Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am fost cu Cristi sa vedem motocicleta de mai sus si am observat urmatoarele :

Dupa ce cuplam viteza 1a, daca dadeam drumul foarte lin la ambreiaj, totul era in regula.

Daca dadeam drumul repede la ambreiaj (plecare rapida, in forta, in genul celor cand pleci primul de la semafor) imediat in momentul in care motocicleta intra in sarcina, in primii centimetrii ai deplasarii, se auzea un "clonc" usor in motor. Am repetat operatiunea in mai multe randuri (cuplat-decuplat de 4-5 ori) si fenomenul era acelasi.

Eu suspectez un ax din cutia de viteze sau roata dintata din motor care nu mai sta la locul ei.

Voi ?

 

P.S. Nu era vorba de sunetul lantului intins brusc, soc in foaia lantului sau tampoanele de cauciuc de la angrenajul foii lantului cu roata spate.

 

 

daca ai lantul uzat neuniform exact asa se aude :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
ce marci de ulei folositi pentru yamaha xt.......o recomandare din partea unor cunoscatori mi-ar fi de folos...

eu acumam motul semisintetic 15w-50

dar as dori sa stiu si ce alte marci de ulei mai sunt bune....

ms mult....

 

Cati km ai facut cu el ?

 

 

post-3763-1222114052_thumb.jpgpost-3763-1222114066_thumb.jpgpost-3763-1222114073_thumb.jpgpost-3763-1222114081_thumb.jpg

 

Nu marca conteaza.

Important este sa se incadreze in cerintele fabricantului si sa respecti concordanta tip de ulei / temperatura mediului.

Ca sa fiu on-topic cu intrebarile tale :

Am folosit Procycle Mineral iar acum folosesc Castrol Actevo 20W50 (19 Ron/litrul), semisintetic.

Mi s-a parut mai bun Procycle. Mergea mai lin motorul.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cati km ai facut cu el ?

 

 

post-3763-1222114052_thumb.jpgpost-3763-1222114066_thumb.jpgpost-3763-1222114073_thumb.jpgpost-3763-1222114081_thumb.jpg

 

Nu marca conteaza.

Important este sa se incadreze in cerintele fabricantului si sa respecti concordanta tip de ulei / temperatura mediului.

Ca sa fiu on-topic cu intrebarile tale :

Am folosit Procycle Mineral iar acum folosesc Castrol Actevo 20W50 (19 Ron/litrul), semisintetic.

Mi s-a parut mai bun Procycle. Mergea mai lin motorul.

 

 

 

am facut cam 3800 km pana acum...si inca ar mai merge zic eu

oricum motul nu mai bag ca nici nu imi place cum se comporta si e si scump....ma gandeam la un mobil1 de motoare semisintetic 20w-50

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
am facut cam 3800 km pana acum...si inca ar mai merge zic eu

oricum motul nu mai bag ca nici nu imi place cum se comporta

 

Mai merge, dar vine frigul.

Ce nu iti place la cum se comporta - faptul ca merge cutia spartan si nu intra usor pe liber & so...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nop....cutia merge super nu am probleme

cand am adus-o din italia mergea super silentios.....de cand i-am bagat motul parca huruie un pic parca s-ar auzi un huruit de rulment usor...

nu stiu ce sa zic da motul oricum nu mai bag.......mobil 1 e ceva de capul lui?

sau ce altceva ar merge(testat de voi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10w-40 nu e cam subtirel pentru monocilindru?.......eu ma gandeam la ceva gen 15w-50 sau 20w-50

dar dak spuneti ca merge am sa incerc si un 10w-40.. :grinbandit:

pui exact ce vascozitate scrie in carte. la dere(care e monocilindru) se baga 10w-40. daca ai o plaja mai mare de vascozitati (la zzr se pune orice 10w-15w-20w), pui in functie de anotimp. acu ca e mai rece pui ceva mai fluid. adica 10w-40

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema....veche de altfel.....

dimineata cand o pornesc imi da pe admisie niste rateuri si se opreste si tre sa o pornesc de vreo 2-3 ori,iar cand incerc sa las socul(nu de tot) sa mearga mai putzin turat a fel se opreste deodata fara rateu dar si chiar dak accelerez in timpul asta tot se opreste

care sa fie problema?supapele nu inchid bine?dar dak nu inchid la rece de ce inchid la cald?

sau carburatia? :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Stiti pe cineva care vinde xtz 660 tenere 3yf fara acte? sau macar sa il dea ieftin sub 800 de E.

Vezi aici:

/index.php?...t&p=1429196

Sunt destul de sigur ca omul a dat-o, dar poate iei legatura cu noul cumparator.

 

 

 

 

 

Bineinteles. Si asta doar ca sa nu se amestece informatia, nu din alte considerente.
OK si de la mine.
ok. Fa-ne bisericutza noastra :)
ok

 

In noaptea asta am scris celui fara de care viata in ograda enduristilor ar fi mai haotica.

Astept raspunsul lui, pentru a trimite lista cu posturile (sunt cateva zeci bune... :) ).

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, din aprilie sunt si eu posesor de XT660R nou nout, de cateva luni incoace ma urmaresc ghinioanele cu el de parca mi se face "voodo" , poate ma puteti ajuta cu niste sfaturi din experienta voastra, sa va explic fenomentul pana :

1. intra un cui in roata spate, cand mi-e lumea mai draga, ma dau jos scot cuiul, si merg pe pana inca vre-o 25 km pana la destinatie ca nu am cu ce sa o transport; schimb camera ca era varza, si totul ok

2. mai merg eu 300 km, si iar apare buba, alt cui , noroc ca eram aproape de casa, asa ca nu a durat prea mult si am facut-o iara

3. la un interval de nici 100 km iar pana, camera fusese piscata, cel putin asa am realizat

4. alt cui la mine in curte (dupa alti aprox 100 km)

5. camera piscata

6. valva rupta (cel de la vulcanizare a lasat o piulita si pe dinauntru)

7. valva rupta (idem cu ce am zis sus), apoi am facut-o eu, verificand cauciucul cu amanuntul, nu am gasit nimik suspect decat o parte pe interor roasa (am ignorat-o, nefiind urme vizibile de sarma)

8. nu stiu ca inca e pe cric...

 

astea toate la intervale de km f mici (100-150 km)

 

...oameni buni, ce se intampla? intra pietricele prin gaurile de cuie si se roade camera? sa se fi dus cauciucul? (imi pare rau de el ca e ca nou), e problema cu spitele ? (am pus si guma aia pe ele)

ce pot face ca sa nu mai am chinul asta?, sta bestia in garaj si tanjesc dupa ea, iar in cazul in care tre sa imi iau cauciucuri noi, care sunt bune pt on/off road ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Vreau sa pun un pinion la lant sa fuga mai repede, ca am tendinta sa-i dau a6-a pe care nu o are.

Cred ca am kit lant standard: lant 110 (520) si pinioane 15/45. As vrea sa schimb unul dintre pinioane astfel incat sa am 15/40 sau 16/45. Daca pinionul de pe roata ar 5 dinti mai putin(40 in loc de 45) mai pot intinde lantul? sau e mai bine sa pun pinionul mic cu un dinte. Alternative exista cu 14,15,16 dinti, respectiv 39,40,43,45,47...

 

Rog recomandari! Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Vreau sa pun un pinion la lant sa fuga mai repede, ca am tendinta sa-i dau a6-a pe care nu o are.

Cred ca am kit lant standard: lant 110 (520) si pinioane 15/45. As vrea sa schimb unul dintre pinioane astfel incat sa am 15/40 sau 16/45. Daca pinionul de pe roata ar 5 dinti mai putin(40 in loc de 45) mai pot intinde lantul? sau e mai bine sa pun pinionul mic cu un dinte. Alternative exista cu 14,15,16 dinti, respectiv 39,40,43,45,47...

 

Rog recomandari! Multumesc anticipat!

 

Poate ca o sa castigi ceva viteza dar o sa pierzi enorm la cuplu. Plecarile de la semafor, depasirile si urcarea pantelor nu vor mai fi nici o placere. Gandeste-te. Totusi Tenere e un moto orientat spre enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici la drum intans n-am sarit de 120, d-aia imi place sa merg singur, sa n-am coada... ca sa-i dau in gusa. Chestia e ca Supertenere chiar poate sa tina un ritm sustinut, dar si sa mearga superlejer in 2500-3500 de ture.

 

 

Scuze! Credeam ca ai 660. La bicilindru nu stiu cum sta treaba. Poate merge treaba cu marirea calcaturii. Dar, totusi, cu pinioanele standard ar trebui sa prinda 160-170 km/h. Daca nu se intampla asta, inseamna ca nu ai totii caii putere la ea si, cu schimbarea pinioanelor, nu o sa rezolvi nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Salut!

Vreau sa pun un pinion la lant sa fuga mai repede, ca am tendinta sa-i dau a6-a pe care nu o are.

Cred ca am kit lant standard: lant 110 (520) si pinioane 15/45. As vrea sa schimb unul dintre pinioane astfel incat sa am 15/40 sau 16/45. Daca pinionul de pe roata ar 5 dinti mai putin(40 in loc de 45) mai pot intinde lantul? sau e mai bine sa pun pinionul mic cu un dinte. Alternative exista cu 14,15,16 dinti, respectiv 39,40,43,45,47...

 

Rog recomandari! Multumesc anticipat!

 

 

Pe 3 AJ am avut initial 15 cu 45 de dinti si 106 zale.

Am trecut pe 15 cu 40 si 102 zale.

Prima configuratie - un cosmar. Mersul in oras era o inlantuire de zvacnituri. Prea mult cuplu. Simteam des nevoia de a trece cu o treapta mai sus pentru o deplasare mai umana. In treapta 5 de la 130Km/h in momentul in care inchideam gazul in cateva secunde coboram in cap la 80. Doar din frana de motor. Configuratie recomandata numai pe off-road.

 

A doua varianta - plecari mai elastice de la semafor, mers mai elastic per total, mult mai uman. Am pierdut cuplu din bucata (de care nu aveam nevoie decat in w-e, pe off-road) si am castigat o motocicleta cu care pot merge ca omul peste tot. Ce a pierdut la cuplu am compensat prin cauciucuri cramponate. M-am descurcat foarte bine 9000 de km anul asta, dintre care cam 35-40% off-road.

 

De cateva zile am reinstalat kitul 15-45-106 fiindca ma pregatesc de Raliul Olteniei. Vad cum ma inteleg cu el acolo si dupa. Daca nu, jos din nou.

 

Cu ambele kituri viteza maxima atinsa a fost de 145 km/h. Realizata cu primul mai brutal iar cu al doilea normal.

Cred ca timpii difera infim, ca sa nu zic ca nu difera deloc. Feelingul e altfel, atata tot.

Una peste alta, recomand 15-40. Am reinstalat 15-45 doar de curiozitate, fiindca merg la o competitie. Altfel, saracul...

 

Sa iti cumperi de la Kedo, in afara de toate componentele kitului mai multe sigurante pentru pinionul (undeva intre 3 si 5 euro bucata) si sigurantele acelea in forma de paranteze de la foaie. Cele de la foaie se vor deforma instant cand vei pune cheia (recomand pistol cu socuri) pe cele 4 suruburi pe care le blocheaza ele. Perechea este in jur de 5 euro parca. Cumpara mai multe perechi, ca sa ai si de rezerva. Mai ales sigurante de pinion. Cele de foaie pot si manufacturate la nevoie.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una peste alta, recomand 15-40. Am reinstalat 15-45 doar de curiozitate, fiindca merg la o competitie. Altfel, saracul...

 

Sa iti cumperi de la Kedo, in afara de toate componentele kitului mai multe sigurante pentru pinionul (undeva intre 3 si 5 euro bucata) si sigurantele acelea in forma de paranteze de la foaie. Cele de la foaie se vor deforma instant cand vei pune cheia (recomand pistol cu socuri) pe cele 4 suruburi pe care le blocheaza ele. Perechea este in jur de 5 euro parca. Cumpara mai multe perechi, ca sa ai si de rezerva. Mai ales sigurante de pinion. Cele de foaie pot si manufacturate la nevoie.

am gasit un configurator, voi inlocui pinionul de 15 cu 16 si voi pastra lantul si foaia care sunt inca bune. va fi 16/45

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
am gasit un configurator...

 

Pune un link, daca se poate.

Incepand de ieri am scos motorul de la reparatii si am pe el din nou 15-45. Nu mai e asa de grav cum era la primele ture cu el anul trecut cand de-abia il luasem. 95 % imi mentin spusele din postul anterior. 15/45 e de cuplu serios, vana. Nu ma mai deranjeaza asa tare ca inainte, dar 15-40 era mai lin.

 

Cu 16-45, cred ca o sa ai un cuplu... Fain. Astept pareri.

M-am dat si eu cu un motor ca al tau acum o luna si este mult mai rapid decat al meu. Nu stiu diferentele pe off-road, dar pe sosea era, in mod evident, mai elastic si mai rapid. Cu configuratia asta pe care i-o montezi acum, cred ca va fi super.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune un link, daca se poate.

Incepand de ieri am scos motorul de la reparatii si am pe el din nou 15-45. Nu mai e asa de grav cum era la primele ture cu el anul trecut cand de-abia il luasem. 95 % imi mentin spusele din postul anterior. 15/45 e de cuplu serios, vana. Nu ma mai deranjeaza asa tare ca inainte, dar 15-40 era mai lin.

http://www.motomike.eu/mike/category/10199...0/vehicle/21245 exact pt 3aj 1989 kettenkitconfigurator

dupa ce pui toate datele modelului obtii o lista cu piese pentru modelul in cauza si alte chestii precum configuratorul. E mai greu cu germana, dar mai are si poze, cote etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu raportul...cu mentiunea ca moto meu nu dezvolta decat 35 cai.

 

Am folosit 15/40, 15/45 si 14/45. Dintre toate, 14/45 imi place cel mai mult. Nu mi se pare violent, doar...sportiv :disappointed:. Cu 15/40 castigam putin la viteza maxima si intradevar era mai echilibrata puterea dar nu mi-a placut pentru ca tragea foarte slab. Poate la cai mai multi e o solutie.

 

Sa nu mai spun ca in off, 14/45 e satisfactie garantata.

 

Apropo, cat de mult ajuta un filtru de aer K&N? Si cum e cu intretinerea la el? Ma gandeam ca ar fi o investitie bine-venita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...