mihai Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 Pun si eu poza cu a mea pe acilea, de dragu' iernii, hai cu vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 (editat) AM si eu o rugaminte la posesori de XT 600 an 1990-2000 daca au ceva poze ale motorului (Doar motorul nu comple cu cadru cu tot ) daca au niste poze sub motor sau chiar ori ce fel de poze cu motorul mai ales daca sunt urme de cazaturi sau fisuri mersi mult , sunt intesesat de accea parte ca sa stiu daca la al meu sunt ceva fisuri sau e doar de la vopse cum a curs cand a fost vopsit , Si o intrebare ce se poate intampla daca pornesti motrul la rece chiar foarte rece - 15 -25... cand uleiul e foarte gros (sau din propria experienta ce a patit motorul dvs.) Editat Februarie 11, 2012 de Aragon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ACHIMOTO Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 Si o intrebare ce se poate intampla daca pornesti motrul la rece chiar foarte rece - 15 -25... cand uleiul e foarte gros (sau din propria experienta ce a patit motorul dvs.) Chiar ieri intre -14 -16 grade , am dat cheie la tenere , si a pornit la a 2-a cheie . Si in el am ulei 15w50 . Tinut cu socul tras pana sa incalzit , dupaia lasat fara soc sa se incalzeasca bine , si dat cateva ture prin zapadoi . Dupa care adaugat niste stabilizator / conditionant in benzina , lasat sa merga inca 10 minute sa ajunga benzina tratata si in carburatoarele , si la pastrat pentru inca o perioada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 Mare rugaminte la cei ce calaresc SuperTenere din Bucuresti. Vreau sa probez un cdi sh de DTM 850 3VD, inainte de cumparare.La TDM pe forum nu am gasit pe nimeni disponibil (adica cu motorul bagat la iernat in garaj , unde ii mai pot da o cheie si pe timp de iarna la -17 grade C)asa ca apelez la voi Eu sunt cu scarbicul in Bucuresti iar motorul nu-l am aici.. Cine, din Bucuresti, ma poate ajuta zilele astea sa vin cu cdi-ul sa il probez pe motorul lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 (editat) Poate cei de pe topicul Super Tenere. /index.php?/topic/304491-super-tenere/page__pid__3008828__st__810#entry3008828 Editat Februarie 12, 2012 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 Ms mult de raspunsuri, poze nu prea am, insa am sa incerc sa atasez una. Am luat-o duminica din jud. Alba si am dus-o la Cluj, am bagat-o in garsoniera (stau la parter-slava domnului) si luni am venit acasa (campulung mold). Saptamana viitoare urmeaza sa merg inapoi la Cj si sa o mai pun la punct ca mai are cateva chichitze (rulment roata spate, pana fata...etc). Manual de reparatie am primit de la precedentul proprietar, e in engleza si f fain structurat...pana si eu il inteleg, dar am apelat la forum in privinta uleiului pt ca am considerat ca tipurile de ulei mentionate in manual poate se potrivesc mai bine cu un motor mai putin uzat ca al meu+ca de atunci de cand s-a scris manualul s-au mai schimbat lucrurile, au aparut noi tipuri de ulei s.a.m.d. Am sa ii pun, cred, un ulei pt. anotimpul calduros ca iarna nu ma dau cu ea si prefer sa faca fata la regimul in care o voi utiliza eu (deal+oras)...mi-ati sugerat cateva firme, am sa incerc sa le caut:) @LCA, nu te cunosc, dar am un prieten care a dat un XT mai demult in Radauti la schimb cu un CBR F2 (parca), daca aia-i mobra, at sa stii ca ti-am purtat pica mult timp ca tare-mi placea XT-ul ala ) si daca nu e ala, probabil ca stiu oricum XT-ul cu pricina pt ca nu misca nimic in Campulung fara sa stiu eu ) Despre verificarea nivelului de ulei citisem mai demult ca se lasa pornita ceva timp la relanti, dupa care se verifica joja..ma mai documentez eu si cum sa il schimb corect inainte sa ma apuc. xt-ul meu a fost al lui mihai lupescu,n-are legatura cu nici un cbr f2...o sa-ti atasez niste poze cu mobra cum arata in campulung si cum arata mai apoi la mine poate o recunosti.numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 Frumos cauciucul pe spate cross e cumva mefo stone master ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Frumos cauciucul pe spate cross e cumva mefo stone master ? E mitas C-02,il gaseam la 2 mil in perioada respectiva,observ totusi ca seamana foarte bine cu stone master Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 xt-ul meu a fost al lui mihai lupescu,n-are legatura cu nici un cbr f2...o sa-ti atasez niste poze cu mobra cum arata in campulung si cum arata mai apoi la mine poate o recunosti.numai bine! Nu, nu e cel la care m-am gandit eu, dar arata cel putin la fel de bine ca acela. Pe Mihai Lupescu cred ca-l stiu din vedere...lumea-i zice "Mishu" si mai avea el ceva mobre cu numarul ala (daca e cel care cred eu ca e). Oricum...foarte fain XT-ul...vazandu-l mi s-a facut si mai dor de al meu si abia astept sa-l incalt cu guma de strada pe fata, sa-i schimb uleiul si sa ii schimb si un rulment la roata de pe spate si apoi sa dau o tura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 cine stie sa-mi spuna unde pot gasi in bucuresti un service autorizat pentru motocicletele yamaha? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 cine stie sa-mi spuna unde pot gasi in bucuresti un service autorizat pentru motocicletele yamaha? La Dual Tours: http://www.motoflash.ro/stiri/evenimente/inaugurarea_noului_show-room_dual_tours_-_yamaha.html Site-ul lor nu merge la ora la care doream sa pun un link. In cel de mai sus gasesti adresa. Cea mai rapida modalitate este sa il contactezi pe user-ul @ciprian (Ciprian Popescu): /index.php?/user/68-ciprian/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 Am o problema si cam banui dar nu sunt sigur ca asta este problema si anume : Xt-ul meu porneste cam greu dupa ce se incalzeste dar doar uneori,de obicei porneste mai greu dupa ce il las vreo 5 minute , adica trebuie sa dau vreo 15-20 pedale si ma gandesc ca este din carburator.Dimineata porneste asa cam la a 3-4a pedala avand in vedere ca e iarna si nu prea am umblat cu el.La voi cum e ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 (editat) cine stie sa-mi spuna unde pot gasi in bucuresti un service autorizat pentru motocicletele yamaha? Moto Dynamics - centura, intre dn1 si a1, http://www.yamaha-motor.eu/ro/index.aspx Dual Tours - pipera, http://motociclete.com.ro/ K&Log - A1, la iesirea pe centura - http://klg.ro/ Editat Februarie 26, 2012 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 Stiti ce roti se potrivesc pe xt de la alte modele si de la neamu lui yamaha . mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 (editat) Stiti ce roti se potrivesc pe xt de la alte modele si de la neamu lui yamaha . mersi De la Tenere-ul de 660 se potrivesc, cu o singura observatie - discul de frana de la XT este putin mai mic in diametru fata de cel de pe Tenere, dar suruburile de prindere sunt identice si pot fi schimbate. Ar trebui sa mai mearga de la Tenere-ul de 600, poate chiar si XT-urile mai vechi de '90, dar nu stiu sigur. Care-i problema cu ale tale, de ce iti cauti? Editat Februarie 27, 2012 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 (editat) poi fata e lovita in mai multe locurii , si ma informez din timp si as vrea sa am un set cu roti de sosea ca merg cu motorul la lucru si in weekend merg cu gasca off road . Editat Februarie 27, 2012 de Aragon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 poi fata e lovita in mai multe locurii , si ma informez din timp si as vrea sa am un set cu roti de sosea ca merg cu motorul la lucru si in weekend merg cu gasca off road . Pe rotile de Tenere ii bataie mare, cum mai iasa cate un rand la vanzare se dau rapid . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 eu cand aveam xt-ul din 92 si aveam si roti de tenere era cum spune alex,diferenta la discul fata,a cumparat rotile un prieten cu xt din 98-99 si au mers puse fara probleme.intr-adevar rotile de tabla de xt le-am cam facut si eu patrate la gropi si borduri.vara asta o sa fac tot posibilul sa le cumpar inapoi.atasez poze cu rotile vandute de mine.vi se pare mult ca am cerut 5 mil p ele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 eu cand aveam xt-ul din 92 si aveam si roti de tenere era cum spune alex,diferenta la discul fata,a cumparat rotile un prieten cu xt din 98-99 si au mers puse fara probleme.intr-adevar rotile de tabla de xt le-am cam facut si eu patrate la gropi si borduri.vara asta o sa fac tot posibilul sa le cumpar inapoi.atasez poze cu rotile vandute de mine.vi se pare mult ca am cerut 5 mil p ele ? Si eu tot pe la 5 mil le-am dat, cu Tourance-uri DOT 04. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Salutam!Stie cineva de unde as putea lua segmenti pt yamaha xt 400 nu gasesc niciunde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chaby_date Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 (editat) Yamaha XT 400 Artesia??? Editat Februarie 29, 2012 de chaby_date Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 (editat) Intrebare pt cei care se au cu electrica. S-ar phute ceva cu un bec d-asta (H4, 90/100W)? Ma gandesc c-ar fi ok un cosum suplimentar de 30-40W, daca nu ai si alti consumatori suplimentari, gen manere incalzite. As vrea sa incerc cu un bec d-asta, poate vad si eu ceva noaptea. LE. Ar mai fi o problema. Caldura generata ii mult mai mare, oare se topeste ceva prin far? Editat Martie 5, 2012 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 Intrebare pt cei care se au cu electrica. S-ar phute ceva cu un bec d-asta (H4, 90/100W)? Ma gandesc c-ar fi ok un cosum suplimentar de 30-40W, daca nu ai si alti consumatori suplimentari, gen manere incalzite. As vrea sa incerc cu un bec d-asta, poate vad si eu ceva noaptea. LE. Ar mai fi o problema. Caldura generata ii mult mai mare, oare se topeste ceva prin far? sar putea sa se topeasca ceva pe acolo daca mergi mult +k ai un consum cam mare pt bateriile noastre de moto .eu nu as pune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 Intrebare pt cei care se au cu electrica. S-ar phute ceva cu un bec d-asta (H4, 90/100W)? Ma gandesc c-ar fi ok un cosum suplimentar de 30-40W, daca nu ai si alti consumatori suplimentari, gen manere incalzite. As vrea sa incerc cu un bec d-asta, poate vad si eu ceva noaptea. LE. Ar mai fi o problema. Caldura generata ii mult mai mare, oare se topeste ceva prin far? Din punct de vedere electric, daca alternatorul scoate peste 200 - 220W nu va fi nici o problema si aici ma refer la incarcare.(Dominatorul are 180W si eu foloseam manere incalzite destul de des) Un alt aspect e ca daca traseul electric e dimensionat la limita, s-ar putea sa se incalzeasca firele ce duc la bec si intrerupatoarele; si cum ai zis si tu, caldura degajata in far e mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 sar putea sa se topeasca ceva pe acolo daca mergi mult +k ai un consum cam mare pt bateriile noastre de moto .eu nu as pune. Din punct de vedere electric, daca alternatorul scoate peste 200 - 220W nu va fi nici o problema si aici ma refer la incarcare.(Dominatorul are 180W si eu foloseam manere incalzite destul de des) Un alt aspect e ca daca traseul electric e dimensionat la limita, s-ar putea sa se incalzeasca firele ce duc la bec si intrerupatoarele; si cum ai zis si tu, caldura degajata in far e mai mare. Am inteles, abandonez ideea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.