Cesar Postat Iunie 9, 2017 Share Postat Iunie 9, 2017 Confunzi voblajul cu weave Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 9, 2017 Share Postat Iunie 9, 2017 Dupa sfaturile de aici, o scoate la vinzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Iunie 9, 2017 Share Postat Iunie 9, 2017 "pregatita de sezon, ideala pt incepatori, o vand pt ca mi-a ramas mica/nu am timp de ea/schimb categoria/plec din tara" /joke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 9, 2017 Share Postat Iunie 9, 2017 care scaneaza olx-u ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iunie 9, 2017 Share Postat Iunie 9, 2017 Off topic și eu... Și eu sânt plecat din tara, asta este al 3 lea an, dar nu ad vinde motorul...pt nimic !!! Abia aștept sa mai ajung pe acasă sa ma dau, ca îmi e drag tare.... Stima, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 9, 2017 Share Postat Iunie 9, 2017 dar tu ai gs650... *insert double_facepalm.gif Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Excesiv Postat Iunie 9, 2017 Autor Share Postat Iunie 9, 2017 ) nu o vand. Imi e prea draga sa o dau. Voi merge asa cu ea pana voi strange cașcavalul pt service. Urati-mi noroc sa nu dea cu mine de pamant prea tare. Multumesc foarte mult pentru răspunsuri și sfaturi. Drumuri lungi si uscate. Grija la nisip in curbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 9, 2017 Share Postat Iunie 9, 2017 Confunzi voblajul cu weave M-am luat dupa tine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 10, 2017 Share Postat Iunie 10, 2017 cu asta i faci pe toti pe cheia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Excesiv Postat Iunie 13, 2017 Autor Share Postat Iunie 13, 2017 Am coborât-o o pozitie de spate si a inceput sa se simta un dardait in ghidon la viteze mai mari (peste 100km/h). Asa ca astazi am urcat 2 pozitii, una un plus fata de cum era inainte. Pozitia pe moto imi este ok (fara pasager) dar nu am apucat sa o testez fiind ora de varf si fiind Marele Bucuresti. Revin dupa proba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 (editat) E din 99. Pc 32. 65 de kg am (ca asiaticii ) dar merg foarte mult cu pasager care are in jur de 55. Suspensia este putin prea moale iar motorul il voi cobora de spate putin sa am o stabilitate mai buna la semafor dar as vrea si de fata sa vad daca scap de voblaj. E destul de periculos si se intampla cam des ( la mers fara maini la viteza mica). Cesar te rog sa ma scuzi daca iti iau painea de la gura dar imi doresc sa invat lucruri despre mobra mea si sa ma descurc singur in caz de nevoie, nu sa astept dupa toti mecanicii priceputi sa aiba timp de mine. Plus ca ultima vizita la service ma lasat in continuare cu problema dar fara bani. Aici am cerut un sfat si un ajutor, credeam ca pentru asta este forumul. Dar daca singurul lucru pe care il poti spune este ca vreau lucruri gratis mai bine te abti. Mulțumesc. Foloseste un cric hidraulic si cu grija suspenda roata fata astfel incat mobra sa fie cu roata spate si cricul lateral pe pamant, sau daca ai padock stand foloseste-l si leaga 2 strapuri de manerele spate pana jos la padock stand ca sa nu cada intr-o parte.Nu e nevoie decat sa ridici roata fata 1cm. - cu o mana invarti de roata si cu cealalta pui degetul pe buza jantei si verifici daca e stramba (pe ambele parti) - verifica cauciucul fata sa nu ai galme - cu o mana tii strans in partea de sus a rotii si cealalta in partea de jos si incearca sa impingi respectiv tragi de roata sa vezi daca ai miscare laterala, in cazul asta verifici rulmentii rotii. (Tre sa te ajute cineva sa-ti tina ghidonul bracat in una din parti) - la baza axului apuci ambele telescoape si impingi inainte / inapoi, astfel verifici daca jugul are joc - cu un singur deget, foarte incet, muti ghidonul stanga/ dreapta de cateva ori. Daca simti rezistenta apoi imediat e usor apoi iar rezistenta sau iti trage ghidonul in anumite "lacashe" atunci trebuie schimbati rulmentii de jug. Din ceea ce zici tu cu oboseala mainilor si usor voblaj este posibil sa fi avut o cazatura sau impact lateral in roata fata ce a dus la rasucirea usoara a telescoapelor. Bine-nteles exista si posibilitatea ca unul sau ambele tuburi de furca sa fie strambe. Daca vrei sa stii cum sa verifici asta fara sa le scoti intreaba ... ca nu-mi place sa scriu degeaba. Editat Iunie 15, 2017 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.