Moșu' Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 6202/2RSC3 , dimensiunea: 15X35X11, 2 bucati. Rulmenti roata fata XT 600 '97. Sursa: http://www.romimoto-piese.ro/category/1020...le/21230/?sr=30 Daca gresesc, va rog sa ma corectati. Te salut Alex. Acum am vazut, este vorba de 6203 la XJ... si la XT 6202 (scrie in catalogul de piese la pagina 48). Cat despre puf-urile care zici ca le da in zona cilindru-carburator, sunt de fapt in airbox si cateodata mai vezi si niste fum (sau praf...) cum iasa de sub sa. Cel putin asa se manifesta XTZ-ul meu cand ramanea fara benzina, cu cateva secunde inainte sa se opreasca mai dadea cateva puf-uri mici sau daca acceleram dadea unul mai mare... este de la amestec sarac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Salutare! am o intrebare.stiu ca xtz 660-ul 3Yf ala din anii 91-94 are 171 de kg.Imi poate spune cineva daca urmatorul tenere 95-99, 660-ul cu doua faruri cantareste la fel? ca p unele site-uri il gasesc tot cu 170 iar pe altele cu 200. daca e asa si are 200 de kg as vrea sa stiu si eu in ce consta acea diferenta de 30 de kg (al doilea far? ) ) multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Salutare! am o intrebare.stiu ca xtz 660-ul 3Yf ala din anii 91-94 are 171 de kg.Imi poate spune cineva daca urmatorul tenere 95-99, 660-ul cu doua faruri cantareste la fel? ca p unele site-uri il gasesc tot cu 170 iar pe altele cu 200. daca e asa si are 200 de kg as vrea sa stiu si eu in ce consta acea diferenta de 30 de kg (al doilea far? ) ) multumesc anticipat ! Diferenta o constituie fluidele dintr-insul (benzina, ulei, antigel; poate si lichid de frana). 170+kg e masa la gol si 200 e masa la plin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Salutare! am o intrebare.stiu ca xtz 660-ul 3Yf ala din anii 91-94 are 171 de kg.Imi poate spune cineva daca urmatorul tenere 95-99, 660-ul cu doua faruri cantareste la fel? ca p unele site-uri il gasesc tot cu 170 iar pe altele cu 200. daca e asa si are 200 de kg as vrea sa stiu si eu in ce consta acea diferenta de 30 de kg (al doilea far? ) ) multumesc anticipat ! Nu are cum sa cantareasca al 2-lea far 30 kg. Ochiometric, cel cu 2 faruri pare sa aiba rezervorul putin mai mare, aici ar putea fi o diferenta la greutatea finala, cu toate fluidele. Dupa bikez.com, modelul cu un far are 188 kg si cel cu 2 faruri are 171 (dry). In manualul de la '91-'94 da greutatea 195 kg, cu ulei si rezervorul plin. Daca ar fi sa ne luam dupa bikez.com, modelul cu un singur far in 7kg are 20l de benzina, 3 litri de ulei si 1.2 litri de apa, deci nu-i corect. Oricum, prea mare nu este diferenta de greutate dintre ele, interesant ar fi sa discutam despre cum am putea sa usuram un 3YF, de ex. Doua lucruri pe care eu le-as face ar fi sa inlocuiesc toba cu una mai usoara si, daca as avea un suport de topcase sa renunt la suportul de bagaje. Stiu ca suportul de bagaje are manere pentru pasager, dar sunt destul de mici si s-au plans cativa de ele. O solutie ar fi un suport "home-made", care sa incorporeze manerele si pe care se poate pune si o placa de topcase, plus o alta toba mai usoara, cred ca poti castiga usor ~5 kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Cand treceti pe lanaga cei de la RAR care stau pe marginea soselei sa controleze TIR-urile si autoutilitarele, rugati-i sa va cantareasca si motoreta. Numai sa nu depasiti masa maxima autorizata ca va luati amenda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Cand treceti pe lanaga cei de la RAR care stau pe marginea soselei sa controleze TIR-urile si autoutilitarele, rugati-i sa va cantareasca si motoreta. Numai sa nu depasiti masa maxima autorizata ca va luati amenda MS baieti . al doilea far de 30 de kg era o gluma )) . da Andrei interesanta idee cu RAR dar riscant k de obicei depasesc masa maxima autorizata cu noroiu din bucovina ma gandesc sa dau xt-ul in primavara si sa-mi caut un 660 modelu cu 2 faruri (de asta eram curios de greutate) dar e cam rar prin Romania dupa cum vad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 MS baieti . al doilea far de 30 de kg era o gluma )) . da Andrei interesanta idee cu RAR dar riscant k de obicei depasesc masa maxima autorizata cu noroiu din bucovina ma gandesc sa dau xt-ul in primavara si sa-mi caut un 660 modelu cu 2 faruri (de asta eram curios de greutate) dar e cam rar prin Romania dupa cum vad Singurul avantaj in noroaie al Tenereului fata de XT este racirea pe apa. Restul, numai dezavantaje. Dar se scoate pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Singurul avantaj in noroaie al Tenereului fata de XT este racirea pe apa. Restul, numai dezavantaje. Dar se scoate pe asfalt. Eh stai linistit ma descurc eu aici multi ne dam cu motoare grele (gen africana ,transalp) ,oricum mi-o mai inaltz si i bag o aripa sus gen supermoto,si oricum vroiam un motor sa-l fac mai de ture lungi ,ca pe xt ma cam bate vantu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 (editat) Ca sa nu ne bagam peste Dominatoristi: Eu am eliminat conexiunea dintre carter si airbox. Am astupat orificiul din airbox in care intra epuratorul. Pe furtunul epuratorului am bagat o supapa confectionata din doua capace de pix, un arc de pix si o bila de rulment. Apa, noroiul, praful nu intra in carter si, daca se creeaza presiune in carter, gazele sau uleiul vor iesi totusi prin epurator. In atmosfera sau pe pamant. Asta e... Pt Yuk: Japonezul sau oricare altul nu s-au gandit la asa ceva pentru ca este o solutie foarte poluanta. Acelasi lucru l-am facut si la EXC. Cand mobra statea prea mult cu roatele in sus, se acumula ulei deasupra pistonului pe la segmenti si airboxul se umplea, deasemenea cu ulei. Apoi, din airbox, prin carburator, tot deasupra pistonului ajungea uleiul. Cu epuratorul deconectat de la airbox macar am eliminat un factor. Editat Octombrie 19, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 pai de ce sa fie mai poluanta decat refularea in airbox? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 pai de ce sa fie mai poluanta decat refularea in airbox? Pt ca gazele refulate in airbox ajung in camera de ardere unde sunt arse. Adica transformate in CO2, apa si aerosoli (fum). Altfel, daca toate vehiculele din lume ar refula gazele din baia de ulei direct in atmosfera, noi toti am respira un aer foarte toxic. Pur si simplu este o chestie de norme de poluare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 (editat) mda... nu stiam decat de reciclarea vaporilor de benzina incepand ce euro2 Ma gandeam ca mai ventileaza o parte din fumul care ajunge acolo pe langa segmenti ca sa nu se mai innegreasca atat de tare uleiul Editat Octombrie 22, 2010 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Un prieten fara acces la internet vrea sa dezmembreze un XT 600 , Ma rugat sa-l ajut . Daca e cineva interesat de piese sa-mi spuna sa-i comunic . MErsi . Motorul functioneaza excelent. e din 95 ( parca ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chaby_date Postat Noiembrie 13, 2010 Share Postat Noiembrie 13, 2010 Un prieten fara acces la internet vrea sa dezmembreze un XT 600 , Ma rugat sa-l ajut . Daca e cineva interesat de piese sa-mi spuna sa-i comunic . MErsi . Motorul functioneaza excelent. e din 95 ( parca ) sal! daca e cumva din 97 si vrea sa vanda plasticele anterioare, te rog sa ma anunti! Mesaj completat Cine stie de unde as putea sa procur plastice anterioare( sh sau noi) pentru Yamaha XT 600 il rog sa posteze aici. Ar fi de preferat after market facute dintr un material mai rezistent( fata de cele originale care sunt fff sensibile( nu inteleg de ce nu le au facut din acelasi material cu carenele posterioare) Am incercat pe e bay it , uk si fr. Daca stiti alte site uri va rog sa ma anuntati. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manux713 Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 salutari.. am si eu de vanzare un stator aprindere de yamaha xt 600.. daca intereseaza pe careva... numai bn.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Tot nu am scos-o la capat cu acele rateuri din carburi / toba Motorul trage bine, porneste usor, dar in mers, sa zicem in treapta 5-a, cand las gazul, da un rateu scurt. Sunt momente cand nu da rateu exact pe decelerare, ci cand accelerez din nou. Motorul nu merge constant, liniar..ca si cum nu ar da scanteie constant/ uniform sau nu ar fi amestecul corect. Filtrele sunt schimbate, carb curatat./ reglat (aici e cu semnul intrebarii ), bujia e noua, bateria noua, benzina schimbata toata...ce sa ii mai fac ? Azi am pus surubul cu arc de la carb la 2.5 ture deschidere...niciun rezultat. Era pe 3 ture. Apreciez orice indrumare. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu85 Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 Tot nu am scos-o la capat cu acele rateuri din carburi / toba Motorul trage bine, porneste usor, dar in mers, sa zicem in treapta 5-a, cand las gazul, da un rateu scurt. Sunt momente cand nu da rateu exact pe decelerare, ci cand accelerez din nou. Motorul nu merge constant, liniar..ca si cum nu ar da scanteie constant/ uniform sau nu ar fi amestecul corect. Filtrele sunt schimbate, carb curatat./ reglat (aici e cu semnul intrebarii ), bujia e noua, bateria noua, benzina schimbata toata...ce sa ii mai fac ? Azi am pus surubul cu arc de la carb la 2.5 ture deschidere...niciun rezultat. Era pe 3 ture. Apreciez orice indrumare. Merci 1) fie tachetii sunt prea stransi-(optim ar fi 0.10 mm admisie,0.15 mm evacuare) 2) fie supapele nu inchid bine( trebuiesc refacute scaunele supapelor si eventual schimbate arcurile) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 Fie reglaj carburator: amestec prea sarac. Fie scanteie (pauze) - scoate bujia si sprijin-o de un punct de masa. Da la demaror (sau pedala) si vizualizeaza scanteia. Si, bineinteles, culoarea bujiei dupa ce ai oprit motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 in momentul care carbul secundar incepe sa deschida, carbul principal trebuie sa fie deschis 6mm ... ca sa verific asta eu ma uitam spre lumina ca sa vad exact cand deschide, iar ca sa masor cei 6 mm am folosit diametrul exterior al furtunelor (originale) de la carburator ... aia cu 2.5 ture stiu ca e aerul pentru jetul de relanti, care nu are nici o treaba cu rateurile tale... Apropos - cum se prezinta membranele? ... la 660 este si una mica pe lateral. Legat de supape- la mine motorul mergea bine si cand nu mai era joc ... "deloc" dupa spusele mecanicului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manux713 Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 salutari.. vand un stator aprindere de yamaha xt 600 din 93.. daca intereseaza pe careva lasati pe pm sau pe mess: man_manu99 sau telefon: 0734269853 astept numai bn.. Mesaj completat salutari..vand un stator aprindere de yamaha xt 600 din 93.. daca intereseaza pe careva lasati pe pm sau pe mess: man_manu99 sau telefon: 0734269853 astept numai bn.. Mesaj completat salutari..vand un stator aprindere de yamaha xt 600 din 93.. daca intereseaza pe careva lasati pe pm sau pe mess: man_manu99 sau telefon: 0734269853 astept numai bn.. Mesaj completat nimeni.. nimic..??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 Am desfacut a treia oare carburile si9 se pare ca in mare parte am rezolvat problema. Nu mai da rateuri, porneste la rece foarte usor, in schimb suspectez ca totusi imi trage aer fals pe undeva. Plus de asta, de la 110 km/ k, simtomele sunt cele ca si de lipsa de alimentare..cade in nas, tuseste'', nu trage, dar isi revine instant daca las din gaz. Ce trebuie sa verific pt a scapa si de problema asta? Am remontat tot sus, iar cu motorul pornit, am spreyat zona carburilor/ gaturilor de legatura dintre carb si chiuloasa , iar turatia motorului urca de la 1500 rpm inspre 1800-1900 rpm. Acum eu suspectez gatul din drapta ca nu-mi inchide etans. Ma puteti indruma de unde sa imi cumpar respectivul gat ? Mai am o nelamurire: daca amestecul e prea sarac, cum il imbogatesc ? Merci ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 (editat) Am desfacut a treia oare carburile si9 se pare ca in mare parte am rezolvat problema. Nu mai da rateuri, porneste la rece foarte usor, in schimb suspectez ca totusi imi trage aer fals pe undeva.Plus de asta, de la 110 km/ k, simtomele sunt cele ca si de lipsa de alimentare..cade in nas, tuseste'', nu trage, dar isi revine instant daca las din gaz. Ce trebuie sa verific pt a scapa si de problema asta? Am remontat tot sus, iar cu motorul pornit, am spreyat zona carburilor/ gaturilor de legatura dintre carb si chiuloasa , iar turatia motorului urca de la 1500 rpm inspre 1800-1900 rpm. Acum eu suspectez gatul din drapta ca nu-mi inchide etans. Ma puteti indruma de unde sa imi cumpar respectivul gat ? Mai am o nelamurire: daca amestecul e prea sarac, cum il imbogatesc ? Merci ! Uite aici stuturile de admisie. Vezi totusi, poate nu sunt duse, n-ai strans bine colierul sau ceva de genu'. Am patit-o. In legatura cu amestecul sarac, inainte sa desfaci carburatoarele mai verifica ceva: contactele instalatiei electrice, in mare partea de aprindere. De la CDI pana la bujie. Am patit si asa ceva, intreruperi la turatii mari. Era un contact imperfect intre bujie-bobina de inductie care se manifesta doar cand vibra tare motocicleta. Daca nu este electrica problema, atunci sigur ii de la carburatie. Verifica, in ordinea asta: 1. Al 2-lea carburator sa deschida corespunzator (la XTZ in manual se da o diferenta de 6mm, banuiesc ca si la XT ii la fel). 2. Pune cuiele de reglaj pe pozitia de la mijloc (daca nu sunt asa) 3. Verifica nivelul si regleaza-l daca-i cazul. O sa ai de munca pana ii dai de cap, sfatul meu este sa faci cate o operatiune deodata. Nu umbli la nivel si la cuie deodata. Reglezi nivelul, faci o tura cu reglajul nou si in functie de rezultat continui. In principiu, daca nivelul ii ajustat corect nu prea ai treaba la turatii mari. Daca nu o rezolvi asa, pot fi multe mai multe probleme: ceva traseu infundat partial, membrana de vacuum obosita/ciupita, erori de montaj. Mesaj completat LE: dupa fiecare operatiune la carburatoare, baga o tura mai sustinuta, in oras intr-o zona mai libera sau in afara localitatii. Astepti sa se raceasca motorul (1-2 ore), scoti bujia si in functie de culoare iti dai seama cum sta treaba. Albicioasa - amestec sarac, neagra - amestec prea bogat, cafenie - amestec corect. Eu pana sa ma prind care-i treaba cu carburatoarele, cred ca le-am desfacut de 20 ori. Cu teste intre. O sa ai de munca . BTW, asta ai citit? Pe mine m-a ajutat foarte mult. Editat Decembrie 5, 2010 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 (editat) Am desfacut a treia oare carburile si9 se pare ca in mare parte am rezolvat problema. Nu mai da rateuri, porneste la rece foarte usor, in schimb suspectez ca totusi imi trage aer fals pe undeva.Plus de asta, de la 110 km/ k, simtomele sunt cele ca si de lipsa de alimentare..cade in nas, tuseste'', nu trage, dar isi revine instant daca las din gaz. Ce trebuie sa verific pt a scapa si de problema asta?Am remontat tot sus, iar cu motorul pornit, am spreyat zona carburilor/ gaturilor de legatura dintre carb si chiuloasa , iar turatia motorului urca de la 1500 rpm inspre 1800-1900 rpm. Acum eu suspectez gatul din drapta ca nu-mi inchide etans. Ma puteti indruma de unde sa imi cumpar respectivul gat ? Mai am o nelamurire: daca amestecul e prea sarac, cum il imbogatesc ? Merci ! eu am reusit dupa 8 incercari (3 mesteru' si 5 baiatu') ... dar ultima data baiatu' inainte sa dai 250 lei pe ele poate e indicat cat sa le dai jos sa vezi daca au o defectiunse vizibila(la mine inelul metalic de dinspre chiulasa nu mai era vulcanizat pe jumatate din circumferinta), daca oringurile sunt ok, iar daca gaturile au carapaturi poate e bine sa le umpli cu silicon si apoi sa le incarci cu banda de izolat ... asta te-ar scuti de reglaje sau costuri inutile . Deasemena airboxul si tubulatura pt admisia aerului trebuie sa fie etanse, iar filtrul sa fie standard , eventual sa fie nou daca tot vrei un reglaj ok. Nu sunt mecanic, dar din ce am vazut in carburatorul ala, exceptand jetul de relanti, singurul reglaj pt amestec poate fi facut de la siguranta/le de pe acele de dozaj care la mine au 5 pozitii... totusi pt o alta pozitie decat cea de la mijoc (3 din 5) nu vad justificare decat daca carbul este foarte uzat, adica este ovalizat orificiul prin care acul de dozaj culiseaza, marindu-i sectiunea acestuiea si atunci este necesara compensarea (micsorarea) debitului... "acul" fiind conic compenseaza cumva dereglarea . Daca trage aer fals pe undeva degaba reglezi acolo pt ca fisura cu aer fals se va mari si problema va reveni si oricum e putin probabil sa nimeresti optimul. Mai bagi sub subarul carbului principal un furtunel de 6mm si reglezi/verifici/sincronizezi (cu surubelnita ) carbul secundar astfel incat ala sa fie punctul in care incepe sa-si deschida clapeta... privind prin el spre o sursa lumioasa . Undeva pe lateral unul dintre carburi are un capacel cu 2 surubele sub care este o mica membrana ... daca cauti pe goagal "coasting enricher" vei sti ce rost are si de ce este ff important ca jigloarele alea sa fei desfundate ... de acolo printr-o fuctionare corecta se obtine automat un amestec corect . Carbul secundar la mine are un sistem care difera construciv de carbul principal , dar are celasi rol... probabil la xt aia e singura diferenta fata de xtz care are 3 supape de admisie. Editat Decembrie 6, 2010 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 In manuale, la ambele motocilete tipul carburatorului este Teikei Y26PV. Diferentele sunt la marimile jigloarelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Multumesc mult de sfaturi. Stiu ca era mai simplu sa duc mobra-n service sa-si bata capu' altii cu ea, dar m-am incapatanat s-o repar eu. Deci, am demontat tiriboanta a 4-a oara luna asta si ....am rezolvat-o ! In sensul bun Deci: - gatul de la carbul principal era defect, asa cum am banuit. Era rupt si imi tragea aer fals -nivelul la plutitoare era dereglat...imi inchidea mult prea repede -pe surubul de la air screw era mizerie (???) si ma inducea in eroare pozitia maxima de strangere. Trebuia fortat putin ca sa mai mearga inca 2 ture, apoi incepeam numaratoarea desfiltarii surubului. In concluzie era destrans NU la 2.5 ture ci 4.5 ture. Nu stiu asta in ce masura influenta mersul motorului la ture inalte. -apa in benzina din belsug. Rezolvarea: golit complet rezervorul si pus si 50 ml alcool sanitar la un plin de benzen. Rezlultat: nu mai da niciun rateu..nici la rece. Ce am facut: -cuiul de dozaj era aproape la minim...l-am pus la jumate. -carbul principal: chiar cand incape sub clapeta un furtunel de supraplin de cca 6 mm, doar atunci deschide carbul secundar. -curatat, spalat cu ceva solvent (nu retin cum ii zice) apoi suflat cu aer -pus la cca 25 mm plutitorul. Citisem ca tre 26-27..eu nu am reusit sa il pun la inaltimea asta (sau adancime, cum vreti ). -inlocuit garnitura de la vasul plutitorului Merge XT-ul cum nu credam ca o sa mai mearga degraba. In concluzie: Va multumesc pentru sfaturi si indrumari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.