AfXv237 Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 Am inteles acum. Ideea e ca toba o construiesc eu, deci pot sa o fac de oricat. Cred ca o sa o fac de aceeasi diametru interior ca si galeria. Sau ar trebui sa o fac mai mare? Cat de tare se auzea la tine? Vreau sa rasune in tot orasul (haha), dar nu sa se auda ca o toba sparta..sa fie ceva frumos. O alta intrebare, ce lungime avea toba ta sport? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 in tunel pe TF s-au oprit masinile de pe sensul opus si m-au asteptat sa ies din tunel, dupa 3 zile mi-am facut db-killer. Din cate imi aduc aminte avea 50 cm, cel carui am vandut-o a ascurtat-o si a montat-o pe husqvarna cu db killer : Fa-i diametru minim 50 mm !Fa-i diametru minim 50 mm ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 in tunel pe TF s-au oprit masinile de pe sensul opus si m-au asteptat sa ies din tunel, dupa 3 zile mi-am facut db-killer. Din cate imi aduc aminte avea 50 cm, cel carui am vandut-o a ascurtat-o si a montat-o pe husqvarna cu db killer : Fa-i diametru minim 50 mm ! Fa-i diametru minim 50 mm ! Ddadada,uite bestia...am scurtat din cei 50,11 cm. Suna...bestial..deci mai mult de atat nu se poate. DB killerul l-am bagat la naftalina ) Am scos din ecuatie senzorul lambda si am marit gaurile la airbox. GLONT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 Am scos din ecuatie senzorul lambda si am marit gaurile la airbox. GLONT nu trebuie sa verifici/ajustezi amestecul ? ... sarac ... supraincalzire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 nu trebuie sa verifici/ajustezi amestecul ? ... sarac ... supraincalzire Am pus rezistenta in locul mufei de la senzor,ca sa pacaleasca cdi-ul. O sa consume putin mai mult,o sa polueze mai mult,dar merge cu 20% mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 Cum sti marimea rezistentei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AfXv237 Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 Am masurat sita care o sa o folosesc si are 46cm, deci o sa fie in jur de 50cm lungimea. Dar stie cineva care ar fi diametrul interior ideal? 50mm ar fi suficient? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 Cum sti marimea rezistentei? De pe cafehusqy.com Am cumparat mufa speciala pentru treaba asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AfXv237 Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Am masurat sita care o sa o folosesc si are 46cm, deci o sa fie in jur de 50cm lungimea. Dar stie cineva care ar fi diametrul interior ideal? 50mm ar fi suficient? Nimeni?..e singura informatie de care mai am nevoie. As aprecia enorm daca m-ar ajuta cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Nimeni?..e singura informatie de care mai am nevoie. As aprecia enorm daca m-ar ajuta cineva. masor eu dimineata sa vad cat am la Leo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AfXv237 Postat Ianuarie 1, 2014 Share Postat Ianuarie 1, 2014 Mersi mult! Astept raspunsul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Ianuarie 1, 2014 Share Postat Ianuarie 1, 2014 Mersi mult! Astept raspunsul Diametrul interior al site este de 4,8 cm 5 cm cu peretii calculati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AfXv237 Postat Ianuarie 2, 2014 Share Postat Ianuarie 2, 2014 Mersi mult. Intre timp m-am gandit la altceva. Am facut rost de o sita de lungime de 23cm (cam jumate cat cealalta). Care ar fi diferenta dintre o toba de lungime de 50cm si una de 25cm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 2, 2014 Share Postat Ianuarie 2, 2014 (editat) Arunc si eu o pastila, la posesorii de XT: pt cineva care vrea o mobra (o a doua mobra) pt putin offroad/forestier, etc, dar care sa fie usoara, sa consume f putin, sa fie fiabila,sa suporte si pasager (decent), ce recomandati de la XT?am pus ochii pe XT 600E (1991+), are vreo 155 kg, si pare candidatul ideal discutam cu un amic care spunea ca nu e o idee asa buna pt ca e racita pe aer si o sa am probleme vara, mai ales pe offroad, unde racirea n-o sa fie prea eficienta?voi,in calitate de posesori,ce parere aveti?Am vazut pe bikeshop un XT 660 R, superb, 2006, la vreo 2300 eur, imi place foarte mult cum arata, dar am inteles ca au niste bube la sistemul de injectie (ceea ce nu-i acceptabil pt o motoreta 2004+). Probabil se rezolva cu resoftare (alta harta).Insa ce ma dezamageste teribil la XT 660 R este masa ei la gol raportata la motorizarea pe care o are si la faptul ca e totusi o mobra off-road.. Masa nu ma deranjeaza neaparat raportata la putere, pt ca puterea e ultimul aspect care ma intereseaza, insa nu-mi place ca este prea grea pt categoria ei. (in timp ce un KTM 690 enduro ,din aceeasi clasa, are 138 kg..) XT600E ma atrage pt ca-i mai ieftin si mai usor (si daca o dai de pamant,nu e ca si cum strici cine stie ce carene)... Merita sa ma gandesc la un XT600E? Editat Ianuarie 2, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Ianuarie 2, 2014 Share Postat Ianuarie 2, 2014 Ia-ti un XT de 600, ca daca avea probleme cu racirea nu-l scoteau pe piata si nici nu videau motociclete cu acelasi motor de pe la inceputul anilor '80 pana in 2003. Pt. offroad usor racirea pe aer face fata foarte bine. Btw, de ce probleme la injectie ai auzit la XT 660R ? Si nu prea poti compara XT-ul cu 690-ul. XT-ul a fost gandit ca un all-arounder care poate si enduro "usor", iar KTM-ul este gandit pt offroad mai serios. Plus ca XT-ul era deja pe piata de vreo 5 ani cand a fost lansat 690-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AfXv237 Postat Ianuarie 2, 2014 Share Postat Ianuarie 2, 2014 Enduro n-am incercat, dar prin oras cu XT-ul (600E din 1990), n-am avut niciodata treaba cu racirea pe aer. E un motor bun. Insa, ca sa il bagi la off-road, gandeste-te mai bine. Are 170kg. Il poti ridica singur, dar ca sa-l manevrezi pe coclauri e cam dificil (cand iti fuge spatele sau il scapi intr-o parte). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 2, 2014 Share Postat Ianuarie 2, 2014 Ia-ti un XT de 600, ca daca avea probleme cu racirea nu-l scoteau pe piata si nici nu videau motociclete cu acelasi motor de pe la inceputul anilor '80 pana in 2003. Pt. offroad usor racirea pe aer face fata foarte bine. La asta m-am gandit si eu, ca din moment ce a rezistat atat pe piata si e laudat, n-avea cum sa fie fail.. Btw, de ce probleme la injectie ai auzit la XT 660R ? The SOHC, 659cc single of the Yamaha XT660 claims a decent 48bhp, with another 5bhp to come (and a decent weight-saving) simply by ditching the oh-so heavy dual cans and their catalysers for a single silencer. Sadly, though, the Yamaha XT660's fuel injection is very poor, spoiling the low speed performance with a strange surging that has no place in the modern biking world. (si nu am citit-o doar intr-un loc. de obicei caut mai multe surse si ma documentez, nu iau de buna prima parere.. Si nu prea poti compara XT-ul cu 690-ul. XT-ul a fost gandit ca un all-arounder care poate si enduro "usor", iar KTM-ul este gandit pt offroad mai serios. Plus ca XT-ul era deja pe piata de vreo 5 ani cand a fost lansat 690-ul. corect. dar comparam XT 660 R 2008-2013 cu KTM 690... nu comparam un XT vechi,antic,cu KTM 690 Oricum KTM ul e si o idee mai scump, dar se gaseste si in 4000 eur. Aproape in aceeasi bani cu un XT 660 R din acelasi an. orice ai spune, 660 ul e submotorizat si prea greu,raportat la concurenta.. (parerea mea) Enduro n-am incercat, dar prin oras cu XT-ul (600E din 1990), n-am avut niciodata treaba cu racirea pe aer. E un motor bun. Insa, ca sa il bagi la off-road, gandeste-te mai bine. Are 170kg. Il poti ridica singur, dar ca sa-l manevrezi pe coclauri e cam dificil (cand iti fuge spatele sau il scapi intr-o parte). Voi,ca si posesori de XT poate (de fapt sigur) sunteti mai bine informati,dar eu totusi am citit ca XT 600E are 155 kg . La plin are 170, dar la gol are 155. Cand zic off road ,nu va imaginati ore in sir de nebunii pe coclauri si sarit trambuline......ci doar sa merg pe ici si colo,pe forestiere, pe drumuri proaste, printre copaci, pe camp etc... Si exact cum ai spus,de aia mi-e frica de greutate mare, ca atunci cand lucrurile degenereaza, sa nu-l scap de sub control...pt ca am zero experienta cu caprele astea (avand vitezana) si de aia vreau una cat mai usoara, ca iarta mai multe... XT 660 R ul fiind si mai greu ca XT 600 E ul.......deja-mi fac probleme...... Oricum, un XT 600 E , de 8-9 sute de eur,daca-l scapi jos pe pamant, nu-i panica, nu i capat de tara.......oricum pt asta-s facute...sa ia usor mici abuzuri.... nu? Oricum ms pt informatii so far celor care ati raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Ianuarie 2, 2014 Share Postat Ianuarie 2, 2014 The SOHC, 659cc single of the Yamaha XT660 claims a decent 48bhp, with another 5bhp to come (and a decent weight-saving) simply by ditching the oh-so heavy dual cans and their catalysers for a single silencer. Sadly, though, the Yamaha XT660's fuel injection is very poor, spoiling the low speed performance with a strange surging that has no place in the modern biking world. (si nu am citit-o doar intr-un loc. de obicei caut mai multe surse si ma documentez, nu iau de buna prima parere.. Ma gandeam ca sunt probleme in echiparea standard. Cred ca se rezolva cu alta harta de injectie dar adauga costuri suplimentare. Intrebam ca si eu caut sa-mi cumpar un motor, si XT 660R ('04-06) ii oarecum pe lista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 2, 2014 Share Postat Ianuarie 2, 2014 Ma gandeam ca sunt probleme in echiparea standard. Cred ca se rezolva cu alta harta de injectie dar adauga costuri suplimentare. Intrebam ca si eu caut sa-mi cumpar un motor, si XT 660R ('04-06) ii oarecum pe lista. Da, cam asta se vehiculeaza...ca se rezolva prin alta harta (dar cum ai zis si tu,costuri suplimentare). daca vrei XT 660 R, asta l-am gasit la un pret misto: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-xt%20660%20r-din-2006-550348.html arata bine,pare intretinut si nu e inmatriculat. As trece si peste hiba cu injectia,dar greutatea aia la gol de 170 kg ma termina psihic......are cu 15 kg mai putin ca RSV meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Ianuarie 2, 2014 Share Postat Ianuarie 2, 2014 (editat) corect. dar comparam XT 660 R 2008-2013 cu KTM 690... nu comparam un XT vechi,antic,cu KTM 690 Oricum KTM ul e si o idee mai scump, dar se gaseste si in 4000 eur. Aproape in aceeasi bani cu un XT 660 R din acelasi an. orice ai spune, 660 ul e submotorizat si prea greu,raportat la concurenta.. (parerea mea) Eu vad XT 660-ul un motor destul de stradal. In 2004, cand a fost lansat XT-ul, LC4-le avea 149kg. Iar XT-ul 165kg. Eu le vad 2 motoare destul de diferite. Pentru mine XT 660-ul ii mai apropiat de Transalp decat de un dirt bike. LC4 e invers. Si eu ma gandesc la un 660, dar intai trebuie sa testez daca incap bine pe el cu pasagera. LE. Nu o sa-l iau din tara si nu inca. Intai trebuie sa ma stabilesc mai la vest. Editat Ianuarie 2, 2014 de Alexandru Mos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 2, 2014 Share Postat Ianuarie 2, 2014 XT 660R nu e tocmai conceput pt enduro. Priviti tevile de esapament cum vin pe sub motor, de ex. E conceput pt fatzaiala prin oras si oarece drumuri de tara, pt navetisti. In Grecia e foarte apreciata pt ca nu toate stradutele din orase sau ulitele din sate le permit utilizarea de scutere sau sport-touring-uri. Pt enduro-touring Yamaha are XT 660Z (scut, rezervor mare, fairing) si pt enduro are seria WR (250R pt soft enduro si comuting si WR-F pt enduro). LE. Nu o sa-l iau din tara si nu inca. Intai trebuie sa ma stabilesc mai la vest. Mai la vest s-ar putea sa uiti de partea de enduro. Incearca un far-west daca vrei sa iesi off the road. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Ianuarie 2, 2014 Share Postat Ianuarie 2, 2014 Mai la vest s-ar putea sa uiti de partea de enduro. Incearca un far-west daca vrei sa iesi off the road. In prima faza o sa incerc in UK si daca nu-mi place, o intind spre far-west. Prin UK se mai poate iesi de pe asfalt, desi vreau sa fac mai mult touring in sezoanele urmatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 2, 2014 Share Postat Ianuarie 2, 2014 The SOHC, 659cc single of the Yamaha XT660 claims a decent 48bhp, with another 5bhp to come (and a decent weight-saving) simply by ditching the oh-so heavy dual cans and their catalysers for a single silencer. Sadly, though, the Yamaha XT660's fuel injection is very poor, spoiling the low speed performance with a strange surging that has no place in the modern biking world. (si nu am citit-o doar intr-un loc. de obicei caut mai multe surse si ma documentez, nu iau de buna prima parere.. din ce stiu, injectia s-a rezolvat pe R si X dupa ce s-a lansat Z-ul. faza cu 5cp extra doar din tobe… cred ca-i mit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AfXv237 Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 (editat) XT-ul meu are bare de protectie montate (asa l.am cumparat). L.am scapat de vreo 11 ori de cand il am (scapat, nu cazut) si nu are nicio zgarietura. Pur si simplu i.am dat un strat de spray la bara si ca nou. As mai mentiona un lucru. Motorul asta pare sa fie slab, avand doar 40cai (al meu) raportat la 170kg(wet), dar chiar nu e. Are forta si cuplu mare. De multe ori la semafor cand sunt grabit imi ridica putin fata fara sa vreau. Motorul e foarte nervors, iar pana la 110-120 urca foarte bine. Si intr.adevar, tinde sa fie un all-rounder. E foarte comfortabil, desi e monocilindru, in mers parca nu se simt vibratile si nici ambreiajul ala tare. Eu sunt multumit de ea, e incredibil de usor de manevrat prin oras, numai ca papa pe masura. Editat Ianuarie 3, 2014 de AfXv237 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 cel portocaliu iti place ? cadru 2001, motor 2006, furca mai groasa ,protectii rezervor, masca din carbon, etc ... pretul corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.