Moșu' Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 Caut doua spite pe 18 de roata spate 3AJ, stau cu mobra desfacuta si merg cu autobuzul, nu gasesc de cumparat niciunde, mi-am luat in iarna o roata de 1VJ pentru asta (teapa - is prea groase si altfel), am fost pe la strungari sa-mi faca din electrozi - degeaba ca nu se baga si nu am dopurile de infiletat, platesc triplu, de fapt orice suma oricat de aberanta ar fi fara discutii, fara numar .... Sunt la Kedo, se vand la set si costa o gramada de bani. Daca nu vrei sa platesti transportul (vreo 30e, parca), vorbeste cu ROMI3. Mi-e mi-a adus de la Kedo in conditii ok, nu mai stiu ce si cat am platit, parca erau preturile +15% sau ceva de genu' asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 (editat) mersi, m-am uitat acum - 70-80 eu/set plus alte costuri, mader facher, prea mult. Nu astept sa-mi rezolv problema cu 20 lei si o promisiune de bere insa trece de buget. Raul, unde esti hombre? rezolvat - danke Raul, o sticla de Pitu in vama, episodul 2 Editat Martie 22, 2012 de mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samir-hd Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 388 lei la primul dealer. Mai caut. Eu am luat de la ACHIMOTO.RO anu trecut in toamna , originala de la Yamaha si a fost vreo 170 ron parca . - Apropo , am luat de la ei de 2 luni , telescop spate pt tenere , unu cu arc progresiv si gaz , de la YSS , undeva pe la 1150 ron , frate , alta viata alta ciclistica , si sa vezi cum sta pe enduro , rupe tot . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 azi am vazut niste spite badarane pe un ktm990R 2012 ... ca otel-beton de 4 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 Cat de des schimbati semeringurile la telescoape . si inca ceva telescoapele trebuie airisite ? arc+ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 (editat) azi am vazut niste spite badarane pe un ktm990R 2012 ... ca otel-beton de 4 mm Nu sunt badaranie, Mihai . Aceleasi sunt si pe EXC 400 (my precious ). Sau cel putin acelasi soc l-am avut si eu cand am studiat spitele 400-lui. Ca sa nu mai spun cum am ramas cand am vazut ce macel isi pot lua niste spite "normale" folosite pe (hard) enduro. rezolvat - danke Raul, o sticla de Pitu in vama, episodul 2 Hehe! Frumoase amintiri. Sa dea Domnul sa se aranjeze apele Marii Negre asa cum trebuie ca sa vin sa ma mai balacesc si eu din nou in ele in Vama, sa iti arat motorul si sa ma imbat iarasi asa rau. Editat Martie 23, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 (editat) Pt cine nu are cheia de bujie originala. Asa arata, trebuie sa-mi fac si eu una ca asta ii imprumutata. Editat Martie 25, 2012 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Se schimba greu semeringurile de la telescoape ? este vreo sansa sa il schimb fara sa il desfac de tot ? si inca ceva 10w parca e uleiul de telescoape nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Se schimba greu semeringurile de la telescoape ? este vreo sansa sa il schimb fara sa il desfac de tot ? si inca ceva 10w parca e uleiul de telescoape nu ? Trebuie sa dai telescoapele jos si-ti mai trebuie o cheie speciala sau facuta artizanal cu o tija mai lunga, in carte scrie 10w insa uleiuri ai de la 5w-10w-15w-20w. Eu am mers pe 15w ca nu-mi place sa-mi plonjeze fata pe frana mai puternica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 (editat) Trebuie sa dai telescoapele jos si-ti mai trebuie o cheie speciala sau facuta artizanal cu o tija mai lunga, Sau, dupa ce ai scos semeringuri, arcuri si tot ce iese fara chei, infigi o coada de matura in telescop (este de lemn, mai moale decat metalul si ar ceda prima in case of anything, care anything de fapt nu exista) si pui pistol pneumatic pe inbusul acela de la baza telescopului, ascuns scobit acolo jos. Neaparat ai nevoie de ajutor - unul tine tubul telescopului si matura si celalalt da cu pistolul. Cand ii va da pistolul cateva socuri zboara instant inbusul, desurubandu-se de piesa aceea din interiorul telescopului. Problem solved. La fel la remontare, cu precizarea ca nu pui pistolul pe surubul inbus decat dupa ce l-ai strans la mana/cu cheia inbus pana la capat, unde va incepe sa se invarta in gol. Daca incerci sa desfaci telescopul cu cheie inbus invartita la mana o sa invarti in gol cat timp ai la dispozitie, ore, zile, etc. Nu am pozele in compul asta, altfel iti puneam ca sa vezi, fiindca am pozat si etapa asta. Chei speciale, lungi de aprox. 40-50 de cm, ca un fel de surub imens de lung, cu capat stelat sa intre in tija din telescop trebuie neaparat la 660-ul 90-95. Tenerele de 600 (si mai mult ca sigur si XT-ul) nu au profil stelat sau de alt fel in interiorul tijei din telescop. Ulei pentru telescoape - clar 15W. 10w face furca mult prea moale. 5W iese din discutie. Editat Martie 25, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Ulei pentru telescoape - clar 15W. 10w face furca mult prea moale. 5W iese din discutie. Tocmai ce mi-am pus 10W in furca si ii foarte moale. Eu asta vroiam sa obtin, in afara de franarile in care se afunda imi place cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 (editat) abia ce am pus si eu semeringuri noi si ulei repsol 10 w,imi place mult asa,nu cred ca as vrea mai tare, are dreptate raul )) se invarte imbusul ala in gol cat timp ai la dispozitie Pt cine nu are cheia de bujie originala. Asa arata, trebuie sa-mi fac si eu una ca asta ii imprumutata. la xt nu am avut trusa de scule si am injurat toata populatia japoniei pentru ca nu aveam cu ce tubulara sa scot bujia (care se scalda in benzina evident),pana la urma am luat un fel de tubulara tiganeasca cu 2 capete din bazar si am taiat-o cat sa treaca de cadru,si a fost ok,vezi poate gasesti si tu de aia Editat Martie 26, 2012 de LCA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 abia ce am pus si eu semeringuri noi si ulei repsol 10 w,imi place mult asa,nu cred ca as vrea mai tare, are dreptate raul )) se invarte imbusul ala in gol cat timp ai la dispozitie la xt nu am avut trusa de scule si am injurat toata populatia japoniei pentru ca nu aveam cu ce tubulara sa scot bujia (care se scalda in benzina evident),pana la urma am luat un fel de tubulara tiganeasca cu 2 capete din bazar si am taiat-o cat sa treaca de cadru,si a fost ok,vezi poate gasesti si tu de aia eu m sudat o piulita de 17 pe o tubulara de clichet ... drept ca e ceva mai "adanca" , dar piulita mai ofera cativa mm pt capatul bujiei si am taiat o inelata (cotita) de 17 ca sa fie mai scurta si sa pot desfileta bujia cu rezervoru montat, dupa aia e chirurgie sa scoti bujia cu 2 des'te, dar poti sa o prinzi cu un furtunel daca e motoru' cald Trebuie sa dai telescoapele jos si-ti mai trebuie o cheie speciala sau facuta artizanal cu o tija mai lunga, in carte scrie 10w insa uleiuri ai de la 5w-10w-15w-20w. Eu am mers pe 15w ca nu-mi place sa-mi plonjeze fata pe frana mai puternica. gasesti ceva povesti pe tenereclub cu cheia confectionata artizanal pt supertenere, eu prefer sa merg la mester cu telescopul demontat si capacul slabit si sa platesc 25 lei manopera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) Stiu ca nu suntem prea multi posesori de Tenereu d-asta nou, dar la ultima iesire am fost marca si modelul majoritar: Am sa scriu despre motorul meu, ce modificari am facut, poze si diverse...astept posesori de Tenere (sau nu) sa se bage in seama... Asa arata cand am cumparat-o aprox 32.000 Km: Asa arata acum...45.000 km: Deoarece merg mai mult pe drumuri fara asfalt si nu neaparat pe drumuri, am unele modificari necesare: kit de coborire, adica am lasat-o mai jos, am doar 1.75 arcuri progresive Hyperpro pe fata, urmeaza si pe spate... pinion fata cu un dinte mai mic scut de aluminiu protectie motor crash bar handguarduri tobe Leo Vince filtru aer de buret, de la niste australieni, special pt desert portbagaj de aluminiu blana de oaie, sunt f multumit de ea... xenon pe faza scurta cauciucuri cu crampoane TKC80 nu mai are catalizator si a trebuit sa elimin un senzor sa nu mai dea rateuri protectie la frina de picior priza 12v GPS Garmin Zumo 500 Cam astea ar fi, daca imi aduc aminte... Sunt f multumit de motocicleta, nu am avut nici o problema...si am fost prin paduri, am traversat ape, am mers pe nisip, grohotis, namol, desert la temperaturi ridicate... Mai pun niste poze si astept sa povestiti si voi despre Tenereurile voastre: Editat Martie 28, 2012 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Merita un topic nou, ii destul de diferit fata de vechile XTZ-uri. Si eu ma tot gandesc la un upgrade, dar pt. asta astept sa-mi dea asta vechi un motiv serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 mda din ce parte se baga semeringul de sus in jos sau de jos in sus ? am cumparat semeringuri si pe ele scrie ca au buza pentru praf sunt duble sau ceva de genu dar pe telescop am vazut ca mai am una de praf probabil e model vechi sau ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 asta e a unui prieten de-al meu,a mea e cea veche.a luat-o la 0 km acum are peste 50 k din cate stiu.ceva poze pot fi vazute pe link-ul urmator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Cred ca asta e cea mai misto culoare... Am remarcat cauciucul Mitas E09 pe spate, dar si o singura toba...ce fel de toba este? Ma bucur sa vad inca un tenere bagat pe coclauri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) Cred ca asta e cea mai misto culoare... Am remarcat cauciucul Mitas E09 pe spate, dar si o singura toba...ce fel de toba este? Ma bucur sa vad inca un tenere bagat pe coclauri... da inainte a avut tenere-ul mai vechi ca al meu si tot p coclauri i-a placut,toba e ceva taiat adaptat taiat indoit sudat,initial era o toba de carbon care a sfarsit acoperita in tabla.oricum devin enervante tare pacanelele alea la fiecare decelerare ),am sa-i sugerez treaba cu senzorul.omu lucreaza la statia meteo in calimani(chiar l-am sunat sa vad cati km are in bord 56 de mii cica)de asta e nevoie si de un cauciuc mai serios.inainte aveam amandoi mitas C02 > ps: culoare intr-adevar e cea mai faina,dar e rara,apare mult prin clipurile de prezentare ale modelului. Editat Martie 28, 2012 de LCA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 da inainte a avut tenere-ul mai vechi ca al meu si tot p coclauri i-a placut,toba e ceva taiat adaptat taiat indoit sudat,initial era o toba de carbon care a sfarsit acoperita in tabla.oricum devin enervante tare pacanelele alea la fiecare decelerare ),am sa-i sugerez treaba cu senzorul.omu lucreaza la statia meteo in calimani(chiar l-am sunat sa vad cati km are in bord 56 de mii cica)de asta e nevoie si de un cauciuc mai serios.inainte aveam amandoi mitas C02 > ps: culoare intr-adevar e cea mai faina,dar e rara,apare mult prin clipurile de prezentare ale modelului. Pacanelele se rezolva, mie imi plac dar am tobele stock si nu-s infioratoare... uneori pe frig da niste impuscaturi totusi :PPP Toba stock are tendinta de a zornai de la un moment dat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Scrieti ceva si despre autonomie, consum, viteza de coraziera ! Va rog ! Variaza ... rezervorul e de 23l si consumul la mine a fost intre 4.8 si 7 depinzand de drum, viteza si incarcare. In medie imi ia 5 la un mers normal. Se lauda unii pe net cu consumuri ridicole dar cred ca le fac pe trailer sau prin tari cu camere la fiecare 500m. Viteza de croaziera pe drumuri normale e cam cea care ai astepta-o de la clasa asta - cu observatia ca vibratiile nu deranjeaza. Pe autostrazi nu exceleaza... Confortul la drum lung e ok. Pozitia e buna, Saua mie imi place dar parerile sunt amestecate. Se mai lasa din pacate cu timpul si kilometrii. Daca esti o idee mai iron butt poti sa bagi mia pe zi. Cred ca are cel mai ,,adventure look" dintre toate mobrele de acest fel ce se mai fabrica inca. Se poate... e subiectiv. Dar e adevarat ca e o motoreta care necesita modificari minime si tine la tavaleala foarte bine. E o motoreta buna in raport cu pretul si costurile de rulare. In cazul in care ar trebui s-o schimb cu o _singura_ motoreta, tot un tenere as lua, dar cu abs... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Asa e, nici a mea nu a consumat, la stilul meu, mai mult de 5-5.5l/100km... Kitul de coborire se gaseste, eu l-am luat de la Hyperpro. Blanita mi-a salvat fundul la drumurile lungi...dar saua e OK... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Care e avantajul seii din blana? Aia neagra mi s-a parut cat de cat ok dar era cineva care o avea naturala si arata foarte dubios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Care e avantajul seii din blana? E blanaaaaaa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Da bre, asta vad si eu, dar nu-i chin sa o speli dupa ce-o umpli de noroi? Nu se impute nasol? Intreb si eu, n-am vazut una pe viu (desi e moarta ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.