LCA Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Pe frigul asta mergi 5-10 min apoi opresti si lasi motorul la relanti inca 5-10 min. TT-ul si XT-ul fiind racite cu aer, degeaba mergi cu ele ca tot nu se incalzesc. De aceea ar trebui lasate si la relanti pentru a fi sigur ca se incalzeste motorul. Pentru cei care suspecteaza ca au pus prea mult ulei, verificati cutia filtrului de aer. Inainte sa cedeze simeringuri, presiunea mare din carter ar trebui sa scuipe uleiul pe epuratorul de gaze, drept in cutia filtrului de aer. PS Si la mine in manual scrie 2.9 l de ulei fara filtru sau 3.0 l cu schimbare de filtru (sau cam asa ceva) si eu pun cu vreo 2-300 ml mai mult ca sa-mi iasa masuratoarea cu joja. Chiar si vara. sau ca sa nu mai dai jos carena si capacul lateral de la airbox ,ai un furtun care pleaca din airbox jos pe langa supraplinurile de benzina din carb,acel furtun are un capac "vartos" infipt in capac. mergi intr-un loc nasol cand scoti capacul si cu un recipient ceva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 sau ca sa nu mai dai jos carena si capacul lateral de la airbox ,ai un furtun care pleaca din airbox jos pe langa supraplinurile de benzina din carb,acel furtun are un capac "vartos" infipt in capac. mergi intr-un loc nasol cand scoti capacul si cu un recipient ceva . capacul ala din capatul furtunului trebuie obligatoriu montat la loc, altfel dezechilibreaza diferentele de presiune (inclusiv aer nefiltrat), deci functionarea carburatorului , la fel si cel "din fata" filtrului de aer , ala cu capac transparent in care se aduna nisip si muste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Alex, sper c-ai nimerit bine "indicatiile", pt ca am gasit unul aici : http://www.piese-scutere.net/products/YAMAHA-releu-de-pornire-%2812V%252d30A%29-%2812V%252d30A%29-NEOS-50.html , iar daca nu functioneaza cred ca anticipezi pe cine o sa injur... Salut! si eu am avut probleme cu releul de pornire, era montat unul de scuter care avea mai putini amperi decat cel original. la xtz cred ca e acelasi ca pe xt. Normal ar trebui sa pui dinasta: http://www.romimoto-piese.ro/category/10319070000/article/146128?show=gallery care are 100-150Amp Cu cel de 30 nu cred ca o sa iti functioneze sau merge dar tot o sa se blocheze. Am cautat pe net si am vazut ca acelasi model este si pe xj-ul de 600 si am luat de la cineva care dezmembra un xj releul cu 50 lei. Merge perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlan Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 eu am pus 3,5 l ulei fiindca in manual zice 3,3 litri cu tot cu filtru etc.am lasat sa se scurga bine cam o ora si dupa aia am pus uleiul.si am pus in plus 200 ml ca sa vad daca ajunge pe joja....dar nimic.am lasato si la relantiu,am si mers cu ea nimic.in cadru acolo am un fel de spuma si atat.ulei inapoi din motor vine mai mult pe furtunul din partea stanga cum stai pe mobra si mai putin pe ala din dreapta.dar dupa ce opresc motorul, in cadru ramane spuma atat.mie ami si scuipa pe epurator ulei,asta era dinainte sa schimb uleiul si il am infundat si am facut o gaura mica in joja ca sa nu faca presiune.asta e de la segmenti creca scapa gaze pe langa ei in carter.compresie are ca porneste usor si acuma pe frig si cand e incalzita bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 (editat) cum naiba sa ai epuratorul infundat? destupa-l ! ala-i furtunul ce atarna prin scutul batranelor Dacii care aveau setul "praf" Editat Februarie 18, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Cu mandrie anunt ca am nivelul la ulei bine ....au intrat undeva intre 2.9 si 3 litri. De altfel, acum ca stiu cum sa il verific nici nu pare prea greu!.Pornit motocicleta, dat o tura cu ea, cred ca si 10 minute sunt suficiente pe frigul asta.... apoi la destinatie o las la relanti circa 10 15 secude dupa care opresc motorul si masor...e fix cu trebuie. In alta ordine de idei....voi stiti ce dimensiune au o ringurile de la filtrul la ulei ca as vrea sa le schimb. Si inca ceva...ce ulei folositi in furci...10w sau 7.5w (atat imi da mie cartea la tt600r ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Si inca ceva...ce ulei folositi in furci...10w sau 7.5w (atat imi da mie cartea la tt600r ) ttr-ul nu prea se pupa la suspensii nici cu xt-urile nici cu xtz-urile... sfatul meu ca inteleg ca ai luat-o recent ar fi sa mergi un pic cu ea cum e si in functie de cum o simti sa ajustezi daca e cazul. vrei reactie mai rapida, ulei mai subtire. vrei mai lenta, mai gros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 De schimbat il schimb oricum! Sufar de boala numita revizie completa. -- nu ma simt bine pana nu fac unele chestii la moto. I am schimbat ulei filtru bujie. Urmeaza lichid in furci, si purjare lichid frana, curatare etrieri si jocul la supape in weekend. Dupa...om mai gasii noi cate una alta. Revenind la ulei de furci, la africana, transalp, dr samd am pus mereu 10w, dar la ttr scrie in carte ca sa pun musai 7.5w si parca mi aiurea sa ma apuc sa mixez 10 si 5, si sa il cumpar direct e o varianta care dureaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Atunci pui direct ulei 7.5w, care e problema? http://www.moto24.ro/produse/piese-accesorii/ulei-de-furca/motul--fork-oil-7.5-w.html eu am pus 3,5 l ulei fiindca in manual zice 3,3 litri cu tot cu filtru etc.am lasat sa se scurga bine cam o ora si dupa aia am pus uleiul.si am pus in plus 200 ml ca sa vad daca ajunge pe joja....dar nimic.am lasato si la relantiu,am si mers cu ea nimic.in cadru acolo am un fel de spuma si atat.ulei inapoi din motor vine mai mult pe furtunul din partea stanga cum stai pe mobra si mai putin pe ala din dreapta.dar dupa ce opresc motorul, in cadru ramane spuma atat.mie ami si scuipa pe epurator ulei,asta era dinainte sa schimb uleiul si il am infundat si am facut o gaura mica in joja ca sa nu faca presiune.asta e de la segmenti creca scapa gaze pe langa ei in carter.compresie are ca porneste usor si acuma pe frig si cand e incalzita bine Vezi ca ai returul infundat. Ia manualul si verifica tot traseul uleiului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlan Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 dar care e furtunul de retur al uleiului?ala din dreapta ca sa ajung la pompa de ulei trebuie demontat ambreiajul?ma gandesc ca poate e infundat filtrul ala de la pompa ca mie ami face si presiune maricica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Vezi la manual. Ce e asa greu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlan Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 nu prea inteleg din manual.....asa in mare stiu dar mai si intreb ca sa fiu convins ca nu ma complic la desfacerea motorului.mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Alex, sper c-ai nimerit bine "indicatiile", pt ca am gasit unul aici : http://www.piese-scutere.net/products/YAMAHA-releu-de-pornire-%2812V%252d30A%29-%2812V%252d30A%29-NEOS-50.html , iar daca nu functioneaza cred ca anticipezi pe cine o sa injur... M-am tot uitat la releul ala din poza si nu prea poti sa-l adaptezi usor. Mai bine cauta unul second la rubrica de dezmembrari. Se potriveste de pe XJ 600, XT 600, Virago 535, Pegaso 650, etc. Daca vrei lista cu toate uita-te la lista returnata de Google: https://www.google.ro/#q=site:wemoto.ro+%224KD-81940-00%22 Sa ma dau mare... Mi-am pus aripa de enduro. Mai uzez K60-urile inca vreo 1000km si dupa ii pun un set de Mitas E09. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlan Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 spunetimi va rog daca trebuie sa vina ulei pe amandoua furtunuri care intra in rezervorul de ulei.in manual zice ca cel din din stanga e breather hose dar mie ami vine ulei pe ala.pe cel din dreapta vine cateoleaca si deodata vine un val de ulei,iar vine incetu iar pufneste cu ulei....e normal asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 mai conteaza daca o faci bucati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlan Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 pai poate no fac bucati:)).daca nu vrea nimeni piese doar no so desfac...si o desfac doar daca gasesc sa vand 4-5 componente mai mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Parca am mai intrebat, dar insist ...are cineva idee ce cote au o ringurile de la filtrul de ulei la xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 cumpara Champion ... ala vine cu oring . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 (editat) Nici Champion nu mai vine cu oring. Ultimul cu oring l-am luat in 2011 din Louis. Probabil s-ar gasi unul daca mergi cu el intr-un magazin de piese pentru camioane/tractoare. O sa incerc cand prind ceva timp liber, ca am cateva vechi de model prin garaj. LE. Prin 2010 am cumparat cateva de la KEDO. Parca pe la 1.5-2 euro bucata. Atunci am cumparat mai multe piese. Numai pt. oringuri te rupe transportul. Eventual daca ai vreun prieten prin Germania care sa le primeasca ieftin si sa le trimita intr-un plic prin posta iesi convenabil... LLE. Uite aici: http://kedo.com/ssl/php/art_detail.php?PHPSESSID=6dbb7e2ff377bad3774afcecff1fc4b3&f_page=ArtDetail&f_param=91003 Dar cu transportul nu iesi bine: http://kedo.com/ssl/php/html-text-ext.php?f_page=164&f_param=portinfo.html&f_sub=1&PHPSESSID=6dbb7e2ff377bad3774afcecff1fc4b3 Editat Februarie 21, 2013 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Exista o gramada de magazine auto cu truse de oringuri. Sunt absolut convins ca voi gasi acolo, numai ca tre sa am valorile, ca sa zic asa!. Si cum doar ce am schimbat uleiul, nu mai pot acum sa il scot si sa il masor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 (editat) belea! nu mai sta la relanti cum nu mai tragea motorul si scotea fum negru turat spre maxim, ma apuc sa desfac carburatorul, (nu am desfacut capacul de la plutitor pt ca e greu sa pun garnitura -trebuie sa astept o zi ca sa revina la marimea normala),am drenat carburatorul principal (in caz ca ar fi avut ceva pe fund), cobor ambele ace de dozaj la minim(principalul era la mijloc si secundarul a mai avut o treapta) ca sa mai saracesc amestecul . Am mai verificat tubul emulsor de la secundar, membrana, dar si membraba aia mica de la carburatorul principal si am montat carburatorul. Am verificat si bujia, era afumata (mai mult pe exterior, mai putin in mijloc) si i-am dat un jet de spray pt contacte si am sters cu o carpa. A pornit usor scurt si din prima, pana mi-am pus casca si l-am scos in strada s-a si incalzit. Trage bine, dau cateva ture pe 4-5 strazi, se ridica usor intr-o roata (periculos de usor chiar) ... bucurie mare. Pana mai strang toate surububurile si brizbrizurile nu prea apuca sa se raceasca si plec spre casa 5 km , a inceput sa moara la semafoare la relanti, dar pornea usor, cand ajung acasa observ ca desi temperatura era la 1/2 si relantiul la 1500 murea dintr-o data, fara sa mai scada spre 1000 !!? Surubul de aer era 2,5 ture . Am incercat 3 ture, 2 ture, 2.5 ture - la fel "moare" dupa 20-30 secunde de functionare la 1500 apoi porneste foarte usor. ce dracu' ? verific senzorul de la cric, ala de ambreaj l-am curatat cu spray si functioneaza cand cricul este ridicat si este bagat in viteza (se aude releul), am dat cu spray in intrerupatorul de oprire , se aude releul ... toate contactele sunt ok, dat tot asa: moare la relantiu direct de la 1500, fara ca turatia sa scada spre 1000. Maine voi schimba bujia, iar cand voi gasi la magazin voi schimba o-ringul de pe pistonasul socului. Altceva nu mai am in minte , poate ma ajutati cu o idee... ps- in ture trage foarte bine, se accelereaza ok , nu sunt semne ca amestecul este sarac, defapt dupa 6000 rotatii spre 7000 mai scoate putin fum negru, probabil tuburile sunt uzate, iar coborarea acelor la maxim pare ok, oricum astea nu au treaba cu jetul de relanti Editat Februarie 23, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 verifica jocul la supape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 este facut in urma cu 2000 km, nu erau probleme cu relantiul inainte sa umblu la carburator, cred ca am deranjat un contact electric poate fisa bujiei ... am mai desfacut capacul "air cut ventil" sa vad membrana si l-am pus la loc, si inevitabil socul ca altfel nu poti da jos carburatorul, restul interventiilor nu au treaba cu jetul de relanti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 Eu pe xt am problema asta acuma , trebuie sa schimb Kit flansa admisie trage aer fals la rece scoate fum ca drecu zici ca merge doar pe ulei ( nu exagerat ) si la relanti nu sta doar cateva secunde 10,15 daca nu il tin cat de cat din acceleratie am improvizat un sistem cu coliere sa nu mai traga aer dar singura diferenta este ca nu mai ramane turat si asta nu tot timpul , adica cand il accelerez revine mai greu . dar la mine bujia e curata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serbanvrl Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 Buna ziua, sper sa nu supar mai vchii ai site-ului dar in fiecare an, ficare luna, fiecare zi apar sugestii, recomandari, impresii, experienta , etc, cu privire la fiecare moto. Asa dar, va rog, daca aveti sugestii, recomandari sau tot altceva legat de Yamaha xt600( poate si de unde as putea cumpara la un pret acceptabil in zona Bucuresti ,( bineinteles fara a face reclama la vre'un site !) , va multumesc pentru recomandari. Cu multa stima pentru comunitatea MOTOCICLISM.RO , astept recomandari, SERBAN V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.