Ionutzzradu Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 (editat) Salut. Am fost la un mecanic, rugandu-l sa imi sincronizeze carburatoarele la o honda hornet din 2000 dar nu vad nici o diferenta.imi fluctua relantiul, cobora greu in decelerare. Relantiul fluctueaza in continuare, motivul ar fi ca am iltru sport BMC. a ba Ma ajuta cineva sa imi dau seama daca mecanicul respectiv si-a dat interesul sau doar s-a prefacut? relatez si urmatoare intamplare: Imediat dupa sincronizare la acel mecanic, am ramas fara benzina. O alimentez si observ ca nu se mai tureaza mai mult de 8000.. ma duc la el si el imi scoate din teava filtrului de aer niste banda izolier ... il intreb daca banda aia o aveam si inainte ( eu stiind sigur ca nu ) si imi spune ca nu, ca a pus-o el pt ca filtrul fiind sport ia prea mult aer.. de aici si fluctuatia rentiulului in contiunare . La decelerare nu simt mare dieferenta. E posibil ca acel mecanic sa nu fi facut nimic altceva decat sa puna acea banda izolier ? si sa imi spuna ca de vina e acel filtru sport? Filtrele sport gen BMC nu se pot sinctroniza incat sa nu mai fluctueze renatiul ? Cica dupa ce voi pune un filtru de are Stock nu voi mai avea probleme cu fluctuatia relantiului. Tin sa precizez ca nici nu porneste mereu fara sa ii dau gaz. Rog parereri. Tre sa scchimb mecanicul ? Sau sunt eu paranoia ? Ma poate ajuta cineva sa verific daca s-a umblat la carburatoare curand? Editat August 2, 2017 de Ionutzzradu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 trebuie schimbat mecanicul. La majoritatea mobrelor trebuie refacuta carburatia atunci cand pui filtru si / sau toba sport. (nu doar sincronizarea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 Schimba mecanicul si uita de fostul, daca i-ai dat si bani ti-ai luat mare teapa bro !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 Tre sa scchimb mecanicul ? da, neaparat! Sau sunt eu paranoia ? mda, ai si tu problemele tale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 - Carburatoarele tot timpul vor avea o fluctuatie mica a relantiului, dar poate sa fie si o problema pe unde scapa aer. - Filtru sport e bine sa fie instalat impreuna cu un tuning/jet la carburatoare, daca nu, poate sa mearga mai prost ca inainte. - Sincronizarea se face de preferat dupa ce se curata carburatoarele,se poate verefica daca s-a facut ceva la o alta sincronizare(daca nu sunt fluctuatii mari intre cilindri), dupa sincronizare motorul toarce mai rotund. -Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 pai du-te la ala de ti-a spus tie sa ceri o "sincronizare" la servis si pune-l sa-ti plateasca ce ti-a facut mecanicul ala ... mecanicul e clar prost pentru ca se poate regla carburatia incat sa nu ai probleme cu filtru si toba sport eventual un jet kit. sincronizarea e o frectie , e o etapa din reglatul carburatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat August 13, 2017 Share Postat August 13, 2017 Ai un motor vechi de 17 ani care probabil a văzut multe ciobanii la viata lui. Mergi la un mecanic care se pricepe, balbaiala la ralanti poate avea mai multe cauze. În altă ordine de idei, pune înapoi filtrul stoc. Filtrul sport se pune împreună cu o toba sport și un set de jiglere. Și oricum nu are rost pe un Hornet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.