Sari la conținut

Probleme pornire Honda cbr 600rr 2003


vladsr
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor,

 

Am o problema cu motocicleta, mai exact nu mai vrea sa porneasca.

 

Cum a inceput totul?

Incepuse sa o simt ca si cum ar merge in 3 cilindrii cand plecam de pe loc si chiar murea motorul daca nu o turam suficient,dar in mers totul era ok.Am inceput sa ma interesez care ar putea fi problema si gasisem 3 variante: bujiile,bobine sau rotorul care nu ar da suficienta tensiune. Am zis sa verific ce era mai simplu si anume tensiunea in baterie atat oprita cat si pornita. Am pus multimetrul pe ea,dar multimetrul era selectat pentru a "suna firele" , apoi mi-am dat seama ca nu e ok si am dat pe masurat voltajul si imi indica 12.9 V. Apoi zic hai sa masor si pornita..si surpriza cand am dat sa o pornesc bateria a facut scurt fara a avea multimetru pe ea(ma gandesc ca a avut legatura cu circuitul inchis pe care l-am facut cand era multimetrul pe "sunat firele" ).Am pus-o la incarcat , a mai avut 2 tentative de a porni dar a nu a vrut sa mai porneasca. Am verificat siguranta generala si toate celelalte sigurante si totul era ok,iar pompa se aude functionand. Nu am reusit sa ii dau de capat asa ca am dus-o la service acolo mi-au gasit una din bujii desfacuta aproape in totalitate(probabil de aici problemele la plecarea de pe loc),iar una avea electrodul topit. Mi-au dat comanda de alte bujii insa tot nu a vrut sa porneasca,apoi mi-au luat compresia de pe cilindrii si se pare ca doar unul era in parametrii si mi-au zis ca asta ar fi motivul pentru care nu porneste,ceea ce mi-a venit greu sa cred pentru ca motocicleta mergea foarte bine si nu facea probleme la pornire. Au desfacut-o si au gasit multa calamina pe supape si pistoane,au curatat baietii supapele,mi-au schimbat si oringurile de la supape si garnitura de chiuloasa,acum se pare ca are compresia in regula,dar tot nu s-a rezolvat problema. Au sesizat acum ca pompa nu ar functiona mereu si ca atunci cand nu fuctioneaza nu are nici scanteie...dar nici cand functioneaza nu porneste.

 

Are cineva idee ce s-ar fi putut strica in urma acelui scurt atat timp cat sigurantele sunt in regula?

 

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene..ai ajuns sa demontezi motorul si inca nu stii ce are,si vrei un raspuns care sa rezolve problema..pe forum?

Stiu ca ar fi ideal,dar asa ceva nu exista in conditiile date.

Inainte sa ajungi sa demontezi motorul trebuia verificate toate posibile cauze..de ex immobilizatorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

George imobilizatorul ala la motocicleta nu e ca la masina adica nema scanteia de nicio culoare?

Omul nu s-a plans de asa ceva.

 

Pai s-a plans... citeste ultima fraza. :) Poare merge doar cand vrea el.

 

Lasa ca il lamuresc cei care au demontat motorul ! :diggin:

 

Pai o sa-l puna sa cumpere si CDI, pe urma bord, pe urma relee si asa mai departe pana ajunge sa cumpere o alta mobra.

Cine-s cei cu service-ul, vlad?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

George imobilizatorul ala la motocicleta nu e ca la masina adica nema scanteia de nicio culoare?

Omul nu s-a plans de asa ceva.

am vazut la cineva chestia asta. era alta motoreta, dar problema era similara. El a inlocuit antena de la imobilizator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci oameni buni, imobilizatorul nu da scanteie de zici ca merge in trei, nu da deloc, nu moare motorul cand vrei sa pleci de pe loc pentru ca pur si simplu nu porneste, deci despre asta vorbeam eu, asa ca am fost foarte atent la ce spunea omul, aviz @Adyp.

Voi chiar credseti ca la sevice-ul la care a fost dusa mobra cei de acolo chiar au fost asa de tampiti incat sa nu abserve ca nu are scanteie la bujii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai s-a plans... citeste ultima fraza. :) Poare merge doar cand vrea el.

 

 

Pai o sa-l puna sa cumpere si CDI, pe urma bord, pe urma relee si asa mai departe pana ajunge sa cumpere o alta mobra.

Cine-s cei cu service-ul, vlad?

Cauciucurile sunt de vina, dot vechi :jump:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Au sesizat acum ca pompa nu ar functiona mereu si ca atunci cand nu fuctioneaza nu are nici scanteie...dar nici cand functioneaza nu porneste."

 

Asta poate fi un defect de immobilizator..

Atata timp cat cipul nu este recunoscut,moto nu lasa sa fuctioneze,nici pompa de benzina,nici injectore sau bobine de inductie. La honda asa este,alte marci au diferit protocolul de imobilizare.

Dar cel mai bine stie cel care a demontat motorul si avut moto in fata si ce se intampla acolo...

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce spui este corect dar "inceputul" problemei deruteaza.

Am o intrebare suplimentara pentru cine stie ca nu vreau presupuneri, odata pornit motorul se mai cauta transponderul?

Adica imobilizatorul (din ce a patit un prieten) a actionat numai la pornire si eroarea a fost memorata, pana nu s-a decuplat bateria nu si-a revenit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci oameni buni, imobilizatorul nu da scanteie de zici ca merge in trei, nu da deloc, nu moare motorul cand vrei sa pleci de pe loc pentru ca pur si simplu nu porneste, deci despre asta vorbeam eu, asa ca am fost foarte atent la ce spunea omul, aviz @Adyp.

Voi chiar credseti ca la sevice-ul la care a fost dusa mobra cei de acolo chiar au fost asa de tampiti incat sa nu abserve ca nu are scanteie la bujii?

 

Corect! Nu da deloc. Dar tu, cu mana ta ai scris ca:

Au sesizat acum ca pompa nu ar functiona mereu si ca atunci cand nu fuctioneaza nu are nici scanteie...dar nici cand functioneaza nu porneste.

Tu ai acolo mai mult de o singura problema. Aia cu mersul in 3 posibil sa fi fost de la bujie/fisa/etc. Dar lipsa scanteii si a tensiunii in pompa indica posibilitatea si probabilitatea unei probleme immo. Plm, aia de la service trebuiau sa verifice prima data lucrul asta. Dar pun pariu ca te vor pune sa cumperi CDI, immo si chei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imobilizatorul asta nu ar trebui sa faca probleme mereu ?


» Post actualizat in 26 Sep 2017 07:23

"Au sesizat acum ca pompa nu ar functiona mereu si ca atunci cand nu fuctioneaza nu are nici scanteie...dar nici cand functioneaza nu porneste."

 

Asta poate fi un defect de immobilizator..

Atata timp cat cipul nu este recunoscut,moto nu lasa sa fuctioneze,nici pompa de benzina,nici injectore sau bobine de inductie. La honda asa este,alte marci au diferit protocolul de imobilizare.

Dar cel mai bine stie cel care a demontat motorul si avut moto in fata si ce se intampla acolo...

Am vorbit cu un fost mecanica de la reprezentanta Honda si spunea ca motocicletele Honda dupa ce sunt incercate de multe ori sa porneasca si nu o fac intra intr-un mod de avarie si nu mai permit pornirea acesteia. Este posibil asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu neaparat... poate are o simpla problema de contact imperfect undeva...

 

Cred ca ma confunzi cu initiatorul, eu nu am nicio problema in afara de o mica mahmureala ca ieri am avut niscaiva musafiri :D

True, sunteti tizi si nickname-ul e destul de asemanator, ma lupt cu o alergie ce ma termina psihic si fizic, mancarime de ochi, nas, muci, tot tacamul, vad cam prost din cauza asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imobilizatorul asta nu ar trebui sa faca probleme mereu ?

» Post actualizat in 26 Sep 2017 07:23

Am vorbit cu un fost mecanica de la reprezentanta Honda si spunea ca motocicletele Honda dupa ce sunt incercate de multe ori sa porneasca si nu o fac intra intr-un mod de avarie si nu mai permit pornirea acesteia. Este posibil asa ceva?

nu numai hondele fac asta ci si multe ''conserve'' protocoalele si comunicarle sunt aceleasi ca la la masini ....cand insisti cu porniri ai sanse mari sa trezesti immo....in alta ordine de idei pune un multimetru pe baterie in timp ce dai la demaror ...tensiunea ar trebui sa nu scada sub 10 volti ...scarba mea de aprilia pe injectie facea la fel chiar daca eram conectat la o baterie de masina ....era descarcata si in timp ce invarteam motorul scadea suficient tensiunea cat sa inhibe calculatorul de motor ...si de acolo ciuciu scantele injectoare si pompa ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca a fost de la motorul pompei de benzina,nu se explica de ce nu aveai scantee...

poate avea..... motor in scurt ...alimentarea pompei de benzina si a bobinelor se face de obicei din acelasi releu mosfet etc ...scurt undeva freaca tot curentul de pe ''strada '' aia ......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...