Sari la conținut

Recomandari traseu : Innsbruck - Bucuresti, 4 nov - ...


bursyllac
 Share

Postări Recomandate

Salut.

 

Saptamana viitoare trebuie sa ma intorc din Belgia in Romania, cu motocicleta. Pana in Innsbruck voi veni cu trenul, asa ca incepand cu 4 noiembrie, voi incepe traseul spre casa.
Daca tot vin acasa, in cazul in care vremea imi permite, as prefera sa nu o iau pe drumul cel mai scurt, si sa ma mai bucur de ceva locuri noi.

 

Eu ma gandeam la ceva de genul: https://goo.gl/maps/XDEPbHhP6Yv

 

Acuma, singura mea teama este zapada sau poleiul. Avand in vedere ca traversez ceva zone montane, credeti ca exista riscul acesta, sau este prea devreme sa ma ingrijorez?

 

Weekendul trecut am trecut printr-o zona montana si mi s-a adunat ceva zapada pe parbriz, dar a fost o chestie de cateva minute.

 

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Drum bun inapoi! Ia-ti haine groase. Evita zonele inalte e cel mai important sfat pe care ti-l pot da (sa nu cumva sa te prinda vreo ploaie la 4 grade cu vant... ca deja nu e fun pe 2 roti). La noi in RO, vino pe Valea Oltului ziua la amiaza sau imediat dupa. Evita dimineata sau seara ca se face al naibii de frig. Verifica si meteo sa nu cumva sa te prinda vreo ploaie ca iese cu distractie.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Daca vrei sa te plimbi un pic si sa ajungi in Cehia, mergi prin Munich-Praga si stai in Praga o zi. De la Brno mergi la Bratislava-Budapesta, lasa muntii slovaci ca e cam tarziu pentru ei pe anul asta. Am fost pe cea mai mare parte a traseului pe motocicleta (prin Salzburg, ca mergeam spre Villach) si e ok, mai putin bucata Caransebes-Petrosani pe care nu o stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haine groase, manusi de iarna, (sper ca ai casca cu viziera Pinlock) anvelope bune, ochii pe prognoza meteo, pregatit sa te opresti daca ploua, si mergi pe sosele aflate la o cota cat mai joasa.

Am bagat de seama ca se mai linisteste vremea pe sfarsit de saptamana, cel putin in RO.

Eu unul as pleca pe la ora 9-10 (am vrut sa scriu 10-11 dar mi-am amintiti ca s-a trecut la ora de iarna :) ) cand s-a dezmortit binisor si cum a apus soarele as cauta un loc caldut de dormit (daca mobra este acea DL650 din profil).

Sa ai Drum Bun si cat mai mult soare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Drum bun inapoi! Ia-ti haine groase. Evita zonele inalte e cel mai important sfat pe care ti-l pot da (sa nu cumva sa te prinda vreo ploaie la 4 grade cu vant... ca deja nu e fun pe 2 roti). La noi in RO, vino pe Valea Oltului ziua la amiaza sau imediat dupa. Evita dimineata sau seara ca se face al naibii de frig. Verifica si meteo sa nu cumva sa te prinda vreo ploaie ca iese cu distractie.

 

Cu hainele pe care le am, am mai mers pe la 6 grade si mi-a fost OK. Desi am echipament waterproof, la nevoie mai pot pune un combinezon din ala waterproof intreg, care tine caldura inauntru, dar nu e respirabil.

 

Daca vrei sa te plimbi un pic si sa ajungi in Cehia, mergi prin Munich-Praga si stai in Praga o zi. De la Brno mergi la Bratislava-Budapesta, lasa muntii slovaci ca e cam tarziu pentru ei pe anul asta. Am fost pe cea mai mare parte a traseului pe motocicleta (prin Salzburg, ca mergeam spre Villach) si e ok, mai putin bucata Caransebes-Petrosani pe care nu o stiu.

 

O sa iau asta in calcul.

 

Caransebes-Petrosani e ok. La intrare in defileu se lucra acum vreo luna.

 

Mersi. Bine de stiut.

 

Haine groase, manusi de iarna, (sper ca ai casca cu viziera Pinlock) anvelope bune, ochii pe prognoza meteo, pregatit sa te opresti daca ploua, si mergi pe sosele aflate la o cota cat mai joasa.

Am bagat de seama ca se mai linisteste vremea pe sfarsit de saptamana, cel putin in RO.

Eu unul as pleca pe la ora 9-10 (am vrut sa scriu 10-11 dar mi-am amintiti ca s-a trecut la ora de iarna :) ) cand s-a dezmortit binisor si cum a apus soarele as cauta un loc caldut de dormit (daca mobra este acea DL650 din profil).

Sa ai Drum Bun si cat mai mult soare!

 

Mobra e DL650 cu ABS, anvelope de anul asta (dar cu suficient de multi km). Mai am si parbriz airflow, care ma apara binisor de vant. Cu hainele pe care le am, cred ca pot duce fara sa imi pierd concentrarea pana pe la 4 grade. Oricum, cand e vorba de conditii de astea, merg calm, fara sa fortez pe curbe, cu distanta cat mai mare fata de masinile din fata.

 

 

poiana brasov azi......

 

Auch... Frigul si ploaia nu ma sperie foarte tare, insa poleiul sau zapada da...

 

Multumesc de recomandari.

 

Cred ca renunt la partea cu muntii slovaci, nu am atat de mult timp la dispozitie incat sa plec tarziu si sa ma opresc devreme. Probabil o sa merg Salzburg, Brno si apoi direct acasa.

 

Sa inteleg ca pentru partea din Romania, cea mai sigura ruta e Valea Oltului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de perioada din saptamana, daca nu e in weekend poti merge linistit si pe Valea Prahovei, e trafic mai mic decat pe Valea Oltului.

Doar ca ai vazut ce zapezica a tras pe Valea Prahovei. Predealul este pe la 1.100 m altitudine in timp ce Sibiul pe la 410 m iar de acolo tot cobori pe Olt la vale :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Cine stie cum o fi vremea peste o saptamana? Daca ai ghinion te ninge si in desert, daca ai noroc de vreme buna gasesti uscat pe la Predeal. Cand ajunge la Sibiu verifica vremea si decide ce face mai departe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Vineri seara am plecat din Leuven cu destinatia Dusseldorf, urmand ca de acolo sa iau trenul pana la Innsbruck. Am pornit pe la pranz, cu o vreme foarte misto, asa ca am plecat mai devreme si am preferat sa evit autostrazile.

 

Nu imi facusem niciun plan, am zis ca ma decid in tren ce fac: fie vin direct acasa, fie dau o fuga prin Cehia (ma interesa sa ajung in Brno)

 

La ceva timp dupa ce am plecat, am inceput sa am probleme cu motocicleta (detalii aici). Foarte usor sesizabile initial, dar cum nu am reusit sa gasesc un voltmetru, am preferat sa o iau direct pe autostrada pana in Dusseldorf, de unde urma sa iau trenul.

 

Am ajuns la tren ok, dar cu emotii crescande. Prin urmare, am decis sa o iau direct acasa, tintind sa ajung duminica seara in Bucuresti, si luni sa merg la munca.

 

Prin urmare, am decis ca sambata seara sa ajung cat mai departe in Arad sau Szeged, iar duminica sa continui sa ajung in Bucuresti. Cu asta in minte, am urmat acest traseu: https://goo.gl/maps/GDjP9Z4inRS2

Cateva fotografii din tren:

post-69138-0-70773100-1510063477_thumb.jpgpost-69138-0-35354600-1510063488_thumb.jpgpost-69138-0-50397400-1510063501_thumb.jpg

 

Fotografii de sambata, de pe traseu:

 

post-69138-0-81596800-1510063545_thumb.jpgpost-69138-0-86540300-1510063561_thumb.jpg

post-69138-0-69094700-1510063618_thumb.jpgpost-69138-0-93709100-1510063577_thumb.jpg

Dupa o zi prea lunga, dar cu peisaje faine (stiu ca nu sunt cele mai faine din alpii austrieci, dar am urmarit sa am o varianta de drum care sa imi permita sa ajung in Szeged, si in acelasi timp sa fie suficient de jos incat sa nu am probleme cu poleiul sau zapada), am ajuns la un hotel in Szeged pe la 10 si ceva.

 

 



» Post actualizat in 07 Nov 2017 14:17

Duminica dimineata, dupa o scurta traversare a orasului Szeged, am plecat spre Bucuresti cu urmatorul traseu in minte:

https://goo.gl/maps/wGR1DCHEvPw

Cand am ajuns pe-aproape de Caransebes, incepeau sa apara muntii acoperiti de zapada. In continuare, am avut parte de o vreme foarte faina. La un moment dat, am zarit un sir de motociclisti iesiti la o plimbare.

 

Nu am prea am oprit pentru poze si am continuat spre Hateg, Petrosani, iar apoi am luat-o spre Voineasa, sperand sa ies in Brezoi. Dupa ce am intrat in chei, am inceput sa vad peisaje de genul:

 

post-69138-0-38538500-1510064123_thumb.jpgpost-69138-0-17420700-1510064131_thumb.jpg

post-69138-0-21918500-1510064141_thumb.jpgpost-69138-0-22590600-1510064162_thumb.jpg

Cand mai aveam 10 km pana la Obarsia Lotrului, am gasit drumul acoperit in totalitate de gheata, moment in care am decis sa ma intorc spre Petrosani si sa continui pe cel mai scurt drum spre casa. (faptul ca motocicleta era incarcata bine de tot, si ca nu aveam semnal la telefon au contribuit la decizie)



 


» Post actualizat in 07 Nov 2017 14:35

Gps-ul imi estima ca pe la ora 9 ajung in Bucuresti, asa ca am luat-o voios spre Bucuresti, prin defileu Jiului.

La mijlocul defileului, motocicleta a murit de tot, lasandu-ma fara baterie. Cand incercam sa pornesc motorul, se mai auzea doar pacanitul releului si atat.

Am inceput sa sun, sa vad cum pot rezolva. Am gasit pe cineva care mi-a spus ca ajunge in o ora, si ca ma duce la Bucuresti.

 

Intre timp, au mai oprit si alti oameni sa ma intrebe daca ma pot ajuta cu ceva. Le-am multumit si le-am spus ca e cineva pe drum, sa ma ajute. Printre ei, au fost cativa cu dube care erau in drum spre Bucuresti si au zis ca ma pot lua daca vor. Le-am multumit si le-am spus ca e cineva deja in drum spre mine, si ca am stabilit deja cum sa ajung in Bucuresti.

 

2 ore si jumatate de frig mai tarziu, cand deja incepuse sa se faca noapte, ajunge si omul cu care am vorbit: A venit cu o camioneta cu bena inalta, si cu o scandura de aprox 1.5 m lungime si vreo 25-30 cm latime. Scandura statea la vreo 35-45 de grade, iar nenea era convins ca se poate sa urcam doar noi doi motocicleta de numai vreo 220 de kg fara accesorii fara sa riscam nimic.

Am refuzat, nefiind dispus sa imi asum riscul sa trantesc motocicleta si sa maresc pagubele. I-am dat ceva bani omului si i-am zis ca nu voi merge cu el in conditiile in care a venit atat de nepregatit.

Am incercat sa gasesc pe altcineva in zona, dar pana la urma am stabilit cu cineva sa vina din Bucuresti sa ma ia. La ceva timp dupa ce au plecat oamenii din Bucuresti, am mai primit niste oferte locale, dar din nou, am preferat sa astept pe cel care se pornise deja, sperand ca data asta nu imi mai iau teapa.

Stiind ca o sa dureze multe ore pana cand ajunge la mine, am zis ca trebuie sa gasesc o varianta sa ajung la cald. Eram deja inghetat binisor. Am mai povestit cu niste prieteni si mi-au sugerat sa scot farurile si sa incerc sa pornesc motorul.

Surprinzator pentru mine, se pare ca bateria isi revenise un pic si a pornit motorul. Am deconectat farurile, si am ajuns la urmatoarea solutie:

post-69138-0-33576600-1510065085_thumb.jpgpost-69138-0-25280000-1510065095_thumb.jpg

Frontala aia (Petzl Actik) s-a dovedit sa lumineze suficient de puternic incat sa vad drumul (imi cer scuze soferilor pe care i-am deranjat cu lanterna si celor pe care i-am tinut un pic in coloana cu viteza mea mai redusa) si cu greu, am ajuns la un peco unde am oprit si am stat la cald, pana au ajuns cei cu remorca moto. Au fost foarte profi si am ajuns in siguranta

 

post-69138-0-56064000-1510065242_thumb.jpg

La ora 6 dimineata am ajuns acasa. O ora de somn, un dus, si a inceput saptamana de munca.

 

Editat de bursyllac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi :)

Dintre toate locurile unde puteam sa am probleme cu motocicleta, am iesit bine.

Amuzant, duminica dimineata ma gandeam ca am facut o gramada de km fara absolut nicio problema. Nicio "aventura". Ei, uite ca am avut si o mica aventura. Inca nu stiu cat ma va costa sa repar motocicleta, poate de aia nu sunt foarte suparat, deocamdata. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...