Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Salut. Eu am un Piaggio x10 350, nu chiar Beverly, dar si eu sunt cam singur. Și pe forum și în țară. Frumos scuter, am vazut unul din Slovenia venit pe el la întâlnirea moto de la Vlăhița. Era însoțit de Gs-uri și alre moto mai mari. Deci se poate. Eu încă visez la moto, dar nu ma pot convinge de utilitatea unuia. Deci..... scooter power, for now.

Link to post
Share on other sites

Sever, si ce ti-a trebui atata vreme sa zici, domne' ?

:) Glumesc. X10 mi-a placut la nebunie, teama de service aici si ocazii mai bune m-au dus spre Burgman.

Acum, eu zic ca nu esti singur, e unul alb (fain, da) parcat pe langa EMAG in Crangasi, si unul vandut nou prin Ploiesti :)

Link to post
Share on other sites

Salutare. M-am înscris de curând pe forum. La secțiunea introducere am scris un pic despre mine.

Uite că încet apar și posesorii de Piaggio 350. Ce-i drept că și mie îmi e teamă de service și piese, dar cred că nu se va strica prea curând nimic. Al meu e iunie 2016 și am 4300km cu el.

Link to post
Share on other sites

Neata Sever, vad ca numarul e de CV, de unde esti ? Sa reformulez: in ce oras plimbi utilajul ? :)

 

Buna, da e de CV si il plimb in Covasna. Dar, mai circul si in alte zone max 3-400km, Transbucegi, Vlahita, Focsani, Bacau, Onesti, Brasov, spre Siriu, judete invecinate si pe la intalniri.

Din pacate nu prea sunt maxiscutere in zona cu care sa circul, iar cei cu motoare desi spun ca merg la viteze "normale-legale", cum au ocazia dau peste 150. Eu nu pot sa tin asa viteze constant. Dar am mai fost cu ei. Noroc ca se mai opresc la fumat si ii ajung. Apoi mai e si timpul si familia. Ca sa mergi la o intalnire mai indepartata, iti trebuiesc cel putin doua zile. Ei, eu nu pot sa stau asa. Deci unde ma incadrez intr-o zi, merg.

 

Tocmai de aceea, desi ma atrage ideea, nu cumpar motor (V-strom sau un Tracer de 700 imi fac cu ochiul), pentru ca nu am posibilitatea sa fac ture lungi. Iar pentru plimbari de o zi, scuterul e foarte practic.

 

Ar fi misto in sezonul urmator, sa ne dam intalnire cei cu maxi, undeva intr-o zona convenabila tuturor ca si distanta (gen Transbucegi= Sinaia, Tranfagarasan, etc.) si sa facem o iesire. Eu ma gandeam sa merg cu el la SMAEB, dar acolo depinde de vreme.

Link to post
Share on other sites

Daca tu ai senzatia ca decizia de achizitie a unui motor este rationala, gasind "utilitatea acestuia", esti pe o pista gresita.

 

Inafara de strecuratul prin trafic nu imi vine in cap nici un motiv rational pentru care sa cumperi motocicleta. Decizia se ia emotional (cum se spune in popor, "cu inima" ), pentru ca iti plac si asa simti. Nu pentru ca ar fi util.

 

Asfalt uscat ;)

Link to post
Share on other sites

Salutare. M-am înscris de poponeataând pe forum. La secțiunea introducere am scris un pic despre mine.

Uite că încet apar și posesorii de Piaggio 350. Ce-i drept că și mie îmi e teamă de service și piese, dar cred că nu se va strica prea poponeataând nimic. Al meu e iunie 2016 și am 4300km cu el.

Salut! Ma distreaza esecul auto-correctului care scrie poponeata in loc de c u r in cuvantul c u r and! :) Despre piese si service, mi-au mai spus multi dar vom vedeea. Al meu e 2013, 38.000 km, abia adus din Germania.

» Post actualizat in 28 Sep 2017 06:52

Buna, da e de CV si il plimb in Covasna. Dar, mai circul si in alte zone max 3-400km, Transbucegi, Vlahita, Focsani, Bacau, Onesti, Brasov, spre Siriu, judete invecinate si pe la intalniri.

Din pacate nu prea sunt maxiscutere in zona cu care sa circul, iar cei cu motoare desi spun ca merg la viteze "normale-legale", cum au ocazia dau peste 150. Eu nu pot sa tin asa viteze constant. Dar am mai fost cu ei. Noroc ca se mai opresc la fumat si ii ajung. Apoi mai e si timpul si familia. Ca sa mergi la o intalnire mai indepartata, iti trebuiesc cel putin doua zile. Ei, eu nu pot sa stau asa. Deci unde ma incadrez intr-o zi, merg.

 

Tocmai de aceea, desi ma atrage ideea, nu cumpar motor (V-strom sau un Tracer de 700 imi fac cu ochiul), pentru ca nu am posibilitatea sa fac ture lungi. Iar pentru plimbari de o zi, scuterul e foarte practic.

 

Ar fi misto in sezonul urmator, sa ne dam intalnire cei cu maxi, undeva intr-o zona convenabila tuturor ca si distanta (gen Transbucegi= Sinaia, Tranfagarasan, etc.) si sa facem o iesire. Eu ma gandeam sa merg cu el la SMAEB, dar acolo depinde de vreme.

Exact de asta am optat si eu pt maxi-scuter (dupa 3 ani pe 50). Confort si usurinta in trafic, plus ca nu te ia capul cu echipamente si accesorii de tura. O zi poti iesi si cu maxi scuterul, am fost pe la Oltenita, Giurgiu pe niste trasee extrem de frumoase la care nu te-ai fi asteptat in partea asta a tarii. De acord cu intalnirea pentru sezonul urmator, tinem legatura.

» Post actualizat in 28 Sep 2017 06:55

cu tot cu tine 1 :))

:) unul mai e sigur, l-am vazut cu ochii mei si nu era in oglinda!

» Post actualizat in 28 Sep 2017 06:57

Eu am un 300Ie tourer. Motor foarte diferit de ala de 350/

Si al meu e SportTouring. De ce zici ca-i diferit motorul?

Link to post
Share on other sites

Daca tu ai senzatia ca decizia de achizitie a unui motor este rationala, gasind "utilitatea acestuia", esti pe o pista gresita.

 

Inafara de strecuratul prin trafic nu imi vine in cap nici un motiv rational pentru care sa cumperi motocicleta. Decizia se ia emotional (cum se spune in popor, "cu inima" ), pentru ca iti plac si asa simti. Nu pentru ca ar fi util.

 

Asfalt uscat ;)

 

Pista este corecta, in cazul meu. Acum sa ai o emotie de 7-8000 de euro te duce cu gandul si la partea practica. Te mai gandesti ca ai si o familie,

mai se pot ivi si alte probleme. Pe la 20 si ceva de ani, am cumparat si eu multe lucruri emotional, dar acum... ma gandesc de doua ori.

Bine, poti spune ca se poate cumpara motor SH cu 2-3000 eur, dar eu nu am timp si nici nervi sa-l iau la puricat de defecte sau sa nu fiu sigur

daca ma mai aduce acasa. Sunt obisnuit sa iau lucruri noi, de top unde se poate, iar daca nu imi permit nu iau. De aceea punand in balanta

scooter-distanta deplasari, timp alocat, utilitate > moto-distanta deplasarari, timp alocat, emotie => scuter.

» Post actualizat in 28 Sep 2017 07:10

De acord cu intalnirea pentru sezonul urmator, tinem legatura.

 

+1 pentru intalnire. Tinem legatura aici.

 

In ceea ce priveste service-ul nu cred ca este o problema. Adica poti face self-service. Eu la Aprilia SRmax 300 am schimbat singur curea, role, arc ambreiaj pe Malossi, toba. Si la X10 am schimbat toba, suna BETON, ulei, filtru ulei. Nu e mare lucru. Am emotii la role si curea pentru ca sunt greu accesibile, trebuie demontata aripa spate. La BV350 e la vedere.

» Post actualizat in 28 Sep 2017 10:56

jerry35 - Ai putea sa schimbi titlul topicului in Piaggio Beverly / X10 ?

» Post actualizat in 28 Sep 2017 11:01

[url=http://www.fuelly.com/motorcycle/piaggio/x10/2016/severoprisan/446502][img=http://badges.fuelly.com/images/sig-metric/446502.png][/url]
Edited by severoprisan
Link to post
Share on other sites

Salutare.

 

A incercat cineva (cine are X10) sa monteze pe el un parbriz mai inalt ? Ma gandeam la Givi/Kappa D5604.

Problema e ca cu parbrizul original, la viteze mai mari (peste 100 km/h) imi vibreaza un pic casca, stanga-dreapta.

Nu e deranjant, dar mai simt si un curent la omoplati. Asta se intampla doar cu casca integrala, cu cea jet, nu.

Ma bate gandul sa iau un parbriz ca cel de mai sus, dar parca nici nu as da banii degeaba. Am 187 cm.

 

Multumesc.

Link to post
Share on other sites

Găsești deflector universal pt parbriz moto și rezolvi problema

» Post actualizat in 05 Oct 2017 12:11

Salutare.

 

A incercat cineva (cine are X10) sa monteze pe el un parbriz mai inalt ? Ma gandeam la Givi/Kappa D5604.

Problema e ca cu parbrizul original, la viteze mai mari (peste 100 km/h) imi vibreaza un pic casca, stanga-dreapta.

Nu e deranjant, dar mai simt si un curent la omoplati. Asta se intampla doar cu casca integrala, cu cea jet, nu.

Ma bate gandul sa iau un parbriz ca cel de mai sus, dar parca nici nu as da banii degeaba. Am 187 cm.

 

Multumesc.

Link to post
Share on other sites

Prelungitoarele alea de parbriz sunt cam aiurea. Pe langa faptul ca un parbriz touring este de regula si mai lat, studiat aerodinamic, unele au si deflectoare pt maini... si parca n-as da atatia bani pe o bucata de plexi lat de-o palma, mai bine mai pun ceva si iau parbriz serios. Personal m-ar deranja si sistemul de prindere din campul vizual al extensiei de parbriz.

Link to post
Share on other sites

Exact la asta mă gândeam și eu. E o diferență de 25€. Mai bine iau un parbriz cu totul. Ideea e că mi se pare că cu parbrizul mai înalt, trebuie să mă uit prin el și nu deasupra. Acum depinde cred, cât de în față te uiți. O să încerc cu un parbriz touring, ai dreptate cu aeorodinamicitatea sa.

 

Mulțumesc de idei.

» Post actualizat in 06 Oct 2017 17:42

Salut,

 

Astazi am dat comanda pentru un parbriz touring KD5604ST de la Kappa. Apropo, daca veti cauta ceva de la Givi, incercati un cod asemanator

la Kappa. Preturi mai bune, din ce am observat.

 

Va mai tin la curent dupa montaj, daca nu ninge pana il montez :-(

» Post actualizat in 15 Oct 2017 18:48

Nu mi-a venit parbrizul, dat tot am dat o tură cu niște amici moto din zonă pe traseul Covasna - Târgu Secuiesc - Focșani - Adjud - Onești - Târgu Secuiesc -Covasna = 320 km. Eu singurul scuterist, am reușit să mă țin de ei...oarecum. Per total foarte fain. Cam frig la plecare 10gr, 7gr. spre Putna, 24gr. Focșani, 14gr. la sosire acasă. Drumul este excelent, mai slăbuț de la intrarea în Onești și până treci Oituzul. Un traseu usor, dar aglomerat. Peisaje de toamnă superbe.

» Post actualizat in 25 Oct 2017 20:24

Revin cu informații legate de parbrizul KD5604ST. Am reușit să-l montez repede și ușor. E enorm. Nu zic în sensul rău, e frumos pe scuter, dar acum mă uit prin el, nu peste el. I-am făcut azi proba. Liniște totală în spatele lui. E ciudat că nu simți viteza, adică nu auzi vântul în cască. Din această cauză nu îmi dau seama dacă motorul accelerează mai încet, merge mai încet sau doar m-i se pare. Ceea ce simt este o ușoară apăsare în ceafă la viteză mare, peste 120km/h, trebuie să fie ceva legat de aerodinamică. Sunt foarte mulțumit de achiziție și de comportamentul acestui parbriz.

 

Mulțumesc paulynos pentru "încurajarea" de a lua parbriz întreg.

post-97708-0-02881400-1508093286_thumb.jpeg

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...