cristache Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Am cumparat-o cu tobe Leo Vince 2 buc, filtru aer sport, scut si protectie motor-pompa apa si xenoane... Tobele se aud foarte bine... dar mai da si rateuri, pe decelerare...si nu am nici catalizator... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 A incercat careva sa reduca consumul de ulei (XTZ 660) punand un carton in fata radiatorului? In afara orasului ca, in trafic aglomerat, s-ar solicita prea mult ventilatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Care este codul de rulmenti de la roata fata la XT ? Vreau sa ii inlocuiesc, pt ca la ultima verificare (cca 6 luni ) am avut impresia ca au un oarecare joc. Ce mai trebuie inlocuit atunci cand ai de lucru la rulmenti ? Cum stiu daca este reglat un carburator corect? Nu stiu de asemenea care este nivelul corect de la cuiul pontou (ma rog, plutitor, etc ) De ex., nu stiu care este reglajul corect la surubul de aer. Cate ture se dezsurubeaza, dupa ce l-ai strans la maxim? 2.5 sau 3.5 ture? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 (editat) nu cred ca difera de 660 la care: daca ti carburatorul rasturnat si are capacul de jos demontat, plutitorul sprijinind pe cui, atunci 27 mm din plutitor trebuie "sa fie vizibil" (greu de explicat)....sau atunci cand e benzina in carb, in momemtul in care inchide cuiul , nivelul trebuie sa fie 6-8 mm sub imbinarea dintre capacul carbului si corpul carbului (asta e o verificare a ajustarii plutitorului) ... numai in momentul in care carbul principal e deschis 6 mm (diametrul exterior al furtunelelor de la carb cam 6mm are ) atunci trebuie sa inceapa sa deschida si carbul secundar()... relantiul 2-2,5 ture (cartea zice 2,5) ... nu stiu de unde se regleaza aerul Oricum e absurd sa faci atata munca fara sa ai manualul in fata ... acolo vei gasi si diametrele jiglorului principal in functie de care reglezi "acele"... la 660 standard este inscriptionat 130 (parca) dar mai exista 120 si 140 (probabil pentru consum redus , respectiv putere si filtru de aer "sport") Editat Octombrie 5, 2010 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 (editat) Doi rulmenti 6304/2RSC3 (dimensiuni 20*52*15). Dupa codul asta m-am luat si la XJ, am luat rulentii de la ceva magazin si au mers la fix. Din cate vad pe romimoto-piese.ro, ii acelasi cod la XT 600, XTZ 660 si XT 660. Ar fi bine sa inlocuiesti si simeringurile daca au joc mare, la mine nu a fost cazul... astea le-am vazut doar la romimoto-piese.ro da' costa o gramada de bani. Carburatia, daca nu face figuri si nu consuma mobra mai mult decat ar trebui o poti lasa asa. Ai 2 reglaje, in afara de nivel, cu care n-am apucat sa ma joc pana acum: * Pilot screw (la XTZ 660 se desurubeaza 2.5 ture, la XT mai multe parca... citisem mai demult pe thread-ul cu XT-uri de pe advrider.com dar nu mai tine minte. Poti incerca sa cauti dar are 137 pagini... o sa dureze ceva) poate fi verificat cu un Color Tune (ar trebui sa fie asa ceva pe la service-uri). Cauta pe youtube, daca nu stii ce ii, sunt o gramada de video-uri si te prinzi imediat despre ce ii vorba. * Pozitia cuielor - astea le verifici mergand la top-speed cateva minute bune (ai autostrada la dispozitie) dupa care opresti, astepti sa se raceasca motorul (bei o cafea, fumezi 3 tigari... eu as astepta minim 35-40 minute minim sa fiu sigur ca nu stric filetul) , scoti bujia si in functie de culoare mai ajustezi. Cuiele daca le lasi mai in jos saracesti amestecul, daca le ridici il imbogatesti. Mai poti sa te joci fiind 2 cuie, unul mai jos altul mai sus... oricum, ii mult de bibilit. Din fabrica, din cate stiu vin puse la jumatate. Care este codul de rulmenti de la roata fata la XT ? Vreau sa ii inlocuiesc, pt ca la ultima verificare (cca 6 luni ) am avut impresia ca au un oarecare joc.Ce mai trebuie inlocuit atunci cand ai de lucru la rulmenti ? Cum stiu daca este reglat un carburator corect? Nu stiu de asemenea care este nivelul corect de la cuiul pontou (ma rog, plutitor, etc ) De ex., nu stiu care este reglajul corect la surubul de aer. Cate ture se dezsurubeaza, dupa ce l-ai strans la maxim? 2.5 sau 3.5 ture? Merci Editat Octombrie 5, 2010 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Carburatorul e o adevarata inginerie... Surubul de aer l-am deschis la 3 ture, iar cel de relanti e cca 3 ture ( 1450-1500 rpm ). Pozitia la cel de-al doilea carb am reglat-o in asa fel incat distanta intre cele doua parghii ale carburilor e de cca 5-6 mm, poate chiar mai putin. Culoarea bujiei e ok, zic eu, motorul merge ok, top-speed-ul nu il incerc (merg max 110 km/h : nu ma dau pe asfalt aproape deloc), nivelul la plutitor l-am reglat in felul urmator: -am dat jos carburile, am dat jos capacul de la plutitor, am intors carbul cu capul in jos, iar cand e plutitor pe cui, din acesta (plutitor ) se vede cam 2.5-2.6 cm (nu am reusit sa fac o masuratoare exacta ca si cu sublerul ). Treaba sta in felul urmator : motorul porneste acum cu un sfert din socul tras fata de cum il trageam inainte (zic eu un amestec sarac in aer ), iar pana nu se incalzeste destul de bine (nu ma pot exprima in grade pt ca nu am ceas de temp. ), da niste rateuri (rare ) in partea din fata (nu in toba) , ca si cum ar scapa compresie, ceva de genu. Se aude din zona carburilor/ cilindru o ''suflare'' daca o pot numi asa. Dar dupa ce se incalzeste, merge perfect si nu se mai aude nimic suspect. Consumul e max 5 L/ 100 km pe macadam, nu mi-a luat niciodata mai mult, iar pe asfalt undeva in jur de 4.5 L/100 km. Mesaj completat Doi rulmenti 6304/2RSC3 (dimensiuni 20*52*15). 6202/2RSC3 , dimensiunea: 15X35X11, 2 bucati. Rulmenti roata fata XT 600 '97. Sursa: http://www.romimoto-piese.ro/category/1020...le/21230/?sr=30 Daca gresesc, va rog sa ma corectati. Te salut Alex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 6202/2RSC3 , dimensiunea: 15X35X11, 2 bucati. Rulmenti roata fata XT 600 '97. Sursa: http://www.romimoto-piese.ro/category/1020...le/21230/?sr=30 Daca gresesc, va rog sa ma corectati. Te salut Alex. Acum am vazut, este vorba de 6203 la XJ... si la XT 6202 (scrie in catalogul de piese la pagina 48). Cat despre puf-urile care zici ca le da in zona cilindru-carburator, sunt de fapt in airbox si cateodata mai vezi si niste fum (sau praf...) cum iasa de sub sa. Cel putin asa se manifesta XTZ-ul meu cand ramanea fara benzina, cu cateva secunde inainte sa se opreasca mai dadea cateva puf-uri mici sau daca acceleram dadea unul mai mare... este de la amestec sarac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Salutare! am o intrebare.stiu ca xtz 660-ul 3Yf ala din anii 91-94 are 171 de kg.Imi poate spune cineva daca urmatorul tenere 95-99, 660-ul cu doua faruri cantareste la fel? ca p unele site-uri il gasesc tot cu 170 iar pe altele cu 200. daca e asa si are 200 de kg as vrea sa stiu si eu in ce consta acea diferenta de 30 de kg (al doilea far? ) ) multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Salutare! am o intrebare.stiu ca xtz 660-ul 3Yf ala din anii 91-94 are 171 de kg.Imi poate spune cineva daca urmatorul tenere 95-99, 660-ul cu doua faruri cantareste la fel? ca p unele site-uri il gasesc tot cu 170 iar pe altele cu 200. daca e asa si are 200 de kg as vrea sa stiu si eu in ce consta acea diferenta de 30 de kg (al doilea far? ) ) multumesc anticipat ! Diferenta o constituie fluidele dintr-insul (benzina, ulei, antigel; poate si lichid de frana). 170+kg e masa la gol si 200 e masa la plin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Salutare! am o intrebare.stiu ca xtz 660-ul 3Yf ala din anii 91-94 are 171 de kg.Imi poate spune cineva daca urmatorul tenere 95-99, 660-ul cu doua faruri cantareste la fel? ca p unele site-uri il gasesc tot cu 170 iar pe altele cu 200. daca e asa si are 200 de kg as vrea sa stiu si eu in ce consta acea diferenta de 30 de kg (al doilea far? ) ) multumesc anticipat ! Nu are cum sa cantareasca al 2-lea far 30 kg. Ochiometric, cel cu 2 faruri pare sa aiba rezervorul putin mai mare, aici ar putea fi o diferenta la greutatea finala, cu toate fluidele. Dupa bikez.com, modelul cu un far are 188 kg si cel cu 2 faruri are 171 (dry). In manualul de la '91-'94 da greutatea 195 kg, cu ulei si rezervorul plin. Daca ar fi sa ne luam dupa bikez.com, modelul cu un singur far in 7kg are 20l de benzina, 3 litri de ulei si 1.2 litri de apa, deci nu-i corect. Oricum, prea mare nu este diferenta de greutate dintre ele, interesant ar fi sa discutam despre cum am putea sa usuram un 3YF, de ex. Doua lucruri pe care eu le-as face ar fi sa inlocuiesc toba cu una mai usoara si, daca as avea un suport de topcase sa renunt la suportul de bagaje. Stiu ca suportul de bagaje are manere pentru pasager, dar sunt destul de mici si s-au plans cativa de ele. O solutie ar fi un suport "home-made", care sa incorporeze manerele si pe care se poate pune si o placa de topcase, plus o alta toba mai usoara, cred ca poti castiga usor ~5 kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Cand treceti pe lanaga cei de la RAR care stau pe marginea soselei sa controleze TIR-urile si autoutilitarele, rugati-i sa va cantareasca si motoreta. Numai sa nu depasiti masa maxima autorizata ca va luati amenda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Cand treceti pe lanaga cei de la RAR care stau pe marginea soselei sa controleze TIR-urile si autoutilitarele, rugati-i sa va cantareasca si motoreta. Numai sa nu depasiti masa maxima autorizata ca va luati amenda MS baieti . al doilea far de 30 de kg era o gluma )) . da Andrei interesanta idee cu RAR dar riscant k de obicei depasesc masa maxima autorizata cu noroiu din bucovina ma gandesc sa dau xt-ul in primavara si sa-mi caut un 660 modelu cu 2 faruri (de asta eram curios de greutate) dar e cam rar prin Romania dupa cum vad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 MS baieti . al doilea far de 30 de kg era o gluma )) . da Andrei interesanta idee cu RAR dar riscant k de obicei depasesc masa maxima autorizata cu noroiu din bucovina ma gandesc sa dau xt-ul in primavara si sa-mi caut un 660 modelu cu 2 faruri (de asta eram curios de greutate) dar e cam rar prin Romania dupa cum vad Singurul avantaj in noroaie al Tenereului fata de XT este racirea pe apa. Restul, numai dezavantaje. Dar se scoate pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Singurul avantaj in noroaie al Tenereului fata de XT este racirea pe apa. Restul, numai dezavantaje. Dar se scoate pe asfalt. Eh stai linistit ma descurc eu aici multi ne dam cu motoare grele (gen africana ,transalp) ,oricum mi-o mai inaltz si i bag o aripa sus gen supermoto,si oricum vroiam un motor sa-l fac mai de ture lungi ,ca pe xt ma cam bate vantu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 (editat) Ca sa nu ne bagam peste Dominatoristi: Eu am eliminat conexiunea dintre carter si airbox. Am astupat orificiul din airbox in care intra epuratorul. Pe furtunul epuratorului am bagat o supapa confectionata din doua capace de pix, un arc de pix si o bila de rulment. Apa, noroiul, praful nu intra in carter si, daca se creeaza presiune in carter, gazele sau uleiul vor iesi totusi prin epurator. In atmosfera sau pe pamant. Asta e... Pt Yuk: Japonezul sau oricare altul nu s-au gandit la asa ceva pentru ca este o solutie foarte poluanta. Acelasi lucru l-am facut si la EXC. Cand mobra statea prea mult cu roatele in sus, se acumula ulei deasupra pistonului pe la segmenti si airboxul se umplea, deasemenea cu ulei. Apoi, din airbox, prin carburator, tot deasupra pistonului ajungea uleiul. Cu epuratorul deconectat de la airbox macar am eliminat un factor. Editat Octombrie 19, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 pai de ce sa fie mai poluanta decat refularea in airbox? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 pai de ce sa fie mai poluanta decat refularea in airbox? Pt ca gazele refulate in airbox ajung in camera de ardere unde sunt arse. Adica transformate in CO2, apa si aerosoli (fum). Altfel, daca toate vehiculele din lume ar refula gazele din baia de ulei direct in atmosfera, noi toti am respira un aer foarte toxic. Pur si simplu este o chestie de norme de poluare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 (editat) mda... nu stiam decat de reciclarea vaporilor de benzina incepand ce euro2 Ma gandeam ca mai ventileaza o parte din fumul care ajunge acolo pe langa segmenti ca sa nu se mai innegreasca atat de tare uleiul Editat Octombrie 22, 2010 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Un prieten fara acces la internet vrea sa dezmembreze un XT 600 , Ma rugat sa-l ajut . Daca e cineva interesat de piese sa-mi spuna sa-i comunic . MErsi . Motorul functioneaza excelent. e din 95 ( parca ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chaby_date Postat Noiembrie 13, 2010 Share Postat Noiembrie 13, 2010 Un prieten fara acces la internet vrea sa dezmembreze un XT 600 , Ma rugat sa-l ajut . Daca e cineva interesat de piese sa-mi spuna sa-i comunic . MErsi . Motorul functioneaza excelent. e din 95 ( parca ) sal! daca e cumva din 97 si vrea sa vanda plasticele anterioare, te rog sa ma anunti! Mesaj completat Cine stie de unde as putea sa procur plastice anterioare( sh sau noi) pentru Yamaha XT 600 il rog sa posteze aici. Ar fi de preferat after market facute dintr un material mai rezistent( fata de cele originale care sunt fff sensibile( nu inteleg de ce nu le au facut din acelasi material cu carenele posterioare) Am incercat pe e bay it , uk si fr. Daca stiti alte site uri va rog sa ma anuntati. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manux713 Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 salutari.. am si eu de vanzare un stator aprindere de yamaha xt 600.. daca intereseaza pe careva... numai bn.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Tot nu am scos-o la capat cu acele rateuri din carburi / toba Motorul trage bine, porneste usor, dar in mers, sa zicem in treapta 5-a, cand las gazul, da un rateu scurt. Sunt momente cand nu da rateu exact pe decelerare, ci cand accelerez din nou. Motorul nu merge constant, liniar..ca si cum nu ar da scanteie constant/ uniform sau nu ar fi amestecul corect. Filtrele sunt schimbate, carb curatat./ reglat (aici e cu semnul intrebarii ), bujia e noua, bateria noua, benzina schimbata toata...ce sa ii mai fac ? Azi am pus surubul cu arc de la carb la 2.5 ture deschidere...niciun rezultat. Era pe 3 ture. Apreciez orice indrumare. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu85 Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 Tot nu am scos-o la capat cu acele rateuri din carburi / toba Motorul trage bine, porneste usor, dar in mers, sa zicem in treapta 5-a, cand las gazul, da un rateu scurt. Sunt momente cand nu da rateu exact pe decelerare, ci cand accelerez din nou. Motorul nu merge constant, liniar..ca si cum nu ar da scanteie constant/ uniform sau nu ar fi amestecul corect. Filtrele sunt schimbate, carb curatat./ reglat (aici e cu semnul intrebarii ), bujia e noua, bateria noua, benzina schimbata toata...ce sa ii mai fac ? Azi am pus surubul cu arc de la carb la 2.5 ture deschidere...niciun rezultat. Era pe 3 ture. Apreciez orice indrumare. Merci 1) fie tachetii sunt prea stransi-(optim ar fi 0.10 mm admisie,0.15 mm evacuare) 2) fie supapele nu inchid bine( trebuiesc refacute scaunele supapelor si eventual schimbate arcurile) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 Fie reglaj carburator: amestec prea sarac. Fie scanteie (pauze) - scoate bujia si sprijin-o de un punct de masa. Da la demaror (sau pedala) si vizualizeaza scanteia. Si, bineinteles, culoarea bujiei dupa ce ai oprit motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 in momentul care carbul secundar incepe sa deschida, carbul principal trebuie sa fie deschis 6mm ... ca sa verific asta eu ma uitam spre lumina ca sa vad exact cand deschide, iar ca sa masor cei 6 mm am folosit diametrul exterior al furtunelor (originale) de la carburator ... aia cu 2.5 ture stiu ca e aerul pentru jetul de relanti, care nu are nici o treaba cu rateurile tale... Apropos - cum se prezinta membranele? ... la 660 este si una mica pe lateral. Legat de supape- la mine motorul mergea bine si cand nu mai era joc ... "deloc" dupa spusele mecanicului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.