jerry35 Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Salut! Sunt proaspatul proprietar al unui model Beverly 350ie ABS si as vrea sa stiu cati suntem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 cu tot cu tine 1 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severoprisan Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Salut. Eu am un Piaggio x10 350, nu chiar Beverly, dar si eu sunt cam singur. Și pe forum și în țară. Frumos scuter, am vazut unul din Slovenia venit pe el la întâlnirea moto de la Vlăhița. Era însoțit de Gs-uri și alre moto mai mari. Deci se poate. Eu încă visez la moto, dar nu ma pot convinge de utilitatea unuia. Deci..... scooter power, for now. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Choixalacreme Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Sever, si ce ti-a trebui atata vreme sa zici, domne' ? Glumesc. X10 mi-a placut la nebunie, teama de service aici si ocazii mai bune m-au dus spre Burgman. Acum, eu zic ca nu esti singur, e unul alb (fain, da) parcat pe langa EMAG in Crangasi, si unul vandut nou prin Ploiesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severoprisan Postat Septembrie 27, 2017 Share Postat Septembrie 27, 2017 Salutare. M-am înscris de curând pe forum. La secțiunea introducere am scris un pic despre mine. Uite că încet apar și posesorii de Piaggio 350. Ce-i drept că și mie îmi e teamă de service și piese, dar cred că nu se va strica prea curând nimic. Al meu e iunie 2016 și am 4300km cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Choixalacreme Postat Septembrie 27, 2017 Share Postat Septembrie 27, 2017 Neata Sever, vad ca numarul e de CV, de unde esti ? Sa reformulez: in ce oras plimbi utilajul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severoprisan Postat Septembrie 27, 2017 Share Postat Septembrie 27, 2017 Neata Sever, vad ca numarul e de CV, de unde esti ? Sa reformulez: in ce oras plimbi utilajul ? Buna, da e de CV si il plimb in Covasna. Dar, mai circul si in alte zone max 3-400km, Transbucegi, Vlahita, Focsani, Bacau, Onesti, Brasov, spre Siriu, judete invecinate si pe la intalniri. Din pacate nu prea sunt maxiscutere in zona cu care sa circul, iar cei cu motoare desi spun ca merg la viteze "normale-legale", cum au ocazia dau peste 150. Eu nu pot sa tin asa viteze constant. Dar am mai fost cu ei. Noroc ca se mai opresc la fumat si ii ajung. Apoi mai e si timpul si familia. Ca sa mergi la o intalnire mai indepartata, iti trebuiesc cel putin doua zile. Ei, eu nu pot sa stau asa. Deci unde ma incadrez intr-o zi, merg. Tocmai de aceea, desi ma atrage ideea, nu cumpar motor (V-strom sau un Tracer de 700 imi fac cu ochiul), pentru ca nu am posibilitatea sa fac ture lungi. Iar pentru plimbari de o zi, scuterul e foarte practic. Ar fi misto in sezonul urmator, sa ne dam intalnire cei cu maxi, undeva intr-o zona convenabila tuturor ca si distanta (gen Transbucegi= Sinaia, Tranfagarasan, etc.) si sa facem o iesire. Eu ma gandeam sa merg cu el la SMAEB, dar acolo depinde de vreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Septembrie 27, 2017 Share Postat Septembrie 27, 2017 Daca tu ai senzatia ca decizia de achizitie a unui motor este rationala, gasind "utilitatea acestuia", esti pe o pista gresita. Inafara de strecuratul prin trafic nu imi vine in cap nici un motiv rational pentru care sa cumperi motocicleta. Decizia se ia emotional (cum se spune in popor, "cu inima" ), pentru ca iti plac si asa simti. Nu pentru ca ar fi util. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry35 Postat Septembrie 28, 2017 Autor Share Postat Septembrie 28, 2017 Salutare. M-am înscris de poponeataând pe forum. La secțiunea introducere am scris un pic despre mine. Uite că încet apar și posesorii de Piaggio 350. Ce-i drept că și mie îmi e teamă de service și piese, dar cred că nu se va strica prea poponeataând nimic. Al meu e iunie 2016 și am 4300km cu el. Salut! Ma distreaza esecul auto-correctului care scrie poponeata in loc de c u r in cuvantul c u r and! Despre piese si service, mi-au mai spus multi dar vom vedeea. Al meu e 2013, 38.000 km, abia adus din Germania. » Post actualizat in 28 Sep 2017 06:52 Buna, da e de CV si il plimb in Covasna. Dar, mai circul si in alte zone max 3-400km, Transbucegi, Vlahita, Focsani, Bacau, Onesti, Brasov, spre Siriu, judete invecinate si pe la intalniri. Din pacate nu prea sunt maxiscutere in zona cu care sa circul, iar cei cu motoare desi spun ca merg la viteze "normale-legale", cum au ocazia dau peste 150. Eu nu pot sa tin asa viteze constant. Dar am mai fost cu ei. Noroc ca se mai opresc la fumat si ii ajung. Apoi mai e si timpul si familia. Ca sa mergi la o intalnire mai indepartata, iti trebuiesc cel putin doua zile. Ei, eu nu pot sa stau asa. Deci unde ma incadrez intr-o zi, merg. Tocmai de aceea, desi ma atrage ideea, nu cumpar motor (V-strom sau un Tracer de 700 imi fac cu ochiul), pentru ca nu am posibilitatea sa fac ture lungi. Iar pentru plimbari de o zi, scuterul e foarte practic. Ar fi misto in sezonul urmator, sa ne dam intalnire cei cu maxi, undeva intr-o zona convenabila tuturor ca si distanta (gen Transbucegi= Sinaia, Tranfagarasan, etc.) si sa facem o iesire. Eu ma gandeam sa merg cu el la SMAEB, dar acolo depinde de vreme. Exact de asta am optat si eu pt maxi-scuter (dupa 3 ani pe 50). Confort si usurinta in trafic, plus ca nu te ia capul cu echipamente si accesorii de tura. O zi poti iesi si cu maxi scuterul, am fost pe la Oltenita, Giurgiu pe niste trasee extrem de frumoase la care nu te-ai fi asteptat in partea asta a tarii. De acord cu intalnirea pentru sezonul urmator, tinem legatura. » Post actualizat in 28 Sep 2017 06:55 cu tot cu tine 1 ) unul mai e sigur, l-am vazut cu ochii mei si nu era in oglinda! » Post actualizat in 28 Sep 2017 06:57 Eu am un 300Ie tourer. Motor foarte diferit de ala de 350/ Si al meu e SportTouring. De ce zici ca-i diferit motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severoprisan Postat Septembrie 28, 2017 Share Postat Septembrie 28, 2017 (editat) Daca tu ai senzatia ca decizia de achizitie a unui motor este rationala, gasind "utilitatea acestuia", esti pe o pista gresita. Inafara de strecuratul prin trafic nu imi vine in cap nici un motiv rational pentru care sa cumperi motocicleta. Decizia se ia emotional (cum se spune in popor, "cu inima" ), pentru ca iti plac si asa simti. Nu pentru ca ar fi util. Asfalt uscat Pista este corecta, in cazul meu. Acum sa ai o emotie de 7-8000 de euro te duce cu gandul si la partea practica. Te mai gandesti ca ai si o familie, mai se pot ivi si alte probleme. Pe la 20 si ceva de ani, am cumparat si eu multe lucruri emotional, dar acum... ma gandesc de doua ori. Bine, poti spune ca se poate cumpara motor SH cu 2-3000 eur, dar eu nu am timp si nici nervi sa-l iau la puricat de defecte sau sa nu fiu sigur daca ma mai aduce acasa. Sunt obisnuit sa iau lucruri noi, de top unde se poate, iar daca nu imi permit nu iau. De aceea punand in balanta scooter-distanta deplasari, timp alocat, utilitate > moto-distanta deplasarari, timp alocat, emotie => scuter. » Post actualizat in 28 Sep 2017 07:10 De acord cu intalnirea pentru sezonul urmator, tinem legatura. +1 pentru intalnire. Tinem legatura aici. In ceea ce priveste service-ul nu cred ca este o problema. Adica poti face self-service. Eu la Aprilia SRmax 300 am schimbat singur curea, role, arc ambreiaj pe Malossi, toba. Si la X10 am schimbat toba, suna BETON, ulei, filtru ulei. Nu e mare lucru. Am emotii la role si curea pentru ca sunt greu accesibile, trebuie demontata aripa spate. La BV350 e la vedere. » Post actualizat in 28 Sep 2017 10:56 jerry35 - Ai putea sa schimbi titlul topicului in Piaggio Beverly / X10 ? » Post actualizat in 28 Sep 2017 11:01 [url=http://www.fuelly.com/motorcycle/piaggio/x10/2016/severoprisan/446502][img=http://badges.fuelly.com/images/sig-metric/446502.png][/url] Editat Septembrie 28, 2017 de severoprisan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry35 Postat Septembrie 28, 2017 Autor Share Postat Septembrie 28, 2017 Cum se schimba titlul topicului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severoprisan Postat Septembrie 28, 2017 Share Postat Septembrie 28, 2017 Bună întrebare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severoprisan Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 Transbucegi 2017 O poză mai artistică Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry35 Postat Octombrie 3, 2017 Autor Share Postat Octombrie 3, 2017 Il salut si aici pe @einstein1984 cu care m-am intalnit in trafic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severoprisan Postat Octombrie 5, 2017 Share Postat Octombrie 5, 2017 Salutare. A incercat cineva (cine are X10) sa monteze pe el un parbriz mai inalt ? Ma gandeam la Givi/Kappa D5604. Problema e ca cu parbrizul original, la viteze mai mari (peste 100 km/h) imi vibreaza un pic casca, stanga-dreapta. Nu e deranjant, dar mai simt si un curent la omoplati. Asta se intampla doar cu casca integrala, cu cea jet, nu. Ma bate gandul sa iau un parbriz ca cel de mai sus, dar parca nici nu as da banii degeaba. Am 187 cm. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Octombrie 5, 2017 Share Postat Octombrie 5, 2017 Găsești deflector universal pt parbriz moto și rezolvi problema » Post actualizat in 05 Oct 2017 12:11 Salutare. A incercat cineva (cine are X10) sa monteze pe el un parbriz mai inalt ? Ma gandeam la Givi/Kappa D5604. Problema e ca cu parbrizul original, la viteze mai mari (peste 100 km/h) imi vibreaza un pic casca, stanga-dreapta. Nu e deranjant, dar mai simt si un curent la omoplati. Asta se intampla doar cu casca integrala, cu cea jet, nu. Ma bate gandul sa iau un parbriz ca cel de mai sus, dar parca nici nu as da banii degeaba. Am 187 cm. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severoprisan Postat Octombrie 5, 2017 Share Postat Octombrie 5, 2017 Sau poate Kappa Ks180T? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Octombrie 5, 2017 Share Postat Octombrie 5, 2017 Prelungitoarele alea de parbriz sunt cam aiurea. Pe langa faptul ca un parbriz touring este de regula si mai lat, studiat aerodinamic, unele au si deflectoare pt maini... si parca n-as da atatia bani pe o bucata de plexi lat de-o palma, mai bine mai pun ceva si iau parbriz serios. Personal m-ar deranja si sistemul de prindere din campul vizual al extensiei de parbriz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severoprisan Postat Octombrie 5, 2017 Share Postat Octombrie 5, 2017 Exact la asta mă gândeam și eu. E o diferență de 25€. Mai bine iau un parbriz cu totul. Ideea e că mi se pare că cu parbrizul mai înalt, trebuie să mă uit prin el și nu deasupra. Acum depinde cred, cât de în față te uiți. O să încerc cu un parbriz touring, ai dreptate cu aeorodinamicitatea sa. Mulțumesc de idei. » Post actualizat in 06 Oct 2017 17:42 Salut, Astazi am dat comanda pentru un parbriz touring KD5604ST de la Kappa. Apropo, daca veti cauta ceva de la Givi, incercati un cod asemanator la Kappa. Preturi mai bune, din ce am observat. Va mai tin la curent dupa montaj, daca nu ninge pana il montez :-( » Post actualizat in 15 Oct 2017 18:48 Nu mi-a venit parbrizul, dat tot am dat o tură cu niște amici moto din zonă pe traseul Covasna - Târgu Secuiesc - Focșani - Adjud - Onești - Târgu Secuiesc -Covasna = 320 km. Eu singurul scuterist, am reușit să mă țin de ei...oarecum. Per total foarte fain. Cam frig la plecare 10gr, 7gr. spre Putna, 24gr. Focșani, 14gr. la sosire acasă. Drumul este excelent, mai slăbuț de la intrarea în Onești și până treci Oituzul. Un traseu usor, dar aglomerat. Peisaje de toamnă superbe. » Post actualizat in 25 Oct 2017 20:24 Revin cu informații legate de parbrizul KD5604ST. Am reușit să-l montez repede și ușor. E enorm. Nu zic în sensul rău, e frumos pe scuter, dar acum mă uit prin el, nu peste el. I-am făcut azi proba. Liniște totală în spatele lui. E ciudat că nu simți viteza, adică nu auzi vântul în cască. Din această cauză nu îmi dau seama dacă motorul accelerează mai încet, merge mai încet sau doar m-i se pare. Ceea ce simt este o ușoară apăsare în ceafă la viteză mare, peste 120km/h, trebuie să fie ceva legat de aerodinamică. Sunt foarte mulțumit de achiziție și de comportamentul acestui parbriz. Mulțumesc paulynos pentru "încurajarea" de a lua parbriz întreg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severoprisan Postat Noiembrie 21, 2017 Share Postat Noiembrie 21, 2017 Duminica ma batea un gand sa verific eu filtrul de aer si sa scot eventual capacul de la curea-ambreiaj sa vad in ce stare sunt dupa 5000 km. Ah, X10-le asta, un adevarat cosmar d.p.d.v. al service-ului DIY. Vreau sa zic ca filtrul l-am scos cumva, desfacand numai plasticul de sub footrest-ul spate (este un surub sub el). Secretul este sa nu scoti cele trei suruburi cu "fluturas" din capac. Nici nu poti sa scoti unul dintre ele, fara sa desfaci aripa spate, ceea ce este cosmar. Dar capacul de la curea nu am putut sa-l scot. Abia ieri am vazut pe x9owners forum ca un surub se scoate de sub sa, indepartand capacul de acces la motor. Cu ocazia asta m-am lecuit, urmatoarea incercare va fi la 10000km. Poate ii este de folos cuiva ce am scris. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat Noiembrie 22, 2017 Share Postat Noiembrie 22, 2017 (editat) Salut Severoprisan. Ai ales bine sa iei parbriz touring. Nu numai ca arata mai bine, dar e mai practic si ptr ca are acele deflectoare ptr maini care sunt f binevenite. Si eu am avut dilema asta cind am trecut la o protectie mai completa si in final am ales parbriz complet touring; rezultatul mi-a confirmat ca am facut o alegere buna, l-am testat si la camasa cu mineca scurta / tricou si este bun. Poze cu parbriz standard si cu touring. Din pacate am vindut scuterul... e pe drum urmatorul. Editat Noiembrie 22, 2017 de do_it Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severoprisan Postat Noiembrie 22, 2017 Share Postat Noiembrie 22, 2017 (editat) Las' că vine primăvara imediat și atunci spor la cumpărături. Până la urmă ce e pe drum, te-ai decis? Editat Noiembrie 22, 2017 de severoprisan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat Noiembrie 22, 2017 Share Postat Noiembrie 22, 2017 Yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severoprisan Postat Noiembrie 22, 2017 Share Postat Noiembrie 22, 2017 TMax? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Noiembrie 22, 2017 Share Postat Noiembrie 22, 2017 Senzatia de aer in ceafa o resimt si eu, fileurile de aer se pliaza in ceafa, efectiv simt rece rau, nu e iluzie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.