Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Teava de intrare si iesire are 52 mm exterior, deci interioru' este 50. Stiu pt ca am montat una ...

 

Mersi mult. Am toate materialele si-mi fac eu toba. Ies sub undeva la 100lei toata treaba. :D

 

Trebuie sa ma astept la ceva rejet-uri sau nu influenteaza prea mult faptul ca o sa aibe o evacuare mai libera (va respira mai bine)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va da rateuri pe frana de motor, trebuie duza de relanti mai mare. Gasesti pe motomike, iei mikuni 2 marimi peste aia stock, 13 lei. Restul poti jongla din ace .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am facut adaptare de la 42 mm exterior cat este galeria la xtz , la 50 mm interior cat avea toba sport. Am folosit un Y de la honda crf pe care l-am taiat bucati si le-am sudat sa dea unde am vrut eu.

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles acum. Ideea e ca toba o construiesc eu, deci pot sa o fac de oricat. Cred ca o sa o fac de aceeasi diametru interior ca si galeria. Sau ar trebui sa o fac mai mare? Cat de tare se auzea la tine? Vreau sa rasune in tot orasul (haha), dar nu sa se auda ca o toba sparta..sa fie ceva frumos. :D

 

O alta intrebare, ce lungime avea toba ta sport?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in tunel pe TF s-au oprit masinile de pe sensul opus si m-au asteptat sa ies din tunel, dupa 3 zile mi-am facut db-killer. Din cate imi aduc aminte avea 50 cm, cel carui am vandut-o a ascurtat-o si a montat-o pe husqvarna :)

 

cu db killer :



Fa-i diametru minim 50 mm !

Fa-i diametru minim 50 mm !
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

in tunel pe TF s-au oprit masinile de pe sensul opus si m-au asteptat sa ies din tunel, dupa 3 zile mi-am facut db-killer. Din cate imi aduc aminte avea 50 cm, cel carui am vandut-o a ascurtat-o si a montat-o pe husqvarna :)

 

cu db killer :

 

Fa-i diametru minim 50 mm !

 

Fa-i diametru minim 50 mm !

 

 

Ddadada,uite bestia...am scurtat din cei 50,11 cm.

Suna...bestial..deci mai mult de atat nu se poate. DB killerul l-am bagat la naftalina :))

Am scos din ecuatie senzorul lambda si am marit gaurile la airbox. GLONT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am masurat sita care o sa o folosesc si are 46cm, deci o sa fie in jur de 50cm lungimea.

Dar stie cineva care ar fi diametrul interior ideal? 50mm ar fi suficient?

Nimeni?..e singura informatie de care mai am nevoie. As aprecia enorm daca m-ar ajuta cineva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Arunc si eu o pastila, la posesorii de XT:

 

pt cineva care vrea o mobra (o a doua mobra) pt putin offroad/forestier, etc, dar care sa fie usoara, sa consume f putin, sa fie fiabila,sa suporte si pasager (decent), ce recomandati de la XT?

am pus ochii pe XT 600E (1991+), are vreo 155 kg, si pare candidatul ideal


discutam cu un amic care spunea ca nu e o idee asa buna pt ca e racita pe aer si o sa am probleme vara, mai ales pe offroad, unde racirea n-o sa fie prea eficienta?

voi,in calitate de posesori,ce parere aveti?

Am vazut pe bikeshop un XT 660 R, superb, 2006, la vreo 2300 eur, imi place foarte mult cum arata, dar am inteles ca au niste bube la sistemul de injectie (ceea ce nu-i acceptabil pt o motoreta 2004+). Probabil se rezolva cu resoftare (alta harta).

Insa ce ma dezamageste teribil la XT 660 R este masa ei la gol raportata la motorizarea pe care o are si la faptul ca e totusi o mobra off-road..

Masa nu ma deranjeaza neaparat raportata la putere, pt ca puterea e ultimul aspect care ma intereseaza, insa nu-mi place ca este prea grea pt categoria ei. (in timp ce un KTM 690 enduro ,din aceeasi clasa, are 138 kg..)

 


XT600E ma atrage pt ca-i mai ieftin si mai usor (si daca o dai de pamant,nu e ca si cum strici cine stie ce carene)...


Merita sa ma gandesc la un XT600E?

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ti un XT de 600, ca daca avea probleme cu racirea nu-l scoteau pe piata si nici nu videau motociclete cu acelasi motor de pe la inceputul anilor '80 pana in 2003. Pt. offroad usor racirea pe aer face fata foarte bine.

 

Btw, de ce probleme la injectie ai auzit la XT 660R ?

 

Si nu prea poti compara XT-ul cu 690-ul. XT-ul a fost gandit ca un all-arounder care poate si enduro "usor", iar KTM-ul este gandit pt offroad mai serios. Plus ca XT-ul era deja pe piata de vreo 5 ani cand a fost lansat 690-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Enduro n-am incercat, dar prin oras cu XT-ul (600E din 1990), n-am avut niciodata treaba cu racirea pe aer. E un motor bun. Insa, ca sa il bagi la off-road, gandeste-te mai bine. Are 170kg. Il poti ridica singur, dar ca sa-l manevrezi pe coclauri e cam dificil (cand iti fuge spatele sau il scapi intr-o parte).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Ia-ti un XT de 600, ca daca avea probleme cu racirea nu-l scoteau pe piata si nici nu videau motociclete cu acelasi motor de pe la inceputul anilor '80 pana in 2003. Pt. offroad usor racirea pe aer face fata foarte bine.

 

La asta m-am gandit si eu, ca din moment ce a rezistat atat pe piata si e laudat, n-avea cum sa fie fail..

 

Btw, de ce probleme la injectie ai auzit la XT 660R ?

 

The SOHC, 659cc single of the Yamaha XT660 claims a decent 48bhp, with another 5bhp to come (and a decent weight-saving) simply by ditching the oh-so heavy dual cans and their catalysers for a single silencer. Sadly, though, the Yamaha XT660's fuel injection is very poor, spoiling the low speed performance with a strange surging that has no place in the modern biking world.

 

(si nu am citit-o doar intr-un loc. de obicei caut mai multe surse si ma documentez, nu iau de buna prima parere..

 

Si nu prea poti compara XT-ul cu 690-ul. XT-ul a fost gandit ca un all-arounder care poate si enduro "usor", iar KTM-ul este gandit pt offroad mai serios. Plus ca XT-ul era deja pe piata de vreo 5 ani cand a fost lansat 690-ul.

 

corect. dar comparam XT 660 R 2008-2013 cu KTM 690... nu comparam un XT vechi,antic,cu KTM 690 :)

 

Oricum KTM ul e si o idee mai scump, dar se gaseste si in 4000 eur. Aproape in aceeasi bani cu un XT 660 R din acelasi an.

 

orice ai spune, 660 ul e submotorizat si prea greu,raportat la concurenta.. (parerea mea)

 

Enduro n-am incercat, dar prin oras cu XT-ul (600E din 1990), n-am avut niciodata treaba cu racirea pe aer. E un motor bun. Insa, ca sa il bagi la off-road, gandeste-te mai bine. Are 170kg. Il poti ridica singur, dar ca sa-l manevrezi pe coclauri e cam dificil (cand iti fuge spatele sau il scapi intr-o parte).

 

Voi,ca si posesori de XT poate (de fapt sigur) sunteti mai bine informati,dar eu totusi am citit ca XT 600E are 155 kg . La plin are 170, dar la gol are 155.

 

Cand zic off road ,nu va imaginati ore in sir de nebunii pe coclauri si sarit trambuline......ci doar sa merg pe ici si colo,pe forestiere, pe drumuri proaste, printre copaci, pe camp etc...

 

Si exact cum ai spus,de aia mi-e frica de greutate mare, ca atunci cand lucrurile degenereaza, sa nu-l scap de sub control...pt ca am zero experienta cu caprele astea (avand vitezana) si de aia vreau una cat mai usoara, ca iarta mai multe...

 

XT 660 R ul fiind si mai greu ca XT 600 E ul.......deja-mi fac probleme......

 

Oricum, un XT 600 E , de 8-9 sute de eur,daca-l scapi jos pe pamant, nu-i panica, nu i capat de tara.......oricum pt asta-s facute...sa ia usor mici abuzuri.... nu?

 

Oricum ms pt informatii so far celor care ati raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

The SOHC, 659cc single of the Yamaha XT660 claims a decent 48bhp, with another 5bhp to come (and a decent weight-saving) simply by ditching the oh-so heavy dual cans and their catalysers for a single silencer. Sadly, though, the Yamaha XT660's fuel injection is very poor, spoiling the low speed performance with a strange surging that has no place in the modern biking world.

 

(si nu am citit-o doar intr-un loc. de obicei caut mai multe surse si ma documentez, nu iau de buna prima parere..

 

Ma gandeam ca sunt probleme in echiparea standard. Cred ca se rezolva cu alta harta de injectie dar adauga costuri suplimentare. Intrebam ca si eu caut sa-mi cumpar un motor, si XT 660R ('04-06) ii oarecum pe lista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Ma gandeam ca sunt probleme in echiparea standard. Cred ca se rezolva cu alta harta de injectie dar adauga costuri suplimentare. Intrebam ca si eu caut sa-mi cumpar un motor, si XT 660R ('04-06) ii oarecum pe lista.

 

Da, cam asta se vehiculeaza...ca se rezolva prin alta harta (dar cum ai zis si tu,costuri suplimentare).

 

daca vrei XT 660 R, asta l-am gasit la un pret misto: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-xt%20660%20r-din-2006-550348.html

arata bine,pare intretinut si nu e inmatriculat.

 

As trece si peste hiba cu injectia,dar greutatea aia la gol de 170 kg ma termina psihic......are cu 15 kg mai putin ca RSV meu :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...