Sari la conținut

Piaggio Beverly


jerry35
 Share

Postări Recomandate

Nu e vorba de atâta aer cât să îmi fie frig, doar o ușoară presiune pe cască. Am încercat parbrizul pe frig, își face treaba. Acum nu-mi dau seama dacă înainte cu parbrizul mic luam ceva vânt în piept și mă mai susținea el, iar acum nu mai am ajutorul vântului și trebuie să mă țin mai bine din mâini. Aștept primăvara și voi mai vedea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • Răspunsuri 72
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Așa ca să nu mă plictisesc iarna, m-am apucat să montez variatorul Malossi și cureaua tot de la ei. Am desfăcut destul de ușor carcasa, ceea de care îmi era groază mai în toamnă.

 

post-97708-0-50877100-1519556350_thumb.jpegpost-97708-0-86241900-1519556361_thumb.jpegpost-97708-0-37475400-1519556373_thumb.jpegpost-97708-0-44968300-1519556387_thumb.jpeg

 

DAR cxxvele ăștia din fabrică au strâns șurubul de la fulie ca nebunii. Ne având blocator de fulie am încercat cum am putut să o desfac. Dar, paula, am reușit să rup fulia, o aripioară.

Așa că cu mintea cea de pe urmă am construit o cheie de fulie din platbandă de 15mm. Încercând să desfac iarăși șurubul, am rupt cheia de fulie. Cu inelara de 21 trăgând în sus se ridica motorul și tot nu s-a desfăcut surubul.

Am mai construit o cheie din platbandă de 40x4. Ei, cu asta am reușit. Dar tot a trebuit să lovesc cheia cu ciocanul. În carte scrie că se strânge cu 120-130 Nm, dar eu cred că am tras cu vreo 300 să o desfac.

Whatever, cum zice românul, am schimbat tot acum, aștept fulia nouă și.......primăvara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuplul la desfacere este mai mereu mai mare decat cuplul recomandat la strangere. Cu parbrizul te vei obisnui mai repede decat crezi, si eu am patit la fel. Acum merg in tricou si cu viziera deschisa cu casca jet fara probleme pana pe la 120 km/h, inainte era imposibil asa ceva, si nu mai iau toate turbulentele in freza <- motivul upgradeului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la toate scuterele am montat parbrize ,,touring,,. Vantul in ceafa l-am simtit la toate. Probabil exista si cu parbrizul original dar din cauza turbulentelor mai mari ,,din fata,, nu se simte. In acest sens eu merg cu bulza cu gluga sub geaca moto(gluga fiind peste geaca) sau cu cagula mai groasa sau cu guler dinacela de vreme rece cumparat de la dechatlon. Ce pot sa mai zic e ca la burgman cresterea consumului e undeva de pana in 0,5 l/100km cu parbrizul touring. La celelte modele nu am sesizat diferente(aprilia leonardo 300, honda pantheon 150).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guler din acela de la Decathlon am si eu. E foarte bun contra curentului, dar e bun si contra albinelor sau viespilor care iti pot intra prin guler si atunci.....


» Post actualizat in 24 Mar 2018 21:39
Și aventura ambreiajul s-a încheiat. Joi a venit fulia și am montat-o. Cu cheia dinamometrică a fost un fleac, pe lângă faptul că am înghețat ca un câine.
Să vină odată vremea bună ca să mai și umblăm că de scris m-am săturat.

post-97708-0-05387900-1521927481_thumb.jpegpost-97708-0-85792900-1521927465_thumb.jpeg
» Post actualizat in 25 Mar 2018 14:17
Și astăzi...prima ieșire. Parbrizul înalt e perfect, nici un vajait în cască, protecție bună a mâinilor,
Variatorul Malossi până pe la 50-60km/h e moderat, nu smuceste la viteze mici ca până acum, dar
după aceea trage mult mai bine, astfel încât pe la 120km/h are cam 8000 rot/min. Senzația e foarte
faină.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

 

 

Variatorul Malossi până pe la 50-60km/h e moderat, nu smuceste la viteze mici ca până acum, dar

după aceea trage mult mai bine, astfel încât pe la 120km/h are cam 8000 rot/min. Senzația e foarte

faină.

Ati mai reusit sa faceti km cu scuterul? Sunt curios cum e variatorul - acceleratie, consum, viteza croaziera, viteza maxima. Ma bate gandul si pe mine sa pun variator in ideea in care oala si ambreiajul sunt deja malossi. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Abia acum am vazut mesajul. Am mai facut vreo 500km cu variatorul. Se comporta excelent, adica de pe la 50-60km/h simt ca trage mult mai bine, turatia cu acceleratia la maxim urca pe la 8000rpm, dar asta depinde de scuter. La al meu are puterea maxima la 8250rpm parca. Plecarea de pe loc e mai accelerata, adica pana pe la 40-50km/h trage liniar, dupa care se accelereaza simtitor. Viteza maxima nu s-a schimbat (am prins 142 dupa GPS), consumul a crescut 3,7->3,9 l/100. Cresterea de consum e posibila si din cauza parbrizului mai inalt.

Eu zic ca merita !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piaggio Beverly 200 / 2002.

 

Cumpărat strict pentru oraș (mai am un BMW R1150RT și un Transalp PD 10) , gata înmatriculat (cost transcriere 38 lei/talon) la preț de bicicletă.

 

Costuri punere la punct : 300 lei set noi anvelope (Chemtraders), 70 lei retapițat șa, 100 lei far (ăla de pe ea era modificat cu ceva xenoane chinezești și am vrut original), 100 lei carenă inferioară dreapta ( era spartă), 100 lei ulei + filtru.

 

Concluzii după aproape 1000 de km : este ideal pentru mersul în oraș !

 


post-54983-0-99237300-1525364983_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Până la urmă ce e pe drum, te-ai decis?

Salut severoprisan. Am venit cu o "rectificare" la ce am ales. La Yamaha am avut parte de un vinzator cam prost in ceea ce face. Initial am dat comanda si bineinteles avans la Yamaha Xmax 400 (noul model) care costa 7000 €. Nu a respectat termenii contractului si mai ales atitudinea lui fata de client a fost necorespunzatoare, lipsa de comunicare (mai ales ca nu cumparam in scooter de 2-3 mii de euro), si dupa ce am constata ca nu am cu cine vorbi am decis ca nu merita banii mei. Am primit email de la seful lui in care isi cere scuze dar nu mai m-am intors din drum. M-am indreptat la extrema cealanta si am cumparat un Kawasaki Z1000 SX Performance Touring (am dat pe el aproape 14.000 €). Marti 15.Mai.2018 il ridic de la reprezentanta. O sa imi iau si ceva usor de oras (125 ccm). Drumuri bune

post-91180-0-10509000-1526120944_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pff, da chiar la extrema cealaltă. Felicitări pentru alegere, mie mi-ar fi frică de un asemenea motor. Tot mă bate gândul la un upgrade la DL650, dar trebuie să fac un drive test. Era să mă păcălesc cu Tracer 700 și NC750X, fiind prea mici pentru mine.

 

Drumuri bune și frumoase cu noul motor.

 

PS Cu Kymko ce s-a mai întâmplat?

Editat de severoprisan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kymco AK 550 din punct de vedere al motorului sa sti ca este bun dar in comparatie cu Tmax 530 lasa de dorit la finisare, imbiarile plasticelor. Pretul si motorizarea il face f competitiv dar daca cineva ar avea banii ptr Tmax (dar neaparat modelul DX) recomand Yamaha. La rubrica dedicata acestor scutere am incercat sa fiu corect dar e cam greu sa vb cu oameni cu prejudecati. As fi luat Tmax 530 DX dar dupa cum vezi s-au aliniat astrele si am luat cu totul altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, s-au aliniat bine. E foarte scump TMaxul pentru un scuter, așa cum un GS1200 de exemplu mi se pare foarte scump pentru un motor. Eu cred că rămân deocamdată la X10, dacă mă mai ține și dacă totuși după un drive test cu VSTROM nu mă răzgândesc. Scuterul la capitolul practic întrece orice, dar cine știe ce ne rezervă viitorul. Să avem drumuri bune fiecare cu ce are, pentru că asta contează.

» Post actualizat in 17 May 2018 18:28

Salutare! Revin cu noutăți privind parbrizul Givi. Ieri seara venind cu fața la soare și astăzi prinzând o ploaie ca lumea, am observat că nu văd nimic în față. Deoarece vederea era prin parbriz, acesta fiind murdar/ud nu vedeam nimic. Cam periculos. Așa ca cu un pic de curaj am scurtat parbrizul cu vreo 9cm. Nu știu cu cât a rămas mai înalt decât cel original ( cred ca diferența era de vreo 20cm), dar e oricum mai lat. Acum văd bine în față, să vedem cum e cu vântul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salutare oameni buni, de curand am achizitionat si eu un Beverly de 250 ie 2006, totul bine si frumos pana acum 3 zile cand la o intersectie stant la semafor mi-a murit motorul asa fara jena, am dat la automat de mi sa urat, azi am desfacut plasticul de la rezervor ca aveam banuiala ce ar fi defectul ,ar fi de la pompa de benzina deoarece nu se mai amorsa la pusul de contact, si ca un cunascator de mecanica a unuia de 20 ani de mers pe motor am luat-o pe dibuite si am scos cele 2 furtune de la injector sa vad daca intradevar impinge pompa benzina, si surpriza nu iese benzina , acum mai ramane chestia cu firele daca baga curent in pompa, la rezervor are o mufa cu 2 fire, banuiesc ca acolo trebuie sa dea o tensiune , chestia este ca nu da curent cand pun contactul, deci aici mi-a cam pus capac, nu stiu mai departe ce trebuie si unde sa verific de ce nu vine curent , aici interveniti voi cei care au patit-o sau se pricep, sau daca stiti un atelier de scutere dedicat piaggio, dau o bere ,2,3 ,sau le bem impreuna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine la X10 la mufa cu 5 pini a pompei de benzină pinii sunt așa:

 

1 Not connected

2 Ground black

3,4 Not connected

5Power from injection relay black - green

 

Deci trebuie să fie un releu, tot pe unde ai siguranțele, doar că nu văd unde pentru că schema electrică în documentația mea nu e vizibilă.

 

Nu știu câți pini are pompa ta.

 

https://www.ebay.co.uk/gds/What-Is-a-Fuel-Pump-Relay-/10000000177635220/g.html

 

http://www.bellamoto.rs/upl/files/BEVERLY/Beverly%20Cruiser%20250ie%20TEHNICKO%20UPUTSTVO.pdf

Editat de severoprisan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...