Sari la conținut

Yamaha FZR 600 Genesis


Lone wolf0
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 63
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

 

Am rezolvat problema. Avea prea mult ulei... Am schimbat și pus ulei că în cartea service și e ok acum.

Super ... te-ai scos. Data viitoare cand o mai lasi 3 ani pune cate 5ml de ulei in fiecare cilindru ;) Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pornit si eu saptamina trecuta motoru' vechi, nepornit tot de vreo 3 ani. A luat-o din prima, si inca erau si frig afara. Interesant e ca tot timpul am avut probleme cu prima pornire dupa iarna. Ce am facut diferit de data asta? Am folosit o baterie aproape noua si proaspat scoasa de pe redresor. A, si asta cu benzina veche, fara stabilizator. Ca fapt divers pun numai de la OMV. Eu as recomanda oricui ca la prima pornire sa se asigure ca bateria e buna, daca posibil sa traga curent de la masina.


» Post actualizat in 30 Oct 2017 08:36

Inca o treaba: ma asteptam ca macar un cilindru sa nu mearga, cel putin nu din prima. Am verificat toate evacuarile pe masura ce s-a incalzit motorul si toate s-au incalzit simultan. Nu zic ca mizeria aia care se formeaza in carburi la unii e poveste dar ma gindesc ca fac ei ceva diferit de li se intimpla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o întrebare. Vreau sa schimb bujiile la mobra. Pe cartea service scrie NGK CR9e. Ea are iridium pe ea acum și sincer se îneacă foarte repede. Ce recomandați la FZR 600 din 1989? Pe carburație, evident

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o întrebare. Vreau sa schimb bujiile la mobra. Pe cartea service scrie NGK CR9e. Ea are iridium pe ea acum și sincer se îneacă foarte repede. Ce recomandați la FZR 600 din 1989? Pe carburație, evident

Curata, inocuieste piesele uzate din carburatoare si regleaza carburatoarele bine si ai sa vezi ca nu se mai ineaca; bujiile cu iridiu se ineaca mai repede la carburatie daca nu e in parametri dar altfel merg foarte bine.

Nu stiu ce speri tu sa faci cu motorul ala, de cum ai inceput cu pornirea se vede nu prea stii ce faci si totusi te avanti spre alte chestii acum. Bag mana in foc ca motorul tau nu merge in parametri,ca ceva e in neregula in carburatoarele tale, altfel nu ar uda bujiile. Rezolva cauza si o sa dispara si efectul, daca ascunzi defectul nu dispare cauza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

(...) Nu zic ca mizeria aia care se formeaza in carburi la unii e poveste dar ma gindesc ca fac ei ceva diferit de li se intimpla.

Hai sa-ti zic eu ce a facut diferit ... acum 2 ani le-a curatat la un mester. Mesteru asta, un fel de mecanic de locomotive a pus jigloarele in acid sa le curete. Nu stiu daca lenea l-a impins sa faca asta sau prostia, dar cert este ca a facut-o. Jigleoarele par a fi cupru la baza si doar suflate cu bronz sau alama. Evident acidul a corodat si materialul este acum mai rosiatic (de-aia ma gandesc eu ca sunt cupru la baza) dar foarte poros. Desi peste tot in lume benzina are aditivi antioxidanti, dupa 2 ani fara benzina, umiditatea si aerul au dus la acea oxidatie verzuie.

Morala? Nu fiti mecanici de locomotive ... nu spalati piese importante cu acid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probleme rezolvate parțial.

Încă una noua...

Deci... Bujii NGK iridium.. la rece pornire... Ciuciu. Le uda după două încercări de pornit... Le dau jos, le încălzesc (deci nu le curat sau etc...) Le pun înapoi.. pornire la sfert.

Pe cartea service scrie NGK CR9e nici decum iridium... Și din cate am înțeles iridium ar fi pentru injecție. Sa fie de vina bujiile cu pornirea la temperaturile de acum?

Dr menționat... Au o scânteie anemică de Abia se vede...

Editat de Lone wolf0
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba omule bujiile ce atata filozofie? Daca vroiai sa mergi cat de cat profi, trebuia de cum ai luat-o sa schimbi tot ce inseamna consumabile : filtru aer, ulei si filtru ulei (evitai problema cu supranivelul), bujiile, curatat carburatorul si rezervorul, baterie buna, benzina proaspata si dat cheie. Abia atunci daca nu pornea incepeai cu filozofia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile le-am schimbat. Dar am văzut că a avut iridium și am luat și eu tot iridium... (Matte greșeală)

» Post actualizat in 08 Nov 2017 19:36

Inclusiv filtre și verificat carburatoare benzina noua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca faci in ciuda oricui iti da un sfat aici pe forum, apoi vii si iti arunci inapoi sacul cu probleme, noi sau vechi.

 

Ti s-a spus sa nu cumperi tigaia aia de motor fara acte si nepornita, si acum continui sa chitai pe aici dupa ajutor...

Unii chiar nu aveti simtul ridicolului!

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...