florinelu07 Postat Octombrie 4, 2017 Autor Share Postat Octombrie 4, 2017 Profita de ocazie sa vezi daca ai pierderi de ulei din diferentialul fata. Daca sunt duse simeringurile, ai ulei de transmisie in MRLuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Octombrie 4, 2017 Share Postat Octombrie 4, 2017 Pe podea , in zona puntii spate sunt vreo doua manunchiuri de cabluri care se conecteaza prin niste mufe expuse rau de tot . Asa trebuie sa fie ? » Post actualizat in 04 Oct 2017 20:26 L.e. subpodea , adica sub masina ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Octombrie 4, 2017 Share Postat Octombrie 4, 2017 Pierderi nu sant pt ca a doau zi cand am cumparat o, am gresat si curatat fuzeta, pivotii ...inca o faza la modelele dupa 2004 e cutia de viteze care curge la semeringul spate ,la motoarele astea mai noi cu VVT,au modificat puțin si cutia ... Eu de asta am evitat sa iau mai noua de 2004 + ca am mai zis de faza cu schimbatorul ... Inainte de asta am avut una din 2001 cu pese 250.000 km,nici pe dracu nu avea am bagat banuti si in aia ca am vrut sa o tin ,atata ca ,consuma ulei cam 1 litru la 10.000 km ,ceea ce nu e foarte rau ... Numai bine, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 5, 2017 Autor Share Postat Octombrie 5, 2017 Pe podea , in zona puntii spate sunt vreo doua manunchiuri de cabluri care se conecteaza prin niste mufe expuse rau de tot . Asa trebuie sa fie ? » Post actualizat in 04 Oct 2017 20:26 L.e. subpodea , adica sub masina ... Sunt firele care merg la reductor? » Post actualizat in 05 Oct 2017 04:23 Pierderi nu sant pt ca a doau zi cand am cumparat o, am gresat si curatat fuzeta, pivotii ...inca o faza la modelele dupa 2004 e cutia de viteze care curge la semeringul spate ,la motoarele astea mai noi cu VVT,au modificat puțin si cutia ... Eu de asta am evitat sa iau mai noua de 2004 + ca am mai zis de faza cu schimbatorul ... Inainte de asta am avut una din 2001 cu pese 250.000 km,nici pe dracu nu avea am bagat banuti si in aia ca am vrut sa o tin ,atata ca ,consuma ulei cam 1 litru la 10.000 km ,ceea ce nu e foarte rau ... Numai bine, Ovidiu Chestia cu "schimbatorul mic"este subiectiva, exact ca si butoanele. Eu am ajuns la modelul mai nou ca sa fug de o parte din problemele cu rugina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Octombrie 5, 2017 Share Postat Octombrie 5, 2017 Da ,asa e ,probleme nu sant nici la cele cu butoane si destul de fiabile ,dar altfel eu inca nu am auzit sa nu cupteze 4x4 din cauza schimbatorului, dar din cauza electrovalvei de pe cutie da ..... Cu rugina asa e ,cat mai noua cu atat mai bine ,dar jimny fara rugina mai greu ,trebuie sa fie foarte noua...eu doar in spate la portbagaj si sub scaunele din spate am avut ceva rugina . Stima, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Octombrie 5, 2017 Share Postat Octombrie 5, 2017 A mea e din 2007 si nu pare sa aiba rugina mai deloc . Dar o sa fac o inspectie serioasa zilele viitoare .Insa imi pierde ulei pe la iesirea din cutie . A mai avut cineva experienta asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 5, 2017 Autor Share Postat Octombrie 5, 2017 simeringul de la cutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Octombrie 5, 2017 Share Postat Octombrie 5, 2017 E greu de schimbat acel simering ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 5, 2017 Autor Share Postat Octombrie 5, 2017 Si oleaca de ginecologie... » Post actualizat in 07 Oct 2017 17:16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Octombrie 8, 2017 Share Postat Octombrie 8, 2017 7% la doar 100-110km/h nu este cam mult pt o masina mica? Cand vb de 85de cai si 110Nm? Este diferenta mare intre Jimny si Duster 4wd pe offroad? Si Duster are o motorizare care da dauna totala la portofel 1.6i 115cai 156NM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 8, 2017 Autor Share Postat Octombrie 8, 2017 Pai caii aia ii scoate dintr-un 1.3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Octombrie 8, 2017 Share Postat Octombrie 8, 2017 (editat) Are geometria rotilor...de Fiat 850. Editat Octombrie 8, 2017 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 8, 2017 Autor Share Postat Octombrie 8, 2017 Naaaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 18, 2017 Autor Share Postat Octombrie 18, 2017 Azi imi bag nasul in reductor... Are momente cand se aude ceva aiurea, banuiesc un rulment pe moarte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Noiembrie 9, 2017 Share Postat Noiembrie 9, 2017 De curiozitate, cei care ati ales Jimny, ati luat in calcul si Lada Niva? Ce are Jimny in plus / in minus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 9, 2017 Share Postat Noiembrie 9, 2017 Nu e rusesc Niva e masina misto ca si conceptie, capabila in offroad, doar ca modelul isi arata varsta si cele 1.7i sunt catastrofale dpdv calitate fabricatie si piese. Surprinzator consuma mai mult decat 1.6 carburator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Noiembrie 25, 2017 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2017 2700km mai tarziu, coafura rezista... Am surubarit cam tot ce tine de revizie punti si diferentiale, trasee vacuum. » Post actualizat in 25 Nov 2017 06:29 Interesant este ca asa de utila este in traficul de oras, incat neamtu' sta mai mult in parcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Noiembrie 27, 2017 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2017 Avem si noi prapaditii nostrii si nu in ultimul rand este jale cu parcarile. » Post actualizat in 13 Dec 2017 06:19 La frig... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 23, 2018 Autor Share Postat Aprilie 23, 2018 Feru' merge brici... peste asteptari.... 8500km la activ - practic a fost folosita aproape integral pe tot timpul iernii ca era mult prea fain cu 4x4 pe zapada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Aprilie 25, 2018 Share Postat Aprilie 25, 2018 Frumos. Vad ca esti din Bv. Am si eu o Niva si caut pt acest weekend prelungit un traseu frumos de off dar nu hard, gen forestier, ca in poza,,eventual un loc de pus cortul mai izolat, fara manelisti. Ceva de vizitat gen manastire. Merg cu familia. Daca ai vreo idee ti-as fi recunoscator. Poate ne si vedem. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 7, 2018 Autor Share Postat Mai 7, 2018 Salut, am intrat cu intarziere pe topic..... Oportunitatea "ratata" a fost deschiderea de sezon Trasnsalppunctro, care uzual are loc la Codlea, dar anul acesta a fost in proximitate (Holbav), zona cu oportunitati bune de offroad usor/mediu. Manele destul de light daca de indepartezi de zonele usor accesibile. Arunca o privire si aici si poate iti pare ceva intresant pe viitor ---> http://mytrip.100tracks.net/ Meanwhile, Jimny-ul se apropie de 10kkm, rulaj pe care il voi sarbatori cu schimbul de ulei si filtre motor (este prea ieftin sa merite sa astept pana la 12-15kkm - cca 150 lei cu totul). Update de pareri de proprietar de Jimny: Super ok ca si masina de oras (parcari, borduri, trepte2/3 ok) Viteza de croaziera interurban 90kmh cu consum 7-8% Anvelope AT (Bridgestone 001) iarna, comportament foarte bun Anvelope MT(Maxxis Trepador) vara, putin mai rigida si zgomotoasa pe asfalt, dar ok pe ud si franare Ocazional, lipsa AC-ului imi trezeste nostalgii (solutionabil cu 500Eur) Dupa update-ul HUD Clariion & HK Speakers, sunetul este incomparabil mai bun decat OEM-ul. Sistemul 4x4 este foarte bun/util daca este ingrijit Nu intentionez sa o schimb in urmatorii ani... am gasit ce ma interesa... Ceva imagini: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Mai 11, 2018 Share Postat Mai 11, 2018 Nu stiu cum e cu punte rigida pe fata. Probleme la suspensii, directie? Rulmenti, bucsi, nebunii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 11, 2018 Autor Share Postat Mai 11, 2018 Nu stiu cum e cu punte rigida pe fata. Probleme la suspensii, directie? Rulmenti, bucsi, nebunii? Este mai rigida decat cea cu brate, dar pastrarea constanta a garzii la sol este un mare plus in offroad. Pe parea cu intretinerea directiei, este chiar rezonabil - pret per roata 300-450 lei: 2x rulment "kinpin" (in loc de pivot) sunt intre 30 lei (KOYO Japan, SKF, etc) si 100 lei (OEM) 1x simering omocinetica 100lei (doar OEM) 1x simering planetara 50 lei (doar OEM) 200gr vaselina rulmentul de roata nu prea se strica, dar este accesibil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elikratos Postat Mai 11, 2018 Share Postat Mai 11, 2018 In plus, puntea fixa este o solutie mai robusta in utilizare si care atrage costuri de mentenanta mai mici, comparativ cu suspensiile cu brate independente (bucsi, planetare, pivoti). Masinile cu punte fixa sunt mai usor de inaltat si oricum flexeaza mai bine. Puntea fixa pierde, insa, la capitolul confort (cine cauta asa ceva). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 11, 2018 Autor Share Postat Mai 11, 2018 In plus, puntea fixa este o solutie mai robusta in utilizare si care atrage costuri de mentenanta mai mici, comparativ cu suspensiile cu brate independente (bucsi, planetare, pivoti). Masinile cu punte fixa sunt mai usor de inaltat si oricum flexeaza mai bine. Puntea fixa pierde, insa, la capitolul confort (cine cauta asa ceva). e punte rigida, punte fixa are doar kartu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.