Sari la conținut

Despre Suzuki Jimny...


florinelu07
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 194
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pierderi nu sant pt ca a doau zi cand am cumparat o, am gresat si curatat fuzeta, pivotii ...inca o faza la modelele dupa 2004 e cutia de viteze care curge la semeringul spate ,la motoarele astea mai noi cu VVT,au modificat puțin si cutia ...

Eu de asta am evitat sa iau mai noua de 2004 + ca am mai zis de faza cu schimbatorul ...

 

Inainte de asta am avut una din 2001 cu pese 250.000 km,nici pe dracu nu avea am bagat banuti si in aia ca am vrut sa o tin ,atata ca ,consuma ulei cam 1 litru la 10.000 km ,ceea ce nu e foarte rau ...

 

Numai bine,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe podea , in zona puntii spate sunt vreo doua manunchiuri de cabluri care se conecteaza prin niste mufe expuse rau de tot . Asa trebuie sa fie ?

» Post actualizat in 04 Oct 2017 20:26

L.e. subpodea , adica sub masina ...

Sunt firele care merg la reductor?

» Post actualizat in 05 Oct 2017 04:23

Pierderi nu sant pt ca a doau zi cand am cumparat o, am gresat si curatat fuzeta, pivotii ...inca o faza la modelele dupa 2004 e cutia de viteze care curge la semeringul spate ,la motoarele astea mai noi cu VVT,au modificat puțin si cutia ...

Eu de asta am evitat sa iau mai noua de 2004 + ca am mai zis de faza cu schimbatorul ...

 

Inainte de asta am avut una din 2001 cu pese 250.000 km,nici pe dracu nu avea am bagat banuti si in aia ca am vrut sa o tin ,atata ca ,consuma ulei cam 1 litru la 10.000 km ,ceea ce nu e foarte rau ...

 

Numai bine,

 

Ovidiu

Chestia cu "schimbatorul mic"este subiectiva, exact ca si butoanele.

 

Eu am ajuns la modelul mai nou ca sa fug de o parte din problemele cu rugina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ,asa e ,probleme nu sant nici la cele cu butoane si destul de fiabile ,dar altfel eu inca nu am auzit sa nu cupteze 4x4 din cauza schimbatorului, dar din cauza electrovalvei de pe cutie da .....

 

Cu rugina asa e ,cat mai noua cu atat mai bine ,dar jimny fara rugina mai greu ,trebuie sa fie foarte noua...eu doar in spate la portbagaj si sub scaunele din spate am avut ceva rugina .

 

Stima,

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7% la doar 100-110km/h nu este cam mult pt o masina mica? Cand vb de 85de cai si 110Nm?

 

Este diferenta mare intre Jimny si Duster 4wd pe offroad?

 

Si Duster are o motorizare care da dauna totala la portofel 1.6i 115cai 156NM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Nu e rusesc :P

Niva e masina misto ca si conceptie, capabila in offroad, doar ca modelul isi arata varsta si cele 1.7i sunt catastrofale dpdv calitate fabricatie si piese. Surprinzator consuma mai mult decat 1.6 carburator!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

2700km mai tarziu, coafura rezista...

 

Am surubarit cam tot ce tine de revizie punti si diferentiale, trasee vacuum.

» Post actualizat in 25 Nov 2017 06:29

Interesant este ca asa de utila este in traficul de oras, incat neamtu' sta mai mult in parcare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Frumos. Vad ca esti din Bv. Am si eu o Niva si caut pt acest weekend prelungit un traseu frumos de off dar nu hard, gen forestier, ca in poza,,eventual un loc de pus cortul mai izolat, fara manelisti. Ceva de vizitat gen manastire. Merg cu familia. Daca ai vreo idee ti-as fi recunoscator. Poate ne si vedem. Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut, am intrat cu intarziere pe topic..... :(

 

Oportunitatea "ratata" a fost deschiderea de sezon Trasnsalppunctro, care uzual are loc la Codlea, dar anul acesta a fost in proximitate (Holbav), zona cu oportunitati bune de offroad usor/mediu.

Manele destul de light daca de indepartezi de zonele usor accesibile.

 

Arunca o privire si aici si poate iti pare ceva intresant pe viitor ---> http://mytrip.100tracks.net/

 

Meanwhile, Jimny-ul se apropie de 10kkm, rulaj pe care il voi sarbatori cu schimbul de ulei si filtre motor (este prea ieftin sa merite sa astept pana la 12-15kkm - cca 150 lei cu totul).

 

Update de pareri de proprietar de Jimny:

  • Super ok ca si masina de oras (parcari, borduri, trepte2/3 ok)
  • Viteza de croaziera interurban 90kmh cu consum 7-8%
  • Anvelope AT (Bridgestone 001) iarna, comportament foarte bun
  • Anvelope MT(Maxxis Trepador) vara, putin mai rigida si zgomotoasa pe asfalt, dar ok pe ud si franare
  • Ocazional, lipsa AC-ului imi trezeste nostalgii (solutionabil cu 500Eur)
  • Dupa update-ul HUD Clariion & HK Speakers, sunetul este incomparabil mai bun decat OEM-ul.
  • Sistemul 4x4 este foarte bun/util daca este ingrijit
  • Nu intentionez sa o schimb in urmatorii ani... am gasit ce ma interesa...

Ceva imagini:

 

post-9612-0-49382200-1525693269_thumb.jpgpost-9612-0-11635900-1525693277_thumb.jpgpost-9612-0-56114800-1525693292_thumb.jpgpost-9612-0-61258900-1525693306_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum e cu punte rigida pe fata.

Probleme la suspensii, directie? Rulmenti, bucsi, nebunii?

 

Este mai rigida decat cea cu brate, dar pastrarea constanta a garzii la sol este un mare plus in offroad.

 

Pe parea cu intretinerea directiei, este chiar rezonabil - pret per roata 300-450 lei:

 

2x rulment "kinpin" (in loc de pivot) sunt intre 30 lei (KOYO Japan, SKF, etc) si 100 lei (OEM)

1x simering omocinetica 100lei (doar OEM)

1x simering planetara 50 lei (doar OEM)

200gr vaselina

 

rulmentul de roata nu prea se strica, dar este accesibil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In plus, puntea fixa este o solutie mai robusta in utilizare si care atrage costuri de mentenanta mai mici, comparativ cu suspensiile cu brate independente (bucsi, planetare, pivoti). Masinile cu punte fixa sunt mai usor de inaltat si oricum flexeaza mai bine.

Puntea fixa pierde, insa, la capitolul confort (cine cauta asa ceva).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In plus, puntea fixa este o solutie mai robusta in utilizare si care atrage costuri de mentenanta mai mici, comparativ cu suspensiile cu brate independente (bucsi, planetare, pivoti). Masinile cu punte fixa sunt mai usor de inaltat si oricum flexeaza mai bine.

Puntea fixa pierde, insa, la capitolul confort (cine cauta asa ceva).

 

 

e punte rigida, punte fixa are doar kartu

 

Michaelscottfacepalm1.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...