omide Postat August 9, 2017 Share Postat August 9, 2017 Am o problema cu a mea r6. E modelul 2003-2004( in carte e trecută 2005). I-am schimbat motorul acum o luna și de atunci se încălzește groaznic. La mers in oraș, îmi sta temperatura undeva la 98 de grade, la mers întins, in funcție de viteze, respectiv debitul de aer, îmi sta undeva la 84-85, ziua, iar seara, undeva la 80 de grade. După ce am făcut plimbarea și vreau sa o parchez, începe sa se încălzească. O las câteva minute pornita, pana intra in acțiune ventilatorul( undeva la 101 grade) și creste pana la 103-104 grade și aștept pana scade și se oprește ventilatorul și chiar ai așa, se poate observa in vasul de expansiune cum clocoteste apa și in final tot îmi da apa afara. I-am schimbat termostatul( deși era bun, inițial, pentru ca funcționa pe motorul crăpat) pentru ca nu îmi mai deschidea, cu alt termostat nou. Proba am făcut-o pe inserat, când nu mai era cald rău, iar temperatura era mai scăzută și mi-a urcat doar pana la 98 de grade, nemaiclocotind in vas. Am considerat ca s-a rezolvat problema. M-am înșelat. Am făcut un drum targoviste - București și iar mi se încălzea tare și îmi arunca apa afara. A trebuit sa completez cu apa, la fiecare oprire. Are, sau avea antigel, am făcut toate schimburile noului motor. Ce sa ii mai fac? » Post actualizat in 09 Aug 2017 08:53 Scuze de greșeli, scriu de pe telefon, cu dicționarul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 9, 2017 Share Postat August 9, 2017 unde completezi cu apa? in vasul de expansiune sau in circuit? curata/schimba garnitura busonului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat August 9, 2017 Share Postat August 9, 2017 Ciudat... mie mi se par temperaturi normale, n-ar fi trebuit sa-ti dea apa pe afara. Eu am aceste temperaturi in conditiile spuse de tine si n-am nicio problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 9, 2017 Share Postat August 9, 2017 +1 la buson de pe radiator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat August 9, 2017 Share Postat August 9, 2017 Intrebare, ai desfacut busonul de la radiator si ai pus antigel pe acolo? E posibil sa ai aer in instalatie si deaceea sa-ti fiarba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omide Postat August 9, 2017 Autor Share Postat August 9, 2017 Completez in vasul de expansiune. Nu curge pe la bușonul de la radiator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 9, 2017 Share Postat August 9, 2017 Care supapa se deschide la 80 de grade? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat August 9, 2017 Share Postat August 9, 2017 ok, cand ai pus lichid de racire ai desfacut busonul sa pui pe acolo? Daca nu atunci desfaci busonul si umplii pe acolo, e posibil sa ai aer in instalatie si deeacea sa-ti fiarba. Vezi cand desfaci busonul de la radiator sa nu fie cald motorul ca osa-ti sara apa clocotita pe tine. In principiu cand schimbi lichidul pe acolo se pune nu pe la vas. Mult succes si sper sa te ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 9, 2017 Share Postat August 9, 2017 Termostat? Nu prea ai cum sa faci greșeală asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 9, 2017 Share Postat August 9, 2017 Completez in vasul de expansiune. Nu curge pe la bușonul de la radiator completezi de pomana in vas , d'aia iti si da pe afara pt ca pui prea multa apa . se completeaza pe la busonul de pe radiator , se aeriseste se verifica functionarea si asta basta, 90% motocicleta nu are absolut nimic,. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omide Postat August 9, 2017 Autor Share Postat August 9, 2017 Nu am completat pe la bușon, dar o sa țin minte. Cât despre furtune, o sa le verific și va dau de veste » Post actualizat in 09 Aug 2017 11:32 Și cum se face aerisirea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 9, 2017 Share Postat August 9, 2017 torni pe la buson si strangi de furtune repetat o sa vezi imediat daca ies bule de aer , mai completezi, mai strangi tot asa pana nu mai ies bule verifici nivelu in vasul de expansiune apoi dai o tura pana se incalzeste bine/intra ventilatorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat August 9, 2017 Share Postat August 9, 2017 Parerea mea e sa desfaci busonul de la radiator sa completezi pe acolo, dupa ceea ce-mi spui tu, cum ca nu ai pus antigel pe la radiator mai mult ca sigur ai aer in partea de sus a radiatoruli, ceea ce se rezuma prin fierbere. 99,99% asta e rezolvarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 9, 2017 Share Postat August 9, 2017 La ce motor? De obicei furtunul de la vas e foarte subțire iar cele la termostat mai groase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 9, 2017 Share Postat August 9, 2017 La gatul nu e termostat, in moda uzual sunt doar 2 furtunase de diametru mici, unul pentru legătură la vasul de antigel și celalt pentru scurgere de suprapresiune. Dopul de radiator are o supapa (de fapt 2) care se deschide in funcție de presiune, nu de temperatura. Cred că ești un pic confuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat August 9, 2017 Share Postat August 9, 2017 Ai apa sau amestec antigel in motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omide Postat August 9, 2017 Autor Share Postat August 9, 2017 Amestec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat August 11, 2017 Share Postat August 11, 2017 (editat) Am o problema cu a mea r6. E modelul 2003-2004( in carte e trecută 2005). I-am schimbat motorul acum o luna și de atunci se încălzește groaznic. La mers in oraș, îmi sta temperatura undeva la 98 de grade, la mers întins, in funcție de viteze, respectiv debitul de aer, îmi sta undeva la 84-85, ziua, iar seara, undeva la 80 de grade. l Mai, serios acu: Ce intelegi tu prin se incalzeste groaznic??Eu la R1 prin oras prajeam oua, din ce descrii tu, mi-e nu-mi zice nimic. Faptul ca-n oras ai sub 110 mie imi zice ca esti ok, orcie alte chestii par a fi ok, undei-i buba? Aveai 45 inainte? PS: Ai vreun bec la bord aprins? Esti peste vreo limta? Editat August 11, 2017 de mig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 11, 2017 Share Postat August 11, 2017 Buba este ca arunca lichidul afara. Ca si temperatura se pastreaza in limite normale,dar nu trebuie sa arunce lichidul afara si nici sa se auda ca fierbe. Asta se intampla pentru ca sistemul nu se presurizeaza,din mai multe motive. 1.Busonul de la radiator defect sau zona de etansare pe radiator 2.Cele doua furtune de sub buson sunt montate gresit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omide Postat Septembrie 4, 2017 Autor Share Postat Septembrie 4, 2017 Da, problema era legată de faptul ca îmi fierbea lichidul și mi-L dădea afara pe la vasul de expansiune. Am rezolvat problema. Nu era de la furtune, le-am montat corect. Bușonul radiatorului nu se mai închidea etanș și am refăcut și aerisirea. Am schimbat și antigelul și nu am mai întâlnit dificultăți Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 (editat) Patit rahat asemanator la FZ6. Simptome aproape similare (la mine nu a fiert). Imi disparea antigel din vasul de expansiune dupa ce se racea (adica dimineata la rece avea un nivel, a doua zi dimineata pe temperaturi asemanatoare era un nivel mult scazut de lichid in vas). Schimbatul busonului a rezolvat si la mine problema. Pana atunci l-am pus pe saracu Adi sa scoata oloiu sa nu fie alta duda mai grasa, sa verifice bujiile, evacuarea, compresie si alte nebunii ce aveam io in capu meu paranoic. Da na, ce sa-i faci, cand vezi temperatura clipocind la maxim si dispare antigel, parca nu-ti mai arde de mistouri. Editat Septembrie 4, 2017 de bigFatAss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.