Sari la conținut

Despre Suzuki Jimny...


florinelu07
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 194
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

La 17.10.2020 la 0:38, mihaio07 a spus:

 

Recomand troliu manual (tirfor). 20-30m de cablu, doua sufe de 9m, o sufa de copac de 3m, 2-3 ocheti si acoperi 90% din situatii, chiar daca esti singur. Portabil, fiabil si ieftin. Poti sa il folosesti in fata, in spate, pe lateral, poti sa urci si masina in copac fara cine stie ce efort fizic.

Eu am luat asa ceva, pe la 1000 lei acum vreo 3 ani.

https://proflexbrasov.ro/wp-content/uploads/2017/01/PRO-AL-Troliu-Manual-cu-Cablu-Tirfor.jpg

Pai si tragi cat, 1m in 30 min? In plus, ocupa spatiu in masina... spatiu de care masinile astea micute cam duc lipsa.

Am studiat putin treaba asta, pt ce am eu nevoie mi se pare mai ok unul electric, in bara fata. Cel mai probabil o sa pastrez aspectul original si o sa-l montez in spatele barii de plastic (cu modificarile de rigoare)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, The_Sin_Eater a spus:

+1

eu am pus deja... :)

 

DSCN9913_1.thumb.jpg.a2ca26bffec1036d52a518967b7b5952.jpg IMG-20200810-WA0025.thumb.jpg.c43f22cb4e5d5033cfb6fb58e5120004.jpg

Laic :)

Tot Tyrex vreau si eu, varianta compact de 8000lbs. Asta e? L-ai si probat? Merita sufa sintetica vs cablu otel?

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Geo_ZGA a spus:

Laic :)

Tot Tyrex vreau si eu, varianta compact de 8000lbs. Asta e? L-ai si probat? Merita sufa sintetica vs cablu otel?

Mercic! Da, asta este. 

L-am testat doar pe asfalt. Nu a fost nevoie in off. Merge bine. A tras masina fara probleme. Eu mi-a luat in plus si un kit de recuperare (sufa copac de 3 m, 12.000 lbs, sufa lunga de 10 m, 12.000 lbs, 2 ocheti, scripete).

Dpmdv merita sufa sintetica pentru ca scutesti cateva kg bune atarnate de botul masinii, desi e ceva mai scump.

 

Sufa metalica: 26 kg, 1500 lei https://www.mudster.ro/ro/tyrex/31-troliu-tyrex-8000p-compact.html

Sufa sintetica: 21 kg, 2100 lei https://www.mudster.ro/ro/tyrex/32-troliu-tyrex-8000sp-compact-cablu-sintetic.html

 

A...sa nu uitam suportul de prindere https://www.mudster.ro/ro/suporti-si-placi-pentru-montare/107-suport-troliu-dacia-duster.html, care la Prafos se prinde in lonjeroane. 

 

@OP: scuze ce offtopic si linkurile de la Mudster. 😊

20200811_140041.jpg

20200811_140054.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am facut vraiste topicul lui Florin :)

Intr-adevar, greutatea o observasem si eu... dar si diferenta e notabila, inca 600 lei. Pt montaj apelez la baietii de la tinichigerie, nu e problema. De kit-ul de recuperare uitasem... cred totusi ca e suficienta o sufa de copac

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deloc... :)

eu am avut cablu de otel si l-am schimbat cu sufa sintetica - merita fiecare leu si nu mai din perspectiva greutatii.

 

exista variante de trolii electrice portabile (chiar si diy) dar dupa ce am studiat mai mult, existau toate sansele sa nu il ai la tine cand ar fi fost cazul.

 

asa ca am mers pe un Ramsey de 8500lbs montat in bara - a facut de toate pana acum (ridicat structura metalica scara, ridicat balcon fier forjat, tras trunchiuri la curatenia de primavara,...) dar Jimny a iesit singur din noroi pana acum. :)

 

 

 

 

Acum 19 minute, The_Sin_Eater a spus:

Mercic! Da, asta este. 

L-am testat doar pe asfalt. Nu a fost nevoie in off. Merge bine. A tras masina fara probleme. Eu mi-a luat in plus si un kit de recuperare (sufa copac de 3 m, 12.000 lbs, sufa lunga de 10 m, 12.000 lbs, 2 ocheti, scripete).

Dpmdv merita sufa sintetica pentru ca scutesti cateva kg bune atarnate de botul masinii, desi e ceva mai scump.

 

Sufa metalica: 26 kg, 1500 lei https://www.mudster.ro/ro/tyrex/31-troliu-tyrex-8000p-compact.html

Sufa sintetica: 21 kg, 2100 lei https://www.mudster.ro/ro/tyrex/32-troliu-tyrex-8000sp-compact-cablu-sintetic.html

 

A...sa nu uitam suportul de prindere https://www.mudster.ro/ro/suporti-si-placi-pentru-montare/107-suport-troliu-dacia-duster.html, care la Prafos se prinde in lonjeroane. 

 

@OP: scuze ce offtopic si linkurile de la Mudster. 😊

20200811_140041.jpg

20200811_140054.jpg

 foarte ok.

 

musai sa fie prins de lonjeroane si sa nu incerci sa trage ceva peste masa atelajului propriu.

 

se spune ca troliul este ca sa iesi tu din situatii dificile si nu ca a ii tractezi pe altii.

La 17.10.2020 la 21:47, vis-a-vis a spus:

Nu, troliul manual :D

merita si nu merita...

 

te plictisesti cat dai la manivela ca sa faci ceva recuperare, iar daca situatia este nasola si mai pui si scripete, iti vei scrie memoriile pana iesi de acolo.

 

pe de alta parte este mai bun decat nimic.

 

Pont - chinga de asigurat marfa in camion este un substituent bun al tirforului.

 

 

Cam asa am reusit sa il ascund pe al meu.

20201020_121353.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

On 17.10.2020 at 19:56, vis-a-vis said:

Câte kile are manțocăria asta?

 

Vreo 10 - 15kg, dar nu prea il tii in brate.

 

9 hours ago, Geo_ZGA said:

Pai si tragi cat, 1m in 30 min? In plus, ocupa spatiu in masina... spatiu de care masinile astea micute cam duc lipsa.

Am studiat putin treaba asta, pt ce am eu nevoie mi se pare mai ok unul electric, in bara fata. Cel mai probabil o sa pastrez aspectul original si o sa-l montez in spatele barii de plastic (cu modificarile de rigoare)

 

Tragi 1 m in 5 minute poate, depinde de conditie fizica. De cele mai multe ori, 1-2 metri e fix cat iti trebuie sa iesi din rahan.

La masina automata, poti sa o lasi in drive, si te mai ajuta si rotile.

 

Clar nu poti sa te arunci unde e rahanu mai mare si sa te troliezi din 30 in 30m, cum am mai vazut eu pe la astia profi. Dar nici nu ramai blocat aiurea fiindca nu ai troliu in spate, fiindca s-a rupt cablul / telecomanda sau fiindca ai ramas fara baterie. Cum am mai vazut eu pe la astia profi.

 

Spatiul e intr-adevar o problema la Jimny, dar ar fi loc intre scaunele din fata si cele din spate. Cu cablul e mai complicat, eu am luat initial de 30m, dar apoi am mai taiat din el, si completez cu sufe. Nu prea am patit sa fie nevoie sa trag mai mult de 2 lungimi de masina o data, in regim de enduro-touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@florinelu07 f misto arata, ceva de genul ma gandeam si eu sa-l ascund... evident, prins bine pe lonjeroane.

 

Hai ca mai fac un offtopic si gata :P

Stiti/imi recomandati un traseu spre Lacul Vulturilor? Vreau sa ajung acolo (nu fix la lac, dar langa... niste transee) si o sa fiu si cu un Duster 2wd, nu as vrea sa ramana blocat. Ma gandeam prin Chiojdu... varianta pe Crasna am inteles ca e nasoala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, mihaio07 a spus:

La masina automata, poti sa o lasi in drive, si te mai ajuta si rotile.

Cand eram mic și prost am lăsat și eu Fiatul 850 rămas înzăpezit în viteză, tot ca să mă ajute roțile, și m-am opintit să-l împing. N-a mers din ușa șoferului că era gheață și alunecam, m-am dus în față (era în marșarier). Apoi am privit cum se înfige în stâlpul de iluminat public. 🤦‍♂️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, john17 said:

Cand eram mic și prost am lăsat și eu Fiatul 850 rămas înzăpezit în viteză, tot ca să mă ajute roțile, și m-am opintit să-l împing. N-a mers din ușa șoferului că era gheață și alunecam, m-am dus în față (era în marșarier). Apoi am privit cum se înfige în stâlpul de iluminat public. 🤦‍♂️

 

Intr-a 1-a si cu reductorul cuplat, nu prea are timp sa fuga. Acuma, daca e la vale si e in buza rapei, se numeste lucru manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 minutes ago, Geo_ZGA said:

@florinelu07 f misto arata, ceva de genul ma gandeam si eu sa-l ascund... evident, prins bine pe lonjeroane.

 

Hai ca mai fac un offtopic si gata :P

Stiti/imi recomandati un traseu spre Lacul Vulturilor? Vreau sa ajung acolo (nu fix la lac, dar langa... niste transee) si o sa fiu si cu un Duster 2wd, nu as vrea sa ramana blocat. Ma gandeam prin Chiojdu... varianta pe Crasna am inteles ca e nasoala.

 

Din Chiojdu sau din Lunca Jaristei. Pe ambele variante, drumul e pietruit pana la iesirea din padure. Iar pe platou acolo, daca e ud, nu m-as incumeta cu 2wd.

 

@john17 Astea americane. Fermierul Krebbs, mai tii minte?

Cu automata fara reductor nu prea ai ce cauta pe offroad. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, mihaio07 a spus:

Astea americane. Fermierul Krebbs

Plin de redneck machines din astea p-aci! Și chiar seamănă cu jimmy, din impozitul pe 2 ani la una d-aia cumperi unu' mic! :lol:

În fine, ideea de a lăsa mașina în viteză (cu motorul pornit) fără să te afli la comenzile ei e o mare tâmpenie în orice variantă. 

Tu ungi lanțul cu mobra pornită și în viteză? Sau ai d'aia pe cardan? 🤔

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 34 minute, john17 a spus:

Cand eram mic și prost am lăsat și eu Fiatul 850 rămas înzăpezit în viteză, tot ca să mă ajute roțile, și m-am opintit să-l împing. N-a mers din ușa șoferului că era gheață și alunecam, m-am dus în față (era în marșarier). Apoi am privit cum se înfige în stâlpul de iluminat public. 🤦‍♂️

Primele mele masini au fost fiat850 (4buc - 2 inmatriculate si douande piese). Si acum regret ca le-am dat.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, mihaio07 a spus:

 

Din Chiojdu sau din Lunca Jaristei. Pe ambele variante, drumul e pietruit pana la iesirea din padure. Iar pe platou acolo, daca e ud, nu m-as incumeta cu 2wd.

 

E pietruit pana iese sus, in golul alpin? Daca nu am fost, nu imi dau seama de greutatea drumului... mai nasol ca Slon-Tabla Butii?

Astia anunta o saptamana fara ploi, pe vineri ma batea gandul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Screenshot_20201020-215249_Facebook.jpg

Acum 2 minute, Geo_ZGA a spus:

E pietruit pana iese sus, in golul alpin? Daca nu am fost, nu imi dau seama de greutatea drumului... mai nasol ca Slon-Tabla Butii?

Astia anunta o saptamana fara ploi, pe vineri ma batea gandul...

Gumele fac diferenta, dar si vremea trebuie luata in calcul.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

58 minutes ago, john17 said:

Plin de redneck machines din astea p-aci! Și chiar seamănă cu jimmy, din impozitul pe 2 ani la una d-aia cumperi unu' mic! :lol:

În fine, ideea de a lăsa mașina în viteză (cu motorul pornit) fără să te afli la comenzile ei e o mare tâmpenie în orice variantă. 

Tu ungi lanțul cu mobra pornită și în viteză? Sau ai d'aia pe cardan? 🤔

 

Putem sa mutam discutia despre redneck machines pe topicul original si de mare angajament. Acolo offtopicul e binevenit.

Dar ontopic, vreau sa vad de unde cumpar Jimny cu 1400 de lei.

Cat despre tampenia cu masina pornita, ideea in sine nu e tampita, dar executia poate fi. Daca nu tii cont, de exemplu, de directie, de viteza, de panta, de distanta pana la stalp.

 

43 minutes ago, Geo_ZGA said:

E pietruit pana iese sus, in golul alpin? Daca nu am fost, nu imi dau seama de greutatea drumului... mai nasol ca Slon-Tabla Butii?

Astia anunta o saptamana fara ploi, pe vineri ma batea gandul...

 

Am fost acum 2 ani cu masina, dar era iarna si nu am ajuns pana la capat.

Cu mobra am fost mai demult, dar asa tin minte, ca era piatra pana la golul alpin. Parca fix inainte de iesirea din padure era o panta mai nasoala si mai fara piatra. Dar as zice ca este mai lejera decat urcarea aia de la Slon - Tabla Butii.

Si la o adica, ai copaci sa te troliezi. Dar odata ajuns in golul alpin, se complica lucrurile, ca drumul e de pamant si are pe alocuri panta laterala.

 

Corectie: urcarea nasoala la care ma refer era din Cheia spre Tabla Butii. Drumul Slon - Tabla Butii e mai lejer decat Lacul Vulturilor.

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am copaci, da' n-am troliu sa ma troliez :))

Dusterul are anvelope de iarna, dar bune. A urcat la Tabla Butii prin Slon.

Vremea, cel putin saptamana asta, e uscata... acum 2 weekenduri am fost (pe jos) chiar dupa ploi, pamantul era destul de uscat.

Pt mine nu imi fac probleme, masinuta merge bine pe offroad (mediu). Desi sunt cu etrierii in portbagaj, ii montez eu pana joi :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Just now, Geo_ZGA said:

Am copaci, da' n-am troliu sa ma troliez :))

Dusterul are anvelope de iarna, dar bune. A urcat la Tabla Butii prin Slon.

Vremea, cel putin saptamana asta, e uscata... acum 2 weekenduri am fost (pe jos) chiar dupa ploi, pamantul era destul de uscat.

Pt mine nu imi fac probleme, masinuta merge bine pe offroad (mediu). Desi sunt cu etrierii in portbagaj, ii montez eu pana joi :))

 

Am corectat mai sus. Ma refeream la urcarea din Cheia spre Tabla Butii. Din Slon parca e 100% pietruit, destul de lat si pante destul de line.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, invers e mai nasol, dar sunt maxim 2 portiuni mai grele acolo. Parca cea mai nasoala e chiar inainte sa iesi din padure, spre cimitir. Nu cred ca urca Dusterul acolo, nu-l ajuta tractiunea. Si la iesirea din Slon e rampa aia nasoala, pietruita...

In ultima instanta, il mai trag eu la sufa, daca ramane pe undeva... doar sa nu fie rampe mai grele, unde sa nu am cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu, ca eu m-am obisnuit prost... centralul blocat, pot s-o las singura la cea mai a naibii vale ca tot nu se duce tare.

Daca vedem ca e nasol, o trage pe dreapta si nu insistam... fac eu 2 drumuri si iau oamenii din Duster, daca e cazul. Eu aproape de Poarta Vanturilor vreau sa ajung, de fapt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Geo_ZGA a spus:

Nu stiu, ca eu m-am obisnuit prost... centralul blocat, pot s-o las singura la cea mai a naibii vale ca tot nu se duce tare.

Daca vedem ca e nasol, o trage pe dreapta si nu insistam... fac eu 2 drumuri si iau oamenii din Duster, daca e cazul. Eu aproape de Poarta Vanturilor vreau sa ajung, de fapt.

Daca nu "rupe aderenta" merge ok.

Eu ma gandesc la situatia in care ai aderenta scazuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...