PzKpfW Postat August 8, 2017 Share Postat August 8, 2017 Astea-s discurile ei originale, iar problema apărut în timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 8, 2017 Share Postat August 8, 2017 Ai discurile încărcate și plăcuțele glazurate. Cea mai buna rezolvare e cu rectificarea discurilor și netezirea plăcuțelor. Bed-in înseamnă să frânezi progresiv pana se așează bine plăcuțele pe disc, atunci când acestea sunt noi și discul are oarecare uzura. NICIODATA nu se merge pe frână blana din prima după ce le-ai montat. SBK5 sunt foarte bune dar au nevoie de putina răbdare la început. » Post actualizat in 08 Aug 2017 16:00 Asta ar fi pasul următor. Sorin mi-a spus că s-a uitat și nu văzut nimic ciudat, dar a recunoscut că nu a mers cu ea. Și cum United e la mama naibii față de mine și au program de gravide, o duc acolo doar la revizii/probleme (o duc la ei pentru că reprezentanță și istoric service). Dar pentru o verificare de genul, cred că merg la Bardak, sunt mai aproape și am înțeles că au banc. M-am gândit și eu la glazurarea plăcuțelor, dar nu știam că se poate manifesta prin pulsații în manetă. Nu știu ce plăcuțe are, dar cred că sunt cele originale. Grosime inegală pe circumferință. Măsoară discurile la micrometru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat August 8, 2017 Autor Share Postat August 8, 2017 Ai discurile încărcate și plăcuțele glazurate. Cea mai buna rezolvare e cu rectificarea discurilor și netezirea plăcuțelor. Bed-in înseamnă să frânezi progresiv pana se așează bine plăcuțele pe disc, atunci când acestea sunt noi și discul are oarecare uzura. NICIODATA nu se merge pe frână blana din prima după ce le-ai montat. SBK5 sunt foarte bune dar au nevoie de putina răbdare la început. Poti sa faci operatiunea asta tu la service ? Scrie-mi pe privat daca poti si cat ma costa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 8, 2017 Share Postat August 8, 2017 poti stramba (sau chiar crapa) discuri daca le incingi si treci cu ele prin apa. Am trecut printr-un rau dupa ce am coborat destul de mult in frane si cand m-am uitat acasa mai cu atentie discul meu era plin de fisuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat August 9, 2017 Share Postat August 9, 2017 (editat) @PzKpfW: desi avem modele diferite de la Aprilia, m-am lovit si eu la Futura de problema pulsatiilor in maneta de frana fata. Cauza, in cazul meu, a fost asa cum a scris si Cesar mai sus: o parte din niturile flotante erau intepenite. O curatare temeinica cu spray de frane a rezolvat problema. Editat August 9, 2017 de danutu_m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat August 19, 2017 Autor Share Postat August 19, 2017 (editat) In mod normal planuisem sa ii duc motoreta lui Cesar sa se ocupe el de ea insa joi am rupt zaua de legatura si n-am avut duba cu care sa transport motoreta catre el. Cum azi am avut cateva ore libere inainte sa plec la serviciu asa ca m-am apucat sa curat etrierii cum mi-a explicat un prieten si din ce am vazut pe youtube. Desi mi-as fi dorit sa fi scos pistonasele complet sa le curat n-am facut asta din cauza ca aveam lichid pe instalatie, astfel ca le-am curatat cum am putut, montate pe etrieri. Fiecare etrier avea cate 1 pistonas care culisa mai greu decat celelalte 3, dupa curatare si-au revenit. Am folosit periuta de dinti, motorina si spray de frane Wurth. Despre placute nu stiu ce sa va zic, daca erau glazurate sau nu, cert este ca le-am frecat biniditat pe smilgher fin de 1000 + cateva ture pe discuri. Maine voi testa franele dupa ce trece Jagi pe la mine sa ma ajute cu montajul zalei de legatura. Editat August 19, 2017 de wtf? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 19, 2017 Share Postat August 19, 2017 mergi niste km cu frane lejere sa se aseze dupa smirghel apoi strange mai tare de maneta. ce kko de za ai avut de s-a rupt ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat August 19, 2017 Autor Share Postat August 19, 2017 mergi niste km cu frane lejere sa se aseze dupa smirghel apoi strange mai tare de maneta. ce kko de za ai avut de s-a rupt ? DID cu siguranta, am aflat ulterior ca trebuia sa fie cu nit, cea cu siguranta fiind pentru Cross-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 19, 2017 Share Postat August 19, 2017 bine ca nu a sarit pe autostrada la viteza mare sau in alte conjuncturi dubioase. Z de inchidere cu siguranta se une doar cand demontezi lantul foarte des. Si atunci pui suplimentar cev silicon pt asigurare si monitorizezi uzura... Pt mers pe strada - za cu nituire sau lant continuu montat cu bascula data jos. Ai grija cu franele la teste, trebuie sa le dai ceva timp sa se aseze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat August 19, 2017 Autor Share Postat August 19, 2017 bine ca nu a sarit pe autostrada la viteza mare sau in alte conjuncturi dubioase. Z de inchidere cu siguranta se une doar cand demontezi lantul foarte des. Si atunci pui suplimentar cev silicon pt asigurare si monitorizezi uzura... Pt mers pe strada - za cu nituire sau lant continuu montat cu bascula data jos. Ai grija cu franele la teste, trebuie sa le dai ceva timp sa se aseze Ca bine ai nimerit-o, ma intorceam in oras pe Pitesti-Bucuresti cu 200, a cedat zaua la 2-3 minute de casa, viteza mica, am franat repede. Noroc... Vad maine cu franele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 20, 2017 Share Postat August 20, 2017 ... cert este ca le-am frecat biniditat pe smilgher fin de 1000 + cateva ture pe discuri. Cateva ture de ce... pe discuri, smirghel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat August 20, 2017 Autor Share Postat August 20, 2017 Cateva ture de ce... pe discuri, smirghel? Da, pe discuri am dat cu smilgher fin de 1000. In alta ordine de idei ma pis pe ele de frane, mwe honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 20, 2017 Share Postat August 20, 2017 Sa nu uiti sa fwti si "șmilgheru"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 Da, pe discuri am dat cu smilgher fin de 1000. In alta ordine de idei ma pis pe ele de frane, mwe honda. Smirghelul obisnuit contine oxid e aluminiu care zice ca nu face deloc bine la discuri, mai ales daca exista deja probleme, depuneri, etc. Exista hartie abraziva pe baza de sticla sau roca pisata insa oricum, 1000 e mult prea fin, pentru deglazurare vrei ca "zgarieturile" sa fie vizibile... ceva in genul honuirii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 In alta ordine de idei ma pis pe ele de frane, mwe honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.