Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Salut baieti!! Aici aveti un link de YahooGroups, sunt inscris si eu aici si de azi dimineata au inceput sa curga mesajele. Se face lobby pentru aparitia unui nou model XTZ. Inscrieti-va si dati-va si voi cu parerea.

 

http://autos.groups.yahoo.com/group/xtz750...group&slk=3

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator _Raul_
Salut teneristi.aveti idee ce toba sport sar potrivi la tenerele meu,sau unde as putea cauta eventuale preturi?

 

Toba pentru 3YF vei gasi la Kedo (www.kedo.de si cred ca si la Auner (www.auner.at).

La Kedo preturile la tobe au sarit urat in sus anul acesta (anul trecut, pentu motorul meu, o evacuare integrala - galeria+toba - costa 350. Acum costa peste 500. Acelasi produs).

La Auner preturile sunt ok.

Recomand ca in ambele cazuri sa dai jos de pe site cataloagele si sa te apuci de rasfoit.

La Kedo pe site eu nu m-am descurcat prea bine cu lb. germana (sunt comod, stiu) iar la Auner nu prea exista produse pe site (cam straniu).

Cea mai buna varianta cred ca ramane E-bay -ul, ca sa fiu sincer.

Sau sa te inspiri de la cineva care a folosit toba de la alta motocicleta si totul e ok pentru el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza si pe mine modelul xt 660 r. Nu stiu daca are cineva aici, dar nu am avut si nu am timp sa caut in topicul asta vreun utilizator cu asa ceva in garaj si de dat search pe forum nu poti din cauza numelui prea scurt.

Ma intereseaza cum se comporta motocicleta pe offroad, in special la partea de manevrabilitate, suspensii si cum se simt cele 180kg la plin. Apoi pentru partea de onroad cum sta motorul cu partea de putere si daca se poate merge cu el pe autostrada(curentul nu ii problema, in cel mai rau caz se rezolva cu un parbriz de touring- arata hidos dar cred ca ajuta).

Cu fiabilitatea cum sta? Are probleme specifice modelul?

Ma intereseaza cam 60-40 onroad-offroad(forestiere, macadamuri), dar inca nu ma convins la partea de suspensi(nu prea se compara cu suspensiile avute pe Yamaha DT125r care aveau 25cm compresie) si la cea de rezerva de putere(daca merge si cu 2 persoane si bagaje). La partea de "look" am vazut una de aproape si nu mi s-a parut o bijuterie, dar modelul pe albastru arata acceptabil(dar tot sub DT :blbl: ).

As alege o motocicleta din asta pentru ca sta ceva mai bine cu fiabilitatea decat un LC4, pe segmentul dual-sport nu prea ai ce sa mai alegi si bani de un KTM 690 enduro nu am.

 

Daca m-ar putea lamuri cineva i-as fi mai mult decat recunoscator ;)

Editat de Schumy CJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Ma intereseaza si pe mine modelul xt 660 r.

 

Frate-meu s-a dat cu una din asta in Grecia o zi intreaga, insa pe sosele.

Top-speed-ul e ceva de speriat. Ajunsese la 183 km/h si a lasat-o moale, fiindca i-a fost teama. Mai ducea inca. Nu mult, dar mai ducea.

La voi in Cluj e user-ul "km453" care a avut asa ceva si a mers destul de mult cu ea. Silviu il cheama si a lucrat/lucreaza/are o afacere ce implica comercializarea de motociclete/accesorii Yamaha.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate-meu s-a dat cu una din asta in Grecia o zi intreaga, insa pe sosele.

Top-speed-ul e ceva de speriat. Ajunsese la 183 km/h si a lasat-o moale, fiindca i-a fost teama. Mai ducea inca. Nu mult, dar mai ducea.

La voi in Cluj e user-ul "km453" care a avut asa ceva si a mers destul de mult cu ea. Silviu il cheama si a lucrat/lucreaza/are o afacere ce implica comercializarea de motociclete/accesorii Yamaha.

 

Il stiu pe silviu, momentan are si el un ST cred. Mai ii cineva in Cluj cu un XT din asta si am fost cu el si cu o gasca mai mare la munte, dar pe atunci nu eram in cautare de motocicleta noua si nu mi-o trecut prin minte.

Vazusem si eu ca nu sta prost cu acceleratia 0-100km/h in 6 secunde, nu ii rau pentru un monocilindru de 659cc cu 48cp, cu un cuplu bunicel de 60nm si 180kg la plin. Eram totusi curios cand simti cai aia in minus, daca ii simti. Era ceva mai frumos 690'u, dar ii putin prea off si prea scump fata de ce vreau si de cati bani dispun ca sa ma pot gandi la cele ~145kg la plin si cei 64cp.

Oricum ma intereseaza si mult cum se simt kg alea in offroad si cat is de bune suspensile(xt'u de 125 are niste suspensi cam subtirele pentru offroad).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Il stiu pe silviu, momentan are si el un ST cred. Mai ii cineva in Cluj cu un XT din asta si am fost cu el si cu o gasca mai mare la munte, dar pe atunci nu eram in cautare de motocicleta noua si nu mi-o trecut prin minte.

Vazusem si eu ca nu sta prost cu acceleratia 0-100km/h in 6 secunde, nu ii rau pentru un monocilindru de 659cc cu 48cp, cu un cuplu bunicel de 60nm si 180kg la plin. Eram totusi curios cand simti cai aia in minus, daca ii simti. Era ceva mai frumos 690'u, dar ii putin prea off si prea scump fata de ce vreau si de cati bani dispun ca sa ma pot gandi la cele ~145kg la plin si cei 64cp.

Oricum ma intereseaza si mult cum se simt kg alea in offroad si cat is de bune suspensile(xt'u de 125 are niste suspensi cam subtirele pentru offroad).

Peter instructorul era cu XT-ul de 660. Nu poti sa te gindesti la un motor mai bun daca ai ceva banuti. Daca nu ia-ti cu incredere Honda Dominator, motor superb si Honda nu altceva. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La EICMA am fost ... chiar nu era nici un ST de 1200 ... si sincer cred ca nu o sa fie !

 

Cu marele tenere desi m-am uitat lung la el ... pentru anul 2008 ...sa-i bagi 48 de cai ... dupa doua decenii in care ai avut timp sa reinvii legenda ... mie mi-ar fi rusine. E doar parerea mea, cred ca se putea face mult mai mult, cred ca numele "tenere" merita mult mai mult. :laugh:

 

edit: referitor la Dominator ... am numai amintiri frumoase, este un motor superb, dar mai exista si altceva :D

cred ca puterea are legatura cu clasa 650 care se invarte pe la 46-53 cai. Pe de alta parte puterea este invers proportionala cu fiabilitatea si direct proportionala cu costurile de intretinere. Simplu, daca vrei putere iti cumperi KTM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe considerentul asta un IJ de 20 de cai e de 10 ori mai fiabil decat o Hayabusa?

epoca de aur nu a putut imita calitatea, in loc de n tipuri de oteluri au folosit mamaliga pentru ca oricum se "vindea". Se pot compara numai motociclete din categorii care au concurat vreodata pe piata.

Oricum nu cred ca tu poti intelege ce am vrut sa zic, :laugh: cp/cmc/kg/randament/pret/km parcursi :D

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..sa-i bagi 48 de cai ... dupa doua decenii in care ai avut timp sa reinvii legenda ... mie mi-ar fi rusine. E doar parerea mea, cred ca se putea face mult mai mult, cred ca numele "tenere" merita mult mai mult. :friends:

edit: referitor la Dominator ... am numai amintiri frumoase, este un motor superb, dar mai exista si altceva :P

 

Cred ca mai mult decat puterea de doar 48 de cai a noului Tenere (un XT din 89 avea 46 de cai) deranjeaza raportul cp/kg. Pentru anul 2008, motocicleta este foarte grea! 206 kilograme la plin pentru un monocilindru mi se pare foarte mult. Greutatea la gol de 185 kg e cu aproape 30 de kg mai mare decat a lui LC4 Adventure. Dominatoru meu din 91 avea 44 de cai si 178 de kg la plin! KTM a ajuns cu puterea la 65 de cai (la 653cc). Sunt convins ca si Yamaha putea ceva mai bine de atat.

 

La fel si Honda cu Transalpul...dupa 50.000 de ani i-au mai pus 10 cai in plus, dar are si 214 kg...la gol! Adica mai mult decat KTM 990 adventure care are 100 de cai si cuplu aproape dublu. Probabil una din cele mai reusite motociclete adventure, din punctul de vedere al raportului cp/kg, e noul F 800 GS cu 85cp si 178kg la gol.

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Modelul e XTZ 66O Tenere din 1995. Am desfacut carburatorul Pentru a-l curata. Din Pacate [si din Prostie] nu am fost atent la reglaje. Carburatorul are doua corPuri si doua shubere. Cele doua shubere au cate un ac [jet needle]. Cele doua jet needle au cate un taler si mai multe crestaturi Pe ele. Nu am fost atent la a cata crestatura se gasea talerul. Am manualul dar nu am gasit nicaieri sa sPuna la a cata crestatura se monteaza talerul [Pentru un reglaj standard, bineinteles]. Daca stie cineva montajul standard Pentru talerul de Pe jet needle (atat Pentru Primay carburator cat si Pentru Secondary carburator], as fi recunoscator sa mi-l zica si mie. Multumesc anticiPat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei consum mic, pune-le pe amindoua la ultima crestatura de sus (in capatul acului). Daca nu, poti sa mergi pina undeva la mijloc ( crestatura 2-3 de sus). Eu ti-as recomanda sa mergi pe varianta economica, pentru ca nu influenteaza performantele prea tare.

Restul de reglaje sint cele din cartea tehnica, doar asta nu e dat acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Modelul e XTZ 66O Tenere din 1995. Am desfacut carburatorul Pentru a-l curata. Din Pacate [si din Prostie] nu am fost atent la reglaje. Carburatorul are doua corPuri si doua shubere. Cele doua shubere au cate un ac [jet needle]. Cele doua jet needle au cate un taler si mai multe crestaturi Pe ele. Nu am fost atent la a cata crestatura se gasea talerul. Am manualul dar nu am gasit nicaieri sa sPuna la a cata crestatura se monteaza talerul [Pentru un reglaj standard, bineinteles]. Daca stie cineva montajul standard Pentru talerul de Pe jet needle (atat Pentru Primay carburator cat si Pentru Secondary carburator], as fi recunoscator sa mi-l zica si mie. Multumesc anticiPat!

pe main jet (jiglorul principal) scrie 120, 130 sau 140, cel mai probabil ai 130 deci pui ''talerul''(siguranta zeger) la mijloc(pozitia 3 din 5). Pentru 120 il pui sus in capat si debitul e mai mic. Pentru 140 pui siguranta mai jos pe ac care devine mai ''scurt'', inchide mai putin si debitul e mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca mai mult decat puterea de doar 48 de cai a noului Tenere (un XT din 89 avea 46 de cai) deranjeaza raportul cp/kg. Pentru anul 2008, motocicleta este foarte grea! 206 kilograme la plin pentru un monocilindru mi se pare foarte mult. Greutatea la gol de 185 kg e cu aproape 30 de kg mai mare decat a lui LC4 Adventure. Dominatoru meu din 91 avea 44 de cai si 178 de kg la plin! KTM a ajuns cu puterea la 65 de cai (la 653cc). Sunt convins ca si Yamaha putea ceva mai bine de atat.

 

La fel si Honda cu Transalpul...dupa 50.000 de ani i-au mai pus 10 cai in plus, dar are si 214 kg...la gol! Adica mai mult decat KTM 990 adventure care are 100 de cai si cuplu aproape dublu. Probabil una din cele mai reusite motociclete adventure, din punctul de vedere al raportului cp/kg, e noul F 800 GS cu 85cp si 178kg la gol.

poate nu ai mers cand batea vantul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo "mestere" mi-ai luat vorba din gura . insa sfatul meu este sa saraceasca foarte mult amestecul. asta se va vedea si dupa bujie care trebuie sa fie de culoare maron spre bej si neafumata.

asfalt uscat va doresc

 

poate nu ai mers cand batea vantul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in 2 maxim 3 zile voi fi fericitul posesor al unui xt 600 din 92. :D:D . motocicleta pe care vreau sa o iau nu are burdufuri la furca, eu o vreau mai mult pentru offroad, daca nu ii pun burdufuri ce risc sa pateasca:D?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..am vazut pe Tenere club ca ar trebui pus iridium si lasat cuiul mai jos. Prima as putea s-o fac, ca si curatarea carburatorului . Lasatul cuiului nu afecteaza insa puterea ? mi-amintesc de la mobra si cz, ca incercam toate variantele, daca n-ai amestec bogat, se cam ineaca, mai ales cu dyno jetul asta, cu care daca nu dai gaz, se ineaca. Ce ziceti? .... dl. doctor Cristi ? evident ca prefefer puterea in detrimentul consumului, totusi

daca modifici debitul de benzina trebuie sa modifici si debitul de aer, altfel merge inecat, respectiv se supraincalzeste. Dupa ureche nu iese decat o manea japoneza. Probabil ca din aceasta cauza pe piata sunt filtre de aer mai costisitoare decat originalul, pentru ca nu e greu sa supraalimentezi cu benzina(robinet, "dyno jet"), este greu sa supraalimentezi cu aer (turbina).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...