Maniax Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Prietene, mii de multumiri. Caut de vreun an un manual de xt 550 si nu am gasit niciunul exact. Deasemenea, daca ajungi prin sv, nu ezita sa ma contactezi ca sa ma pot revansa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 (editat) Prietene, mii de multumiri. Caut de vreun an un manual de xt 550 si nu am gasit niciunul exact. Deasemenea, daca ajungi prin sv, nu ezita sa ma contactezi ca sa ma pot revansa. Am introdus in Google "Yamaha Xt550 manual" si a fost al treilea sau al patrulea rezultat (sa mai fi dat 2 clickuri pe acolo) . Sa ne auzim cu bine si sa ne vedem sanatosi . Editat Martie 31, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Nu mi-o iau in cap. Nu e cazul. Imi stiu nivelul. Mult sub al altora, mult mai priceputi ca mine. Serios.Ne ajutam ca intre posesori de XT/Tenere. Fiecare cu cat stie, poate, are chef/dispozitie, etc. Ai picat bine in topic - sunt in concediu si o tot ard simpatic pe forum in loc sa muncesc zi bai Raule ! cum "ne-nvartim" sa ne luam d-alea "noi" din 2008 ... acusica ajung pe la 3500 Ne "globalizam" si noi ... injectie... chestii... vinilin chinezesc pe sa (nici macar italiano-japonez nu pare la pipait) ... consuma putin si arata bine ce-i drept... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 (editat) zi bai Raule ! cum "ne-nvartim" sa ne luam d-alea "noi" din 2008 ... acusica ajung pe la 3500 Ne "globalizam" si noi ... injectie... chestii... vinilin chinezesc pe sa (nici macar italiano-japonez nu pare la pipait) ... consuma putin si arata bine ce-i drept... Tot mai bine una de-asta decat o Africa Twin de care auzi ca este in pregatiri doar de 1 aprilie ! Btw, ce jos este motorul ... Editat Aprilie 2, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plescoi rulz Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 Am si eu o problema pentru cei mai tehnici de p'aici: Am un XT 3TB din 95, Yogy E deja vedeta! I-am schimbat zilele trecute uleiul. Inainte pusesem un Motorex 10w40 semisintetic, acum am pus Motul 20w50 mineral. Din cate am mai citit, XT -ul merge pe mineral. Scoate un fum alb la pornire...de mi-e rusine de vecini. Dupa ce se incalzeste mai scoate fum doar daca il turez f tare. L-am lasat vreo 2 zile (adica m-am dat vreo 2 ture prin oras) si i-am pus un aditiv pt ulei. Tot scote fum dar un pic mai subtire. Lamuriti-ma si pe mine. Daca ar avea uzura motorul si ar consuma ulei...un ulei mineral mai gros plus aditiv nu ar trebui sa il ajute? ...? Pana acum n-a avut nicio problema motocicleta si o am de 1 an. Am mers putin cu ea, merg doar la enduro si asta cand am timp. Adica intr-un sezon nu cred ca a facut mai mult de 5-6 mii de km. I-am schimbat uleiul la 3000 de km de 2 ori, asta ar fi a treia oara. Multumesc, Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 (editat) Am si eu o problema pentru cei mai tehnici de p'aici:Am un XT 3TB din 95, Yogy E deja vedeta! I-am schimbat zilele trecute uleiul. Inainte pusesem un Motorex 10w40 semisintetic, acum am pus Motul 20w50 mineral. Din cate am mai citit, XT -ul merge pe mineral. Scoate un fum alb la pornire...de mi-e rusine de vecini. Dupa ce se incalzeste mai scoate fum doar daca il turez f tare. L-am lasat vreo 2 zile (adica m-am dat vreo 2 ture prin oras) si i-am pus un aditiv pt ulei. Tot scote fum dar un pic mai subtire. Lamuriti-ma si pe mine. Daca ar avea uzura motorul si ar consuma ulei...un ulei mineral mai gros plus aditiv nu ar trebui sa il ajute? ...? Pana acum n-a avut nicio problema motocicleta si o am de 1 an. Am mers putin cu ea, merg doar la enduro si asta cand am timp. Adica intr-un sezon nu cred ca a facut mai mult de 5-6 mii de km. I-am schimbat uleiul la 3000 de km de 2 ori, asta ar fi a treia oara. Multumesc, Andrei Singurul lucru la care ma gandesc ?! Depinde cat i-ai pus, Andrei. La mine a facut asa o singura data - eram in ultimele ore de pregatiri, ma grabeam ca nebunul sa plec intr-o tura lunga si nu am incalzit suficient motorul inainte de a da uleiul afara. Fiind mai rece, nu a curs tot afara si mi-a ramas ceva prin el. Am mai si adaugat cantitatea exact cum zice la carte (2L la mine), asa ca, mai mult ca sigur aveam cel putin 2,2 prin el. In ziua respectiva mi-a cam fumegat si mie, pana a mancat surplusul de ulei. Uite o poza: Probabil suna aiurea - pune ulei conform manualului (adica nu o cantitate egala cu cat ai scos din ea - sunt cazuri in care posesorii pun in ele si 3.5L) si masoara nivelul doar dupa ce ai mers cu motocicleta 1-2 km in sarcina, nu doar incalzit / introdus ulei in sistem de pe loc. Daca vezi ca e prea mult, ia o seringa mai mare sau o cana de plastic gradata (una cumparata de la magazine moto sau una din acelea folosite in bucatarie la care te folosesti de gradatia pentru ulei) si da afara cate 50/100 ml. Mai mergi 1 km, 2, mai verifici... Si tot asa. O alta varianta ar fi sa schimbi simeringurile de la supape, pe acolo putind iarasi pierde ulei. Nu sunt o avere. Le poti cumpara linistit de la un magazin de simeringuri/rulmenti iar operatia o poate face orice mecanic. Eu cam atata stiu... Spor la treaba si sarbatori fericite! Editat Aprilie 3, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plescoi rulz Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 Multumesc de raspuns, inca fac teste. Adica: Am facut o tura de vreo 50 de km prin boscheti. Dupa ce se incalzeste nu mai face, e posibil sa ai dreptate. Eu l-am schimbat din amintiri si stiam ca intra 2,8 L. Dar la verificare era ulei doar in varful jojei...adica mai trebuia...?! Mai fac o tura cu el dupa care il schimb (uleiul), ii pun 10w40, pacat de bani ca Motul a costat 35 lei/litru. Va tin la curent. Sarbatori fericite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 (editat) Multumesc de raspuns, inca fac teste. Adica: Am facut o tura de vreo 50 de km prin boscheti. Dupa ce se incalzeste nu mai face, e posibil sa ai dreptate. Eu l-am schimbat din amintiri si stiam ca intra 2,8 L. Dar la verificare era ulei doar in varful jojei...adica mai trebuia...?! Mai fac o tura cu el dupa care il schimb (uleiul), ii pun 10w40, pacat de bani ca Motul a costat 35 lei/litru.Va tin la curent. Sarbatori fericite! Andrei, verifica uleiul dupa ce ai mers cu motorul. Nu trebuie sa iei 100% de bun ce zic eu, dar parerea mea este ca, dupa ce opresti motocicleta, pe langa simeringurile de la supape se scurge ulei in camera de ardere. Ulei care scoate fumul alb la pornire. Mai intreaba-i si pe altii mai priceputi si vezi ce zic si ei. XT-ul este o motocicleta simpla. Orice mecanic moto iti poate remedia problemele. Parerea mea este ca mai bine lasi uleiul asta in ea si, in caz de nevoie, il completezi, comparativ cu celalalt, care mie unul mi se pare foarte subtire. Editat Aprilie 5, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 fum alb sau albastrui nu e totuna ... albastrui e de la ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 (editat) fum alb sau albastrui nu e totuna ... albastrui e de la ulei. si fum alb e de la antigel (garnitura de chiulasa dusa). Pt motoarele cu racire pe lichid, bineinteles. Fum negru - uzura (pe accelerare - segmenti, piston, cilindru; pe decelerare - garnituri supape). Editat Aprilie 7, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 In loc de 90/90/21, pe roata fata, se poate pune 100/80/21? Ce se inrautateste sau care e partea buna ? Se modifica ceva: ciclistica, aderenta, etc? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 si fum alb e de la antigel (garnitura de chiulasa dusa). Pt motoarele cu racire pe lichid, bineinteles.Fum negru - uzura (pe accelerare - segmenti, piston, cilindru; pe decelerare - garnituri supape). nu carburatie ? ... amestec bogat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 nu carburatie ? ... amestec bogat Si asta. Corect. Combinata cu probleme in mers. Motorul nu mai trage. Se ineaca. Dar fumul e f subtire. Abia se zareste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 In loc de 90/90/21, pe roata fata, se poate pune 100/80/21?Ce se inrautateste sau care e partea buna ? Se modifica ceva: ciclistica, aderenta, etc? Merci! teoretic ar trebui sa-ti mearga ,,,cica o sa fie mai greu manevrabila (in teorie)dar totusi nu cred ca o sa fie o schimbare sesizabila in comportament care ma poate ajuta si pe mine cu o schema electrica de 3aj in culori ca am doar alb negru (ex. proprietarul i-a modificat chestii pe acolo ) si am ramas fara faruri dade oi rezolva-o pe wekend toate bune !!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 (editat) teoretic ar trebui sa-ti mearga ,,,cica o sa fie mai greu manevrabila (in teorie)dar totusi nu cred ca o sa fie o schimbare sesizabila in comportament care ma poate ajuta si pe mine cu o schema electrica de 3aj in culori ca am doar alb negru (ex. proprietarul i-a modificat chestii pe acolo ) si am ramas fara faruri dade oi rezolva-o pe wekend toate bune !!!!!!! Schema electrica in culori? Nu am prea vazut. Pt MZ am avut o schema color cu cablajul (cable routing). Pe schema electrica alb-negru ar trebui sa ai culorile firelor notate cu litere. Si, alaturi, o legenda. Uite o schema de 3TB. Editat Aprilie 9, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 Schema electrica in culori? Nu am prea vazut. Pt MZ am avut o schema color cu cablajul (cable routing). Pe schema electrica alb-negru ar trebui sa ai culorile firelor notate cu litere. Si, alaturi, o legenda. Uite o schema de 3TB. multumesc frumos toata stima !!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 care ma poate ajuta si pe mine cu o schema electrica de 3aj in culori ca am doar alb negru (ex. proprietarul i-a modificat chestii pe acolo ) si am ramas fara faruri dade oi rezolva-o pe wekend toate bune !!!!!!! Mishu, tie ti-am promis ca te ajut cu dimensiunile la portbagaj? Daca da, da-mi un PM, te rog! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 In loc de 90/90/21, pe roata fata, se poate pune 100/80/21? teoretic ar trebui sa-ti mearga ,,,cica o sa fie mai greu manevrabila (in teorie)dar totusi nu cred ca o sa fie o schimbare sesizabila in comportament Azi i-am inlocuit atat anvelopa (90/90/21 cu dimensiuniele 100/80/21) cat si camera, si pot spune ca nu am simtit nicio diferenta Am fost doar in teren si a plouat extrem de mult, in concluzie mult noroi, si repet, motocicleta se comporta super. Deci, se poate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 teoretic ar trebui sa-ti mearga ,,,cica o sa fie mai greu manevrabila (in teorie)dar totusi nu cred ca o sa fie o schimbare sesizabila in comportament care ma poate ajuta si pe mine cu o schema electrica de 3aj in culori ca am doar alb negru (ex. proprietarul i-a modificat chestii pe acolo ) si am ramas fara faruri dade oi rezolva-o pe wekend toate bune !!!!!!! codurile de culori ale Yamaha sunt aceleasi, indiferent de model sau an ... manualele au un tabel cu prescurtarile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Imi spune si mie cineva cum cobor pozitia pedalei de fana spate? E mai sus ca si scarita ceea ce ma obliga, cu cizmele de cross, sa ridic piciorul de pe scarita, lucru care nu-mi prea convine, pt am blocat spatele in momente cand nu era recomandat Am binoclat eu ochii pe la pedala, dar nu prea vad de unde as putea-o regla, mai putin axul de la pistonasul de frana. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Imi spune si mie cineva cum cobor pozitia pedalei de fana spate?E mai sus ca si scarita ceea ce ma obliga, cu cizmele de cross, sa ridic piciorul de pe scarita, lucru care nu-mi prea convine, pt am blocat spatele in momente cand nu era recomandat Am binoclat eu ochii pe la pedala, dar nu prea vad de unde as putea-o regla, mai putin axul de la pistonasul de frana. Merci. Pai de la axul de la pistonasul de frana se regleaza. Trebuie sa fie niste contrapiulite pe acolo. In mers, piciorul trebuie sa stea doar pe scarita. Cand pui frana, muti piciorul mai in fata si calci concomitent pe scarita si frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Pai de la axul de la pistonasul de frana se regleaza. Trebuie sa fie niste contrapiulite pe acolo.In mers, piciorul trebuie sa stea doar pe scarita. Cand pui frana, muti piciorul mai in fata si calci concomitent pe scarita si frana. Din pacate, la mine nu e asa. Din contrapiulita nu am reusit sa o cobor prea mult, si in continuare e pedala cu 3 cm mai sus decat scarita. Pedala nu pare sa fi fost lovita sau indoita. Cred ca am sa aplic varianta ciocanul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Din pacate, la mine nu e asa. Din contrapiulita nu am reusit sa o cobor prea mult, si in continuare e pedala cu 3 cm mai sus decat scarita. Pedala nu pare sa fi fost lovita sau indoita. Cred ca am sa aplic varianta ciocanul 3 cm e cam mult. Normal ar trebui sa stea cam la nivelul scaritei. Si schimbatorul cu vreo 2 cm mai sus. Asta pt cizme motocross. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 3 cm e cam mult. Normal ar trebui sa stea cam la nivelul scaritei. Si schimbatorul cu vreo 2 cm mai sus. Asta pt cizme motocross. Ai avut dreptate, Andrei, dau o bere! A fost suficient, fara tehnica ciocanul, sa reglez din nou doar din tija, se pare ca prima data eu am fost cam zgarcit la insurubarile piulitei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 (editat) Salut tuturor . vreau sa achizitionez si eu un xt 600 din 91 are 21000 km si este adus din germania la pret de 950 euro. cum vi se pare la pret? totul dupa motocicleta este functionabil cu exceptia ca trebuie sa iau o camera pe fata. am citit ceva depe forum , dar nu tot , de ce sa mint, cum este ca motor? consum? si ce se defecteaza mai des? astept parerile voastre Editat Aprilie 15, 2010 de GEORGIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.