Moșu' Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Le pui pe pardosea astfel incat cele 2 coturi la 90 grade sa stea in acelasi plan , deci le sudeaza prima data pe interior. Vezi ca un spay de grund + 1 spray de vopsea pot costa tot cam cat vopsirea electrostatica, daca nu incalzeste cuptorul numai pt tevile tale Inca nu m-am horatat cum sa le vopsesc, dar cred ca electrostatic mai prin iarna. Daca tot ma apuc de-o treaba as baga o vopsea si pe juguri si alte piese mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 oare de ce nu au rezolvat problema (la ani de fabricatie mai noi ) cu un alt termostat? ar fi posibil? As fi cel mai fericit daca as gasi un termostat care sa deschida mai tarziu. Sa nu mai stau cu cartoanele si cu stress-ul ca intru in oras si am carton peste ventilator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 (editat) Le pui pe pardosea astfel incat cele 2 coturi la 90 grade sa stea in acelasi plan , deci le sudeaza prima data pe interior. Vezi ca un spay de grund + 1 spray de vopsea pot costa tot cam cat vopsirea electrostatica, daca nu incalzeste cuptorul numai pt tevile tale Am rezolvat-o, vezi atasamentele. Le-am dus demontate sa nu mai pierdem vremea ca era destul de ocupat. Tot azi am decis, la sugestia mecanicului sa mai astept cu desfacutul, strang piesele incet-incet si cand o fi nevoie (banuiesc ca iarna 2012) intram in el serios, rectific chiuloasa, poate si un piston nou + segmenti, in functie de ce gaseste prin el. Important ii sa calculez o suma maxima, dupa ce am cumparat garnituri si alte nimicuri care oricum trebuie schimbate si am banii de piese in caz ca trebuie schimbate mai multe, ne apucam. In caz de vreun trip mai lung, acum am crash bar sa prind cate un bidon de 4L cu chingi in fiecare parte si am autonomie de 8000 km, costa mult mai putin decat sa desfac motorul . Editat Septembrie 13, 2011 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axelmot Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Salut, intru si eu aici, pt ca am o probema: am un XTZ Tenere 660 din 91, model 3YF si de vre-o 3 zile, cand pun contactul, porneste si ventilatorul de la radiatorul de racire. Uneori porneste si cand e rece motorul, alteori apa nu ajunge nici la jumatate cu temperatura si porneste ventilatorul. Banuiala mea e ca s-a bulit termocupla, dar as vrea sa ma ajutati si voi cu ceva pareri, daca v-ati mai intalnit cu asa ceva. Ar putea fi si altceva? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 (editat) verifica firele de la sonda sa vezi daca sunt izolate... poate atinge cadrul undeva, eventul cand porneste ventilatorul si apa e rece decuplaza firele de la sonda si vezi daca se opreste Editat Septembrie 22, 2011 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Pai fara cartoane consuma cam 1000-1500ml de ulei la mia de km, in functie de firma si modelul (vascozitate) de ulei. Cu acul de temp la jumate consuma cam 200-300ml de ulei. In consecinta, la ture mai lungi pot sa plec cu un bidonas de ulei cu mine. Nu cu un butoi intreg. Am testat weekendul trecut, vreo 750 km cu radiatorul acoperit aproape in intregime. Am lasat liber ~1.5-2.5 cm, acul de temperatura statea in zona centrala chiar si dimineata pe la 10 grade, la drum intins. In orase pornea ventilatorul des, dar rezolva problema, nu o trebuit sa fac pauza de racire. Consumul de ulei, la mers mai golanesc decat de obicei, mai mult pe asfalt (decat de obicei ), nu o fost mult mai mic. In loc de vreo 7-800 ml de ulei, mi-a ars vreo 550-600 ml. (+/- eroarea de masurare, n-am facut mare lucru...). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ACHIMOTO Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 Salut, intru si eu aici, pt ca am o probema: am un XTZ Tenere 660 din 91, model 3YF si de vre-o 3 zile, cand pun contactul, porneste si ventilatorul de la radiatorul de racire. Uneori porneste si cand e rece motorul, alteori apa nu ajunge nici la jumatate cu temperatura si porneste ventilatorul. Banuiala mea e ca s-a bulit termocupla, dar as vrea sa ma ajutati si voi cu ceva pareri, daca v-ati mai intalnit cu asa ceva. Ar putea fi si altceva? Multumesc. DUPA cum zicea si YUK mai sus , verifica prima data firele . Eu chiar cum cateva zile am gasit 2 fire roase , care duceau la semnalizari unde aveam cateodata probleme , roase de la viratul ghidonului , si unu face masa . Dupa ce le-am izolat am rezolvat problema . Daca nu , sigur este termocupla . Asta o poti sa jos in primul rand , si sa sa verifici , daca este curata . Daca pe ea s-au facut depuneri din circuitul de racire , aceste pot afecta modul ei de lucru , si ea poate da erori . Daca si curatata tot , ai probleme , apeleaza cu incredere dand clic : aici ASTEPT sa vedem cum ai rezolvat problema !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axelmot Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Multumesc de sfaturi. Deocamdata nu am timp sa ma apuc de ea, am alte urgente. Cand am sa aflu ce probema are, am sa postez aici, poate si altcineva se va lovi de aceeasi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maniax Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Salut. Am si eu o intrebare pt posesorii mai vechi si mai cunoscatori decat mine: In afara de xt550, in gama xt 600/tenere este vreun model care sa aiba rezervorul de ulei in cadru, sub rezervorul de benzina? Eu am xt550 dar fara acte si padurea e la vreo 2km, nu stau copoii dar mi-ar placea sa am acte pt a nu fi probleme, de asta as vrea sa gasesc un cadru cu acte de XT, dar 550 sunt f rare iar ce stiu eu de 600 au rezervorul de ulei in spate, nu stiu cat de greu ar fi sa modific totul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 (editat) Salut. Am si eu o intrebare pt posesorii mai vechi si mai cunoscatori decat mine: In afara de xt550, in gama xt 600/tenere este vreun model care sa aiba rezervorul de ulei in cadru, sub rezervorul de benzina? Eu am xt550 dar fara acte si padurea e la vreo 2km, nu stau copoii dar mi-ar placea sa am acte pt a nu fi probleme, de asta as vrea sa gasesc un cadru cu acte de XT, dar 550 sunt f rare iar ce stiu eu de 600 au rezervorul de ulei in spate, nu stiu cat de greu ar fi sa modific totul. XT-ul de 600 (91+) are rezervorul de ulei in cadru, sub rezervor, fix cum iti trebuie tie. Ochiometric motorul pare cam la fel, cadrul cam tot pe acolo, dar totusi s-ar putea sa nu-ti puste prinderile. Plus, cred ca trebuie sa faci ceva adaptari sa pui telescopul/bascula aia ciudata de pe XT 550. Deci, daca ai noroc sa puste prinderile la motor, bascula, mai sudezi o prindere pentru telescop, ceva cleme pentru instalatia electrica, ai noroc sa incapa airbox-ul, jugul sa se potrivesca, adaptezi prinderi pentru rezervor, plastice si aripa din spate, si multe alte mici lucruri, tot nu treci ITP-ul pentru ca seria motorului nu incepe la fel ca cea de pe cadru (in cazul asta, cred ca e 3TB), deci tot ilegal umblii. Daca vrei neaparat poti sa te uiti saptamanal pe ebay.de daca apare vreunul la vanzare si il iei de acolo. Editat Octombrie 3, 2011 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maniax Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 Mersi mult de info. Pana la urma cred ca o sa ma orientez catre ceva ieftin si cu acte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 salutare! ma gandesc la o achizitie iarna asta si anume sa-mi schimb amortizoru spate la mobra cu cv aftermarket,e cam prea rigid asta al meu si in plus imi lipseste si rezervoru ala de gaz si vreau s-o mai inalt un pic.Asa ca daca stiti careva sau poate ati schimbat de p alte mobre gen WR 450 WR 426 sau alte crossuri astept cu drag cv sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Poate ar trebui sa te uiti dupa amortizoare concepute pt moto de 200 kg. 'Cross'urile au intre 105 si 125 kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Poate ar trebui sa te uiti dupa amortizoare concepute pt moto de 200 kg. 'Cross'urile au intre 105 si 125 kg. bun aspect...pai m-as uita dar deocamdata nu prea stiu unde astept ponturi cv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samir-hd Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 bun aspect...pai m-as uita dar deocamdata nu prea stiu unde astept ponturi cv Mie mi-sa spart telescopul spate la XT , si am comandat tot unu upgrade , cu arc progresiv , dar nu am avut bani de nou si am luat unu second hand . Leam comandat de la www.achimoto.ro , foarte seriosi , si promti . Aduc piesele second din cate am inteles din Anglia si Olanda , deci trebuie sa fie calumea si ma gandesc ne forjate foarte mult ! Bafta la achizitie , si sa ne spui si nou impresiile dupa ce il montezi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 salut baieti, vin si eu cu 2 intrebari: 1.ce diferenta este (in afara de roti, evident) intre modelele xt 660x si xt 660r de dupa 2004? 2.se poate pune roti de pe r/x pe x/r fara nici o modificare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 salut baieti, vin si eu cu 2 intrebari: 1.ce diferenta este (in afara de roti, evident) intre modelele xt 660x si xt 660r de dupa 2004? 2.se poate pune roti de pe r/x pe x/r fara nici o modificare? 1. cam ce stiu eu - discul de frana de pe fatza e diferit, e mai mare la x. - etrieri sunt si ei diferiti - daca-mi aduc aminte bine si pe fatza si pe spate. - furca e diferita. - bascula e diferita. - radiatorul e mai mare la r si are o grila de protectie. - s-ar putea sa fie si diferenta la rapoarte la cutie si pinioane. - plastice si diferente d-astea de detalii - le vezi pe poze... 2. fara nici o modificare nu cred, poate pe spate... intrebarea e de ce ai vrea, si noi si sh diferenta nu-i majora si nici x nici r nu sunt excelenti in clasa lor... adica sa cumperi un supermoto wannabe ca sa-l faci enduro wannabe sau viceversa, bagand niste bani in el, nu pare prea mare realizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 multam' de raspuns, ma incanta ideea de a avea 2 seturi de roti..acum, ai si tu dreptate. vad ca se tot vorbeste cum ca x/r-urile nu ar fi prea vanoase.. va trebui sa ma dau cu unul ca sa-mi fac o idee si pe urma sa iau o decizie. oricum, iarna-i lunga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu85 Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 O Yamaha XT 600 E de vanzare fabricatie 2003, rulaj 52000 pret 1800 eur are si cateva imbunatatiri; roti de aluminiu si portbagaj tel 0721.851.827 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 are si cateva imbunatatiri; roti de aluminiu si portbagaj Pai inainte ce fel de roti avea? De lemn? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu85 Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Pai inainte ce fel de roti avea? De lemn? Din tabla cromata care se stramba destul de usor Asa au toate XT-urile 600 din 1991 pana in 2003 Am schimbat rotile din tabla (fier) cu unele din aluminiu,nu de lemn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 (editat) Pai inainte ce fel de roti avea? De lemn? de alea penale de tabla avea si xt ul de 600 2003 albastru din camping de la Brasov ... ieftinake comparativ cu vechituriele de dural Editat Noiembrie 17, 2011 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 Salut am si eu o yamaha xt 600 3uw an 93 intrebarea mea este cum as putea indrepta ghidonul ca a fost cazut cu ea si partea dreapta e mai inauntru si a doua intrebare se gasesc capace de motor ex unde e ambreiajul si aprinderea cum am spus sa picat cu ea si are niste zgarieturi frumoase si eu vreu sa o fac sa arate bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 (editat) eu am "indreptat" un ghidon stand pe sa si impingand cu piciorul ... cred ca mai poti folosind o teava de 3/4 care are interiorul cat exteriorul laqa aia de 1/2 cum sunt majoritatea ghidoanelor. Slefuieste si vopseste capacele ! daca te plictisesti As fi cel mai fericit daca as gasi un termostat care sa deschida mai tarziu. Sa nu mai stau cu cartoanele si cu stress-ul ca intru in oras si am carton peste ventilator. eu am scapat astazi de cartoane , am pus o aripa Acerbis , la +10 grade la urcare in Paltinis acul era 3/4 iar la coborare 1/2 ... probabil ca la vara va fi nevoie sa fac 2-3 fante de ventilatie prin aripa inaltata ... oricum partea cu ventilatorul e putin lateral , azi nu a pornit ventilatorul nici prin oras Editat Decembrie 3, 2011 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 eu am "indreptat" un ghidon stand pe sa si impingand cu piciorul ... cred ca mai poti folosind o teava de 3/4 care are interiorul cat exteriorul laqa aia de 1/2 cum sunt majoritatea ghidoanelor. Slefuieste si vopseste capacele ! daca te plictisesti eu am scapat astazi de cartoane , am pus o aripa Acerbis , la +10 grade la urcare in Paltinis acul era 3/4 iar la coborare 1/2 ... probabil ca la vara va fi nevoie sa fac 2-3 fante de ventilatie prin aripa inaltata ... oricum partea cu ventilatorul e putin lateral , azi nu a pornit ventilatorul nici prin oras salut mihai...din auzite de la voi mi-am pus si eu carton cam 1/3 din radiator in partea dreapta(deci nu in fata ventilatorului) 1.crezi ca nu era nevoie daca am si eu aripa acerbis?(gen supermoto) 2.prima zi cand am iesit cu carton am mers in regim de 70-100 pe macadam vreo 15 km dupa care cand am facut o oprire am parcat-o si imediat am vazut cum pisha ceva din scut...era antigel...a dat pe furtunasu ala de supraplin care vine pe scut in jos. ce zici ? ceva nu i-a placut la carton? a umblat la settings? ca imediat am verificat nivelul antigelului si era ok. astept o parere din clubu cartonistilor ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.