Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Am respectat ce zice cartea: 2.9L de ulei, cu tot cu filtru. Cred doar ca il consuma, pt ca probabil e prea subtire: 10w40.

Dar ce ma doare e ca la masurarea nivelului, nu imi apare deloc ulei pe joja..si asta se intampla si la 50 km dupa inlocuirea uleiului.

Stiu ca e ciudat..dar...

Chiar daca ai respectat ce scrie in carte, trebuie sa mai completezi pana vei avea nivelul maxim masurat la joja. In felul acesta esti sigur ca ai ungerea corecta. Eu, cel putin, asa fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am reusit sa imi cumpar ulei sa completez in motor si in rezervor de ulei dupa carte, insa ceva probleme are, imi pierde ulei cam pe langa evacuare, se poate sa fie crepat? sau sunt ceva garnituri pe acolo?

Fie sunt duse o-ringurile de la vre-un dop de la culbutori,ori siliconul de la capacul de la chiulasa(capacul de deasupra prins in imbusuri) este dus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reusit sa imi cumpar ulei sa completez in motor si in rezervor de ulei dupa carte, insa ceva probleme are, imi pierde ulei cam pe langa evacuare, se poate sa fie crepat? sau sunt ceva garnituri pe acolo?

nu ai pus prea mult si da pe afara? ... epuratorul... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e baumax si in pitesti.. am si eu ceva pe acasa dar nu cred ca imi iese la fel de frumos.

Care e diferenta intre pinionul spate otelit de la romi moto, cel la 240 lei si celalalt la 90 lei...

tine mai mult cel la 240?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Cele la 240 de ron sunt fabricate din duraluminiu + otel.

Dpmdv, inutile si homosexual de scumpe (tipic pentru marea majoritate a produselor MotoMike).

Mai usoare, asta e ideea. De parca as pleca cu XT-ul la Erzberg si am nevoie numai de aliaje din industria aeronautica.

Pentru pozari, asta e ideea. In rest, inutile. Parerea mea. Deja ma repet...

 

Tu nu ai 15 cu 45 standard pe XT?

Sau de ce vrei foaie cu 45 de dinti?

Te intreb fiindca exista in gama XT/Tenere motociclete ce au kit-ul standard 15/45 si poti lua un kit din asta de la Louis, la pret mult mai ieftin.

 

Zi-mi cat ai standard si ce vrei sa faci ca sa stiu daca te pot ajuta cu vreun sfat. Odata ce iei alta foaie si alt pinion iti trebuie si lant cu mai multe sau mai putine zale, de-asta te intreb.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e baumax si in pitesti.. am si eu ceva pe acasa dar nu cred ca imi iese la fel de frumos.

Care e diferenta intre pinionul spate otelit de la romi moto, cel la 240 lei si celalalt la 90 lei...

tine mai mult cel la 240?

 

Pinionul de 90 lei este integral din otel. Pinionul de 240 lei este pinion "stealth", adica are partea interioara din duraluminiu si partea exterioara din otel. Se foloseste cand vrei sa faci mai usoara motocicleta. Vezi ca e oferta de pinion stealth de 46 de dinti la 121 lei.

 

Scuze. M-am uitat pe motomike. Pe romimoto vad ca e 145 lei oferta. Si mie mi se pare inutil stealth la XT. La EXC e alta treaba. Te gandesti sa o usurezi din orice. De aceea prefer pinioanele integral din aluminiu. Care n-as zice ca se tocesc mai repede decat cele din otel.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
caut parbriz si buson cu cheie pentru xt :cheers:

 

Busonul cu cheie este 48 de lei la Romimoto.

Cod produs 724.19.04.

Daca vrei sa scapi de transport, te duci la orice magazin moto din zona ta (fiindca toti lucreaza cu Autonet-ul, adica aceleasi piese ca si la RomiMoto, adica MotoMike) le spui ca ai vazut busonul asta pe site-ul MotoMike, le dai codul si le zici sa ti-l aduca.

 

Parbrize gasesti la Romi, care aduce de la MRA:

http://www.romimoto.ro/shop.php?id_category=883

dar toate arata ca #$%#.

 

Daca ma gandesc si eu la ce te gandestiu tu, atunci probabil ca vrei modelul acela cu o forma de alien, numai ca nu reusesc deloc sa il gasesc nici eu.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... Si mie mi se pare inutil stealth la XT. La EXC e alta treaba. Te gandesti sa o usurezi din orice. De aceea prefer pinioanele integral din aluminiu. Care n-as zice ca se tocesc mai repede decat cele din otel. ...

 

Acu si io cu bata in balta... Cat draq poti sa usurezi din pinion juma aluminiu, juma otel? Nu-i mai usor sa te duci la buda inainte?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la competitii o fi ca si la box... daca nu treci cantarul nu participi :cheers: ... or' este o metoda de a taxa fitzele ... sau daca omu are bani si vrea sa faca o tura prin lume isi cumpara unu d-ala... eventual camionul de la Dakar daca are 100 bucati "pe stoc" fiecare mai usoara cu 100 grame... se aduna... :(

Cu siguranta otelul dintilor este de calitate superioara ... probabil este si mai scump decat aluminiul ;)... daca ai frunzari un curs de "Masini" vei putea prinde cate ceva din "retetele" aliajelor :wink:

Mesaj completat

Uite cum as face eu:

-daca pe furci as avea neoprene, protectii, etc, le-as da jos si as vedea urma de pe telescoape cat de mult s-au comprimat pana in prezent..maximul, sa zice. Si de acolo as face masuratorile.

Nu stiu exact, dar o groapa zdravama s-ar putea sa iti comprime mai mult fata decat o saritura.

 

 

Aici ai atasata o schema cu legarea releului.

 

 

 

relay-diagram-final.jpg

nu am mai mers la electrician... m-am descurcat pe plan local ... cu buget mic am lumina mare

poze aici

 

http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum..._id=470&s=2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la competitii o fi ca si la box... daca nu treci cantarul nu participi :cheers: ... or' este o metoda de a taxa fitzele ... sau daca omu are bani si vrea sa faca o tura prin lume isi cumpara unu d-ala... eventual camionul de la Dakar daca are 100 bucati "pe stoc" fiecare mai usoara cu 100 grame... se aduna... :(

Cu siguranta otelul dintilor este de calitate superioara ... probabil este si mai scump decat aluminiul :wink:... daca ai frunzari un curs de "Masini" vei putea prinde cate ceva din "retetele" aliajelor :D

Mesaj completat

 

nu am mai mers la electrician... m-am descurcat pe plan local ... cu buget mic am lumina mare

poze aici

 

http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum..._id=470&s=2

 

In competitii auto-moto-velo orice reducere de greutate este binevenita (including the shit within you ;) ). Eu merg hobby, nu particip la competitii. De aceea nu ma cramponez de usurarea cu orice pret a motocicletei. Daca, insa, pretul permite, nu ma dau in laturi. Pt EXC exista pinioane spate de otel in jur de 90 lei, pinioane de duraluminiu in jur de 110 lei si pinioane stealth de 240 lei. Chiar nu inteleg de ce sunt asa scumpe cele stealth. Poate ca , intradevar, otelul lor este mai bun decat al celor integral de otel. La greutate, insa, sunt batute de cele integral din duaraluminiu. Dar eu cred ca stealth ramane o fitza inutila. Pt 20 lei in plus fata de cele din otel prefer sa iau din duaralumiu. De-a lungul timpului am observat ca pinioanele de duraluminiu nu se uzeaza mult mai repede decat cele din otel. Observatia a fost facuta la foile de angrenaj de bicicleta. Duraluminiu versus otel. Pt ca la motocicleta, in speta la EXC-ul din dotare, nu am apucat sa schimb inca pinionul spate (care este de duraluminiu inca de la achizitionarea motoretei) pt ca nu sa uzat inca. Iar vaca XTZ din dotare, din nou, nu am de gand sa o usurez pt ca nu am de gand sa o ridic de jos de 15 ori pe iesire asa cum adesea se intampla cu o capra.

 

Am vazut lucrarea cu proiectorul de pe tenereclub.ro. A iesit fain. Dar, de ce iti trebuie comutator cu led? Ca sa stii cand este aprins proiectorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noaptea daca uit de mine si il deranjez pe careva cu "faza lunga" sa il gasesc repede :( ... macar atat bunsimt... exista si cu 2 leduri de culori diferite :cheers:

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noaptea daca uit de mine si il deranjez pe careva cu "faza lunga" sa il gasesc repede :( ... macar atat bunsimt... exista si cu 2 leduri de culori diferite :cheers:

 

Atent fiind la drum, oricum o sa uiti ca il ai aprins. Nu stai tot timpul cu ochii pe led. O sa-ti semnalizeze cel din sens opus ca il orbesti. Si va trebui sa actionezi 2 comutatoare: cel pus de tine si cel original de faza lunga. Mai bine indreapta proiectorul pe post de faza scurta. Faza scurta mi se pare mult mai importanta. Cand te orbeste careva din sens opus, e important sa ai faza scurta buna sa vezi drumul cat de cat pana trece reflectorul din sens opus. Cat despre faza lunga, cred ca e suficienta cea originala. Ca doar nu o sa mergi cu 160 km/h noaptea. Dar o sa vezi tu, in practica, cum e mai bine si ce combinatie te avantajeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am mai mers la electrician... m-am descurcat pe plan local ... cu buget mic am lumina mare

poze aici

 

http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum..._id=470&s=2

E bine ca ai reusit sa scoti lucrarea intr-un buget de austeritate :(

 

Am si eu o problema la XT-ul meu, legata, cred eu, de alimentarea cu benzina.

 

Pt inceput:

- am coborat de pe Vladeasa, am ramas fara benzina, am alimentat dintr-o benzinarie no name. La 500 m dupa ce am alimentat, motorul nu mai tragea, se oprea in mers, trebuia sa astept (dupa ce se oprea) cca 30 sec. pana puteam sa il repornesc.

I-am tot dat drumul la benzina sa curga, isi revenea 500 m, dupa care iar se oprea. 50 km in 3 ore juma' :cheers:

 

In apropierea Clujului, am intors motorul cu capul in jos, ajutat evident, sa scot benzina cu miros de petrol si motorina, dupa care am alimentat iarasi. Aceeasi poveste..motorul numa' nu merge. De la 80 km/h daca trag de gaz, motorul cade in bot si se opreste.

 

Ieri am dat jos rezervorul, am golit carburile, am bagat benzina fresh, iar spre dezamagirea mea, motorul face la fel.

 

Azi am demontat carburile...si ma uit ca la felul 13, pt ca imi e frica sa le si demontez total, pt ca nu le cunosc deloc.

In primul rand, nu inteleg faza cu membrana de vacum, iar ce am observat eu: daca accelerez, doar pistonul de la primul carb urca(cel din stanga), iar cel din dreapta deschide doar clapeta, nu urca si pistonasul. E normal?

 

Din cata mecanica cunosc eu si ce am mai aflat de la altii, am dedus ca, chiar daca e monocilindru, carburile se sincronizeaza, chiar daca nu sunt montate. E adevarat?

 

As vrea sa le demontez eu, dar ma intreb: imi trebuie chit de garnituri de carb? Astea ce le am montate, se pot refolosi? In carb exista site (desi cred ca asa ar fi normal) ?

 

Intre rezervor si carb nu am filtru de benzina.

 

Yzu

Mesaj completat

Ma gandesc sa imi cupar Carburol, sa demontez pana la ultima piesa , sa curat, si sa suflu fiecare piesa din carburi, dar sincer sa fiu, nu stiu la ce trebuie sa acord atentie sporita, tinand cont de simptomele pe care le are.

 

Benzina pe care o am acum, e OMV Carrera 100, e inlocuita total( ieri am golit rezervorul de tot) si motorul tot nu merge.

Am uitat sa specific ca da niste rateuri de toata frumusetea ;)

Editat de Grave
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele la 240 de ron sunt fabricate din duraluminiu + otel.

Dpmdv, inutile si homosexual de scumpe (tipic pentru marea majoritate a produselor MotoMike).

Mai usoare, asta e ideea. De parca as pleca cu XT-ul la Erzberg si am nevoie numai de aliaje din industria aeronautica.

Pentru pozari, asta e ideea. In rest, inutile. Parerea mea. Deja ma repet...

 

Tu nu ai 15 cu 45 standard pe XT?

Sau de ce vrei foaie cu 45 de dinti?

Te intreb fiindca exista in gama XT/Tenere motociclete ce au kit-ul standard 15/45 si poti lua un kit din asta de la Louis, la pret mult mai ieftin.

 

Zi-mi cat ai standard si ce vrei sa faci ca sa stiu daca te pot ajuta cu vreun sfat. Odata ce iei alta foaie si alt pinion iti trebuie si lant cu mai multe sau mai putine zale, de-asta te intreb.

vreau sa pun 16 pe fata si 44 pe spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bine ca ai reusit sa scoti lucrarea intr-un buget de austeritate :(

 

Am si eu o problema la XT-ul meu, legata, cred eu, de alimentarea cu benzina.

 

Pt inceput:

- am coborat de pe Vladeasa, am ramas fara benzina, am alimentat dintr-o benzinarie no name. La 500 m dupa ce am alimentat, motorul nu mai tragea, se oprea in mers, trebuia sa astept (dupa ce se oprea) cca 30 sec. pana puteam sa il repornesc.

I-am tot dat drumul la benzina sa curga, isi revenea 500 m, dupa care iar se oprea. 50 km in 3 ore juma' :cheers:

 

In apropierea Clujului, am intors motorul cu capul in jos, ajutat evident, sa scot benzina cu miros de petrol si motorina, dupa care am alimentat iarasi. Aceeasi poveste..motorul numa' nu merge. De la 80 km/h daca trag de gaz, motorul cade in bot si se opreste.

 

Ieri am dat jos rezervorul, am golit carburile, am bagat benzina fresh, iar spre dezamagirea mea, motorul face la fel.

 

Azi am demontat carburile...si ma uit ca la felul 13, pt ca imi e frica sa le si demontez total, pt ca nu le cunosc deloc.

In primul rand, nu inteleg faza cu membrana de vacum, iar ce am observat eu: daca accelerez, doar pistonul de la primul carb urca(cel din stanga), iar cel din dreapta deschide doar clapeta, nu urca si pistonasul. E normal?

 

Din cata mecanica cunosc eu si ce am mai aflat de la altii, am dedus ca, chiar daca e monocilindru, carburile se sincronizeaza, chiar daca nu sunt montate. E adevarat?

 

As vrea sa le demontez eu, dar ma intreb: imi trebuie chit de garnituri de carb? Astea ce le am montate, se pot refolosi? In carb exista site (desi cred ca asa ar fi normal) ?

 

Intre rezervor si carb nu am filtru de benzina.

 

Yzu

Mesaj completat

Ma gandesc sa imi cupar Carburol, sa demontez pana la ultima piesa , sa curat, si sa suflu fiecare piesa din carburi, dar sincer sa fiu, nu stiu la ce trebuie sa acord atentie sporita, tinand cont de simptomele pe care le are.

 

Benzina pe care o am acum, e OMV Carrera 100, e inlocuita total( ieri am golit rezervorul de tot) si motorul tot nu merge.

Am uitat sa specific ca da niste rateuri de toata frumusetea ;)

 

 

http://www.manualedereparatie.info/

 

Da jos manualul.

Nu sunt 2 carburatoare distincte. Si nici carburator dublu corp ca la Dacii. Este un carburator format din carburator principal si carburator secundar. Subarul cu membrana din carburatorul secundar se ridica datoriata presiunii mai mici creata de curentul de aer, curent ce se regleaza din clapeta carburatorului secundar. Exista o aerisire la carburatorul secundar prin care, daca sufli cu gura, observi ca se ridica subarul. Presiune mai mare in exterior sau presiune mai mica in interior = subarul se ridica. Sincronizarea celor doua carburatoare (principal si secundar) nu este aceeasi ca la motocicletele cu mai multe carburatoare distincte (inclusiv unele monocilindre). De aceea ea se poate face cu carburatorul demontat.

Desfa-l, pune-l in Decarbusolv, sufla-l. La mine se refolosesc toate garniturile. No problem at all. Cred ca si la tine va fi la fel. Atentie sa nu bagi parti de cauciuc in Decarbusolv pt ca se vor dilata. Nu este un capat de tara. Dar va trebui sa le usuci si sa astepti sa se contracte la loc. Eu am reglat cuiul principal la o gradatie mai sus decat standard si cuiul secundar la gradatia cea mai de sus. Adica am saracit amestecul. Cand deschid gazul la maxim intrerupe dar nu se mai ineaca cand merg la altitudine. Asta este un compromis care m-a coafat pe mine.

Mie nu-mi place benzina Carrera de la PetromV. Mai bine cauta benzinarii Petrom normale. Au benzina mai ieftina si, parca, mai buna. Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spor!

Sa stii ca am avut :( Mision accomplished!

 

L-am desfacut bucati, l-am spalat, l-am suflat cu compresor, am desfacut fiecare surubel, furtunas, mambrana din carb...si e perfect.

 

Merge super. Culmea e ca nici nu mai scoate fum si are putere din ture mai joase (i-am modificat pozitia tijei de actionare la al doile carb, deschizand mai repede). Daca va consuma mai mult, o sa revin la nr de spire initial.

 

Spor la toata lumea! :cheers:

 

 

Yzu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E- am coborat de pe Vladeasa, am ramas fara benzina, am alimentat dintr-o benzinarie no name. La 500 m dupa ce am alimentat, motorul nu mai tragea, se oprea in mers, trebuia sa astept (dupa ce se oprea) cca 30 sec. pana puteam sa il repornesc.

I-am tot dat drumul la benzina sa curga, isi revenea 500 m, dupa care iar se oprea. 50 km in 3 ore juma' :cheers:

 

In apropierea Clujului, am intors motorul cu capul in jos, ajutat evident, sa scot benzina cu miros de petrol si motorina, dupa care am alimentat iarasi. Aceeasi poveste..motorul numa' nu merge. De la 80 km/h daca trag de gaz, motorul cade in bot si se opreste.

 

Am uitat sa specific ca da niste rateuri de toata frumusetea :wink:

 

benzinariile no name nu prea au benzina, au un fel de matrafox :( care deformeaza membranele si cauciucul din carburator ;) ... benzina nu face asta... arunci nenorocirea aia si pui benzina, cu timpul isi revine

Mesaj completat

L-am desfacut bucati, l-am spalat, l-am suflat cu compresor, am desfacut fiecare surubel, furtunas, mambrana din carb...si e perfect.

 

Merge super. Culmea e ca nici nu mai scoate fum si are putere din ture mai joase (i-am modificat pozitia tijei de actionare la al doile carb, deschizand mai repede). Daca va consuma mai mult, o sa revin la nr de spire initial.

defapt ai rezolvat 2 - 3 belele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...