Sari la conținut

Inlocuire discuri de frana


mrrlr
 Share

Postări Recomandate

Vizitator _Raul_

:crack:

 

Hai sa iti fac o sinteza:

* Un baiat cauta un mecanic, ca sa ii schimbe una alta. Tu in loc sa zici "Pomana, client moca pe forum, lets go, muncim, traim, progresam" incepi sa o dai in barci si prosteala sovietica, de anii 80. Ma depaseste, sincer...

 

Off-topic:

Filosofia mea de munca este sa investesc in mine. Daca as lucra cu scule si in scule de top. Daca as fi mecanic as printa site-ul ala din semnatura mea si nu as mai dormi cu lunile. Probabil ca as cumpara motoare defecte si atipice, pe care le-as repara ca sa invat, etc etc. Tu investesti intr-o autorizare Rar? Cine (***) crezi ca da 2 lei pe o autorizare Rar daca munca la mobra lui este chiftea cu fasole? Sau pe un stand de frane ??? (ma doare stomacul... :crack:; cine a ajuns sa aiba nevoie sa il pazeasca statul/sistemul si sa se simta confortabil si in siguranta dupa ce a trecut un test pe stand de frana eu zic ca e oricum o planta.)

Dupa care, atata o dai cu experienta ta de 4 ani de parca cine stie ce (***) de coada de pruna ai reinventat tu in anii astia. Iti dau vreo 5-6 exemple de macelari de fiare din Timisoara, "mecanici moto" din 2003 de cand am ajuns eu in satul ala.

Eu as masura experienta in motoare reparate bine sau clienti multumiti, dar this is f. me.

 

Considera off-topicul de mai sus ca un sfat si nu mai fi asa nuca in perete, ca nu am ceva personal cu tine.


» Post actualizat in 13 Aug 2017 11:18

Aproape ca te intelegeam daca venea un chiftelar la tine sa ii indrepti discurile (vezi-l pe Costel de mai sus, cu torpila de GTR in semnatura :alcy: ) dar treaba cu standul e ... no more comments.


» Post actualizat in 13 Aug 2017 11:20

Autorizarea RAR presupun ca iti trebuie ca sa poti lucra cu asiguratori.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 74
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

eu cred ca personajul asta a citit pe undeva ca nu exista publicitate negativa o face pe unde apuca ....

 

iti dai seama cum masoara el franarea pe un rahat de stand de itp ... (in vis )

 

 

ma gandeam ca daca i-am da toti ignore poate dispare singur, ca un vis urat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack:

 

Hai sa iti fac o sinteza:

* Un baiat cauta un mecanic, ca sa ii schimbe una alta. Tu in loc sa zici "Pomana, client moca pe forum, lets go, muncim, traim, progresam" incepi sa o dai in barci si prosteala sovietica, de anii 80. Ma depaseste, sincer...

[/b]Autorizarea RAR presupun ca iti trebuie ca sa poti lucra cu asiguratori.

Autorizarea RAR este ca si diploma de BAC. Dupa multa munca, sacrificii, bani cheltuiti, nervi si perseverenta am luat aceasta diploma care ne permite sa mergem mai departe, sa progresam.

DA, este o conditie absolut necesara in reparatiile pe asigurare, dar nu e singura motivatie.

Diploma de BAC ca si certificatul de autorizare iti deschide noi orizonturi de dezvoltare ca si business. Poti aplica la o licitatie pentru intretinerea unei flote de scutere sau motociclete, poti lua legatura cu un producator de motociclete pentru reprezentarea unei marci ETC.

Este asadar un PLUS de credibilitate pe care il castigi ca si service moto in relatia cu clientii.

Deci, oricat te.ar durea pe tine burta de la ras, dar si pe hahalerele celelalte, realitatea este ca un service care nu are un stand de frana pentru testarea eficacitatii franarii dupa interventii la sistemul de franare NU ARE dreptul sa faca acele operatiuni . Astea sunt regulile impuse de RAR, cine nu le respecta o face pe barba lui.

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noi am facut ce face toata lumea, dar spre deosebire de ceilalti noi ne punem la punct cu legislatia in domeniu pentru ca dorim sa fim un exemplu in acest domeniu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lista hahalelerlor nu te curpinde si pe tine, cuprinde doar aceste specimene frustrate care nu au loc de mine si de service.ul moto pe care il reprezint si care nu au alta treaba, de ani de zile, inafara de aruncat cu rahat peste tot pe unde posteaza.

Un candidat la postul de hahalera mizera este domnu' petre81 de mai sus care ne tot musca de poponeatza de un timp .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super Zero 6 Forty, florinelu07

MotoRocker

Verssatu

ThunderByte

gn77b

Patrick_M

un_aiurit

andrei111

Six_Feet_Under

darkleine

G B V

Geo_ZGA

taong mapagbiro

 

Si proaspatul new entry : petre81!

 

Balacareala placuta in continuare, sa va stea in gat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu mecanici care au garajele full, vara. In viata lor nu au postat pe forumul asta. Nu ca ar fi garaje mai bune ca al tau, ideea e ca forumul asta nu prea conteaza in business-ul reparatii motociclete. Mecanicii buni, nu se baga la clienti guralivi, ii citesc din prima si ii resping, deaia nu au feedback-uri negative.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu imi zici ceva nou, chiar nu ma intereseaza cati clienti ne vin de pe forum, sau daca vin. Ma intereseaza insa faptul ca aici putem sa ne facem cunoscuti si putem influenta lucrurile in domeniu. S-au retras de pe forum TOATE service-urile mari, tocmai datorita hahalerelor cum sunt cele exemplificate mai sus, mai posteaza foarte rar cand au cate un job de oferit...

Cand ai moderatori ca ZIDU care iau apararea hahalerelor, nici nu ma mir ca se ajunge aici...

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza insa faptul ca aici putem sa ne facem cunoscuti si putem influenta lucrurile in domeniu.

Cu atitudinea asta o sa reusiti, dar nu in directia dorita de voi. Orice forum are ca rol principal strangerea si impartasirea de informatii, bune sau rele, ori in cazul vostru deja aveti eticheta pusa datorita atitudinii, nu conteaza cum va tratati clientii in viata reala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se rupe de eticheta pe care au pus-o utilizatorii forumului, pe mine ma intereseaza parerea clientilor nostrii, iar aici, imi pare rau pentru cei care nu inteelg, dar avem clienti multumiti de serviciile nostre, iar cei nemultumiti sunt extrem de putini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este, nu e specificat in manual ca ar trebui masurata eficienta sistemului de franare dupa o interventie, dar noi traim in UE unde se mai aplica si alte reguli fata de cele din Japonia.

tare! suntem aici in UE mai tari ca Japanezii!!! NOT!!!

nu de alta dar Japonezii aia au dat un pic mai mult decat ce a dat UE...

 

si daca ar fi sa o luam logic...

vine unu' cu discurile valurile dunarii si placutele la aproape metal...

si tu pui discuri si placute noi...

oare frana poate iesi mai proasta decat inainte? wtf?

 

si pe acelasi principiu...

nu verificam pe stand franele dupa ce schimbam un cauciuc?

ca doar cam tot aia este...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super Zero 6 Forty, florinelu07

MotoRocker

Verssatu

ThunderByte

gn77b

Patrick_M

un_aiurit

andrei111

Six_Feet_Under

darkleine

G B V

Geo_ZGA

taong mapagbiro

 

Si proaspatul new entry : petre81!

 

Balacareala placuta in continuare, sa va stea in gat!

Medalie de argint !!!!!

Pentru cei care au deschis televizorul mai tarziu, pot verifica lejer ca maistrul militar a dat primul... ori suntem golani ori nu mai suntem...

 

On-topic:

 

Daca ai doar o mana stanga (nu doua), ceva acoperis sau umbrela sa nu te ploua, si o trusa de scule minimala (8-9, 10-11, 12-13, 14, 17, imbus 5,6,8 sau una d-aia de Lidl), poti face lejer schimbul de placute, discuri si lichid de frana.

 

Solutie de asigurat filete gasesti rapid si ieftin (asta in cazul in care nu cumperi si kitul pe suruburi pre-"maglavaitzate"), pasta de cupru la fel, lichid de frana idem... plusezi cu o seringa d'aia mai mare si un furtun de perfuzie de la farmacie....

 

Te asigur ca dupa 3-4 ore o sa ai o parere foare buna despre abilitatile tale...

 

Daca mai dai 10 lei la un nea cu statie ITP moto, te urca si pe stand sa verifici franele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergi linistit la Cesar la GRG. Am rectificat discurile de frana ovalizate acolo si am fost extrem de multumit. Urmeaza sa le schimb si eu in iarna si merg cu incredere acolo.

+1 , aceeasi e si recomandarea mea pentru initiatorul topicului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ovalizare?poate strâmbe,ca daca rectifici discuri ovalizare nu mai sunt la dimensiuni de 320 sau 310 sau cat pe mai fi ele.

Multi nu fac diferenta termenului, ie ca este vorba de moto sau auto.

 

Tinand cont ca limita de uzura este 0.5 - 0.6 mm fata de nominal, nu prea ai ce sa mai planezi la unele obosite, ca ajungi la cota de inlocuire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc tuturor pentru sfaturi .

 

DeVazut_TM a expus cel mai bine care este motivul pentru care caut un service sa faca aceasta operatiune:

On-topic:

Ma gandesc ca cine face un topic despre schimbat discuri si placute, pe langa timp, nu are nici incredere 100% in skill-ul lui incat sa faca asta acasa.

 

Nu am doua maini stangi si am mai facut diverse operatii pe la motocicleta, insa nu as vrea sa fac scoala pe frane, oricat de banale ar putea sa para aceste schimburi pentru unii.

Ma gandesc ca , desi traind in Romania, un service autorizat si care mai are si recomandari din partea utilizatorilor acestui forum face treaba cat de cat ok si nu ma trezesc "glont" in primul obstacol de la iesirea din service.

ITP-ul l-am facut acum o saptamana cu discurile si placutele vechi si franele au fost p@!zda - insa pentru linistea mea prefer sa am discuri si placute noi, schimbate de cineva care se pricepe mult mai bine decat mine.

 

OFF topic: de fiecare data cand am incercat sa fac diverse operatii la moto in Bucuresti s-au realizat dupa foarte,foarte mult timp de asteptare din cauza " service-ului full " sau pt ca, desi motorul meu era desfacut a venit nu stiu cine care avea ceva marunt de schimbat insa a durat 1-2 zile "pt ca eu si asa nu ma grabeam nu ?". Sau alta situatie : sun sa intreb daca motorul este gata si pot sa vin sa il iau, imi spune ca da si cand ajung acolo nu era gata urmand sa finalizeze ziua urmatoare.

 

Comanda discurilor a fost la fel o mare asteptare: comanda plasata la inceputul lunii la un service recomandat de cineva chiar pe acest topic, reconfirmata la o sapt ca apoi sa-mi spuna dupa alte 2 sapt ca inca nu au sosit de la furnizor. Am reluat discutiile cu alt magazin si drept urmare a mai durat o saptamana pana au venit discurile. Nu mai spun ca inainte de a comanda discurile am fost la o reprezentanta moto care , dupa modelul motocicletei, nu a putut sa constate ce discuri am nevoie si mi-au spus sa fac eu masuratorile, sa le trimit si ei vor cauta discurile - daca greseam urmau alte saptamani de asteptare pana veneau discurile potrivite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce te mira că nu vin la timp?așa se procedează eu am observat că un importator oficial are de 10 ori mai puține piese pe stoc decât unul neoficial.Eu am stat după niște discuri de frana o luna,zici că le fabrica pe vapor.Eu lucrez cu importuri și nouă ne vine marfa in Romania din Germania in 3-4 zile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am pretentia sa aiba piesele pe stoc, dar ca service ai putea sa comanzi piese mult mai bine decat as putea sa o fac eu care comand de cateva ori pe an si nu sunt mecanic. In plus ai putea sa ai o relatie mai buna cu distribuitorii de piese astfel incat sa se reduca mult timpul de asteptare al clientului si implicit rotunjirea cifrei de afaceri a service-ului

Asta este , mi-am invatat lectia: comand eu piesele .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...