severoprisan Postat Noiembrie 22, 2017 Share Postat Noiembrie 22, 2017 Nu e vorba de atâta aer cât să îmi fie frig, doar o ușoară presiune pe cască. Am încercat parbrizul pe frig, își face treaba. Acum nu-mi dau seama dacă înainte cu parbrizul mic luam ceva vânt în piept și mă mai susținea el, iar acum nu mai am ajutorul vântului și trebuie să mă țin mai bine din mâini. Aștept primăvara și voi mai vedea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severoprisan Postat Februarie 25, 2018 Share Postat Februarie 25, 2018 Așa ca să nu mă plictisesc iarna, m-am apucat să montez variatorul Malossi și cureaua tot de la ei. Am desfăcut destul de ușor carcasa, ceea de care îmi era groază mai în toamnă. DAR cxxvele ăștia din fabrică au strâns șurubul de la fulie ca nebunii. Ne având blocator de fulie am încercat cum am putut să o desfac. Dar, paula, am reușit să rup fulia, o aripioară. Așa că cu mintea cea de pe urmă am construit o cheie de fulie din platbandă de 15mm. Încercând să desfac iarăși șurubul, am rupt cheia de fulie. Cu inelara de 21 trăgând în sus se ridica motorul și tot nu s-a desfăcut surubul. Am mai construit o cheie din platbandă de 40x4. Ei, cu asta am reușit. Dar tot a trebuit să lovesc cheia cu ciocanul. În carte scrie că se strânge cu 120-130 Nm, dar eu cred că am tras cu vreo 300 să o desfac. Whatever, cum zice românul, am schimbat tot acum, aștept fulia nouă și.......primăvara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Februarie 25, 2018 Share Postat Februarie 25, 2018 salut, n ai vreo vulcanizare prin apropiere? te duci sa-ti slabeasca piulita,apoi o strangi cat sa ajungi acasa..... montezi kitul si te duci s-o strangi la loc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severoprisan Postat Februarie 25, 2018 Share Postat Februarie 25, 2018 Nu încape pistolul. Și nu pot desface plasticele la ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Februarie 25, 2018 Share Postat Februarie 25, 2018 Cuplul la desfacere este mai mereu mai mare decat cuplul recomandat la strangere. Cu parbrizul te vei obisnui mai repede decat crezi, si eu am patit la fel. Acum merg in tricou si cu viziera deschisa cu casca jet fara probleme pana pe la 120 km/h, inainte era imposibil asa ceva, si nu mai iau toate turbulentele in freza <- motivul upgradeului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severoprisan Postat Februarie 26, 2018 Share Postat Februarie 26, 2018 La strangere voi folosi aceeasi scula de blocat fulia, doar ca am comandat si o cheie dinamometrica. Am vazut pe YT ca cu asta au strans surubul altii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popicadi Postat Februarie 26, 2018 Share Postat Februarie 26, 2018 Eu la toate scuterele am montat parbrize ,,touring,,. Vantul in ceafa l-am simtit la toate. Probabil exista si cu parbrizul original dar din cauza turbulentelor mai mari ,,din fata,, nu se simte. In acest sens eu merg cu bulza cu gluga sub geaca moto(gluga fiind peste geaca) sau cu cagula mai groasa sau cu guler dinacela de vreme rece cumparat de la dechatlon. Ce pot sa mai zic e ca la burgman cresterea consumului e undeva de pana in 0,5 l/100km cu parbrizul touring. La celelte modele nu am sesizat diferente(aprilia leonardo 300, honda pantheon 150). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severoprisan Postat Februarie 26, 2018 Share Postat Februarie 26, 2018 Guler din acela de la Decathlon am si eu. E foarte bun contra curentului, dar e bun si contra albinelor sau viespilor care iti pot intra prin guler si atunci..... » Post actualizat in 24 Mar 2018 21:39Și aventura ambreiajul s-a încheiat. Joi a venit fulia și am montat-o. Cu cheia dinamometrică a fost un fleac, pe lângă faptul că am înghețat ca un câine.Să vină odată vremea bună ca să mai și umblăm că de scris m-am săturat.» Post actualizat in 25 Mar 2018 14:17Și astăzi...prima ieșire. Parbrizul înalt e perfect, nici un vajait în cască, protecție bună a mâinilor,Variatorul Malossi până pe la 50-60km/h e moderat, nu smuceste la viteze mici ca până acum, dardupă aceea trage mult mai bine, astfel încât pe la 120km/h are cam 8000 rot/min. Senzația e foartefaină. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popicadi Postat Aprilie 17, 2018 Share Postat Aprilie 17, 2018 Variatorul Malossi până pe la 50-60km/h e moderat, nu smuceste la viteze mici ca până acum, dar după aceea trage mult mai bine, astfel încât pe la 120km/h are cam 8000 rot/min. Senzația e foarte faină. Ati mai reusit sa faceti km cu scuterul? Sunt curios cum e variatorul - acceleratie, consum, viteza croaziera, viteza maxima. Ma bate gandul si pe mine sa pun variator in ideea in care oala si ambreiajul sunt deja malossi. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severoprisan Postat Aprilie 25, 2018 Share Postat Aprilie 25, 2018 Abia acum am vazut mesajul. Am mai facut vreo 500km cu variatorul. Se comporta excelent, adica de pe la 50-60km/h simt ca trage mult mai bine, turatia cu acceleratia la maxim urca pe la 8000rpm, dar asta depinde de scuter. La al meu are puterea maxima la 8250rpm parca. Plecarea de pe loc e mai accelerata, adica pana pe la 40-50km/h trage liniar, dupa care se accelereaza simtitor. Viteza maxima nu s-a schimbat (am prins 142 dupa GPS), consumul a crescut 3,7->3,9 l/100. Cresterea de consum e posibila si din cauza parbrizului mai inalt. Eu zic ca merita ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severoprisan Postat Aprilie 25, 2018 Share Postat Aprilie 25, 2018 Eh. Să țină motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WZY Postat Mai 3, 2018 Share Postat Mai 3, 2018 Beverly 500 2006 aici. salutare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldgeorge59 Postat Mai 3, 2018 Share Postat Mai 3, 2018 Piaggio Beverly 200 / 2002. Cumpărat strict pentru oraș (mai am un BMW R1150RT și un Transalp PD 10) , gata înmatriculat (cost transcriere 38 lei/talon) la preț de bicicletă. Costuri punere la punct : 300 lei set noi anvelope (Chemtraders), 70 lei retapițat șa, 100 lei far (ăla de pe ea era modificat cu ceva xenoane chinezești și am vrut original), 100 lei carenă inferioară dreapta ( era spartă), 100 lei ulei + filtru. Concluzii după aproape 1000 de km : este ideal pentru mersul în oraș ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WZY Postat Mai 4, 2018 Share Postat Mai 4, 2018 @vandrash, unde ai retapitat saua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldgeorge59 Postat Mai 4, 2018 Share Postat Mai 4, 2018 @vandrash, unde ai retapitat saua? La Sânandrei, lângă Timișoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat Mai 12, 2018 Share Postat Mai 12, 2018 Până la urmă ce e pe drum, te-ai decis? Salut severoprisan. Am venit cu o "rectificare" la ce am ales. La Yamaha am avut parte de un vinzator cam prost in ceea ce face. Initial am dat comanda si bineinteles avans la Yamaha Xmax 400 (noul model) care costa 7000 €. Nu a respectat termenii contractului si mai ales atitudinea lui fata de client a fost necorespunzatoare, lipsa de comunicare (mai ales ca nu cumparam in scooter de 2-3 mii de euro), si dupa ce am constata ca nu am cu cine vorbi am decis ca nu merita banii mei. Am primit email de la seful lui in care isi cere scuze dar nu mai m-am intors din drum. M-am indreptat la extrema cealanta si am cumparat un Kawasaki Z1000 SX Performance Touring (am dat pe el aproape 14.000 €). Marti 15.Mai.2018 il ridic de la reprezentanta. O sa imi iau si ceva usor de oras (125 ccm). Drumuri bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severoprisan Postat Mai 12, 2018 Share Postat Mai 12, 2018 (editat) Pff, da chiar la extrema cealaltă. Felicitări pentru alegere, mie mi-ar fi frică de un asemenea motor. Tot mă bate gândul la un upgrade la DL650, dar trebuie să fac un drive test. Era să mă păcălesc cu Tracer 700 și NC750X, fiind prea mici pentru mine. Drumuri bune și frumoase cu noul motor. PS Cu Kymko ce s-a mai întâmplat? Editat Mai 12, 2018 de severoprisan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat Mai 13, 2018 Share Postat Mai 13, 2018 Kymco AK 550 din punct de vedere al motorului sa sti ca este bun dar in comparatie cu Tmax 530 lasa de dorit la finisare, imbiarile plasticelor. Pretul si motorizarea il face f competitiv dar daca cineva ar avea banii ptr Tmax (dar neaparat modelul DX) recomand Yamaha. La rubrica dedicata acestor scutere am incercat sa fiu corect dar e cam greu sa vb cu oameni cu prejudecati. As fi luat Tmax 530 DX dar dupa cum vezi s-au aliniat astrele si am luat cu totul altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severoprisan Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 Da, s-au aliniat bine. E foarte scump TMaxul pentru un scuter, așa cum un GS1200 de exemplu mi se pare foarte scump pentru un motor. Eu cred că rămân deocamdată la X10, dacă mă mai ține și dacă totuși după un drive test cu VSTROM nu mă răzgândesc. Scuterul la capitolul practic întrece orice, dar cine știe ce ne rezervă viitorul. Să avem drumuri bune fiecare cu ce are, pentru că asta contează. » Post actualizat in 17 May 2018 18:28 Salutare! Revin cu noutăți privind parbrizul Givi. Ieri seara venind cu fața la soare și astăzi prinzând o ploaie ca lumea, am observat că nu văd nimic în față. Deoarece vederea era prin parbriz, acesta fiind murdar/ud nu vedeam nimic. Cam periculos. Așa ca cu un pic de curaj am scurtat parbrizul cu vreo 9cm. Nu știu cu cât a rămas mai înalt decât cel original ( cred ca diferența era de vreo 20cm), dar e oricum mai lat. Acum văd bine în față, să vedem cum e cu vântul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jorj 500 Postat Iulie 14, 2018 Share Postat Iulie 14, 2018 Salutare oameni buni, de curand am achizitionat si eu un Beverly de 250 ie 2006, totul bine si frumos pana acum 3 zile cand la o intersectie stant la semafor mi-a murit motorul asa fara jena, am dat la automat de mi sa urat, azi am desfacut plasticul de la rezervor ca aveam banuiala ce ar fi defectul ,ar fi de la pompa de benzina deoarece nu se mai amorsa la pusul de contact, si ca un cunascator de mecanica a unuia de 20 ani de mers pe motor am luat-o pe dibuite si am scos cele 2 furtune de la injector sa vad daca intradevar impinge pompa benzina, si surpriza nu iese benzina , acum mai ramane chestia cu firele daca baga curent in pompa, la rezervor are o mufa cu 2 fire, banuiesc ca acolo trebuie sa dea o tensiune , chestia este ca nu da curent cand pun contactul, deci aici mi-a cam pus capac, nu stiu mai departe ce trebuie si unde sa verific de ce nu vine curent , aici interveniti voi cei care au patit-o sau se pricep, sau daca stiti un atelier de scutere dedicat piaggio, dau o bere ,2,3 ,sau le bem impreuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severoprisan Postat Iulie 14, 2018 Share Postat Iulie 14, 2018 Verifică siguranțele sau poate are și releu pe comanda pompei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jorj 500 Postat Iulie 14, 2018 Share Postat Iulie 14, 2018 Am verificat sigurantele, nu stiu de vreun releu si unde ar fi amplasat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severoprisan Postat Iulie 14, 2018 Share Postat Iulie 14, 2018 (editat) La mine la X10 la mufa cu 5 pini a pompei de benzină pinii sunt așa: 1 Not connected 2 Ground black 3,4 Not connected 5Power from injection relay black - green Deci trebuie să fie un releu, tot pe unde ai siguranțele, doar că nu văd unde pentru că schema electrică în documentația mea nu e vizibilă. Nu știu câți pini are pompa ta. https://www.ebay.co.uk/gds/What-Is-a-Fuel-Pump-Relay-/10000000177635220/g.html http://www.bellamoto.rs/upl/files/BEVERLY/Beverly%20Cruiser%20250ie%20TEHNICKO%20UPUTSTVO.pdf Editat Iulie 14, 2018 de severoprisan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jorj 500 Postat Iulie 14, 2018 Share Postat Iulie 14, 2018 Dar vad din acel manual ca ar mai fi inca 6 sigurante care trebuie maine sa le caut dupa cum arata in poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severoprisan Postat Iulie 14, 2018 Share Postat Iulie 14, 2018 Baftă. Să ne scrii dacă ai reuși să o repari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.