 

 

 

In alta ordine de idei, aveti/stiti de unde pot sa fac rost de o toba stock pentru 3TB? Prefer sh dar merge si noua daca nu e o avere. Nu am gasit la dezmembrari...nicaieri.

 

Eu am luat motorul cu o toba Remus, care e foarte frumoasa ea asa, dar tuna de pornesc toate alarmele cand trec pe strada si mie nu-mi place in mod special lucrul asta.

 

Mersi!

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat motorul cu o toba Remus, care e foarte frumoasa ea asa, dar tuna de pornesc toate alarmele cand trec pe strada si mie nu-mi place in mod special lucrul asta.

 

Se rezolva usor cu niste "burete" de-ala de spalat vase facut din sarma subtire de otel, de-ala cu care se freaca oalele cand au grasime "lipita".

Plus ca e mai frumos Remus-ul decat toba stock de XT.

 

:kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut pe toti!

 

Vreau si eu sa va intreb ceva!

 

As dori sa mi mai cobor cumva motorul! Am 1.68 si ajung pe varfuri, pe asfalt e ok insa in momentul cand ies pe teren intalnesc dificultati si..... cateodata raman pur si simplu suspendat pe motor, iar finalul il cunoasteti cu totiii :blbl:

 

Intrebarea mea e simpla: pot sa mai cobor motoreta (xt 600 3 tb)? se coboara numai din amortizorul central? daca cobor furca din juguri se schimba cumva ciclistica?( sau cum s o chema :burnout: )

 

Sunt sigur ca mai sunt persoane care au avut aceeasi problema si contez pe ajutorul vostru!

 

Numa'bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

daca o lasi complet la minim din amortizorul spate si o lasi si din furca astfel incat sa nu-si modifice unghiul nu ai probleme

 

poti sa scoti bratele furcii din juguri si cu cativa centimetri ... nu ai treaba doar sa nu o lasi mai tare din fata decat din spate ca atunci o sa cam faci stoppie la vale si pe frana :angryfire:

 

spor la modificat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles ideea. Doar cand m-or da banii afara din casa o sa caut ceva mai bun :angryfire:

 

Imi trebuie neaparat maneta de ambreiaj, ca asta s-a rupt. Vreo posibilitate de SH, sau sa ma duc direct la magazin?

 

Au astia de la Power Motors in Giulesti cateva cutii cu manete SH si noi (o groaza de modele si dimensiuni), cu preturi de la 20 RON la 80 RON.

Du-te pe la ei, foarte probabil sa gasesti ceva. (str. Atelierele Noi, vizavi de en-grosu' ala Etor)

 

P.S.: dar parca avea handguarduri? cum s-a rupt?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUTARE TENERISTI.STIE CINEVA CEVA PRETURI LA GUME,NOI SAU SH.MA LASAT CEA DE PE SPATE[130-150 90 17].AS VREA CEVA MAI CRAMPONAT DAR SA MEARGA SI PE ASFALT. :angryfire:.AM SCHIMBAT LICHIDUL DE FRANA,ULEIU DIN MOTOR,FILTRU DE ULEI.MAI TREBUIE SA ARANJEZ CARENELE SI SA SCHIMB GUMA SPATE.

O PREGATESC PT LUNA VIITOARE VREAU SA PLEC IN CONCEDIU. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
SALUTARE TENERISTI.STIE CINEVA CEVA PRETURI LA GUME,NOI SAU SH.MA LASAT CEA DE PE SPATE[130-150 90 17].AS VREA CEVA MAI CRAMPONAT DAR SA MEARGA SI PE ASFALT. :angryfire:.AM SCHIMBAT LICHIDUL DE FRANA,ULEIU DIN MOTOR,FILTRU DE ULEI.MAI TREBUIE SA ARANJEZ CARENELE SI SA SCHIMB GUMA SPATE.

O PREGATESC PT LUNA VIITOARE VREAU SA PLEC IN CONCEDIU. :P

 

Sunt in acelasi stadiu ca si tine, in sensul ca si eu imi caut gume.

Iti recomand urmatoarele variante :

 

Cauciuri Heidenau - importator pe RO - Maxi Scooter Timisoara - Preturi mai mult decat decente. Ca sa vezi modele de cauciucuri intra pe http://www.heidenau.ro/. Mai nou si-au deschis magazin si pe Str. Pomiculturii in Timisoara. Vezi modelul K60.

 

Cauciucuri Mitas - la magazinul Nomad de pe Calea Buziasului. Am sunat azi sa cumpar pentru mine o pereche de Mitas E09 (sau probabil un E09 cu C17 pe fata) si au inceput sa o dea de garduri - ca ei au facut comanda, dar tot intarzie sa vina, ca nu stiu cand ajunge marfa si explicatii din astea.

Cred ca tot la ei o sa ajung, dar sper sa se miste mai cu spor.

Multa lume opteaza pentru E09 pe spate si E07 pe fata (ca sa nu le fuga fata). Acum tu alegi - pretul e de 240 Ron spatele si 190 fata, la E09.

Daca vrei un business bun si ai un prieten la Bucuresti, ia-ti Mitas direct de la importatorul Chemtraders.

Am sunat astazi de mi s-a luat la ei sa vad ce preturi au si daca trimit in tara la PF prin firme de curierat sau unde gasesc un stoc mai de doamne ajuta, dar nu a fost chip sa il prind la telefon pe mr. Bogdan Nicolescu de la Vanzari (la el m-a indrumat ceva centralista/secretara).

 

Pentru alte modele recomand http://www.romimoto.ro/tyres.php. Este user-ul ROMI3 de pe forum si cred ca nu mai are nevoie de recomandari pentru seriozitate si promptitudine.

 

Sorin (violetbiker pe forum), care are motoare de vanzare la Galeria 1 si-a deschis un magazin nou pe str. Divizia 9 Cavalerie (langa Kappa, sau, cel mai usor, langa Imodivers). Are acolo de vanzare cauciucuri Bridgestone, Michelin si Dunlop la preturi cu 10 % mai mici decat pretul de catalog. Business bun, dupa parerea mea. Bani sa ai, fiindca marcile de mai sus nu is Mitas sau Maxxis.

 

Mai este o varianta dar este ultima. Numai daca te roade rau de tot si nu ai de unde altundeva, fiindca scorurile sunt din filme de groaza, ca sa nu zic din cele cu tupeisti:

http://www.bestwheels.ro/

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la mobra, am pus ohm-metrul la bornele bateriei sa vad daca e vreun scurt, dar nu imi arata nimic asa ca luand prin eliminare cred ca e releul de incarcare cel din cauza caruia nu mi se incarca bateria. I-am luat codul si se pare ca nu e cel original (sh569) ci sh633 care se pune pe honda... ce sa fac? sa imi caut unul ca asta sau unul original? Logic, ar fi sa imi cumpar unul original dar daca nu se potriveste mufa tata, de unde iau una corespunzatoare? :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Am fost la mobra, am pus ohm-metrul la bornele bateriei sa vad daca e vreun scurt, dar nu imi arata nimic asa ca luand prin eliminare cred ca e releul de incarcare cel din cauza caruia nu mi se incarca bateria. I-am luat codul si se pare ca nu e cel original (sh569) ci sh633 care se pune pe honda... ce sa fac? sa imi caut unul ca asta sau unul original? Logic, ar fi sa imi cumpar unul original dar daca nu se potriveste mufa tata, de unde iau una corespunzatoare? :angryfire:

 

 

De felul meu is cam paralel cu electrica, dar ia vezi daca te ajuta ce gasesti pe link-ul asta :

 

http://www.ignitech.cz/english/aindex.htm

 

L-am gasit in semnatura user-ului Belbody. Poate te ajuta el cu detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la mobra, am pus ohm-metrul la bornele bateriei sa vad daca e vreun scurt, dar nu imi arata nimic asa ca luand prin eliminare cred ca e releul de incarcare cel din cauza caruia nu mi se incarca bateria. I-am luat codul si se pare ca nu e cel original (sh569) ci sh633 care se pune pe honda... ce sa fac? sa imi caut unul ca asta sau unul original? Logic, ar fi sa imi cumpar unul original dar daca nu se potriveste mufa tata, de unde iau una corespunzatoare? :(

 

 

Cu ohmetrul poti sa masori doar cu motorul oprit si cu bateria deconectata. Se masoara continuitatea firelor. Valoarea 1 inseamna circuit intrerupt iar valoarea 0 inseamna scurt (sau continuitate). Daca ai o valoare oarecare inseamna ca masori anumite componente electrice sau electronice (CDI, relee, bobinajul statorului etc.). Valoarea pentru infasurarea statorului e de 0.2 - 0.3 ohmi.

Cu ampermetrul poti sa masori intensitatea curentului de incarcare. Ampermetrul se inseriaza in circuit. Are o rezistenta interna foarte mica si, daca il motezi in paralel, vei provoca un scurt circuit in urma caruia iti vei arde aparatul de masura (probabil siguranta). Poti sa masori curentul de incarcare daca il inseriezi la una din bornele bateriei. Cu motorul pornit poti sa vezi in ce sens circula curentul: inspre baterie - bateria se incarca(OK); inspre motor - bateria nu se incarca ci ea da curent pentru scanteie si lumini(WRONG). Daca vrei sa folosesti montajul asta, fii foarte atent sa nu provoci scurt circuit si sa setezi aparatul de masura pe gama corecta (borna '+' in lacasul pentru curenti mari).

Cu voltmetrul masori tensiuni si se monteaza in paralel cu circuitul de masurat. E cel mai comod de folosit. Poti sa faci urmatorul lucru: cu motorul pornit, pui voltmetrul in paralel pe bornele bateriei. Ar trebui sa-ti indice 14 volti la 5000 rot/min. Cu motorul pornit si voltmetrul conectat pe bornele bateriei, indeparteaza una din bornele bateriei din circuit. Practic deconectezi bateria din circuit dar iti va ramane voltmetrul in locul bateriei. Ar trebui sa-ti arate 14 volti sau mai mult. Daca nu, insemna ca motorul nu incarca bateria. Atentie: nu tine prea mult timp bateria deconectata din circuit daca motorul e pornit.

Inainte de a declara releul de incarcare defect, verifica si magnetoul: continuitatea firelor, bobinajul rotorului, piesa care da (sau ia) curent la rotor (pick-up coil).

PS Vezi ca ai toti pasii in manualul de reparatii. Doar ti-am dat CD-ul :D .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare camarazi ! O intrebare am si eu : in timpul mersului se aude un fel de suierat si nu-mi dau seama de unde .Treaba e ca se aude numai cand e in viteza ( daca e la neutral ,nu se aude nimic suspect ) ,sa fie de pe la ambreiaj ?? Ciudat e ca mi se pare ca se aude de pe partea stanga ( e relativa treaba ) ,or ambreiajul e pe dreapta.

Ce ar putea fi ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare camarazi ! O intrebare am si eu : in timpul mersului se aude un fel de suierat si nu-mi dau seama de unde .Treaba e ca se aude numai cand e in viteza ( daca e la neutral ,nu se aude nimic suspect ) ,sa fie de pe la ambreiaj ?? Ciudat e ca mi se pare ca se aude de pe partea stanga ( e relativa treaba ) ,or ambreiajul e pe dreapta.

Ce ar putea fi ???

 

Da mai multe detalii: cu moto in mers sau pe loc; cu ambreiajul actionat sau nu, etc... Vezi ca spre stanga, pe motor, in spatele cilindrului si sub carburator ai doua furtunuri de aerisire a carterului. Unul duce la rezervorul de ulei iar celalalt duce la filtrul de aer. Sa nu fie vreunul crapat.

PS Asta daca ai Yamaha XTZ

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci :- pe loc ,motor pornit ,scos la neutru ,nu se aude;

-pe loc,motor pornit ,actionez ambreiajul,dau aI-a,se aude ;

- in mers , se aude special la turatii mai mici;

motorul e Yamaha Xt 600;

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci :- pe loc ,motor pornit ,scos la neutru ,nu se aude;

-pe loc,motor pornit ,actionez ambreiajul,dau aI-a,se aude ;

- in mers , se aude special la turatii mai mici;

motorul e Yamaha Xt 600;

 

 

Atunci pare ca e ceva la cutia de viteze :( . Nasol, pentru ca trebuie sa demontezi tot motorul ca sa ajungi la ea. Vezi, totusi, ca trebuie sa ai un furtun de aerisire care porneste din cutie. Cand cuplezi o treapta de viteza, incep sa se invarta mai multe pinioane si poate sa creasca presiunea in cutie si sa suiere pe la furtun daca acesta e crapat. Altfel, niste fiare in cutie care nu merg cum trebuie :D . Poate stiu cei cu XT 600 mai multe. Bafta la doftoricit motoreta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:baldy: tot nu merge. Am desfacut-o, am verificat statorul, e bun, am vazut un contact oxidat care se ducea la stator, l-am curatat si acum merge dar tot nu incarca bateria...

Daaaaar a mai aparut o problema: mi se ineaca motorul. Ma gandesc ca fiind pe rezerva a fost un mic gunoi care a infundat carburatorul? O sa incerc sa il desfac si sa-l curat si voi verifica in continuare instalatia electrica...

Stie cineva un mecanic bun prin Bucuresti care sa nu imi ceara pentru a o rezolva de la cap la coada fara sa mai dau inca o data banii pe care i-am dat pe ea?

Editat de bogdan!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mos, nu te descuraja! Ia-le pe rand. Spui ca se ineaca. Ca sa eviti asta, cand o pornesti, trage-i socul, da-i la buton, dar, nu te atinge te acceleratie! Chiar si cand porneste motorul! 2-3 minute il lasi sa mearga singur, fara sa te atingi de acceleratie. Dupa aia poti sa mai bagi socul si sa o turezi un pic. Si, daca intradevar se ineaca, ar trebui sa simti miros de benzina pe teava de esapament. Altfel inseamna ca nu se ineaca si alta-i problema. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se ineaca pentru ca se simte foarte mult miros de benzina. Zilele astea am tot cautat pe net solutie de curatat carburatorul si am vazut in spray pe care il pulverizezi (si cred ca nu mai trebuie sa il desfaci pe tot) dar si solutie in care bagi toate piesele din carburator dar pe care sa o aleg?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se ineaca pentru ca se simte foarte mult miros de benzina. Zilele astea am tot cautat pe net solutie de curatat carburatorul si am vazut in spray pe care il pulverizezi (si cred ca nu mai trebuie sa il desfaci pe tot) dar si solutie in care bagi toate piesele din carburator dar pe care sa o aleg?

 

Sa ai numa grija daca iti cureti tu carburatorul, inainte sa foloseste acel carb cleaner, sa scoti toate garniturile si chestiile care nu-s metalice din el, ca ti le ataca. Ar fi bine daca ai avea o schema cu carburatorul tau.

 

Bafta

Adi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul se ineaca din cauza carburatorului doar daca cuiul poantou nu mai inchide bine. Asta duce la cresterea nivelului benzinei in camera de nivel constant. Daca te-ai hotarat sa-l demontezi, verifica-i si reglajul din tablita al plutitorului. Pune-l sa inchida mai repede. Dar nici exagerat de repede nu-i bine. Scrie la carte ce si cum.

PS Eu am bagat si piesele cu cauciuc in Decarbusolv, dar nu mi le-a atacat definitiv. Tot ce era din cauciuc s-a dilatat foarte mult si nu mai mergea montat la loc. Dar, dupa 1-2 ore s-au uscat si si-au revenit la forma initiala. Oricum, mai bine evita sa bagi garniturile, diafragmele etc in decarbusolv. Baga doar jicloarele, cuiele si carcasele carburatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...