einstein1984 Posted August 3, 2020 Share Posted August 3, 2020 fix ieri am vazut un X5 care ducea un ktm asa.... Dar era un suport solid nu gluma, motoretul fiind cu derulator de roadbook (se face rally raid sub 400 cmc)? Mai rau era ca stopurile erau partial acoperite Quote Link to post Share on other sites
FLEX Posted August 29, 2020 Share Posted August 29, 2020 Din cite stiu in Europa nu sint omologate platformele de transport moto transversale, se depaseste latimea masinii cu moto sus. Quote Link to post Share on other sites
florinelu07 Posted August 29, 2020 Author Share Posted August 29, 2020 Nu stiu de aceasta regula, tot ce se poate. Quote Link to post Share on other sites
john17 Posted August 29, 2020 Share Posted August 29, 2020 Și biclele depășesc lățimea conservei în majoritatea cazurilor! Nu mai zic de stopuri și numere mascate. La jimmy dacă pui o mobră pe cui se ridică și rămâne ca fieru' de călcat! Quote Link to post Share on other sites
florinelu07 Posted August 29, 2020 Author Share Posted August 29, 2020 Si ii dublezi gabaritul Quote Link to post Share on other sites
FLEX Posted August 31, 2020 Share Posted August 31, 2020 florinelu, doar verifica, sa nu ai surprize. jhoane, de ce oare mai toate biclele se vind cu ax cu montare rapida la roata fata? exact, ca sa dai roata jos si s-o pui la loc cu usurinta. In mod normal nu pleci la drum cu incarcatura pe cirlig care depaseste gabaritul masinii, dar ne-am invatat comozi si din cauza ca nimeni nu ne ia la intrebari pe subiect. Quote Link to post Share on other sites
apriliacluj Posted August 31, 2020 Share Posted August 31, 2020 in decret sctie clar ca nu ai voie sa transporti bunuri ce depasesc gabaritul masinii...., nici macar daca-l semnalizezi cu steag rosu Quote Link to post Share on other sites
florinelu07 Posted August 31, 2020 Author Share Posted August 31, 2020 Nici nu contest ce se spune, chiar imi pare logic. Firesc ar fi ca pe stg-dr sa nu ai depasiri de gabarit. Similar la moto, cota maxima stg-dr este data de lungimea ghidonului. La Multivan am rack de biciclete OEM (pe haion) si nu poti pune bicicleta decat pe roti si inevitabil agabaritic. Nu am poze cu bicileta sus, dar am gasit pe net: Acum 1 minut, apriliacluj a spus: in decret sctie clar ca nu ai voie sa transporti bunuri ce depasesc gabaritul masinii...., nici macar daca-l semnalizezi cu steag rosu pe remorca ai voie? am de carat azi ceva profile la 4metri .... cu Jimny... Quote Link to post Share on other sites
apriliacluj Posted August 31, 2020 Share Posted August 31, 2020 Acum 2 minute, florinelu07 a spus: pe remorca ai voie? nu ai voie nici acolo sa depasesti dimensiunile.... da' se poate PS. vorbim de masinile, remorcile noastre bineinteles firmele de transporturi agabaritice au alt regim, normal Quote Link to post Share on other sites
florinelu07 Posted August 31, 2020 Author Share Posted August 31, 2020 pfoaaaaai inevitabil va trebui sa o iau pe traseul cel mai sigur, respectiv DN1 - pe drumuri laturalnice esti mai la risc. Quote Link to post Share on other sites
florinelu07 Posted September 15, 2020 Author Share Posted September 15, 2020 In 2 saptamani Jimny implineste 3 ani la mine.... Review aniversar: + geniala masina + am vazut cu ea locuri faine din RO pe care altfel le-as fi putut accesa doar cu moto touring (Apusenii sunt geniali) + am folosit-o si la santier (troliat scari metalice si carata materiale cu remorca ) + timp de relaxare surubarind diverse proiecte (upgrade suspensie, montaj troliu, baterie auxiliara, sistem audio 4.1) +++++ am reusit sa incetinesc la maxim ruginirea (cea mai mare belea la Jimny) ++++++++++++ CEL MAI MARE PLUS --> plimbari cu juniorul/familia in zone in care as fi mers singur cu moto - - - - - singurul minus, prea putin timp sa ma bucur de ea (servici, santier casa, covid,.... ) - Quote Link to post Share on other sites
The_Sin_Eater Posted September 15, 2020 Share Posted September 15, 2020 1 oră în urmă, florinelu07 a spus: CEL MAI MARE PLUS da, de departe... BRAVO! Quote Link to post Share on other sites
Geo_ZGA Posted September 15, 2020 Share Posted September 15, 2020 Las' ca-i bine si asa, chiar daca timpul nu permite f multe, putinul ala inseamna amintiri frumoase Asa si eu, cu piciul si sotia... eu cu detectia, ei cu plimbarea si statul in natura. Un troliu vreau si eu, la anul, sper sa fie buget. Problema mare e ca eu plec singur si nu are cine sa ma scoata din necaz, in caz ca... Pe partea de rugina eu am stat mult mai prost, anul asta am refacut complet sasiul. Masina e f misto pe offroad si nu regret investitiile. Quote Link to post Share on other sites
florinelu07 Posted September 15, 2020 Author Share Posted September 15, 2020 Daca rugina este superficiala este msi usor de intretinut. La mine regula de aur este spalarea temeinica iarna. Quote Link to post Share on other sites
Geo_ZGA Posted September 15, 2020 Share Posted September 15, 2020 Eu nu mai aveam unde sa pun cricul, mai pe scurt :)) Se dezmembra complet pe dedesupt, plus o bucata de podea, pe dreapta fata. E "boala lor", Pinin fara rugina extrem de rar (si scump). Taiat, sudat, refacut, tratat cu zemuri si ceara. In weekend am in plan o iesire, cred ca scot de la naftalina gps-ul de la tine :)) Quote Link to post Share on other sites
florinelu07 Posted September 16, 2020 Author Share Posted September 16, 2020 Quote Link to post Share on other sites
mihaio07 Posted October 16, 2020 Share Posted October 16, 2020 On 15.09.2020 at 18:28, Geo_ZGA said: Un troliu vreau si eu, la anul, sper sa fie buget. Problema mare e ca eu plec singur si nu are cine sa ma scoata din necaz, in caz ca... Recomand troliu manual (tirfor). 20-30m de cablu, doua sufe de 9m, o sufa de copac de 3m, 2-3 ocheti si acoperi 90% din situatii, chiar daca esti singur. Portabil, fiabil si ieftin. Poti sa il folosesti in fata, in spate, pe lateral, poti sa urci si masina in copac fara cine stie ce efort fizic. Eu am luat asa ceva, pe la 1000 lei acum vreo 3 ani. https://proflexbrasov.ro/wp-content/uploads/2017/01/PRO-AL-Troliu-Manual-cu-Cablu-Tirfor.jpg Quote Link to post Share on other sites
florinelu07 Posted October 17, 2020 Author Share Posted October 17, 2020 Acum 7 ore, mihaio07 a spus: Recomand troliu manual (tirfor). 20-30m de cablu, doua sufe de 9m, o sufa de copac de 3m, 2-3 ocheti si acoperi 90% din situatii, chiar daca esti singur. Portabil, fiabil si ieftin. Poti sa il folosesti in fata, in spate, pe lateral, poti sa urci si masina in copac fara cine stie ce efort fizic. Eu am luat asa ceva, pe la 1000 lei acum vreo 3 ani. https://proflexbrasov.ro/wp-content/uploads/2017/01/PRO-AL-Troliu-Manual-cu-Cablu-Tirfor.jpg Este o varianta ok si unul manual. Dezavantajele sunt evidente, dar este mai bine sa ai ceva manual decat nimic. Pe de alta parte, echiparea modesta te va face sa fii mai putin aventuros... asta daca ai discernamant. Quote Link to post Share on other sites
vis-a-vis Posted October 17, 2020 Share Posted October 17, 2020 Câte kile are manțocăria asta? Quote Link to post Share on other sites
florinelu07 Posted October 17, 2020 Author Share Posted October 17, 2020 Acum 49 minute, vis-a-vis a spus: Câte kile are manțocăria asta? Jimny? Aproape 1100. Quote Link to post Share on other sites
vis-a-vis Posted October 17, 2020 Share Posted October 17, 2020 Nu, troliul manual Quote Link to post Share on other sites
Geo_ZGA Posted October 20, 2020 Share Posted October 20, 2020 La 17.10.2020 la 0:38, mihaio07 a spus: Recomand troliu manual (tirfor). 20-30m de cablu, doua sufe de 9m, o sufa de copac de 3m, 2-3 ocheti si acoperi 90% din situatii, chiar daca esti singur. Portabil, fiabil si ieftin. Poti sa il folosesti in fata, in spate, pe lateral, poti sa urci si masina in copac fara cine stie ce efort fizic. Eu am luat asa ceva, pe la 1000 lei acum vreo 3 ani. https://proflexbrasov.ro/wp-content/uploads/2017/01/PRO-AL-Troliu-Manual-cu-Cablu-Tirfor.jpg Pai si tragi cat, 1m in 30 min? In plus, ocupa spatiu in masina... spatiu de care masinile astea micute cam duc lipsa. Am studiat putin treaba asta, pt ce am eu nevoie mi se pare mai ok unul electric, in bara fata. Cel mai probabil o sa pastrez aspectul original si o sa-l montez in spatele barii de plastic (cu modificarile de rigoare) Quote Link to post Share on other sites
The_Sin_Eater Posted October 20, 2020 Share Posted October 20, 2020 Acum 17 minute, Geo_ZGA a spus: pt ce am eu nevoie mi se pare mai ok unul electric, in bara fata. +1 eu am pus deja... Quote Link to post Share on other sites
Geo_ZGA Posted October 20, 2020 Share Posted October 20, 2020 (edited) Acum 14 minute, The_Sin_Eater a spus: +1 eu am pus deja... Laic Tot Tyrex vreau si eu, varianta compact de 8000lbs. Asta e? L-ai si probat? Merita sufa sintetica vs cablu otel? Edited October 20, 2020 by Geo_ZGA Quote Link to post Share on other sites
The_Sin_Eater Posted October 20, 2020 Share Posted October 20, 2020 Acum 3 minute, Geo_ZGA a spus: Laic Tot Tyrex vreau si eu, varianta compact de 8000lbs. Asta e? L-ai si probat? Merita sufa sintetica vs cablu otel? Mercic! Da, asta este. L-am testat doar pe asfalt. Nu a fost nevoie in off. Merge bine. A tras masina fara probleme. Eu mi-a luat in plus si un kit de recuperare (sufa copac de 3 m, 12.000 lbs, sufa lunga de 10 m, 12.000 lbs, 2 ocheti, scripete). Dpmdv merita sufa sintetica pentru ca scutesti cateva kg bune atarnate de botul masinii, desi e ceva mai scump. Sufa metalica: 26 kg, 1500 lei https://www.mudster.ro/ro/tyrex/31-troliu-tyrex-8000p-compact.html Sufa sintetica: 21 kg, 2100 lei https://www.mudster.ro/ro/tyrex/32-troliu-tyrex-8000sp-compact-cablu-sintetic.html A...sa nu uitam suportul de prindere https://www.mudster.ro/ro/suporti-si-placi-pentru-montare/107-suport-troliu-dacia-duster.html, care la Prafos se prinde in lonjeroane. @OP: scuze ce offtopic si linkurile de la Mudster. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.