Sari la conținut

Problema motor 2t


BETArda
 Share

Postări Recomandate

Salut, de curand am achizitionat o Beta de 50cc in 2t.

 

Astazi, am plecat din Militari si cand am ajuns in Baneasa brusc s-a oprit motorul, deodata, si s-a blocat roata din spate, pur si simplu a blocat lantul.

 

I-am dat la pedala de vreo 30 40 ori si nu exagerez si nu a mers, am incercat sa-l pornesc impins nu a mers, l-am impins putin ca m-am gandit ca ajuta si degeaba.

 

Dupa vreo 45 de minute a pornit impins, dar daca nu il turam murea, am mers incet cu el pana la Victoriei iar un baiat a spus ca a avut si el un motor in 2t si atunci cand tragi tare de el pistonul se dilata si nu mai porneste pana nu isi revine la dimensiunile normale. De la victoriei am mai mers 5 minute si am ajuns la munca si am putut sa o las la relanti, nu a mai murit. Asta sa fi fost problema? Aveti alte pareri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lipsa ulei de amestec in benzina sau cantitatea pusa este prea mica...se caleaza cand tragi mai tare de ea! Risti sa fwti segmentii, pistonul si ambielajul, poate si cilindrul...depinde cat de norocos esti. Baga ulei cum scrie la carte...las-o pana se rodeaza mai usor si abia apoi da-i in goarna! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lipsa ulei de amestec in benzina sau cantitatea pusa este prea mica...se caleaza cand tragi mai tare de ea! Risti sa fwti segmentii, pistonul si ambielajul, poate si cilindrul...depinde cat de norocos esti. Baga ulei cum scrie la carte...las-o pana se rodeaza mai usor si abia apoi da-i in goarna! :peace:

 

Daca a reusit sa blocheze motorul probabil ca l-a fwtut deja. Ca acum functioneaza este alta treaba dar viata lunga nu cred ca va avea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, de curand am achizitionat o Beta de 50cc in 2t.

 

Astazi, am plecat din Militari si cand am ajuns in Baneasa brusc s-a oprit motorul, deodata, si s-a blocat roata din spate, pur si simplu a blocat lantul.

 

I-am dat la pedala de vreo 30 40 ori si nu exagerez si nu a mers, am incercat sa-l pornesc impins nu a mers, l-am impins putin ca m-am gandit ca ajuta si degeaba.

 

Dupa vreo 45 de minute a pornit impins, dar daca nu il turam murea, am mers incet cu el pana la Victoriei iar un baiat a spus ca a avut si el un motor in 2t si atunci cand tragi tare de el pistonul se dilata si nu mai porneste pana nu isi revine la dimensiunile normale. De la victoriei am mai mers 5 minute si am ajuns la munca si am putut sa o las la relanti, nu a mai murit. Asta sa fi fost problema? Aveti alte pareri?

Ulei putin in amestec .....daca a dat semne de gripare baga ulei in capul pistonului ...cca 50 ml si <plimba> pistonul citeva curse. Apoi pune in procent 5/1 ulei in benzina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mos bear.

Inainte foloseam Mol Aral 2t, puneam 100ml la 6l benzina si nu am avut nici o problema.

Acum mi am luat Castrol 2t si am pus 170ml poate si mai mult si uite ce s-a intamplat.

Ar putea sa fie problema decand puneam prea putin ulei si sa se fi intamplat acum?

 

Acum motorul merge fara probleme trage la fel ca inainte, dar clar nu o sa mai trag ca inainte de el, singura problema e ca cateodata nu sta la relanti si trebuie accelerat putin si isi revine.

Editat de BETArda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2T castrol .....pare a fi ulei de transmisie .... ce culoare avea ? Rosu? ... 2T ( vezi ce scrie pe bidon) nu cumva e two transmision?

 

Uleiul de amestec are propietatea de a se amesteca cu benzina fara a modifica cifra octanica si de a lubrefia motorul....uleiul de transmisie nu are aceleasi propietati ....chiar de il amesteci se separa de benzina

 

Relantiul .....curata carburatorul

Editat de mos bear
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da 2t castrol si este si rosu, dar este pentru motor "2 stroke engine oil designed for good all-round protection for 2T engines", hai ca nu eram nici asa prost sa iau de transmisie :)) .

 

Sa recapitulam :

- eram cu motocicleta blana s-a oprit in mers

- am dat la pedala, am impinso cu a 2a si tot nu o lua, m-am plimbat cu ea pe liber putin

- dupa 45 minute a luat-o impinsa din a 2a dar nu statea la relanti si scotea FOARTE MULT FUM CU MIROS DE BENZINA, clar era miros de benzina nu ulei

- am mers cu ea putin si tot nu statea la relanti, dupa 20 minute incepea sa stea si la relanti dar cand avea chef, cand nu avea chef dadea sa moara dar o acceleram putin si isi revenea

- azi, dupa 100 km parcursi si aprox 220ml ulei pusi direct la 6l benzina, nu mai are nici o problema.

 

Pareri? :))

Editat de BETArda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 years later...
La 10.03.2018 la 17:27, ivan pedala a spus:

Lipsa ulei de amestec in benzina sau cantitatea pusa este prea mica...se caleaza cand tragi mai tare de ea! Risti sa fwti segmentii, pistonul si ambielajul, poate si cilindrul...depinde cat de norocos esti. Baga ulei cum scrie la carte...las-o pana se rodeaza mai usor si abia apoi da-i in goarna! :peace:

Ivan, am facut greseala de a pune prea putin ulei in amestec, motorul a mers vreo 10 15 minute usor si ma gandeam daca pot face un amestec mai tare ca sa completeze

Editat de bcristiann_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, bcristiann_ a spus:

...daca pot face un amestec mai tare ca sa completeze...

Normal ca poti adauga ulei de amestec suplimentar, apoi zdruncini nitel haragaia ca sa se amestece bine uleiul in rezervor si continui rodajul. Oricum, daca a apucat sa se caleze si a lasat ceva urme la interior (oricum nu le vezi, nu poti sa indrepti mare lucru), in ceva timp o sa se pasuiasca segmentii si motorul isi va face treaba fara sa simti ca a patit vreodata ceva. Dar nici sa nu exagerezi cu uleiul in amestec, pastreaza recomandarile producatorului in limite apropiate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, ivan pedala a spus:

Normal ca poti adauga ulei de amestec suplimentar, apoi zdruncini nitel haragaia ca sa se amestece bine uleiul in rezervor si continui rodajul. Oricum, daca a apucat sa se caleze si a lasat ceva urme la interior (oricum nu le vezi, nu poti sa indrepti mare lucru), in ceva timp o sa se pasuiasca segmentii si motorul isi va face treaba fara sa simti ca a patit vreodata ceva. Dar nici sa nu exagerezi cu uleiul in amestec, pastreaza recomandarile producatorului in limite apropiate!

Bine, cu amestecul asta bag 2-3ml in plus si cred ca va fi ok.

Apropo nu faceam rodajul, mergeam pe el dar nu tare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu s-a calat (oprit brusc motorul), daca nu ai auzit zgomote ciudate si mers anormal, e posibil sa fi scapat si sa nu-si fi facut nimic la motor. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://cdn.opieoils.co.uk/pdfs/motul/800-2T-Factory-Line-Off-Road-8371-(GB).pdf?_gl=1*1p7p0en*_ga*MTIzMjEzMTQyMS4xNjgxMjM1MDQx*_ga_22KR3L7EB8*MTY4MTIzNTA0MC4xLjAuMTY4MTIzNTA0MC42MC4wLjA.

 

Motul 800 se foloseste in concentratie de 50:1, adica 50 ml la fiecare 2,5 litri de benzina. Asta e concentratia normala, indiferent de motocicleta, la grand prix (adica in conditii de utilizare de curse). La utilizare normala, poti scadea pana la 60:1.

Nu ai pus prea putin ulei, stai linistit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, mircea.cazachevici a spus:

https://cdn.opieoils.co.uk/pdfs/motul/800-2T-Factory-Line-Off-Road-8371-(GB).pdf?_gl=1*1p7p0en*_ga*MTIzMjEzMTQyMS4xNjgxMjM1MDQx*_ga_22KR3L7EB8*MTY4MTIzNTA0MC4xLjAuMTY4MTIzNTA0MC42MC4wLjA.

 

Motul 800 se foloseste in concentratie de 50:1, adica 50 ml la fiecare 2,5 litri de benzina. Asta e concentratia normala, indiferent de motocicleta, la grand prix (adica in conditii de utilizare de curse). La utilizare normala, poti scadea pana la 60:1.

Nu ai pus prea putin ulei, stai linistit.

Eu am un KTM SX85 si scrie in manual 40:1 adica 25ml per litru si m am speriat

Prefer sa adaug mai mult si sa fiu sigur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LE. Mi-am adus aminte ca astia de la Motul sunt mai ... speciali: la 800 zic sa pui cat zic ei, la 510 zic sa puicat iti spune producatorul agregatului. Tare.

Acum 1 minut, bcristiann_ a spus:

Eu am un KTM SX85 si scrie in manual 40:1 adica 25ml per litru si m am speriat

Prefer sa adaug mai mult si sa fiu sigur


Pune cat zice KTM, indiferent de marca de ulei. Dar sa fie ulei bun, nu mizerii. Nu zice si daca sa fie sintetic, semi sau asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, Speedy.K a spus:

LE. Mi-am adus aminte ca astia de la Motul sunt mai ... speciali: la 800 zic sa pui cat zic ei, la 510 zic sa puicat iti spune producatorul agregatului. Tare.


Pune cat zice KTM, indiferent de marca de ulei. Dar sa fie ulei bun, nu mizerii. Nu zice si daca sa fie sintetic, semi sau asa ceva?

Screenshot_20230411-210533_Drive.thumb.jpg.6640b4bc4cf8f2d83126b373f7aed8c3.jpg scrie clar 40:1 high grade parca

Editat de bcristiann_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta imi era la indemana, nu cred ca nu e bun...dar pe mine m a speriat ca am pus prea putin nu era uleiul problema.

Nu merg la curse cu el oricum, ies ocazional la munte putin

Acum 8 minute, bcristiann_ a spus:

.

 

1 oră în urmă, ivan pedala a spus:

Uite, suna bine doar ca fumega puțin 

 

Editat de bcristiann_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...