yzulyka Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 Multumesc pentru ponturi, am sa le transmit mai departe. P.S Cel la care e acum motorul nu e forumist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Daca va intrebati cum arata un XTZ 660 facut scrambler... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sarpente Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 oribil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 (editat) Daca va intrebati cum arata un XTZ 660 facut scrambler... Tot ceva in genul. Dar parca partea din fata de la a ta (aripa, farul, dar mai ales rezervorul) sunt mult mai misto. Rezervorul de GS 400 este piesa . P.s - Later edit: Alex, tu ai vazut cat cere tipul ala pe XTZ ? Omefege Editat Februarie 5, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 (editat) Tot ceva in genul. Dar parca partea din fata de la a ta (aripa, farul, dar mai ales rezervorul) sunt mult mai misto. Rezervorul de GS 400 este piesa . P.s - Later edit: Alex, tu ai vazut cat cere tipul ala pe XTZ ? Omefege XT-ul de 600 il vazusem pe BikeExif. Astea aircooled, de 500/550 si 600 chiar se preteaza la asa ceva. Chiar ma bate gandul la o jucarie, facuta dintr-un 2KF (ca sunt mai comune) sau un SR 250. Despre pret, omul zice ca are intre 0 si 4999km... de 6500 iei 2 XT660Z-uri din 2008, daca te tiganesti la bani . Editat Februarie 6, 2012 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Ma ajutati si pe mine, va rog, cu cateva informatii. Ce plusuri si minusuri ar avea Yamaha XT660R? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Plus: e Yamaha Minus: nu e Honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Ma ajutati si pe mine, va rog, cu cateva informatii. Ce plusuri si minusuri ar avea Yamaha XT660R? Multumesc anticipat Depinde ce vrei sa faci cu ea... nu prea exceleaza la nimic si nici all rounder nu e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 (editat) Plus: e Yamaha Minus: nu e Honda )) yamaha daca trece prin baltoace e dauna totala,intra noroi cu tot cu mormoloci direct in camera de ardere. Editat Februarie 9, 2012 de LCA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Salutare! Am achizitionat de curand un XT600 3TB, din '92, pornire doar la kick si vreau sa ii fac un schimb de ulei. Inainte de ultimul schimb a avut Motorex si cica era ok, apoi i s-a pus un ulei ordinar cu care, dupa pornirea la rece scoate un fum nasol timp de 15-20 de secunde, dupa care se incalzeste si merge f ok (dupa incalzire nu mai scoate fum deloc). Motorasul merge foarte bine si mobra e destul de intretinuta, dar ii trebuie urgent un schimb de ulei. So...ce tip de ulei imi recomandati? Precizez ca in bord are 39k km (banuiesc ca sunt reali) si am inteles ca anul trecut a primit set motor nou, dar pentru asta nu pot baga mana in foc . Mersi anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Si e grea, are putere mica, piesele sunt scumpe si se defecteaza des. Salutare! Am achizitionat de curand un XT600 3TB, din '92, pornire doar la kick si vreau sa ii fac un schimb de ulei. Inainte de ultimul schimb a avut Motorex si cica era ok, apoi i s-a pus un ulei ordinar cu care, dupa pornirea la rece scoate un fum nasol timp de 15-20 de secunde, dupa care se incalzeste si merge f ok (dupa incalzire nu mai scoate fum deloc). Motorasul merge foarte bine si mobra e destul de intretinuta, dar ii trebuie urgent un schimb de ulei. So...ce tip de ulei imi recomandati? Precizez ca in bord are 39k km (banuiesc ca sunt reali) si am inteles ca anul trecut a primit set motor nou, dar pentru asta nu pot baga mana in foc . Mersi anticipat! Toate motoarele scot fum pe frigul asta, pana se incalzesc. Ulei pune-i de moto: Motul, Yacco, Motorex, Putoline, etc. Merge orice: mineral, semi, sintetic. Vascozitate mai mica iarna si mai mare vara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Salutare! Am achizitionat de curand un XT600 3TB, din '92, pornire doar la kick si vreau sa ii fac un schimb de ulei. Inainte de ultimul schimb a avut Motorex si cica era ok, apoi i s-a pus un ulei ordinar cu care, dupa pornirea la rece scoate un fum nasol timp de 15-20 de secunde, dupa care se incalzeste si merge f ok (dupa incalzire nu mai scoate fum deloc). Motorasul merge foarte bine si mobra e destul de intretinuta, dar ii trebuie urgent un schimb de ulei. So...ce tip de ulei imi recomandati? Precizez ca in bord are 39k km (banuiesc ca sunt reali) si am inteles ca anul trecut a primit set motor nou, dar pentru asta nu pot baga mana in foc . Mersi anticipat! eu am avut xt 600 3tb dar varianta E-electric start tot din 92' si cumparat chiar din campulung moldovenesc.iti recomand 15w50 semisintetic.crede-ma am incercat multe variante,alege tu mobil 1, motorex ,repsol ,motul sau ce-o mai fi.stii sa verifici corect nivelul de ulei? andrei belcic: la temperaturile din radauti 15-18 ziua 27-31 noaptea m-am bucurat sa aud ca macar a pornit legata de bateria de la masina,putea sa scoata si balonase de sapun pe toba. Apropo am pus E 09 p spate,astept sa vad cum se comporta prin paduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 (editat) Am achizitionat de curand un XT600 3TB, din '92, pornire doar la kick si vreau sa ii fac un schimb de ulei. Inainte de ultimul schimb a avut Motorex si cica era ok, apoi i s-a pus un ulei ordinar cu care, dupa pornirea la rece scoate un fum nasol timp de 15-20 de secunde, dupa care se incalzeste si merge f ok (dupa incalzire nu mai scoate fum deloc). Motorasul merge foarte bine si mobra e destul de intretinuta, dar ii trebuie urgent un schimb de ulei. So...ce tip de ulei imi recomandati? Precizez ca in bord are 39k km (banuiesc ca sunt reali) si am inteles ca anul trecut a primit set motor nou, dar pentru asta nu pot baga mana in foc . Vezi ca gasesti pe manualedereparatie.info manual pentru ea, inclusiv tipurile de ulei in functie de vreme. Ca idee generala - sintetic iarna, semi (sau chiar si mineral) restul anului. Pui niste poze cu ea? am pus E 09 p spate,astept sa vad cum se comporta prin paduri. Se comporta impecabil de misto in padure. Doar pe asfalt ud (spalari de strazi dimineata in TM) era sa il iau eu pe un tip la costum + diplomat cu mine pe motor, dar te obisnuiesti si cu asta. Le-ai luat de la Bucuresti de la reprezentanta lor (nu mai stiu numele) sau? Zi-mi si mie sursa si pretul. Editat Februarie 9, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Se comporta impecabil de misto in padure. Doar pe asfalt ud (spalari de strazi dimineata in TM) era sa il iau eu pe un tip la costum + diplomat cu mine pe motor, dar te obisnuiesti si cu asta. Le-ai luat de la Bucuresti de la reprezentanta lor (nu mai stiu numele) sau? Zi-mi si mie sursa si pretul. M-am gandit mult la Mitas E09 si motivul pentru care nu-mi iau ii comportamentul pe ud. Acum oscilez intre Karoo T si K60 pe spate, Karoo T pe fata. Daca Metzler-ul ar tine peste 10 mii si s-ar fabrica 120/90-17 ar fi prima alegere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 (editat) M-am gandit mult la Mitas E09 si motivul pentru care nu-mi iau ii comportamentul pe ud. Acum oscilez intre Karoo T si K60 pe spate, Karoo T pe fata. Daca Metzler-ul ar tine peste 10 mii si s-ar fabrica 120/90-17 ar fi prima alegere... Ia-ti Karoo simplu 130/80/17. Fata-spate. (fata 90/90/21, bineinteles). Editat Februarie 10, 2012 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 Ia-ti Karoo simplu 130/80/17. Fata-spate. (fata 90/90/21, bineinteles). Cum se uzeaza pe asfalt? Eu merg destul de mult si pe asfalt, cateodata cu pasager si multe bagaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 Se uzeaza foarte repede. Dar are aderenta si in offroad e No.1. De cand au ridicat preturile cei de la Mitas, am trecut pe Karoo. N-am decat vreo 1000 km cu el si se prezinta bine. Mai exista Michelin T63 Desert. Dar e mult mai scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 Ms mult de raspunsuri, poze nu prea am, insa am sa incerc sa atasez una. Am luat-o duminica din jud. Alba si am dus-o la Cluj, am bagat-o in garsoniera (stau la parter-slava domnului) si luni am venit acasa (campulung mold). Saptamana viitoare urmeaza sa merg inapoi la Cj si sa o mai pun la punct ca mai are cateva chichitze (rulment roata spate, pana fata...etc). Manual de reparatie am primit de la precedentul proprietar, e in engleza si f fain structurat...pana si eu il inteleg, dar am apelat la forum in privinta uleiului pt ca am considerat ca tipurile de ulei mentionate in manual poate se potrivesc mai bine cu un motor mai putin uzat ca al meu+ca de atunci de cand s-a scris manualul s-au mai schimbat lucrurile, au aparut noi tipuri de ulei s.a.m.d. Am sa ii pun, cred, un ulei pt. anotimpul calduros ca iarna nu ma dau cu ea si prefer sa faca fata la regimul in care o voi utiliza eu (deal+oras)...mi-ati sugerat cateva firme, am sa incerc sa le caut:) @LCA, nu te cunosc, dar am un prieten care a dat un XT mai demult in Radauti la schimb cu un CBR F2 (parca), daca aia-i mobra, at sa stii ca ti-am purtat pica mult timp ca tare-mi placea XT-ul ala ) si daca nu e ala, probabil ca stiu oricum XT-ul cu pricina pt ca nu misca nimic in Campulung fara sa stiu eu ) Despre verificarea nivelului de ulei citisem mai demult ca se lasa pornita ceva timp la relanti, dupa care se verifica joja..ma mai documentez eu si cum sa il schimb corect inainte sa ma apuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 Despre verificarea nivelului de ulei citisem mai demult ca se lasa pornita ceva timp la relanti, dupa care se verifica joja..ma mai documentez eu si cum sa il schimb corect inainte sa ma apuc. Nu pe loc. O pornesti, o lasi 10-20 de sec sa se incalzeasca si mergi minim 500 de m. trebuie neaparat sa mearga in sarcina inainte de evrificarea uleiului. Sa o stapanesti cu placere! F. faina. Sa aveti parte de multe drumuri frumoase impreuna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ACHIMOTO Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 Cum se uzeaza pe asfalt? Eu merg destul de mult si pe asfalt, cateodata cu pasager si multe bagaje. Se consuma mult mai repede fata de o anvelopa enduro touring pentru sosea , si mai este si problema aderentei . Pe uscat pe asfalt mai ai aderenta , bine inteles conteaza si stilul de mers , dar pe ploaie sau pe temperaturi scazute , e cam nasoal aderenta . Pe OFF cum zicea si colegul mai sus , SUPERBE !!! Unde pot sa gasesc plasticul ce se pune pe bascula pentru lant si rola pe care se invarte mersi . yamaha xt 600 Il poti gasi la noi ,atat rolele cat si ghidajul lantului pe bascula --- daca ne spui modelul si anul de fabricatie , iti putem oferta originala -- aftermarket sau tuning . @Aragon: Mergi in piata, cumpara calup de plastic din acela brut, alb (nu imi vine deloc denumirea acum), mergi la un atelier ce are strung si freza si fa-ti acolo ambele piese. Eu asa am facut cu rolele si asa am sa fac si cu protectia de bascula cand ii va veni randul. Materialul precizat de tine se numeste MORGOIL , si este foarte rezistent la frecare , daca mai este si uns e si mai bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 Nu pe loc. O pornesti, o lasi 10-20 de sec sa se incalzeasca si mergi minim 500 de m. trebuie neaparat sa mearga in sarcina inainte de evrificarea uleiului. Sa o stapanesti cu placere! F. faina. Sa aveti parte de multe drumuri frumoase impreuna ! Ok, mersi fain, am luat la cunostinta. Oricum am sa mai scriu aici noutatile, atata sper ca dupa schimbul uleiului sa nu mai scoata fum ca momentan, dupa pornire (la 2-3 secunde dupa pornire) incepe sa scoata un fum ff gros, zici ca-i RABA/SAVIEM si dupa ce se incalzeste putin inceteaza si scoate numai abur cu miros de benzina arsa (fara urma de ulei ars/nears)...sper sa fie uleiul de vina si sper sa scap de problema asta punandu-i un ulei mai bun. Probabil ca problema fumului a alungat multi clienti, dar eu am simtit ceva special cand am atins-o prima data si n-am putut sa las atata impediment sa stea in calea fericirii noastre ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 (editat) Se consuma mult mai repede fata de o anvelopa enduro touring pentru sosea , si mai este si problema aderentei . Pe uscat pe asfalt mai ai aderenta , bine inteles conteaza si stilul de mers , dar pe ploaie sau pe temperaturi scazute , e cam nasoal aderenta . Pe OFF cum zicea si colegul mai sus , SUPERBE !!! Il poti gasi la noi ,atat rolele cat si ghidajul lantului pe bascula --- daca ne spui modelul si anul de fabricatie , iti putem oferta originala -- aftermarket sau tuning . Materialul precizat de tine se numeste MORGOIL , si este foarte rezistent la frecare , daca mai este si uns e si mai bine . Mersi de info , o sa caut la voi . am si eu un Mitas E09 spate si nu l-am incercat inca doar o tura pe zapada si nici nu a plecat de pe loc dar cu putin ajutor pleca in ori ce caz nu e de mers pe zapada , eu l-am pus pentru teren noroi astept sa vine vreme frumoasa sa il testez . Editat Februarie 10, 2012 de Aragon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 (editat) Mersi de info , o sa caut la voi . am si eu un Mitas E09 spate si nu l-am incercat inca doar o tura pe zapada si nici nu a plecat de pe loc dar cu putin ajutor pleca in ori ce caz nu e de mers pe zapada , eu l-am pus pentru teren noroi astept sa vine vreme frumoasa sa il testez . Ramasul blocat in zapada ramane cea mai ciudata intamplare (nefericita) prin care am trecut. Cred ca in afara de senila + schi nimic nu face fata. Cel putin la peste 150 de kg. M-a apucat odata vitejia prin Caras, pe un petec lung si adanc de zapada, ramas in poteca. Cum sa ascult eu de amicii mai batrani in ale endurelii cu care eram in acea tura si care imi spuneau ca nu o sa trec deloc si ca, in final, o sa ne chinum mult si bine sa scoatem motocicleta de acolo.... Eu vroiam sa vad pe pielea mea, fiindca auzisem tot felul de legende horror pe tema asta. Insa amicii mei au avut dreptate. Roata spate scotea apa din zapada acolo unde sapa si se tot adancea. Fata nu mai zic. Editat Februarie 10, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ACHIMOTO Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 Mersi de info , o sa caut la voi . am si eu un Mitas E09 spate si nu l-am incercat inca doar o tura pe zapada si nici nu a plecat de pe loc dar cu putin ajutor pleca in ori ce caz nu e de mers pe zapada , eu l-am pus pentru teren noroi astept sa vine vreme frumoasa sa il testez . Am dat o tura dupa Craciun de unde am si poze ( cu care revin ) , si am mers cu anvelope de strada - enduro touring SHINKO e 705 , care pe off road sunt brici , dar pe zapada ..... Am facut pe cea mai dificala parte 2 km in 2 ore !!! REVIN CU POZE !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 Poze dintr-o aventura africana, tenerizata, old school... M-am gandit ca poate o sa va placa si voua cat mi-au placut si mie: Tenere 3Aj in Africa - Fotografii Neil67 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.