XorX Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 Ma batea un gind sa-mi iau alta mobra, ceva putin mai mare parca asta de 750 nu mai e ce trebuie, dar stupoare.. nu se mai fabrica cruisere?!?! Singurul model ramas pe piata ar fi Vulcanul de 900, in rest praf si pulbere. Pina si HD pe modelele de 2018 au niste aiureli de te ia cu friguri. Deci, ce cruisere mai gasim si de ce nu mai fac constrctorii mobre clasice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 In mare, raspunsul e simplu: Euro 4. S-ar putea sa mai gasesti cate 1-2 ratacite prin reprezentante care au deja ITP-ul facut inainte de de 1 ianuarie. O sa dureze ceva pana ce producatorii o sa gaseasca solutii de V-twin care sa respecte norma Euro 4. - presupun ca de aici si "chestiile" alea scoase de HD. PS Pana acum 1-2 luni, era un Intruder de 1800 la Motorteam dar se pare ca s-a dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Septembrie 4, 2017 Autor Share Postat Septembrie 4, 2017 hmm.. explicatia e f plauzibila.. off-topic: lumea asta o ia razna.. am vazut la ducati modelul diavel diesel... mega curios am intrat sa vad ce draq le-a venit astora sa faca motoare diesel. Ei bine, surpriza maxima; diesel nu e de la motor ci de la faptul ca au pus sigla "Diesel" pe motor, adica a alora de fac blugi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedro.k Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 de exemplu: https://www.atvrom.ro/motociclete/indian-scout-1133-17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 Asta a fost explicatia celor de la Motorteam. Am fost pe acolo si din vorba in vorba am ajuns la criusere si Euro 4. Asta se intampla acum vreo 3-4 luni, cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 Confirm treaba cu Euro 4; si eu aveam in vedere VN900 custom si XVS1300A, ambele disparute de pe piata din EU din cauza asta. Doar in US mai sunt la vanzare, cel putin momentan. Sper sa se rezolve problema pana anul urmator, altfel ma reorientez spre un 2016 SH ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 Eu m-am reorientat catre un XV1600 Wilstar de la Yamaha... Este exact ce vreau... cuplu enorm si totul este din fier... Cruiser cu plastice nichelate sau vopsite...parca nu da bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 In mare, raspunsul e simplu: Euro 4. S-ar putea sa mai gasesti cate 1-2 ratacite prin reprezentante care au deja ITP-ul facut inainte de de 1 ianuarie. O sa dureze ceva pana ce producatorii o sa gaseasca solutii de V-twin care sa respecte norma Euro 4. - presupun ca de aici si "chestiile" alea scoase de HD. PS Pana acum 1-2 luni, era un Intruder de 1800 la Motorteam dar se pare ca s-a dat. Ce rahat are cadru cu euro 4? Harley a ucis Dyna si a facut softailu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Septembrie 4, 2017 Autor Share Postat Septembrie 4, 2017 Eu m-am reorientat catre un XV1600 Wilstar de la Yamaha... Este exact ce vreau... cuplu enorm si totul este din fier... Cruiser cu plastice nichelate sau vopsite...parca nu da bine... pai nici Yamaha nu mai are nimic din categoria cruiser la vinzare. Probabil ca ai gasit ceva pe stoc. In plus ca o chestie personala, nu ma mai intorc la racire pe aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 Daca te tine fizicul și buzunarul, găsești Vulcanul de 1700. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 Eu zic sa suni la Motoboom. Ei mai aduceau motoare pentru piata americana noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 Eu zic sa suni la Motoboom. Ei mai aduceau motoare pentru piata americana noi... Nu asta e problema . Ca de găsit s-ar mai găsi . Nu sunt euro 4 si nu se mai pot înmatricula ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefrusu Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 In mare, raspunsul e simplu: Euro 4. S-ar putea sa mai gasesti cate 1-2 ratacite prin reprezentante care au deja ITP-ul facut inainte de de 1 ianuarie. O sa dureze ceva pana ce producatorii o sa gaseasca solutii de V-twin care sa respecte norma Euro 4. - presupun ca de aici si "chestiile" alea scoase de HD. PS Pana acum 1-2 luni, era un Intruder de 1800 la Motorteam dar se pare ca s-a dat. In mare, raspunsul e simplu: Euro 4. S-ar putea sa mai gasesti cate 1-2 ratacite prin reprezentante care au deja ITP-ul facut inainte de de 1 ianuarie.* O sa dureze ceva pana ce producatorii o sa gaseasca solutii de V-twin care sa respecte norma Euro 4. - presupun ca de aici si "chestiile" alea scoase de HD. PS Pana acum 1-2 luni, era un Intruder de 1800 la Motorteam dar se pare ca s-a dat. *RAR-ul... ITP nu se face la mobrele noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ares323 Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 In aceeasi situatie am fost si eu, dupa ce primul Intruder 1800 nou a avut probleme a fost destul de greu sa gasesc alta. Am avut sansa sa gasesc un M109R la doar 5000 km din 2016. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 Nu asta e problema . Ca de găsit s-ar mai găsi . Nu sunt euro 4 si nu se mai pot înmatricula ! Wait... WHAT? Nu poti inmatricula cruisere acum? Ca nu sunt euro 4? Asta e valabil si la mobre vechi? Cumparate din afara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 Wait... WHAT? Nu poti inmatricula cruisere acum? Ca nu sunt euro 4? Asta e valabil si la mobre vechi? Cumparate din afara? Nu e vorba de mobre deja inmatriculate. So mai discutat aici. E vorba ca de la 1 Ian 2017, nu se mai pot inmatricula mobre noi care nu au Euro 4 si nush ce cacaturi gen ABS bla bla. Ce era pe stoc la 1 Ian, si era trecut de RAR era ok. http://www.motorcyclenews.com/news/2016/january/mcn-plus---emissions-impossible-what-euro-4-really-means/ Si alte rahaturi. Deci daca e 2nd si a fost deja inmatriculata in EU e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 Nu e vorba de mobre deja inmatriculate. So mai discutat aici. E vorba ca de la 1 Ian 2017, nu se mai pot inmatricula mobre noi care nu au Euro 4 si nush ce cacaturi gen ABS bla bla. Ce era pe stoc la 1 Ian, si era trecut de RAR era ok. http://www.motorcyclenews.com/news/2016/january/mcn-plus---emissions-impossible-what-euro-4-really-means/ Si alte rahaturi. Deci daca e 2nd si a fost deja inmatriculata in EU e ok. Mersi de info... Am gasit cateva articole legate de asta: /index.php?/topic/745426-inmatriculare-euro-4/ http://pemotoare.ro/normele-euro-4-pentru-motociclete/ https://www.atvrom.ro/prevederi-europene-vigoare-ianuarie-2017-privinta-motocicletelor-atvurilor-a-2334 Acum inteleg de ce toti producatorii de cruisere au renuntat practic la modelele "clasice"... Si tot acum inteleg de ce Yamaha a scos pe piata noul Star Venture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 *RAR-ul... ITP nu se face la mobrele noi. RAR, da, scuze. Merci de corectura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 Nu cred sa fie o problema cu SH-urile, chiar și cu cele neînmatriculate in UE. Sunt și câteva firme pe forum care aduc din Canada sau SUA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Ianuarie 20, 2018 Share Postat Ianuarie 20, 2018 Mai bine un sh adevarat decit gunoaiele de acum, la fel ca si la masini, am citeva din anii 80-90 care mai ingroapa un rind de bidoane din astea moderne. Ca ex, Yamaha XVZ 1300 cu computer de bord, suspensie pneumatica reglabila, cruse control, radio-cas, intercom, etc., 5l/100 consum la 375 kg masa proprie, o mare realizare in lumea moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lancelot Postat Octombrie 1, 2019 Share Postat Octombrie 1, 2019 La 04.09.2017 la 16:06, XorX a spus: Ma batea un gind sa-mi iau alta mobra, ceva putin mai mare parca asta de 750 nu mai e ce trebuie, dar stupoare.. nu se mai fabrica cruisere?!?! Singurul model ramas pe piata ar fi Vulcanul de 900, in rest praf si pulbere. Pina si HD pe modelele de 2018 au niste aiureli de te ia cu friguri. Deci, ce cruisere mai gasim si de ce nu mai fac constrctorii mobre clasice? Din fericire, mai sunt constructori seriosi care fabrica motociclete clasice. Vrei un cruiser adevarat? Indian Chief Vintage Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.